SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door Ame_thyst op 19-09-2012 18:53:35 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ga eerst naar huis, gaat vanaaf worden
BADBOIIIquote:Op woensdag 19 september 2012 18:49 schreef Mender het volgende:
Paar keer een sigaretje gerookt, vind er echt niks aan.
Chickquote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht aan mender
.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Waarom is deze versie het nooit geworden, zoveel beter
Haha Big Apple, 1 punt voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef Lorrelies het volgende:
Wie verzint het nou om zulke producten te vernoemen naar een fruitsoort....
Al vind ik "Ramen" ook best wel raar eigenlijk
[ afbeelding ]
Lastig inderdaad, maar er moet iets mee te doen zijn. Ze lijken redelijk op elkaar, die woordenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:23 schreef bobbernaut het volgende:
Schijpen slaat nergens op, skyten klinkt meer als skaiten aka schijten in een dialect.. hmm
hmm D:quote:Op woensdag 19 september 2012 20:27 schreef MineraalWater het volgende:
Ja voor mn opa, Was gewoon op bezoek
Ik wil dat je mij respecteerd en rekening met mij houd.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
haha plex kreeg operatie voor zijn korte pener
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Jep, maar waarom lijkt t altijd alsof ze moeten jankenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:54 schreef MineraalWater het volgende:
Verdomme 13 jaar, Die gaat het maken
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ey kerel, dit is oprecht het allerlaatste wat ik ooit tegen je zal zeggen, dus let goed op. Ik heb oprecht medelijden met jou, want na met jou geskyped te hebben, en af en toe met jou gegamed te hebben, zowel in Minecraft als in League, is het me overduidelijk dat jij compleet contactgestoord bent. Je bent zo het contact met de realiteit verloren dat het haast aandoenlijk is.
Je gedraagt je echt als iemand die begeleid zou moeten wonen, en dat is wel triest man. Ik hoop dat je ooit inziet dat je een probleem hebt, en dat je hulp gaat zoeken. Want het lijkt me wel vervelend om zo eenzaam te zijn.
En je komt dat hier melden omdat je hulp hoopt te krijgen van ons?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha, prachtkerel alsie boos isquote:Op woensdag 19 september 2012 22:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
En je komt dat hier melden omdat je hulp hoopt te krijgen van ons?
dan kan hij beter naar R&P gaan.. probleem is wel dattie dan het hebben van een probleem min of meer erkentquote:Op woensdag 19 september 2012 22:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
En je komt dat hier melden omdat je hulp hoopt te krijgen van ons?
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:02 schreef Timwonnacott het volgende:
http://www.inquisitr.com/(...)ning-american-flags/
![]()
![]()
Verbrand je de vlag van US tijdens een protest, ga je dood van de rook die je ervan inademt.
Het is wel true, niemand die zo hard kan ragen als hij.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]![]()
Paar potjes LoL mee gedaan, inmiddels maanden geleden, strikers hebben een langer lontje dan die kerel. Met zijn 50 normal wins Ranked gaan doen, alles verliezen en dan iedereen behalve zichzelf de grond in boren![]()
Maar laten we maar niet teveel gaan bashen. Zijn we straks weer het topic kwijt.
Hij wil nooit meer met mij spelen, daar wordtie elke keer te boos vanquote:Op woensdag 19 september 2012 23:14 schreef TJV het volgende:
[..]
Het is wel true, niemand die zo hard kan ragen als hij.
Ja. wanneer? begin oktober ergens? Zat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gewoon weer Caf Belgi? Beviel dondershemeltje goed
schoenen?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet oprecht zeggen, ik vinnem een heerlijke gozer.
Maar goed, tom? Welke schoenen?
Die reacties bij dat filmpje, daar ga je toch een beetje dood door van binnen.quote:
Haha, kleine handjes?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:54 schreef shaderon het volgende:
Galaxy s2 je weet wel.. die je nog met 1 hand vast kon houden en gebruiken..![]()
spotify?quote:Op donderdag 20 september 2012 07:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zit al een uur naar een playlist met alleen maar muziekanten uit het Zillertal te luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 09:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik durf niet te kijken ik zit op skool, Wat is het ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Tabakspijpquote:Op donderdag 20 september 2012 09:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken ik zit op skool, Wat is het ?
quote:Op donderdag 20 september 2012 09:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is die van jouw? Mooi dingetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, de eigenaar verstuurd hem vandaag. Mooi dingetje, jaquote:Op donderdag 20 september 2012 09:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is die van jouw? Mooi dingetje.
Idd mooi dingetje. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja, de eigenaar verstuurd hem vandaag. Mooi dingetje, ja
[ afbeelding ]
Jawel hoor, zo gek is dat nog niet.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef tuut-chips het volgende:
Breaking bad al gezien? Zo nee; jij mag nooit meer over series praten
ik haal altijd wat bij een kennis. Die maakt wel vaker kamers met transparant plastic. Werkt bij een forensisch instituut.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vogelkooi, waar halen jullie je Isopropyl alcohol eigenlijk?
Ah hm ja, ik haal het voor veertien euro de liter online, maar met verzend zit je dan toch al gauw op twintig euro. De locale camerawinkels enzo hebben het wel, maar dat is nog duurder.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:44 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik haal altijd wat bij een kennis. Die maakt wel vaker kamers met transparant plastic. Werkt bij een forensisch instituut.
Goedte zin!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Je kan er ook goed sporenvrij bloed mee verwijderen.
Kijk een episode; als je niet blijft kijken ben je een rare jongen. Ook al zat ik er pas in episode twee in.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Als ik die trailer van firefly zie is het kort samengevat: schreeuw-hijg-piewpiew-rennen.
Of loont het de moeite? Battlestar dinges, star trek e.d. Kon me ook niet boeien. Star wars ook nog nooit gezien.
Geen caps.quote:
hihi drum is een pederquote:Op woensdag 19 september 2012 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lolololo check al die mannelijke vrouwen hier op FOK! eens trippen.
HEY WACHT EENS EVENquote:Op donderdag 20 september 2012 12:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Torchlight 2 vandaag?
Heb 1 nog nooit gedaan.
hmmm g2play dusquote:• Sid Meier's Civilization V Gold Edition English Language & Gods and Kings DLC Steam Key
• Torchlight II Steam Key Pre-Order (we do not refund pre-orders which contain bonus at the moment of purchase)
Hmm ja, ik dus ook niet (zie mijn topic van gisteren over Borderlands 2quote:Op donderdag 20 september 2012 12:25 schreef drumstickNL het volgende:
inb4 ze niet leveren @ launch
Heb ik 3 keer gehad; o.a. voor wotlk van WoW, dikke BS dat pre-orderen. (was bij bol.com)
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:36 schreef MineraalWater het volgende:
Dikke fik hier in de buurt !Dat is wel fakking groot jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
n keertje zagen wij hier helemaal de rookwolken van een brand in Nieuwleusen
Reken maar uit, D-town -> nieuwleusen, nogal een eindje ook
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hihi drum is een peder
Hoezo?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber, in welke wijk woon jij?
DRUMPIE <3 ectoquote:
Ja was nog best ver (met de fiets danquote:Op donderdag 20 september 2012 13:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is wel fakking groot ja
n keertje zagen wij hier helemaal de rookwolken van een brand in Nieuwleusen
Reken maar uit, D-town -> nieuwleusen, nogal een eindje ook
Ik woon in een nette wijkquote:Op donderdag 20 september 2012 14:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gewoon
Ik denk de hele tijd dat jij in de Schilderswijk woont
En dat is Borderlands 2quote:Beste meneer,
Wij hebben vandaag onverwacht de missende exemplaren ontvangen.
Het is dus mogelijk de CE versie vandaag aan u te versturen.
Wij nemen aan dat dit de voorkeur heeft?
Hopende u hiermee voldoende genformeerd te hebben.
!!!!!!!!!!quote:
ging over deel 1. Heb die vleesklomp maar genomen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
...
geen idee, heb de nieuwe classes nog niet bekeken. Heb de key nog niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
oeiquote:Op donderdag 20 september 2012 15:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik ben van de herenliefde en laat mij graag nemen door een sterke kerel. Iemand interesse om een keer af te spreken?
Had de GW2 reeks nog in myAT staan en zag je ineens langskomen (hihi komen). Is dat spel nou echt here to stay met volle servers de komende jaren of is dat een FotM die zo weer voorbij is?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Wat zit je me nou weer te stalken dan.
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 16:14 schreef bobbernaut het volgende:
Is dit een goede Engelse zin?
Because I like this serie and watch it a lot.
contexteren plsquote:Op donderdag 20 september 2012 16:14 schreef bobbernaut het volgende:
Is dit een goede Engelse zin?
Because I like this serie and watch it a lot.
Ah, jij hebt hem?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Volle servers als in WoW hoeveelheid spelers? Komt volgens mij niet eens in de buurt nee.
Als je een uurtje per dag speelt ben je in 2 maanden wel door de content gefietst*.
maar ja het is ook geen spel waar je maandelijks voor betaald dus als je het ergens voor 30 kan kopen is het dat volgens mij wel waard.
Kost je rond de 90 uur om naar de level cap te spelen
* het spel bevat geen fietsen
Dit inderdaad, lopen wel een hoop spelers rond maar het is geen fulltime MMO zoals wow. Ik ervaar het zelf meer als een casual iets. Daarnaast hebben ze ook al aangegeven regelmatig nieuwe content toe te voegen (Gratis) en ook volle expansions (wss niet gratis) dus je kan er wel een hoop tijd aan besteden als je dat wilt, waardoor het gratis zijn ook wel ideaal is.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Volle servers als in WoW hoeveelheid spelers? Komt volgens mij niet eens in de buurt nee.
Als je een uurtje per dag speelt ben je in 2 maanden wel door de content gefietst*.
maar ja het is ook geen spel waar je maandelijks voor betaald dus als je het ergens voor 30 kan kopen is het dat volgens mij wel waard.
Kost je rond de 90 uur om naar de level cap te spelen
* het spel bevat geen fietsen
Ja, de gameplay is vergeleken met WoW wat dynamischer, zo kan je aanvallen dodgen door opzij te springen etc. Maar verder is het verschil met WoW niet zo gigantisch als sommigen beweren.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah, jij hebt hem?
hahaquote:Op donderdag 20 september 2012 16:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja, de gameplay is vergeleken met WoW wat ...
gvd laat me nu ff typen
No way. Dat is wel heel erg.. Tsja. Heb er even geen woord voor. Krijg er plaatsvervangende gne van.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
haha
heh? Ik zag iets van MC SC meet en toen ineens dit!
Magie!
Meh. Mis het rauwe randje.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tom wat vind je eigenlijk van Douwe Bob Posthuma
Deze versiequote:Op donderdag 20 september 2012 17:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
No way. Dat is wel heel erg.. Tsja. Heb er even geen woord voor. Krijg er plaatsvervangende gne van.
Waarvoor dat?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:14 schreef TJV het volgende:
Toen ik dat een jaar geleden postte kreeg ik een ban van een maand.
i remember.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:17 schreef TJV het volgende:
Toen was er een discussie gaande over een bepaalde tak van sport..
WOLLAH BEZEM A ZEMMELquote:Op donderdag 20 september 2012 17:55 schreef -Datdus- het volgende:
Man, dat grasgeluid is kuttt.. Het klinkt echt te duidelijk als een bezem. Let maar op. Het gaat niet meer uit je kop.
HOU ME TEGEN. IK ZWEER HOU ME TEGEN.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:59 schreef bobbernaut het volgende:
EWA DRERRIE DOE NIET STOER TEGEN MIJN HOMEBOII DATDUS
DAYUMMM,, SNAP!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
OOOOOOH IK BEDENK ME NET EEN GOEDE DIS
Hey bezem ik ga de vloer met je aanvegen!
hoiquote:Op donderdag 20 september 2012 18:15 schreef maurisioo het volgende:
Heeft er iemand nog een server over waar hij niks mee doet? Lijkt me leuk om eens een weekje ofzo eenlarge biome world in hardcore mode te doen met de nieuwste snapshot.
Wie koopt er dan ook n schoenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:21 schreef MineraalWater het volgende:
Verdomme kut wehkamp, wil ik een schoen kopen hebben ze hem niet.
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:24 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook n schoen
Ja 2 verschillende natuurlijk #YOLO #SWAG #NEWTRENDING #HIPSTERTOTHEMAXquote:Op donderdag 20 september 2012 18:24 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook n schoen
*hint* ik heb een server*quote:
Oh ja zeg dat dan ook he!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja 2 verschillende natuurlijk #YOLO #SWAG #NEWTRENDING #HIPSTERTOTHEMAX
DAT IK EEN SERVER HEB DUS ALS JE DIE WERELD WILT HOSTEN IK HET WEL KAN HOSTENquote:
dafuq is spleefquote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef maurisioo het volgende:
Spleef dorpje
[ link | afbeelding ]
ofc zo ff pompen #gymquote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef drumstickNL het volgende:
maurice kom je zo naar de sportschool?
gr gr
ja hoelaat?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef drumstickNL het volgende:
gr gr
Ja; heb net een 1mnd 20ml test cycle achter de rug; zit nu op after cycle.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
had je nog gear dan of ben je uit je cycle?
Ken je mau irl?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef drumstickNL het volgende:
gr gr
Ik ga niet naar sportschool hoor. Vind het eigenlijk ook onzin.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat is echt zo'n hye hier. Van die gespierde spijkers die aan de whey shakes en zitten en random blaten over cutten en reps.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:36 schreef MineraalWater het volgende:
Dikke fik hier in de buurt !Je woont vlakbij de Floriade zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag 't net op het nieuws. Was er een tijdje terug nogZo awesomequote:Zag 'm ook vandaag
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
HAHAHAAHHAHAHA OMG oh jij bent mauquote:
Ja minuutje of 15 rijden dan ben ik er.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:39 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[..]
Je woont vlakbij de Floriade zeker?
Zag 't net op het nieuws. Was er een tijdje terug nog
[..]
Zo awesomeZag 'm ook vandaag
15 minuten rijden en je bent nog steeds - in the middle of fucking nowherequote:Op donderdag 20 september 2012 18:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja minuutje of 15 rijden dan ben ik er.
hahahahaxdxdxd ik ben mau xdxd OMG xdxdxd XD <3 xd hihiquote:Op donderdag 20 september 2012 18:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHAHAAHHAHAHA OMG oh jij bent mau
eniewees ik heb fuckign schattige foto van mau <3
Dus jij vindt kennelijk heel Nederland kut?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
15 minuten rijden en je bent nog steeds - in the middle of fucking nowhere
Overigens is de randstad kut
Oh dan heb ik dat gemist ofzoquote:Op donderdag 20 september 2012 18:40 schreef MineraalWater het volgende:
Idd, Ze zaten bij elkaar in de klas toch?
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:47 schreef MineraalWater het volgende:
Tevens heb ik, De ecto die ik ben, vandaag ook een fitness abbo aangeschaft.
Dnb, Asy en Drump kennen elkaar irl. Maar ik ken alleen Dnb irl.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef MineraalWater het volgende:
Mender en Asy, DnB en asy en Drump en Asy dacht ik.
Oh okquote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Mender het volgende:
[..]
Dnb, Asy en Drump kennen elkaar irl. Maar ik ken alleen Dnb irl.
Een leraar van mij hete Kwaks met z'n achternaamquote:Op donderdag 20 september 2012 18:43 schreef Lorrelies het volgende:
Je achternaam zou maar "Kwakman" zijn
Ik moet vaker tv kijken
Meeting? Wil je iets gaan bespreken?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:56 schreef Flodder450 het volgende:
Wanneer gaan we een meeting houden eigs?!
Ik woon daar vlakbijquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Mender het volgende:
Iedereen kom morgen meeten in Haren!!
http://www.projectxharen.net/
quote:Inmiddels hebben ruim 150,000 mensen een uitnodiging gekregen, waarvan meer dan 20,000 mensen hebben aangegeven te komen.
Ik kan ook zoiets soortgelijks doen hoor. Een project X party bij mij thuis! Op mijn zolderkamer. Ik vertel nog niet wat we gaan doen maar neem allemaal jullie laptop mee!quote:
Vooruit dan.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef Lorrelies het volgende:
Die van mij moet wel permanent aan de stroom.
Je moet gewoon om 11 uur naar bed van je mams!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Vooruit dan.
Oh trouwens, het moet wel om 11 uur stoppen. Wil natuurlijk niet voor overlast zorgen.
ssh niet zeggen hierquote:Op donderdag 20 september 2012 19:16 schreef Lorrelies het volgende:
Geen idee waar Haren ligt.
Kom allemaal nou eens even op MC lullen
[..]
Je moet gewoon om 11 uur naar bed van je mams!
ME JOINSTA <3quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ga misschien een keer meeten met Asy (en Dnb)
Toffe Brabanders![]()
vooral ook knettergek![]()
ah nouja hij is zo ook wel mooi hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja maar is een beetje creepy. De grootte versie is mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |