SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Volgens mij was ik bij aflevering 5, maar nooit zin om verder te kijken. Kijkt zo moeilijk weg.quote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef tuut-chips het volgende:
Breaking bad al gezien? Zo nee; jij mag nooit meer over series praten
quote:Op maandag 17 september 2012 20:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Grimm is een leuke serie
Waar gaan die over? En welke is beter.quote:
Death Valley -> Grimmquote:Op maandag 17 september 2012 20:09 schreef maurisioo het volgende:
[..]
[..]
Waar gaan die over? En welke is beter.
ah zombiesquote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Death Valley -> Grimm
Death Valley: Mockumentary over politieagenten in een vallei in Californië waar een deel van de inwoners zombies, vampiers en weerwolven zijn geworden. Echt enorm goed
Grimm -> goed geproduceerde serie over een agent die er achter komt dat een groot aantal mensen eigenlijk verborgen wezens uit de sprookjes van Grimm zijn. Alleen afstammelingen van Grimm (zoals hij) kunnen ze (soms) zien voor wat ze zijn. Erg sterk, maar redelijk voorspelbare humor
Ah serieus? Ze mogen wel aan mijn yoghurt zittenquote:Op maandag 17 september 2012 20:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat is zo'n frozen yogurt zaak in Usa waar die meiden van de tc allemaal zo erbij lopen.
volgens mij ga jij geen vissticks bakken...quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey lorre, ik krijg ineens een goed idee.
We beginnen een snackbarketen met vissticks.
heb je problemen met functioneel naakt?
in de algemene zin? nee hoor..quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
mschol, heb je problemen met functioneel naakt?
Nee dat mag ik waarschijnlijk gaan doen in een bikiniquote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij ga jij geen vissticks bakken...
Waar haal je die onzin vandaan? Welke bikini?quote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee dat mag ik waarschijnlijk gaan doen in een bikini
niet mijn ding, dat mag jij doenquote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
in de zin van jij staat naakt in een frituurkraampje en verkoopt vissticks?
je kan best managment en bakken tegelijk doen als starterquote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee ik ben management wel
Die is gecanceld dus ga niet alleen het eerste seizoen kijken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kiwi, hejje Death Valley gezien?
een bosvrouw?quote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Lorrelies het volgende:
Kan beter aan jullie vragen hoe vaak jullie je snorretjes moeten scheren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |