hoe veel wil je lenen?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Kortom als ik geld van jou vraag om iemand neer te schieten en je krijgt het geld vervolgens met 10% rente terug, dan vind je dit prima?
Dit zijn gewoon fotos van de Zwarte Markt, Beverwijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:42 schreef DeRakker. het volgende:
Wapens![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ING is een Nederlandse bank en dus krijg je 100.000 euro vergoed als deze failliet gaat.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De rente op IceSafe lag ook lekker hoog destijds.
Vervolgens kon iedereen naar zijn of haar geld fluiten, want de bank stortte in, door misdadig handelen.
ING handelt ook misdadig en wellicht inderdaad dat je dan 10 euro meer per jaar ontvangt. Ik heb liever een schoon geweten en een goed karma, dan een hoop poen en slechte nachtrust.
Maar inderdaad, je hebt geleyck, de rente is ietsje hoger bij ING.
Linkse mensen die banken aanprijzen... weer wat nieuws.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Google ads heeft deze draad ook al ontdekt.
Onzin, ik heb al mijn geld tot de laatste cent terug gekregen destijdsquote:Op woensdag 19 september 2012 19:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De rente op IceSafe lag ook lekker hoog destijds.
Vervolgens kon iedereen naar zijn of haar geld fluiten, want de bank stortte in, door misdadig handelen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Meteen maar even opzeggen, gelukkig kan dat tegenwoordig 24/7 vanuit mijn luie stoel.
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet eens dat dit online kon!
Ik vind het inderdaad belangrijker dat ik, mijn familie en mijn hechte vrienden het goed hebben, dan dat een Afrikaans hongerkindje een plakje worst krijgt. Sue me.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
VVD-ers vinden het niet erg als er een kind van honger omkomt of als een kind met een andere huidskleur aan flarden wordt geschoten.
Zolang de HRA maar in stand blijft en er voldoende benzine voor hun Hummer is en het gazon van hun landgoed er goed bij staat.
Vreemde paradox.quote:Op donderdag 20 september 2012 02:30 schreef DaMook het volgende:
Ik heb een negatief saldo dus voel me niet schuldig ...
De TS had het over mensen met een positief saldo, dat die zich schuldig maakte, dat ben ik dus nietquote:
Je vat mijn punt?quote:Op donderdag 20 september 2012 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
De TS had het over mensen met een positief saldo, dat die zich schuldig maakte, dat ben ik dus niet.
Nee niet echt, geld dat ze aan mij uitlenen kunnen ze niet aan "wapens" uitlenenquote:
Jij voelt je niet schuldig over een negatief saldo. Een negatief saldo is schuld.quote:Op donderdag 20 september 2012 02:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee niet echt, geld dat ze aan mij uitlenen kunnen ze niet aan "wapens" uitlenen.
Ja, van mij aan de bank, oftewel, dat geld zit niet in de wapensquote:Op donderdag 20 september 2012 02:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij voelt je niet schuldig over een negatief saldo. Een negatief saldo is schuld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |