Potver.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou, niet zo'n goed nieuws dus. Lars heeft vermoedelijk een liesbreuk. Net bij de huisarts geweest, en die stuurt hem door naar de chirurg.
wat kutquote:Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou, niet zo'n goed nieuws dus. Lars heeft vermoedelijk een liesbreuk. Net bij de huisarts geweest, en die stuurt hem door naar de chirurg.
Er zijn weer pruimen, Lamb.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Lamb29 het volgende:
Och Karin.... Wat enorm balen!!! Sterkte weer..
Hahaha Die L. Knappe meid!
Fannetje ik zag de foto... echt helemaal jarig
Erg hè... ik ben ook al helemaal met Sinterklaas bezig...
Hier dag 2 met een niet fit meisje... Buikje van slag (poepluiers willen niet)
Sneu... Gelukkig tussen hangmomenten door wel lekker vrolijk... vanmiddag even lekker in de plassen gaan stampen..
Haha, gaat die even een inhaalslagje maken.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:01 schreef freecell het volgende:
Hmmmm, ik dacht: toch even naar de ha vanmorgen, want hoewel het manneke redelijk vrolijk is de laatste dagen (en ineens allerlei woordjes zegt) heeft hij duidelijk last van zijn oren.
Leek me niet handig, omdat hij dinsdag geopereerd wordt.
Huisarts kijkt even: ja, die is snotverkouden, dat voelt vast vervelend in die oren.... Ow,en deze is ongeveer eergisteren doorgebroken, dus hij heeft met dat oor even ongeveer 24 uur redelijk normaal gehoord. Zit nu alweer potdicht en vol trouwens.
Woaeven met 1 oor redelijk horen en bwam een stapel nieuwe woorden... Wordt leuk volgende week
Je hebt in Hengelo de Waarbeek. Das een pretparkje. Leuk voor die leeftijd.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:29 schreef Tinuviel het volgende:
Fijn Fannetje dat ze een leuk feest op het kdv heeft gehad. Veel plezier alvast voor zaterdag!
Lamb, dat is niet fijn. Idd, misschien voedsel, dat afvoerend of lacterend werkt: pruimen, geweld gedroogd fruit, kiwi etc.?
Iemand een goede tip voor een speel/ dieren pretpark iets, dat leuk is voor een 3-4 jarigeen in de buurt is van apeldoorn, almelo, deventer, enschede en dat ook leuk en goed te doen is om begin oktober te doen bij slecht weer?
Dat is zeker erg leuk! Zijn wij in de vakantie geweest en Mart heeft zich de hele dag vermaakt (en wij ook hoor)quote:Op donderdag 20 september 2012 09:17 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Je hebt in Hengelo de Waarbeek. Das een pretparkje. Leuk voor die leeftijd.
Ligt aan het kind persoonlijk denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:20 schreef Troel het volgende:
Ik vind de Waarbeek persoonlijk helemaal niet leuk voor zulke jonge kinderen
Dan zou ik eerder gewoon lekker naar Bengeltjesdorp gaan (gegarandeerd succes!) of naar Bentelo, daar heb je een binnen cq buitenspeeltuin.
Megapret in Lievelde. Dat is binnen en buiten.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:29 schreef Tinuviel het volgende:
Fijn Fannetje dat ze een leuk feest op het kdv heeft gehad. Veel plezier alvast voor zaterdag!
Lamb, dat is niet fijn. Idd, misschien voedsel, dat afvoerend of lacterend werkt: pruimen, geweld gedroogd fruit, kiwi etc.?
Iemand een goede tip voor een speel/ dieren pretpark iets, dat leuk is voor een 3-4 jarigeen in de buurt is van apeldoorn, almelo, deventer, enschede en dat ook leuk en goed te doen is om begin oktober te doen bij slecht weer?
Dat!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef _Bar_ het volgende:
Free jammer van het dichte oor ivm verkoudheid maar het beloofd anderzijds idd iets voor na volgende week als hij weer normaal en goed hoort,
Hihi Mamapurk maar zoals iedereen altijd zegt het is een fase![]()
Succes ermee!
Spring, een leuk ballententje misschien? Kan buiten maar ook net zo goed binnen (dat laatste althans gaat hier prima)
Nieuwe regenlaarsjes regenjas zodat je tijdens de herfstige natte dagen toch naar buiten kan
een paraplu.
Een knutselboek waarmee je met dingen uit de natuur kan knutselen, combineert goed met eerst buiten lopen spullen verzamelen en daarna naar binnen gezellig knutselen.
een kruiwagentje en een bladhark/sneeuwschopquote:Op donderdag 20 september 2012 09:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Haha, gaat die even een inhaalslagje maken.![]()
Wel sneu weer, zeg.
Aargh, iedereen vraagt wat ze L cadeau moeten doen en ik werkelijk géén idee! Ze speelt nauwelijks binnen; rent zodra ze wakker is D's speeltuin in om te glijden, schommelen en springen. Ik weet niet hoe dat van de winter zal gaan natuurlijk, maar ik vermoed weinig anders. Hoewel, als het echt regent, blijven ze ook geen uren buiten natuurlijk.
Jullie ideeen?
Kruiwagen had ik al doorgegeven aan schoonmoeders. Ze krijgt een glimmend rode.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
een kruiwagentje en een bladhark/sneeuwschop
Apart he, ik kan ook niet echt zeggen wat er nou anders is, maar hij lijkt zo veel wijzer ineens. Zo groot en meer kleuterachtig. En dat moet dan nog 3 worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:21 schreef -Spring het volgende:
De leidster bij de opvang vond L ineens zo groot en wijs en anders geworden.Grappig, want dat vond ik zelf ook al. Ze heeft andere uitdrukkingen, praat anders; kan er de vinger niet echt op leggen.
Driekus is op een haar (week) na 3. Hij speelt veel met zijn beste vriendinnetje dat hij al kent vanaf hij naar het kdv ging. Zij is een maandje ouder. En hij speelt veel met J. die in oktober 4 wordt en met L. die 5 maanden ouder is. Het zijn ook de enige twee jongens in zijn huidige groep, dus niet zo raar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:52 schreef DaviniaHR het volgende:
mef, hoe oud is Driekus nu?
Aviva speelt op het kdv vnl met oudere kindjes. Haar beste " vriendinnetje" is 11 mnd ouder dan zij. Dat wordt dus wat als die naar school gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |