abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116985471
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_116985503
Oh nee Karin..toch! Shit shit shit :*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_116985513
Nou, niet zo'n goed nieuws dus. Lars heeft vermoedelijk een liesbreuk. Net bij de huisarts geweest, en die stuurt hem door naar de chirurg.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_116985572
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou, niet zo'n goed nieuws dus. Lars heeft vermoedelijk een liesbreuk. Net bij de huisarts geweest, en die stuurt hem door naar de chirurg.
Potver. :(
  woensdag 19 september 2012 @ 16:38:37 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_116985719
He bah, het zit ook niet mee!

Enig voordeel is dat hij wel een stuk jonger is en in tegenstelling tot Meike, zich later er waarschijnlijk weinig van kan herinneren?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116985936
He nee, balen zeg!
Het lijkt mij juist wel iets moeilijker vanwege de leeftijd, aangezien het lastiger kan zijn ze er op voor te bereiden? Wie weet is hij gewoon net zo stoer als zijn grote zus!
pi_116986040
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wat kut ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_116986082
Pfff Karin, dat was nou net niet wat je wilde horen :{. :*
Fake it till you make it...
pi_116986198
Arme lars, en arme jij. Hopelijk valt het net zo mee als bij meike x
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_116986237
Karin :*
pi_116986520
Karin, wat balen zeg! Je arme kleine ventje.

Hier eigenlijk tot nu toe best een goede dag. Had voor vanmiddag maar geregeld dat er een vriendinnetje kwam spelen. Dat ging supergoed (we hadden nog bellenblaas in huis van B's verjaardag: dikke pret). En nu zit B op de iPad filmpjes te kijken. Pietje heeft besloten om maar de hele middag te gaan slapen, dus dat is ook rustig. Ik heb zelfs nog wat gewerkt vandaag (nee, dat zou ik niet moeten doen op mijn vrije dag, maar het kon echt niet anders, eigenlijk moet ik nog veel meer doen...).
  woensdag 19 september 2012 @ 17:01:58 #12
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_116986717
Karin *
pi_116990695
De leidster bij de opvang vond L ineens zo groot en wijs en anders geworden. :D Grappig, want dat vond ik zelf ook al. Ze heeft andere uitdrukkingen, praat anders; kan er de vinger niet echt op leggen.

De leidster vond het oa zo knap dat ze naast r was komen staan om iets te vragen en uit zichzelf netjes had gewacht tot ze klaar was een ander kindje.
pi_116991597
Netjes zeg Spring! Wat een dametje :D.
pi_116995347
Oh bah Karin, wat vervelend dat Lars ook een liesbreuk heeft! :{

Anne heeft vandaag haar verjaardag gevierd op het KDV. Was heel goed gegaan, ze had het heel leuk gevonden :) Nu zaterdag thuis nog en dan kunnen we gaan aftellen tot het volgende speelgoedfestijn, Sinterklaas! *O*
pi_116998686
Och Karin.... Wat enorm balen!!! Sterkte weer..

Hahaha Die L. Knappe meid!

Fannetje ik zag de foto... echt helemaal jarig :D
Erg hè... ik ben ook al helemaal met Sinterklaas bezig...

Hier dag 2 met een niet fit meisje... Buikje van slag (poepluiers willen niet)
Sneu... Gelukkig tussen hangmomenten door wel lekker vrolijk... vanmiddag even lekker in de plassen gaan stampen..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_117000085
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Lamb29 het volgende:
Och Karin.... Wat enorm balen!!! Sterkte weer..

Hahaha Die L. Knappe meid!

Fannetje ik zag de foto... echt helemaal jarig :D
Erg hè... ik ben ook al helemaal met Sinterklaas bezig...

Hier dag 2 met een niet fit meisje... Buikje van slag (poepluiers willen niet)
Sneu... Gelukkig tussen hangmomenten door wel lekker vrolijk... vanmiddag even lekker in de plassen gaan stampen..

Er zijn weer pruimen, Lamb. :) Twee per dag en ze poept ws als een jekko. :9
pi_117000187
Is idd een idee.. ik vind ze zelf niet te pruimen maar wie weet lust zij ze wel...

Ze zit nu aan t sinasappelsap... en als dat niet snel effect heeft stappen we over op kiwi ;) Das gegarandeerd succes tot halverwege haar rug :')
We'll have love aplenty
You and Me
pi_117000190
Idd pruimen, gaan hier ook weer hard. Bij de lidl hebben ze ook gedroogde pruimen, vindt Sofie ook erg lekker. Maar die zijn nu dus even niet meer nodig, vers is fijner
*poef* nu is het weg
pi_117000439
Pruimen, jummie!! Dyon is er ook dol op, maar voor het poepen zou hij het niet nodig hebben :Y)
pi_117012720
Fijn Fannetje dat ze een leuk feest op het kdv heeft gehad. Veel plezier alvast voor zaterdag!

Lamb, dat is niet fijn. Idd, misschien voedsel, dat afvoerend of lacterend werkt: pruimen, geweld gedroogd fruit, kiwi etc.?

Iemand een goede tip voor een speel/ dieren pretpark iets, dat leuk is voor een 3-4 jarigeen in de buurt is van apeldoorn, almelo, deventer, enschede en dat ook leuk en goed te doen is om begin oktober te doen bij slecht weer?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117013777
Hmmmm, ik dacht: toch even naar de ha vanmorgen, want hoewel het manneke redelijk vrolijk is de laatste dagen (en ineens allerlei woordjes zegt :? ) heeft hij duidelijk last van zijn oren.
Leek me niet handig, omdat hij dinsdag geopereerd wordt.

Huisarts kijkt even: ja, die is snotverkouden, dat voelt vast vervelend in die oren.... Ow,en deze is ongeveer eergisteren doorgebroken, dus hij heeft met dat oor even ongeveer 24 uur redelijk normaal gehoord. Zit nu alweer potdicht en vol trouwens.

Woa :o even met 1 oor redelijk horen en bwam een stapel nieuwe woorden... Wordt leuk volgende week :P
pi_117013912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:01 schreef freecell het volgende:
Hmmmm, ik dacht: toch even naar de ha vanmorgen, want hoewel het manneke redelijk vrolijk is de laatste dagen (en ineens allerlei woordjes zegt :? ) heeft hij duidelijk last van zijn oren.
Leek me niet handig, omdat hij dinsdag geopereerd wordt.

Huisarts kijkt even: ja, die is snotverkouden, dat voelt vast vervelend in die oren.... Ow,en deze is ongeveer eergisteren doorgebroken, dus hij heeft met dat oor even ongeveer 24 uur redelijk normaal gehoord. Zit nu alweer potdicht en vol trouwens.

Woa :o even met 1 oor redelijk horen en bwam een stapel nieuwe woorden... Wordt leuk volgende week :P
Haha, gaat die even een inhaalslagje maken. :D

Wel sneu weer, zeg. ;(

Aargh, iedereen vraagt wat ze L cadeau moeten doen en ik werkelijk géén idee! Ze speelt nauwelijks binnen; rent zodra ze wakker is D's speeltuin in om te glijden, schommelen en springen. Ik weet niet hoe dat van de winter zal gaan natuurlijk, maar ik vermoed weinig anders. Hoewel, als het echt regent, blijven ze ook geen uren buiten natuurlijk.

Jullie ideeen?
  donderdag 20 september 2012 @ 09:13:20 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117013986
Oscar is helemaal weg van het spelletje 'Boomgaardje':

pi_117014059
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:29 schreef Tinuviel het volgende:
Fijn Fannetje dat ze een leuk feest op het kdv heeft gehad. Veel plezier alvast voor zaterdag!

Lamb, dat is niet fijn. Idd, misschien voedsel, dat afvoerend of lacterend werkt: pruimen, geweld gedroogd fruit, kiwi etc.?

Iemand een goede tip voor een speel/ dieren pretpark iets, dat leuk is voor een 3-4 jarigeen in de buurt is van apeldoorn, almelo, deventer, enschede en dat ook leuk en goed te doen is om begin oktober te doen bij slecht weer?
Je hebt in Hengelo de Waarbeek. Das een pretparkje. Leuk voor die leeftijd.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 20 september 2012 @ 09:20:25 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_117014111
Ik vind de Waarbeek persoonlijk helemaal niet leuk voor zulke jonge kinderen :D
Dan zou ik eerder gewoon lekker naar Bengeltjesdorp gaan (gegarandeerd succes!) of naar Bentelo, daar heb je een binnen cq buitenspeeltuin.

[ Bericht 1% gewijzigd door Troel op 20-09-2012 10:25:46 (Dank je wel mam :P) ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117015643
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:17 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Je hebt in Hengelo de Waarbeek. Das een pretparkje. Leuk voor die leeftijd.
Dat is zeker erg leuk! Zijn wij in de vakantie geweest en Mart heeft zich de hele dag vermaakt (en wij ook hoor) :)
pi_117015676
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:20 schreef Troel het volgende:
Ik vind de Waarbeek persoonlijk helemaal niet leuk voor zulke jonge kinderen :D
Dan zou ik eerder gewoon lekker naar Bengeltjesdorp gaan (gegarandeerd succes!) of naar Bentelo, daar heb je een binnen cq buitenspeeltuin.
Ligt aan het kind persoonlijk denk ik.
Mart vind een ballorig geweldig! Maar de waarbeek ook. Wel ben ik bijna overal met hem ingeweest, daar waar hij nog niet alleen in kon. Maar Mart is dan ook een echte waaghals, het kan hem niet hoog en hard genoeg gaan.
pi_117015716
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:29 schreef Tinuviel het volgende:

Megapret in Lievelde. Dat is binnen en buiten.
  donderdag 20 september 2012 @ 10:28:44 #30
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117015746
Karin wat rotnieuws zeg! :*

Free, whaa, dat ging dan even vlug! Hoop dat et goed gaat volgende week!

Ik ben maar even met Nathan naar de huisarts geweest ivm niet eten. Hij wilde het nog wel een weekje aankijken. Bij thuiskomst at ie gelukkig een plak ontbijtkoek, maar ik vind toch wel dat het allemaal wel heel weinig is.
pi_117016048
Karin wat balen zeg!!

En Free ik ben benieuwd hoe snel hij straks gewoon vloeiend praat!

Ik probeer hier alles te lezen, maar druk enzo dus reageer wat minder, het gaat eigenlijk ook gewoon lekker met mijn peuter, alleen sinds deze week zit ze in de megapeuterpuberteit volgens mij, kanonne!! Maar ik heb haar 2 dagen heel strak gehouden en nu is het weer redelijk te handelen. Maar ze ging om niets door het lint! Voorbeeld, gister nog, ze mocht een ballon oplaten voor een ballonnenwedstrijd, brult 'ik wil die ballon niet vasthouden' ik 'dan laat je hem los' laat ze hem los, maar ja helium, weg ballon! Helemaal door het lint 'ik wil mijn ballon, stomme stomme mama, ik wil mijn ballon' en dit heeft ze ruim een half uur volgehouden en ik heb het genegeerd.
Later met haar erover gehad en toen kon ze wel goed vertellen dat ze hem zelf los had gelaten maar dat ze dat niet leuk vond en toen was ik wel weer een lieve mama, dus na zeer onredelijk gedrag komt er weer redelijk gedrag en das toch wel erg fijn :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_117020258
Wel gaaf free, dat hij door een dag goed te horen ineens allerlei nieuwe woorden kent :o Over een paar maanden praat hij net als iedere andere peuter :)

MamaPurk, klinkt heerlijk ;) Wel fijn dat je het daarna op een redelijke manier met haar kunt bespreken.

Wij zijn vanmorgen op het CB geweest voor de 2 jaar afspraak en Anne is weer goedgekeurd. Ze is nu 87 cm en daarmee weer mooi gemiddeld. En gewicht is 11.7 kg en dat was dan weer iets onder het gemiddelde. Ze was lekker eigenwijs maar uiteindelijk stapelde ze netjes de blokjes en wees ze keurig de lichaamsdelen aan bij de pop.
pi_117025140
Free jammer van het dichte oor ivm verkoudheid maar het beloofd anderzijds idd iets voor na volgende week als hij weer normaal en goed hoort, :D

Hihi Mamapurk maar zoals iedereen altijd zegt het is een fase :P
Succes ermee!

Spring, een leuk ballententje misschien? Kan buiten maar ook net zo goed binnen (dat laatste althans gaat hier prima)
Nieuwe regenlaarsjes regenjas zodat je tijdens de herfstige natte dagen toch naar buiten kan
een paraplu.
Een knutselboek waarmee je met dingen uit de natuur kan knutselen, combineert goed met eerst buiten lopen spullen verzamelen en daarna naar binnen gezellig knutselen.
pi_117025311
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef _Bar_ het volgende:
Free jammer van het dichte oor ivm verkoudheid maar het beloofd anderzijds idd iets voor na volgende week als hij weer normaal en goed hoort, :D

Hihi Mamapurk maar zoals iedereen altijd zegt het is een fase :P
Succes ermee!

Spring, een leuk ballententje misschien? Kan buiten maar ook net zo goed binnen (dat laatste althans gaat hier prima)
Nieuwe regenlaarsjes regenjas zodat je tijdens de herfstige natte dagen toch naar buiten kan
een paraplu.
Een knutselboek waarmee je met dingen uit de natuur kan knutselen, combineert goed met eerst buiten lopen spullen verzamelen en daarna naar binnen gezellig knutselen.
Dat! *O*
pi_117025543
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:08 schreef -Spring het volgende:

[..]

Haha, gaat die even een inhaalslagje maken. :D

Wel sneu weer, zeg. ;(

Aargh, iedereen vraagt wat ze L cadeau moeten doen en ik werkelijk géén idee! Ze speelt nauwelijks binnen; rent zodra ze wakker is D's speeltuin in om te glijden, schommelen en springen. Ik weet niet hoe dat van de winter zal gaan natuurlijk, maar ik vermoed weinig anders. Hoewel, als het echt regent, blijven ze ook geen uren buiten natuurlijk.

Jullie ideeen?
een kruiwagentje en een bladhark/sneeuwschop
pi_117026158
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

een kruiwagentje en een bladhark/sneeuwschop
Kruiwagen had ik al doorgegeven aan schoonmoeders. Ze krijgt een glimmend rode. O+ Sneeuwspul is ook een goeie. :)
  donderdag 20 september 2012 @ 15:37:36 #37
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_117026174
karin, wat sneu dat lars ook een liesbreukje heeft. ;(

free, wat zou dat gaaf zijn als je jongste ineens zo'n woordengroeispurt zou gaan maken! Scheelt vast ook een hoop frustratie, lijkt me.

Gister heeft Aviva weer op het potje geplast, en twee keer op de grond gepoept. Poep voelt ze echt nog niet, plas gaat wel goed. Is meer even wennen om zonder luier te zijn. Van het weekend weer verder. Ben erg benieuwd hoe snel ze het op gaat pakken.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_117030058
Free, wat gaaf dat zijn taal zo rap vooruit gaat.

Lamb een buitenspeelhuisje, trampoline of begrijp ik het verkeerd en hebben jullie geen tuin? Minibuiten bezem, slee?

Davinia, wat goed van je dochter *O*L het plassen op de wc.

Lieveld ziet eruit als een prima optie ook bij slecht weer. Is dat bij waarbeek ook zo? Iemand bij movie world geweest met een peuter? Ik denk dat dat nog niet echt iets is voor ze.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117030140

[ Bericht 100% gewijzigd door Tinuviel op 20-09-2012 17:19:08 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117033511
Bedoel je mij, Tinu? Wij hebben een tuin, maar die wordt nóóit zo interessant als die van dr beste vriendje en buurjongetje. Die heeft nl een grote trampoline een een klimrek met huisje, glijbaan en drie schommels.

Whoei! L mag op zwemles. 12 okt. al! Ze hebben precíes wat ik zocht en er was nog één plekje vrij. Teddybeer Goud heet het en ze leren echt om te overleven wanneer ze in het water vallen: blijven drijven en naar de kant zwemmen en zo.
16 lessen van een half uur voor ¤95,-, dus valt in principe nog best mee. De eerste zes lessen zijn met, en de volgende zonder ouders, zodat ze juist leren om goed te handelen als ze alleen zijn. En als ze dan dit diploma haalt, mag ze met vier jaar al op echte zwemles.

Ik ben blij!
pi_117033686
Leuk Spring, mijn oudste heeft ooit Teddybeer Brons gehaald, maar daarna zijn we gestopt met zwemmen helaas. Nu is ze bijna 5 en begint morgen met zwemles... (maar tussen teddybeer brons en nu veel te weinig gezwommen. Een tijdje is ze best angstig geweest in het water, dat is nu gelukkig weer minder, dus we zullen zien morgen).
pi_117035947
Ohh Spring wat goed!! Ik zou ook heel graag die les volgen met O. Wie weet volgend jaar als het uitkomt met werkdagen!

Zag idd al leuke dingen voorbij komen als cadeau-idee... Ik dacht nog aan een onderzoekssetje... vergrootglas/insectenpotje/insectenboek om te kijken wat het is... Je hebt ook van die foam-plankjes voor tuinieren.. zodat je met je knieen op de grond kan zitten? Wellicht is dit er ook in kinderversie?

Helaas ziten wij weer op 2.5 dag poeploos.. gelukkig heeft ze er nu (nog) geen last van..
Wanneer ze morgen weer zonder resultaat van t kdv komt gaan we kiwi's en pruimen halen...
We'll have love aplenty
You and Me
pi_117038598
Ja Spring bedoelde ik, sorry!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117040716
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:21 schreef -Spring het volgende:
De leidster bij de opvang vond L ineens zo groot en wijs en anders geworden. :D Grappig, want dat vond ik zelf ook al. Ze heeft andere uitdrukkingen, praat anders; kan er de vinger niet echt op leggen.

Apart he, ik kan ook niet echt zeggen wat er nou anders is, maar hij lijkt zo veel wijzer ineens. Zo groot en meer kleuterachtig. En dat moet dan nog 3 worden.
Die foto's met L. aan de snorkel, zo gaaf. Waar heb je die gevonden? Zou echt iets voor Driekus zijn, maar zijn zwembrilletje is wat groot. En Teddybeer goud, ik ga eens even kijken. Zal wel net zoiets zijn als wat wij toen gedaan hebben met peuterzwemmen.

Free, balen van het al weer volle oor, maar inderdaad, bereid je voor op een taalexplosie. Leuk!

Karin, balen van de liesbreuk. Is dat erfelijk ofzo? Of is het gewoon vette pech?

Driekus mag nog 2 keer naar zijn eigen kdv en gaat dan over naar de 3+ groep. Van de week 10 minutengesprek gehad. De leidsters geven aan dat ze em erg zullen missen, hij is de gangmaker in de groep en gezellig aanwezig. Tegelijk gaven ze ook aan dat het voor hem zelf waarschijnlijk wel goed is dat hij gaat. Hij heeft de uitdaging van een nieuwe groep nodig en er zijn meer jongens op de nieuwe groep. Wij vinden hem zelf erg groot en wijs, maar de leidsters dus ook.

[ Bericht 29% gewijzigd door mefke79 op 20-09-2012 21:10:56 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_117045290
Wat leuk Spring dat zwemmen, ben benieuwd hoe L dat vind!
Lamb wat vervelend, ik hoop van harte dat het met ander fruit of andere drinken snel weer poep op gang komt.
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:52:41 #46
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_117055114
spring, wat fijn dat zwemles geregeld is! *O*

lamb, appelsap laxeert ook. Zit wel veel suiker in, maar wellicht dat dat nog een aanvulling is op het poep-dieet. :)

mef, hoe oud is Driekus nu?
Aviva speelt op het kdv vnl met oudere kindjes. Haar beste " vriendinnetje" is 11 mnd ouder dan zij. Dat wordt dus wat als die naar school gaat...
Morgen weer verder met het luierloze leven! *O* Ben benieuwd :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_117055247
Dat heeft ze, Lamb. Alleen van die foamdingen niet, maar da's voor hier in de tuin niet zo boeiend. :)

En mn moeder heeft een natuurknutselboek gekocht. O+

O ja, en Boomgaardje. Die ga ik ook nog doorgeven. Thanks Be!
pi_117055331
Davinia, L speelt ook het liefst met kindjes van ca een jaar ouder. Dr beste vriend is deze zomer vier geworden en op de peutergroep is ze veruit de jongste. Daar wilde ze al naartoe toen ze nog op de verticale groep zat, dus maar gedaan, en ze is daar helemaal op dr plek. :)

Grappig, Mef, dat ze weer zo gelijk oplopen!
pi_117083649
Boomgaardje is erg leuk idd :D O. heeft ook Dier op Dier (vanaf 2 jaar) Ook al een succes..
Vandaag op mijn werk meegehad.. 12-15 jarigen :p en heel populair (naja vooruit ;) ontwikkelingsleeftijd van 2 tot 6 jaar :P )

Kiwi en een halve pruim als toetje... benieuwd wat dat morgen brengt :%
We'll have love aplenty
You and Me
pi_117085828
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:52 schreef DaviniaHR het volgende:

mef, hoe oud is Driekus nu?
Aviva speelt op het kdv vnl met oudere kindjes. Haar beste " vriendinnetje" is 11 mnd ouder dan zij. Dat wordt dus wat als die naar school gaat...

Driekus is op een haar (week) na 3. Hij speelt veel met zijn beste vriendinnetje dat hij al kent vanaf hij naar het kdv ging. Zij is een maandje ouder. En hij speelt veel met J. die in oktober 4 wordt en met L. die 5 maanden ouder is. Het zijn ook de enige twee jongens in zijn huidige groep, dus niet zo raar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')