abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116985471
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_116985503
Oh nee Karin..toch! Shit shit shit :*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_116985513
Nou, niet zo'n goed nieuws dus. Lars heeft vermoedelijk een liesbreuk. Net bij de huisarts geweest, en die stuurt hem door naar de chirurg.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_116985572
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou, niet zo'n goed nieuws dus. Lars heeft vermoedelijk een liesbreuk. Net bij de huisarts geweest, en die stuurt hem door naar de chirurg.
Potver. :(
  woensdag 19 september 2012 @ 16:38:37 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_116985719
He bah, het zit ook niet mee!

Enig voordeel is dat hij wel een stuk jonger is en in tegenstelling tot Meike, zich later er waarschijnlijk weinig van kan herinneren?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116985936
He nee, balen zeg!
Het lijkt mij juist wel iets moeilijker vanwege de leeftijd, aangezien het lastiger kan zijn ze er op voor te bereiden? Wie weet is hij gewoon net zo stoer als zijn grote zus!
pi_116986040
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wat kut ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_116986082
Pfff Karin, dat was nou net niet wat je wilde horen :{. :*
Fake it till you make it...
pi_116986198
Arme lars, en arme jij. Hopelijk valt het net zo mee als bij meike x
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_116986237
Karin :*
pi_116986520
Karin, wat balen zeg! Je arme kleine ventje.

Hier eigenlijk tot nu toe best een goede dag. Had voor vanmiddag maar geregeld dat er een vriendinnetje kwam spelen. Dat ging supergoed (we hadden nog bellenblaas in huis van B's verjaardag: dikke pret). En nu zit B op de iPad filmpjes te kijken. Pietje heeft besloten om maar de hele middag te gaan slapen, dus dat is ook rustig. Ik heb zelfs nog wat gewerkt vandaag (nee, dat zou ik niet moeten doen op mijn vrije dag, maar het kon echt niet anders, eigenlijk moet ik nog veel meer doen...).
  woensdag 19 september 2012 @ 17:01:58 #12
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_116986717
Karin *
pi_116990695
De leidster bij de opvang vond L ineens zo groot en wijs en anders geworden. :D Grappig, want dat vond ik zelf ook al. Ze heeft andere uitdrukkingen, praat anders; kan er de vinger niet echt op leggen.

De leidster vond het oa zo knap dat ze naast r was komen staan om iets te vragen en uit zichzelf netjes had gewacht tot ze klaar was een ander kindje.
pi_116991597
Netjes zeg Spring! Wat een dametje :D.
Fake it till you make it...
pi_116995347
Oh bah Karin, wat vervelend dat Lars ook een liesbreuk heeft! :{

Anne heeft vandaag haar verjaardag gevierd op het KDV. Was heel goed gegaan, ze had het heel leuk gevonden :) Nu zaterdag thuis nog en dan kunnen we gaan aftellen tot het volgende speelgoedfestijn, Sinterklaas! *O*
pi_116998686
Och Karin.... Wat enorm balen!!! Sterkte weer..

Hahaha Die L. Knappe meid!

Fannetje ik zag de foto... echt helemaal jarig :D
Erg hè... ik ben ook al helemaal met Sinterklaas bezig...

Hier dag 2 met een niet fit meisje... Buikje van slag (poepluiers willen niet)
Sneu... Gelukkig tussen hangmomenten door wel lekker vrolijk... vanmiddag even lekker in de plassen gaan stampen..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_117000085
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Lamb29 het volgende:
Och Karin.... Wat enorm balen!!! Sterkte weer..

Hahaha Die L. Knappe meid!

Fannetje ik zag de foto... echt helemaal jarig :D
Erg hè... ik ben ook al helemaal met Sinterklaas bezig...

Hier dag 2 met een niet fit meisje... Buikje van slag (poepluiers willen niet)
Sneu... Gelukkig tussen hangmomenten door wel lekker vrolijk... vanmiddag even lekker in de plassen gaan stampen..

Er zijn weer pruimen, Lamb. :) Twee per dag en ze poept ws als een jekko. :9
pi_117000187
Is idd een idee.. ik vind ze zelf niet te pruimen maar wie weet lust zij ze wel...

Ze zit nu aan t sinasappelsap... en als dat niet snel effect heeft stappen we over op kiwi ;) Das gegarandeerd succes tot halverwege haar rug :')
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_117000190
Idd pruimen, gaan hier ook weer hard. Bij de lidl hebben ze ook gedroogde pruimen, vindt Sofie ook erg lekker. Maar die zijn nu dus even niet meer nodig, vers is fijner
*poef* nu is het weg
pi_117000439
Pruimen, jummie!! Dyon is er ook dol op, maar voor het poepen zou hij het niet nodig hebben :Y)
pi_117012720
Fijn Fannetje dat ze een leuk feest op het kdv heeft gehad. Veel plezier alvast voor zaterdag!

Lamb, dat is niet fijn. Idd, misschien voedsel, dat afvoerend of lacterend werkt: pruimen, geweld gedroogd fruit, kiwi etc.?

Iemand een goede tip voor een speel/ dieren pretpark iets, dat leuk is voor een 3-4 jarigeen in de buurt is van apeldoorn, almelo, deventer, enschede en dat ook leuk en goed te doen is om begin oktober te doen bij slecht weer?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117013777
Hmmmm, ik dacht: toch even naar de ha vanmorgen, want hoewel het manneke redelijk vrolijk is de laatste dagen (en ineens allerlei woordjes zegt :? ) heeft hij duidelijk last van zijn oren.
Leek me niet handig, omdat hij dinsdag geopereerd wordt.

Huisarts kijkt even: ja, die is snotverkouden, dat voelt vast vervelend in die oren.... Ow,en deze is ongeveer eergisteren doorgebroken, dus hij heeft met dat oor even ongeveer 24 uur redelijk normaal gehoord. Zit nu alweer potdicht en vol trouwens.

Woa :o even met 1 oor redelijk horen en bwam een stapel nieuwe woorden... Wordt leuk volgende week :P
pi_117013912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:01 schreef freecell het volgende:
Hmmmm, ik dacht: toch even naar de ha vanmorgen, want hoewel het manneke redelijk vrolijk is de laatste dagen (en ineens allerlei woordjes zegt :? ) heeft hij duidelijk last van zijn oren.
Leek me niet handig, omdat hij dinsdag geopereerd wordt.

Huisarts kijkt even: ja, die is snotverkouden, dat voelt vast vervelend in die oren.... Ow,en deze is ongeveer eergisteren doorgebroken, dus hij heeft met dat oor even ongeveer 24 uur redelijk normaal gehoord. Zit nu alweer potdicht en vol trouwens.

Woa :o even met 1 oor redelijk horen en bwam een stapel nieuwe woorden... Wordt leuk volgende week :P
Haha, gaat die even een inhaalslagje maken. :D

Wel sneu weer, zeg. ;(

Aargh, iedereen vraagt wat ze L cadeau moeten doen en ik werkelijk géén idee! Ze speelt nauwelijks binnen; rent zodra ze wakker is D's speeltuin in om te glijden, schommelen en springen. Ik weet niet hoe dat van de winter zal gaan natuurlijk, maar ik vermoed weinig anders. Hoewel, als het echt regent, blijven ze ook geen uren buiten natuurlijk.

Jullie ideeen?
  donderdag 20 september 2012 @ 09:13:20 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117013986
Oscar is helemaal weg van het spelletje 'Boomgaardje':

pi_117014059
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:29 schreef Tinuviel het volgende:
Fijn Fannetje dat ze een leuk feest op het kdv heeft gehad. Veel plezier alvast voor zaterdag!

Lamb, dat is niet fijn. Idd, misschien voedsel, dat afvoerend of lacterend werkt: pruimen, geweld gedroogd fruit, kiwi etc.?

Iemand een goede tip voor een speel/ dieren pretpark iets, dat leuk is voor een 3-4 jarigeen in de buurt is van apeldoorn, almelo, deventer, enschede en dat ook leuk en goed te doen is om begin oktober te doen bij slecht weer?
Je hebt in Hengelo de Waarbeek. Das een pretparkje. Leuk voor die leeftijd.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')