Wat een zelfkennis.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:19 schreef Michielos het volgende:
De klacht moge duidelijk zijn.. Wat een josti's zijn er toch op internet anno 2012.. de tering zeg![]()
![]()
ik bedoel meer die mensen die het over de grootte van de doos gaan hebben en dan hun mesje laten zien om er vervolgens een bon uit te halen twv 6.95quote:Op woensdag 19 september 2012 14:25 schreef Lithia het volgende:
Alleen bij producten waar weinig informatie over te vinden is, vind ik het nog tof als er een video van is.
Als dat niet het geval is, dam is het mij ook een raadsel waarom ze dat doen. Ik ken weinig mensen die eerst veel filmpjes gaat kijken hoe iemand zijn eerste ervaring heeft met een product. Vaak is er niet voldoende informatie of strooien ze hun eigen mening eroverheen. Niets mis met een mening, maar een ervaring (en hoe het aanvoelt en zulke zooi) kan voor iedereen verschillen.
Met zo'n unboxing video verdien je zo tussen de 500 en 2000 Euro op YouTube.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:19 schreef Michielos het volgende:
Ok fokkers... wtf is deze???![]()
![]()
Mensen die heel stoer een unboxing filmpje maken zijn echt klachtwaardig. Wat is een unboxing vraag je je af? Ik ben blij dat je het vraagt teergeliefde fokker!
Iemand plaatst een bestelling op internet en maakt dan een filmpje van hoe hij het pakketje uitpakt als ie het heeft binnengekregen. wtf?? Dan laten ze eerst heel stoer de bon zien (waar dan 10 euro opstaat maximaal) en dan gaan ze heel secuur de doos openen met een mesje waarna ze de producten laten zien... waar de fok slaat dit op?? Waarom denk je dat het een goed idee is om een filmpje van jezelf te plaatsen waarin je een pakketje openmaakt om vervolgens de producten te laten zien ????
![]()
![]()
De klacht moge duidelijk zijn.. Wat een josti's zijn er toch op internet anno 2012.. de tering zeg![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In times of danger, dont freeze, time to be a G, follow my lead
ja alsof iedereen dat er mee verdientquote:Op woensdag 19 september 2012 14:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met zo'n unboxing video verdien je zo tussen de 500 en 2000 Euro op YouTube.
Voor die 6.95 zou ik het gewoon kopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik bedoel meer die mensen die het over de grootte van de doos gaan hebben en dan hun mesje laten zien om er vervolgens een bon uit te halen twv 6.95![]()
Ik verdien 1000 - 1500 Euro per maand met YouTube, zie het Adsense topic.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja alsof iedereen dat er mee verdientJij bent een sucker voor "makkelijk geld" scams
ik zag ooit eens een filmpje van zo een negergezin en pakte klein negertje zo pakje uit.. was het de doos van een Xbox. neger helemaal blij en maakt ie doos open zaten er enkel oude kleren in..quote:Op woensdag 19 september 2012 14:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Met dit soort enthousiasme mag iedereen van mij unboxing video's maken.
en dat verdien je elke maand?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik verdien 1000 - 1500 Euro per maand met YouTube, zie het Adsense topic.
Had gisteren zelfs 71 Euro.
Ja, dat verdien ik elke maand, met Adsense op YouTube.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
en dat verdien je elke maand?
En dat kan de rest ook allemaal verdienen volgens jou?
ok en wij kunnen dat dus ook allemaal verdienen?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, dat verdien ik elke maand, met Adsense op YouTube.
Die unboxing video's zijn daar ideaal voor.
Ah, nu klinken die unboxingvideo's niet meer zo slecht he?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
en dat verdien je elke maand?
En dat kan de rest ook allemaal verdienen volgens jou?
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zag ooit eens een filmpje van zo een negergezin en pakte klein negertje zo pakje uit.. was het de doos van een Xbox. neger helemaal blij en maakt ie doos open zaten er enkel oude kleren in..
"dacht je nu echt dat we een xbox konden betalen.."
klein negertje mega aant huilen
echt wtf
hoe oud is het dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:32 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ah, nu klinken die unboxingvideo's niet meer zo slecht he?
En je hebt pas gisteren een internetaansluiting ingebouwd? Of vandaag pas voor het eerste op YT geweest? Concept van unboxingvideo's is ouder dan TS zelf.
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zag ooit eens een filmpje van zo een negergezin en pakte klein negertje zo pakje uit.. was het de doos van een Xbox. neger helemaal blij en maakt ie doos open zaten er enkel oude kleren in..
"dacht je nu echt dat we een xbox konden betalen.."
klein negertje mega aant huilen
echt wtf
Ja, iedereen met een YouTube kanaal en zelfgemaakte video's kan deze tegenwoordig "monetizen".quote:Op woensdag 19 september 2012 14:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
ok en wij kunnen dat dus ook allemaal verdienen?
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
ok en wij kunnen dat dus ook allemaal verdienen?
Ik vind hem nog steeds geldend. Sorryquote:Op woensdag 19 september 2012 14:33 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja.
Is je klacht nu opeens niet meer?
Ja, ik ga dat filmpje nog eens zoeken, was hilarischquote:Op woensdag 19 september 2012 14:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]Dat is eigenlijk best wel hard
![]()
Als je er geld mee wil verdienen moet je voor kwaliteit zorgen of iig veel views.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds geldend. Sorry![]()
En dat geldt voornamelijk voor 99% van de unboxing video's die gewoon pure bagger zijn
99% afgaan voordat je een goede vindt.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds geldend. Sorry![]()
En dat geldt voornamelijk voor 99% van de unboxing video's die gewoon pure bagger zijn
gast , wat lul je?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:35 schreef Chef_M het volgende:
[..]
99% afgaan voordat je een goede vindt.Sorry hoor, maar je moet gewoon weten wat je zoekt en van wie je het moet zoeken. Als je dat niet kan, dan is het toch echt je eigen probleem.
link van iemand die er 1 had gemaaktquote:Op woensdag 19 september 2012 14:38 schreef Miguell het volgende:
Ik kom nooit unboxing materie tegen, ik weet niet hoe jij erbij komt?
Dat is serieus zieligquote:
ja dit grenst toch echt tegen kindermishandeling aan, vind ikquote:Op woensdag 19 september 2012 14:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat is serieus zieligOok die stomme vragen. "What did you think it was?"
Zo maak je echt kinderdromen kapot![]()
Maar ergens kan ik er wel een beetje om lachen
Want omdat er geld mee gemoeid is, is het filmpje 'opeens' niet meer kankersneu? Wat een triestheidquote:Op woensdag 19 september 2012 14:32 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ah, nu klinken die unboxingvideo's niet meer zo slecht he?
Naja, mentaal doet het wel wat met zo'n kind natuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja dit grenst toch echt tegen kindermishandeling aan, vind ik
Echt zielig voor dat kind man.quote:
Wat ik nou handig zou vinden is hoe je alle zooi weer netjes IN zo een doos krijgt, dat is een grotere kunst dan het eruithalen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:33 schreef TechnoXXL het volgende:
Tja waarom maakt niemand gewoon een filmpje hoe we zo'n doos normaal open maken.
Jijzelf, als je het in procenten gaat omrekenen dan gok ik dat je heel wat hebt moeten kijken voordat je eindelijk wel een goede filmpje vond. En dat ligt toch echt aan jezelf. Al helemaal als je het zover laat komen dat het serieus een nieuwe topic waardig is.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast , wat lul je?
Waar staat dat ik dat niet kan?
Ik gok dat TS dat bedoelt ja inderdaad, alle unboxingvideo's zijn oogkanker behalve als je er geld mee kan verdienen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Want omdat er geld mee gemoeid is, is het filmpje 'opeens' niet meer kankersneu? Wat een triestheid
Gast, ik heb niks lopen omrekenen??quote:Op woensdag 19 september 2012 14:44 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jijzelf, als je het in procenten gaat omrekenen dan gok ik dat je heel wat hebt moeten kijken voordat je eindelijk wel een goede filmpje vond. En dat ligt toch echt aan jezelf. Al helemaal als je het zover laat komen dat het serieus een nieuwe topic waardig is.
[..]
Ik gok dat TS dat bedoelt ja inderdaad, alle unboxingvideo's zijn oogkanker behalve als je er geld mee kan verdienen.
Als die ouders oud zijn, worden ze heul erg snel in een tehuis gestopt. Waarschijnlijk met minimale voorzieningen. Dat ventje komt dat trauma nooit te boven!quote:
Haha, en nu zeuren op anderen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast, ik heb niks lopen omrekenen??
Wat neem je alles maar serieus![]()
Sarcasme voor dummies lijkt me wel een leuk boek voor jou
En dan de video ook nog posten op youtubequote:Op woensdag 19 september 2012 14:45 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Als die ouders oud zijn, worden ze heul erg snel in een tehuis gestopt. Waarschijnlijk met minimale voorzieningen. Dat ventje komt dat trauma nooit te boven!
....quote:Op woensdag 19 september 2012 14:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Haha, en nu zeuren op anderen.Luister, nogmaals, als ik een unboxingvideo van een PS3 ga kijken dan weet ik gewoon waar ik moet zoeken. Als jij eerst 15 filmpjes moet kijken voordat je eindelijk een goede tegenkomt, nogmaals, ligt echt aan jezelf idioot.
Niks beters te zeggen?quote:
Shiiiiiiiiiiitquote:
ja dat is nog t ergste van allesquote:Op woensdag 19 september 2012 14:46 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
En dan de video ook nog posten op youtube
my thoughts exactlyquote:
Jij zoekt 'gericht' op unboxing filmpjes?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Haha, en nu zeuren op anderen.Luister, nogmaals, als ik een unboxingvideo van een PS3 ga kijken dan weet ik gewoon waar ik moet zoeken. Als jij eerst 15 filmpjes moet kijken voordat je eindelijk een goede tegenkomt, nogmaals, ligt echt aan jezelf idioot.
Opscheppen dat je 'weet waar je goede unboxing videos kunt vinden'quote:Op woensdag 19 september 2012 14:47 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Niks beters te zeggen?
Internet for dummies iets voor jou?
YouTube for dummies?
Life for dummies?
Goede leesvoer voor je.
Haha dikke kuttelefoon ook nog.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
En dan dit soort foto's op fora:
[ afbeelding ]
of nog erger... het hele zaakje uitgespreid op een bed.
inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 14:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Opscheppen dat je 'weet waar je goede unboxing videos kunt vinden'Goeie genade man, jij hebt het wel gemaakt hoor
triest nerdje ben jijquote:Op woensdag 19 september 2012 14:47 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Niks beters te zeggen?
Internet for dummies iets voor jou?
YouTube for dummies?
Life for dummies?
Goede leesvoer voor je.
Lijkt mij laminaat ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
En dan dit soort foto's op fora:
[ afbeelding ]
of nog erger... het hele zaakje uitgespreid op een bed.
Jij kijkt serieus unboxing filmpjes?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
ik heb het niet over een GOEIE unboxfilmpjesmaker.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef drijfhout het volgende:
TS denkt dat een filmpjesmaker een grotere josti is dan iemand die een heel topic opent over filmpjes die hij niet snapt. I beg to differ. Een goeie unboxfilmpjesmaker verdient er geld mee, 18095 fokposts van Michielos zijn toch echt met afstand zinlozer tijdverdrijf. Ik zou echt als veelfokker altijd oppassen voordat je andere nerds uitlacht, straks met tandenpoetsen sta je zelf weer voor de spiegel.
Er staat ook 'of nog erger'.quote:
Sorrie, ik had wel wat beters te doen dan je hele ktuttopic te lezen. Uit je TT en OP kon ik dat niet halen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb het niet over een GOEIE unboxfilmpjesmaker.
Tering wat een mongolen vandaag op fok
niks te danken brotha !quote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dankzij FOK! heb ik weer een trend geleerd. Unboxing. Je leert een hoop hier eigenlijk.
Volgens die kenner hierboven bestaat dit anders al superlang, wist je dat niet? Misschien is internet voor dummies iets voor je? Of een leven voor dummies?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dankzij FOK! heb ik weer een trend geleerd. Unboxing. Je leert een hoop hier eigenlijk.
Nooit eerder van gehoord. Maar dit zijn ook dingen die ik wegklik of niet eens de moeite voor neem om te bekijken.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Volgens die kenner hierboven bestaat dit anders al superlang, wist je dat niet? Misschien is internet voor dummies iets voor je? Of een leven voor dummies?
Het was een grapje, die gast reageerde zelf zoquote:Op woensdag 19 september 2012 15:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nooit eerder van gehoord. Maar dit zijn ook dingen die ik wegklik of niet eens de moeite voor neem om te bekijken.
Aha. Ja, zonder emoticons vind ik het soms lastig om grapjes te onderscheiden.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het was een grapje, die gast reageerde zelf zo
De UI was een goede indicator andersquote:Op woensdag 19 september 2012 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Ja, zonder emoticons vind ik het soms lastig om grapjes te onderscheiden.
in de links rechts:quote:Op woensdag 19 september 2012 15:03 schreef LompeHork het volgende:
Niets mis mee, derhalve onterechte klacht:
doe datquote:Op woensdag 19 september 2012 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vanavond krijg ik mijn Real Doll binnen. Zal ik een unboxing video maken?
Dit vind ik niet om te lachen, dit is gewoon pure emotionele marteling. Dit zou ik mijn kinderen NOOIT aandoen. Bah, wat een tyfus ouders. Gebruik dan iets anders dan een xbox doos....quote:
In de tekst bij het filmpje staat anders gewoon dat 'ie terecht in de zeik werd genomen en later alsnog 'the game' (?) kreeg.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit vind ik niet om te lachen, dit is gewoon pure emotionele marteling. Dit zou ik mijn kinderen NOOIT aandoen. Bah, wat een tyfus ouders. Gebruik dan iets anders dan een xbox doos....
Nee, ik kan hier ECHT niet om lachen en ik lach om de meest gekke dingen....
dit MEEN je niet manquote:Op woensdag 19 september 2012 16:45 schreef Biekuh het volgende:
Terechte klacht. Biekuh schafte eens speakers aan voor zijn computer, en ging ter oriëntatie op deze koop op YouTube zoeken naar reviews van mensen die al dan niet audiofiel zijn. Er was een gozer, die een geluidstest deed met zijn setje, om aan de kijkers te laten horen hoe ze klinken... En zij luisterden dus via hun eigen speakerset, en konden derhalve niet horen hoe ze klonken. En er waren serieus mensen bij die een comment plaatsten in de trant van "wow! they sound really good, i'm going to buy them".
Geniaalquote:Op woensdag 19 september 2012 16:45 schreef Biekuh het volgende:
Terechte klacht. Biekuh schafte eens speakers aan voor zijn computer, en ging ter oriëntatie op deze koop op YouTube zoeken naar reviews van mensen die al dan niet audiofiel zijn. Er was een gozer, die een geluidstest deed met zijn setje, om aan de kijkers te laten horen hoe ze klonken... En zij luisterden dus via hun eigen speakerset, en konden derhalve niet horen hoe ze klonken. En er waren serieus mensen bij die een comment plaatsten in de trant van "wow! they sound really good, i'm going to buy them".
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:45 schreef Biekuh het volgende:
Terechte klacht. Biekuh schafte eens speakers aan voor zijn computer, en ging ter oriëntatie op deze koop op YouTube zoeken naar reviews van mensen die al dan niet audiofiel zijn. Er was een gozer, die een geluidstest deed met zijn setje, om aan de kijkers te laten horen hoe ze klonken... En zij luisterden dus via hun eigen speakerset, en konden derhalve niet horen hoe ze klonken. En er waren serieus mensen bij die een comment plaatsten in de trant van "wow! they sound really good, i'm going to buy them".
Hahaha en dan niet lezen wat er als commentaar staat.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit vind ik niet om te lachen, dit is gewoon pure emotionele marteling. Dit zou ik mijn kinderen NOOIT aandoen. Bah, wat een tyfus ouders. Gebruik dan iets anders dan een xbox doos....
Nee, ik kan hier ECHT niet om lachen en ik lach om de meest gekke dingen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |