En dan de video ook nog posten op youtubequote:Op woensdag 19 september 2012 14:45 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Als die ouders oud zijn, worden ze heul erg snel in een tehuis gestopt. Waarschijnlijk met minimale voorzieningen. Dat ventje komt dat trauma nooit te boven!
....quote:Op woensdag 19 september 2012 14:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Haha, en nu zeuren op anderen.Luister, nogmaals, als ik een unboxingvideo van een PS3 ga kijken dan weet ik gewoon waar ik moet zoeken. Als jij eerst 15 filmpjes moet kijken voordat je eindelijk een goede tegenkomt, nogmaals, ligt echt aan jezelf idioot.
Niks beters te zeggen?quote:
Shiiiiiiiiiiitquote:
ja dat is nog t ergste van allesquote:Op woensdag 19 september 2012 14:46 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
En dan de video ook nog posten op youtube
my thoughts exactlyquote:
Jij zoekt 'gericht' op unboxing filmpjes?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Haha, en nu zeuren op anderen.Luister, nogmaals, als ik een unboxingvideo van een PS3 ga kijken dan weet ik gewoon waar ik moet zoeken. Als jij eerst 15 filmpjes moet kijken voordat je eindelijk een goede tegenkomt, nogmaals, ligt echt aan jezelf idioot.
Opscheppen dat je 'weet waar je goede unboxing videos kunt vinden'quote:Op woensdag 19 september 2012 14:47 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Niks beters te zeggen?
Internet for dummies iets voor jou?
YouTube for dummies?
Life for dummies?
Goede leesvoer voor je.
Haha dikke kuttelefoon ook nog.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
En dan dit soort foto's op fora:
[ afbeelding ]
of nog erger... het hele zaakje uitgespreid op een bed.
inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 14:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Opscheppen dat je 'weet waar je goede unboxing videos kunt vinden'Goeie genade man, jij hebt het wel gemaakt hoor
triest nerdje ben jijquote:Op woensdag 19 september 2012 14:47 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Niks beters te zeggen?
Internet for dummies iets voor jou?
YouTube for dummies?
Life for dummies?
Goede leesvoer voor je.
Lijkt mij laminaat ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
En dan dit soort foto's op fora:
[ afbeelding ]
of nog erger... het hele zaakje uitgespreid op een bed.
Jij kijkt serieus unboxing filmpjes?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
ik heb het niet over een GOEIE unboxfilmpjesmaker.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef drijfhout het volgende:
TS denkt dat een filmpjesmaker een grotere josti is dan iemand die een heel topic opent over filmpjes die hij niet snapt. I beg to differ. Een goeie unboxfilmpjesmaker verdient er geld mee, 18095 fokposts van Michielos zijn toch echt met afstand zinlozer tijdverdrijf. Ik zou echt als veelfokker altijd oppassen voordat je andere nerds uitlacht, straks met tandenpoetsen sta je zelf weer voor de spiegel.
Er staat ook 'of nog erger'.quote:
Sorrie, ik had wel wat beters te doen dan je hele ktuttopic te lezen. Uit je TT en OP kon ik dat niet halen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb het niet over een GOEIE unboxfilmpjesmaker.
Tering wat een mongolen vandaag op fok
niks te danken brotha !quote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dankzij FOK! heb ik weer een trend geleerd. Unboxing. Je leert een hoop hier eigenlijk.
Volgens die kenner hierboven bestaat dit anders al superlang, wist je dat niet? Misschien is internet voor dummies iets voor je? Of een leven voor dummies?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dankzij FOK! heb ik weer een trend geleerd. Unboxing. Je leert een hoop hier eigenlijk.
Nooit eerder van gehoord. Maar dit zijn ook dingen die ik wegklik of niet eens de moeite voor neem om te bekijken.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Volgens die kenner hierboven bestaat dit anders al superlang, wist je dat niet? Misschien is internet voor dummies iets voor je? Of een leven voor dummies?
Het was een grapje, die gast reageerde zelf zoquote:Op woensdag 19 september 2012 15:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nooit eerder van gehoord. Maar dit zijn ook dingen die ik wegklik of niet eens de moeite voor neem om te bekijken.
Aha. Ja, zonder emoticons vind ik het soms lastig om grapjes te onderscheiden.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het was een grapje, die gast reageerde zelf zo
De UI was een goede indicator andersquote:Op woensdag 19 september 2012 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Ja, zonder emoticons vind ik het soms lastig om grapjes te onderscheiden.
in de links rechts:quote:Op woensdag 19 september 2012 15:03 schreef LompeHork het volgende:
Niets mis mee, derhalve onterechte klacht:
doe datquote:Op woensdag 19 september 2012 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vanavond krijg ik mijn Real Doll binnen. Zal ik een unboxing video maken?
Dit vind ik niet om te lachen, dit is gewoon pure emotionele marteling. Dit zou ik mijn kinderen NOOIT aandoen. Bah, wat een tyfus ouders. Gebruik dan iets anders dan een xbox doos....quote:
In de tekst bij het filmpje staat anders gewoon dat 'ie terecht in de zeik werd genomen en later alsnog 'the game' (?) kreeg.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit vind ik niet om te lachen, dit is gewoon pure emotionele marteling. Dit zou ik mijn kinderen NOOIT aandoen. Bah, wat een tyfus ouders. Gebruik dan iets anders dan een xbox doos....
Nee, ik kan hier ECHT niet om lachen en ik lach om de meest gekke dingen....
dit MEEN je niet manquote:Op woensdag 19 september 2012 16:45 schreef Biekuh het volgende:
Terechte klacht. Biekuh schafte eens speakers aan voor zijn computer, en ging ter oriëntatie op deze koop op YouTube zoeken naar reviews van mensen die al dan niet audiofiel zijn. Er was een gozer, die een geluidstest deed met zijn setje, om aan de kijkers te laten horen hoe ze klinken... En zij luisterden dus via hun eigen speakerset, en konden derhalve niet horen hoe ze klonken. En er waren serieus mensen bij die een comment plaatsten in de trant van "wow! they sound really good, i'm going to buy them".
Geniaalquote:Op woensdag 19 september 2012 16:45 schreef Biekuh het volgende:
Terechte klacht. Biekuh schafte eens speakers aan voor zijn computer, en ging ter oriëntatie op deze koop op YouTube zoeken naar reviews van mensen die al dan niet audiofiel zijn. Er was een gozer, die een geluidstest deed met zijn setje, om aan de kijkers te laten horen hoe ze klonken... En zij luisterden dus via hun eigen speakerset, en konden derhalve niet horen hoe ze klonken. En er waren serieus mensen bij die een comment plaatsten in de trant van "wow! they sound really good, i'm going to buy them".
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:45 schreef Biekuh het volgende:
Terechte klacht. Biekuh schafte eens speakers aan voor zijn computer, en ging ter oriëntatie op deze koop op YouTube zoeken naar reviews van mensen die al dan niet audiofiel zijn. Er was een gozer, die een geluidstest deed met zijn setje, om aan de kijkers te laten horen hoe ze klonken... En zij luisterden dus via hun eigen speakerset, en konden derhalve niet horen hoe ze klonken. En er waren serieus mensen bij die een comment plaatsten in de trant van "wow! they sound really good, i'm going to buy them".
Hahaha en dan niet lezen wat er als commentaar staat.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit vind ik niet om te lachen, dit is gewoon pure emotionele marteling. Dit zou ik mijn kinderen NOOIT aandoen. Bah, wat een tyfus ouders. Gebruik dan iets anders dan een xbox doos....
Nee, ik kan hier ECHT niet om lachen en ik lach om de meest gekke dingen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |