hoe oud is het dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:32 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ah, nu klinken die unboxingvideo's niet meer zo slecht he?
En je hebt pas gisteren een internetaansluiting ingebouwd? Of vandaag pas voor het eerste op YT geweest? Concept van unboxingvideo's is ouder dan TS zelf.
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zag ooit eens een filmpje van zo een negergezin en pakte klein negertje zo pakje uit.. was het de doos van een Xbox. neger helemaal blij en maakt ie doos open zaten er enkel oude kleren in..
"dacht je nu echt dat we een xbox konden betalen.."
klein negertje mega aant huilen
echt wtf
Ja, iedereen met een YouTube kanaal en zelfgemaakte video's kan deze tegenwoordig "monetizen".quote:Op woensdag 19 september 2012 14:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
ok en wij kunnen dat dus ook allemaal verdienen?
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
ok en wij kunnen dat dus ook allemaal verdienen?
Ik vind hem nog steeds geldend. Sorryquote:Op woensdag 19 september 2012 14:33 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja.
Is je klacht nu opeens niet meer?
Ja, ik ga dat filmpje nog eens zoeken, was hilarischquote:Op woensdag 19 september 2012 14:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]Dat is eigenlijk best wel hard
![]()
Als je er geld mee wil verdienen moet je voor kwaliteit zorgen of iig veel views.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds geldend. Sorry![]()
En dat geldt voornamelijk voor 99% van de unboxing video's die gewoon pure bagger zijn
99% afgaan voordat je een goede vindt.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds geldend. Sorry![]()
En dat geldt voornamelijk voor 99% van de unboxing video's die gewoon pure bagger zijn
gast , wat lul je?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:35 schreef Chef_M het volgende:
[..]
99% afgaan voordat je een goede vindt.Sorry hoor, maar je moet gewoon weten wat je zoekt en van wie je het moet zoeken. Als je dat niet kan, dan is het toch echt je eigen probleem.
link van iemand die er 1 had gemaaktquote:Op woensdag 19 september 2012 14:38 schreef Miguell het volgende:
Ik kom nooit unboxing materie tegen, ik weet niet hoe jij erbij komt?
Dat is serieus zieligquote:
ja dit grenst toch echt tegen kindermishandeling aan, vind ikquote:Op woensdag 19 september 2012 14:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat is serieus zieligOok die stomme vragen. "What did you think it was?"
Zo maak je echt kinderdromen kapot![]()
Maar ergens kan ik er wel een beetje om lachen
Want omdat er geld mee gemoeid is, is het filmpje 'opeens' niet meer kankersneu? Wat een triestheidquote:Op woensdag 19 september 2012 14:32 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ah, nu klinken die unboxingvideo's niet meer zo slecht he?
Naja, mentaal doet het wel wat met zo'n kind natuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja dit grenst toch echt tegen kindermishandeling aan, vind ik
Echt zielig voor dat kind man.quote:
Wat ik nou handig zou vinden is hoe je alle zooi weer netjes IN zo een doos krijgt, dat is een grotere kunst dan het eruithalen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:33 schreef TechnoXXL het volgende:
Tja waarom maakt niemand gewoon een filmpje hoe we zo'n doos normaal open maken.
Jijzelf, als je het in procenten gaat omrekenen dan gok ik dat je heel wat hebt moeten kijken voordat je eindelijk wel een goede filmpje vond. En dat ligt toch echt aan jezelf. Al helemaal als je het zover laat komen dat het serieus een nieuwe topic waardig is.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast , wat lul je?
Waar staat dat ik dat niet kan?
Ik gok dat TS dat bedoelt ja inderdaad, alle unboxingvideo's zijn oogkanker behalve als je er geld mee kan verdienen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Want omdat er geld mee gemoeid is, is het filmpje 'opeens' niet meer kankersneu? Wat een triestheid
Gast, ik heb niks lopen omrekenen??quote:Op woensdag 19 september 2012 14:44 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jijzelf, als je het in procenten gaat omrekenen dan gok ik dat je heel wat hebt moeten kijken voordat je eindelijk wel een goede filmpje vond. En dat ligt toch echt aan jezelf. Al helemaal als je het zover laat komen dat het serieus een nieuwe topic waardig is.
[..]
Ik gok dat TS dat bedoelt ja inderdaad, alle unboxingvideo's zijn oogkanker behalve als je er geld mee kan verdienen.
Als die ouders oud zijn, worden ze heul erg snel in een tehuis gestopt. Waarschijnlijk met minimale voorzieningen. Dat ventje komt dat trauma nooit te boven!quote:
Haha, en nu zeuren op anderen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast, ik heb niks lopen omrekenen??
Wat neem je alles maar serieus![]()
Sarcasme voor dummies lijkt me wel een leuk boek voor jou
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |