Oh goede tipquote:Op donderdag 27 september 2012 21:59 schreef Adelante het volgende:
Zag vandaag in een foldertje dat alle zitbanken met stoffen bekleding met 15% korting zijn in de oktober. Leuke aanbieding. Goede zitbanken ook
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Als Pietverdriet iets zegt dan is dat ook, altijd, zo.
Over 2 weken ( ergens midden oktober ) is er een actie dat voor elke 300 euro besteding aan bankstellen, krijg je een waardebon van 30 euro voor textiel ( gordijnen, kussens etc. ).quote:Op donderdag 27 september 2012 21:59 schreef Adelante het volgende:
Zag vandaag in een foldertje dat alle zitbanken met stoffen bekleding met 15% korting zijn in de oktober. Leuke aanbieding. Goede zitbanken ook
Ik vermoed van wel, wij wilden een lamp kopen uit die serie maar die was niet meer in de winkel...quote:Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef UncleSam het volgende:
Weet een medewerker of de GODMORGON badkamerverlichting uit het assortiment is/gaat?
In de winkel waren ze er namelijk niet, en de product pagina is ook verdwenen: www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00173755/
In Haarlem hingen nog ze nog wel in de badkamer showroom, en hingen er 3 formaten aan de muur bij de verlichtingafdeling, maar waren ze niet te koop.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, wij wilden een lamp kopen uit die serie maar die was niet meer in de winkel...
Volgens mij heb ik dat bedje dit weekend in Hengelo zien staan! Of er zijn nog meer bedjes met die kleur en die vormquote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat het een gevalletje "nog niet" is, zo zit ik ook te wachten op een kinderkamerserie, waarvan het voetenbankje/opstapje en de schatkist al wel in de winkel staan, maar het bedje en de kleerkast nog niet.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat er al wel een plaatje van het bed online staat is volgens mij een foutje van Ikea Roemenië
Daar waren de kipsate's deze zaterdag ontzettend lauwquote:
Dat is minder om te horen. Was het druk of niet? Ik stond zelf zaterdag niet in de keuken, maar je kan gewoon altijd iets anders krijgen dan hoor. Dat is geen enkel probleem.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar waren de kipsate's deze zaterdag ontzettend lauwEn ja ik ben teruggegaan, maar heb geen nieuwe gevraagd, omdat de persoon met wie ik was wel iets warms had en dat anders ook maar zou afkoelen.
Ja, maar als je met meerdere mensen bent, maakt dat het er niet gezelliger opquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Dat is minder om te horen. Was het druk of niet? Ik stond zelf zaterdag niet in de keuken, maar je kan gewoon altijd iets anders krijgen dan hoor. Dat is geen enkel probleem.
Oke. Ja je kan natuurlijk altijd wat anders krijgen hoor, wat je maar zou willen in jouw geval. Al snap ik je situatie wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar als je met meerdere mensen bent, maakt dat het er niet gezelliger opVooral omdat ik een grotere portie had dan mijn metgezel, die een kleine portie had. Als je dan nog weer moet gaan omruilen, heeft de ander zijn bord al leeg, is niet gezellig.
En het viel wel mee met de drukte, ik was direct aan de beurt bij de counter.
Ik denk dat het te maken had met dat er teveel sate lag, waardoor er een bult bovenop de counter lag (als je snapt wat ik bedoel). Dat blijft natuurlijk nooit warmquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oke. Ja je kan natuurlijk altijd wat anders krijgen hoor, wat je maar zou willen in jouw geval. Al snap ik je situatie wel.
Jammer dat het zo gegaan is, excuses
Ik snap het idd. Soms is het best lastig te voorspellen hoeveel je van iets nodig zal hebben. Dan kan het voorkomen dat je te veel hebt, of dat het ineens rustig wordt (waardoor je ook te veel hebt), en dat dingen niet op komen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken had met dat er teveel sate lag, waardoor er een bult bovenop de counter lag (als je snapt wat ik bedoel). Dat blijft natuurlijk nooit warm
Die excuses waren ook wel gemaakt zaterdag hoor. Ze hebben me ook wat nieuws aangeboden, maar dat vond ik niet nodig. Maar als je inderdaad daar werkt, is het iets om mee te nemen, zodat het in het vervolg wellicht voorkomen kan worden
Wat doen jullie er dan mee? Hoe lang blijft dat maximaal liggen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik snap het idd. Soms is het best lastig te voorspellen hoeveel je van iets nodig zal hebben. Dan kan het voorkomen dat je te veel hebt, of dat het ineens rustig wordt (waardoor je ook te veel hebt), en dat dingen niet op komen.
Weggooien. Mag maximaal 30 minuten blijven liggen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:13 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Wat doen jullie er dan mee? Hoe lang blijft dat maximaal liggen?
Mooi, thnx!quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat bedje dit weekend in Hengelo zien staan! Of er zijn nog meer bedjes met die kleur en die vorm
Weight: 4.9 kgquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:04 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Heeft er iemand toevallig deze kroonluchter en weet wat het gewicht ervan is? Het is niet meer te koop geloof ik dus ik kan het niet op de website vinden.
[ afbeelding ]
Tot 10kg: 6,75 euro verzendkostenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:24 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ok, dat is al iets! Leandra, zou heel fijn zijn! Ik wil dus zo een ding van Marktplaats kopen (mits het niet te zwaar is natuurlijk), maar als je een beetje in de buurt zit wil ik die van jou wel overnemen.
Oh ja, en ik heb het gewicht nodig voor het ophangen in plafond... Niet voor het versturenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:27 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Tot 10kg: 6,75 euro verzendkosten
Tot 30kg: 12,95 euro
Lijkt me niet dat zo'n lamp 10+ kg weegt?
Waar komt ie dan aan te hangen? Wat voor soort plafond?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Oh ja, en ik heb het gewicht nodig voor het ophangen in plafond... Niet voor het versturen
www.ikea.nl/nieuwquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:55 schreef E.T. het volgende:
Is er op de website geen aparte rubriek 'nieuw' meer of kijk ik er gewoon overheen? Ik vond dat altijd wel prettig, hoef ik niet alle rubrieken door te kijken
Tja wat heet geschikt... hoeveel uur per dag wil je er aan gaan werken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef Teslynd het volgende:
Is deze kantoorstoel geschikt als kantoorstoel? Mijn eigen ideale kantoorstoel is helaas aan vervanging toe.
[ afbeelding ]
Kan de stoel niet nieuw geweest zijn? niet alle nieuwe producten staan al op de sitequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:45 schreef Mylene het volgende:
Een IKEA bureaustoel die ik in Utrecht heb gezien staat kennelijk niet op de site. Het enige wat ik nog weet was de prijs van 79,95. Hij is van leer en de rugleuning is voor 1/4 deel met zwarte stof bekleed aan de onderkant. Hij heeft rechte leuningen. Of het is het dan toch deze?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00212484
Kan een IKEA medewerker mij helpen?
De stoel was "vroeger" geschikt voor een scholier zeiden we altijd. Zo'n 4 uur per dag.quote:
Nee JULES zit zelfs onder die categorie volgens mij; te harde zitting/rugleuning.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef Teslynd het volgende:
Daar was ik al bang voor: beter ogen dan zitten. Hou je het op de Jules langer uit? Ik vind de bureaustoelen van nu verder helemaal niet goed ogen.
Als ik naar klantenservice bel weten ze dat neem ik aan toch wel, aan de hand van de prijs?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kan de stoel niet nieuw geweest zijn? niet alle nieuwe producten staan al op de site
Ik betwijfel het eerlijk gezegd. Het IKEA verkoopsysteem (computer) is namelijk niet zo ingesteld dat ze kunnen zoeken op bureaustoel. Alleen op naam/artikelnummer. Maar wellicht kunnen ze het voor je navragen in de winkelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Als ik naar klantenservice bel weten ze dat neem ik aan toch wel, aan de hand van de prijs?
Terwijl PATRIK in de categorie van SKRUVSTA (je witte stoel) zit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:16 schreef Teslynd het volgende:
Proefzitten doet hij wel redelijk, in de winkel dus niet in de praktijk. Bij Patrick voelde ik wel meteen dat hij te hard is.
Waarom is Alrick zo lelijk?
Ik wil een stoel met losse rugleuning die instelbaar is en halflange armleuningen die evt. over het bureau heen kunnen.
Of tijdelijk assortiment, dan staat t er ook niet op, of n product dat niet landelijk gevoerd wordt, toch, bartjebart?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kan de stoel niet nieuw geweest zijn? niet alle nieuwe producten staan al op de site
Theoretisch gezien zou dat inderdaad kunnen. In praktijk is over het algemeen dat keuzeassortiment (voor meubels) waar je het over hebt niet zo heel interessant voor de Nederlandse markt. Ik heb geloof ik nog nooit echt interessante meubels daar tussen zien staan. Ook geen bureaustoelen trouwens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Of tijdelijk assortiment, dan staat t er ook niet op, of n product dat niet landelijk gevoerd wordt, toch, bartjebart?
Cool!quote:
Nee toevallig gisteren uitgeprobeerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
Cool!
Maar ben ik dan zo scheel? of is dit gewoon een inside-weetje?
Ik zit thuis op een prosedia level-x, en dat zit echt heerlijk. Het kost alleen wel watquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:16 schreef Teslynd het volgende:
Proefzitten doet hij wel redelijk, in de winkel dus niet in de praktijk. Bij Patrick voelde ik wel meteen dat hij te hard is.
Ik wil een stoel met losse rugleuning die instelbaar is en halflange armleuningen die evt. over het bureau heen kunnen.
In een standaard plafondplaatje zit een haakje. Deze kan makkelijk deze lamp hebben.quote:[img]http://i.fok[img]zine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Oh ja, en ik heb het gewicht nodig voor het ophangen in plafond... Niet voor het versturen
Ik vind hem prima zitten voor dat geldquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:16 schreef Teslynd het volgende:
Mijn Söder hanglamp van 5.5 kilo hangt ook met gemak aan een plafondplaatje. En pijn dat dat ding doet als je er per ongeluk tegenaan looptquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:30 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Bedanktik ga het niet zelf ophangen maar toch fijn om te weten dat het geen probleem moet zijn!
Hij is me te veel van plastic. Liet hem zien vanwege het verouderende model zitting & "losse" rugleuning. Maar zitverslagen hoor ik wel graag. Het kan nuttige info geven voor de uiteindelijke keuze.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind hem prima zitten voor dat geldOf je er de hele dag op kunt zitten weet ik niet, dat heb ik nog niet geprobeerd. Een uur achter elkaar is echt geen probleem.
Hij is leuk! En het gewicht is perfect natuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:17 schreef Leandra het volgende:
Crappy telefoonfoto, maar het is niet anders.... op de keukenweegschaal woog hij zo'n 1½ kg.
[ afbeelding ]
Maar er was iemand in dit topic die in de koopjeshoek een kantoorstoel gekocht had. Die was precies na de (verkorte) garantietijd kapot. Dat is zo'n ontmoedigende gedachte, want ik kan helemaal niet beoordelen of een kantoorstoel technisch o.k. is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:07 schreef JohnB52 het volgende:
Of zoeken naar n 2 de hands zaak in kantoormeubelen?
Ctrl f5? CTRL F toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:41 schreef JohnB52 het volgende:
Die dingen gingen er uit geloof ik, staat ook in dit topic, gebruik ff ctrl+F5
Nee, maar heb een hoes en wil graag weten welke soort het is en ik weet het nietquote:
Zit er nog n label aan? Artikelnummer moet er dan toch ook wel op staan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar heb een hoes en wil graag weten welke soort het is en ik weet het niet
Ja, maar aangezien er 7 hoezen zijn, vraag ik me af of ik in een bepaalde hoes moet kijken. In de hoes waar ik op gekeken heb staat namelijk alleen Ektorp vermeld en dat was juist was ik WEL wistquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Zit er nog n label aan? Artikelnummer moet er dan toch ook wel op staan?
Ja maar nog geen antwoord volgens mij...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja dat mAg ook, maar volgens mij was de vraag al gesteld, toch?
En dat is nog niet eens alles...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:08 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=JULMYS
kerstspul is weer lekker traditioneel Zweeds
* Leandra meldtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef Bartjebart het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iemand was toch op zoek naar dit bedje? Hij staat nu op de site. En voorraad informatie is te bekijken.
(foto is klikbaar)
Oh...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra meldt
Vorige week al IRL in Amersfoort gezien
Doen ze weer een bomenactie?quote:
Dit is een stuk stof waar een kerstboom op is geprintquote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Doen ze weer een bomenactie?
De print is 1.50 meter hoog volgens de productomschrijving...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef Teslynd het volgende:
Bartjebart, hoe groot is dat geprinte boompje?
Ik heb em als Family lid ook niet gekregenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:57 schreef WammesWaggel het volgende:
De catalogus van 2013 is hier nog altijd niet binnen, ben nog wel lid ook van de family ook, ben ik de norm en lopen ze wat achter of is het een kwestie van een luie bezorger?
Wanneer in de winkel? In Delft is alles zo snel op en ik zag die hartjes verlichting. Die wil ik voor de zaak!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat is nog niet eens alles...
Edit: Oh of gewoon via www.ikea.nl/kerst
Dat verschilt per vestiging. In Hengelo ligt het er nu al. (net als de meeste vestigingen rond de Duitse grens). Maar kijk even op www.ikea.nl/delft. Wellicht dat daar staat wanneer zij de kerstafdeling openen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef kahlie het volgende:
[..]
Wanneer in de winkel? In Delft is alles zo snel op en ik zag die hartjes verlichting. Die wil ik voor de zaak!
is het wat? ik vind de kerstafdeling van ikea steeds maar minder worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:19 schreef Leandra het volgende:
Gisteren was de kerstafdeling in Delft al open
Ik heb me ingehouden omdat ik wist dat ik thuis ruzie zou krijgen als ik dat niet gedaan hadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is het wat? ik vind de kerstafdeling van ikea steeds maar minder worden.
Oei, super, misschien vandaag dan ff langs. Bedankt voor het melden!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:19 schreef Leandra het volgende:
Gisteren was de kerstafdeling in Delft al open
Het kan aan mij liggen, maar kerstafdelingen in oktober?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is het wat? ik vind de kerstafdeling van ikea steeds maar minder worden.
Ik was ook een beetje verbaasd dat er het al stond (en dat ben ik ieder jaar weer), maar gezien we hier nog 2 verjaardagen in november hebben moet ik me sowieso inhouden, zowel qua cadeautjes als qua versieren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar kerstafdelingen in oktober?
Shit ik zou graag zo lang mogelijk gevrijwaard willen blijven van die kitsch-onzin. Het zal wel aan mij liggen...
Ik moest eerst even denken wat je nou met gelovige bedoeldequote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
De komende 5 tot 7 jaar zal het iig kerstboomvrij moeten blijven tot na sinterklaas, want met een gelovige in huis kan dat natuurlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |