Dat verschilt per persoon. Dat weet je van tevoren nooitquote:Op woensdag 19 september 2012 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja ik weet niet hoe groot de kans op zoiets is
en als de kans heel klein is is het misschien voor sommige mensen minder spannend
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
De chocolademoussetaart van AH is de bom. Chocoladetaart gevuld met chocomousse, overgoten met chocoladeganache. Paradijs.
Ja die is echt geweldigquote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
De chocolademoussetaart van AH is de bom. Chocoladetaart gevuld met chocomousse, overgoten met chocoladeganache. Paradijs.
ssssst!!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
oh nou succes dan!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Dat weet je van tevoren nooit
was dat je verjaardagstaartje?quote:
Onder andere.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
was dat je verjaardagstaartje?
Nou, ik heb ooit eens kwarktaart van de appie gekocht, en dat was voor de helft gewoon droge cakequote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
Goed punt.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik heb ooit eens kwarttaart van de appie gekocht, en dat was voor de helft gewoon droge cake
Sowieso is zelfgemaakte kwarktaart veel lekkerderquote:
AH is ook de enige die m'n favoriete muesli nog verkoopt -_-quote:Op woensdag 19 september 2012 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Nou AH heeft ook mega lekkere dingen hoor
de soesjes uit de vriezer zijn mega lekker en de chocoladetaartjes met de vloeibare kern zijn ook echt te lekker
Ik ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso is zelfgemaakte kwartkaart veel lekkerder
Ik krijg alleen de bodem nooit goed
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik heb ooit eens kwarttaart van de appie gekocht, en dat was voor de helft gewoon droge cake
Lastig woord hequote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
zelfgemaakt is alles beterquote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bastognekoek of anders de volkorenbiscuitjes van de LU, dacht ik. Of bedoel je de boterquote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijn bodem wil maar niet 1 massa worden zeg maar. Hij viel gewoon uit elkaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bastognekoek of anders de volkorenbiscuitjes van de LU, dacht ik. Of bedoel je de boter?
Contract loopt af? Is het al zeker dat het niet wordt verlengd?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
Nog tot februari te gaan, maar krijg vanaf nu al alle ruimte om een andere baan te zoeken. Toch prettig om te horen.
GVD ik zie het nu pas!quote:
Februariquote:Op woensdag 19 september 2012 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
Nog tot februari te gaan, maar krijg vanaf nu al alle ruimte om een andere baan te zoeken. Toch prettig om te horen.
Ik heb ook van die woorden die nooit goed gaan. Pieonroos bijvoorbeeld. Zie je. Mijn hersenenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
GVD ik zie het nu pas!
Ik maar steeds opnieuw lezen, maar ik zag het gewoon steeds niet. Pas bij de 5e keer lezen zag ik het. Heb dat soort dingen wel vaker, geen idee waar dat aan ligt.
En de eij ken ik niet -_-
Ah, zo. Hoe smelt je de boter? In een pan of in een kom die bovenop een pan heet water staat?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijn bodem wil maar niet 1 massa worden zeg maar. Hij viel gewoon uit elkaar.
Ik bedenk me ineens, heb al enkele jaren geen kwarktaart meer gemaakt sinds ik m'n taartvorm kwijt ben geraakt sinds m'n laatste verhuizing
spekkie!quote:
Ik heb het ook als ik een woord lees, dat ik dan iets anders lees dan er staat, zelfs al lees ik het tig keer opnieuw.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook van die woorden die nooit goed gaan. Pieonroos bijvoorbeeld. Zie je. Mijn hersenen
je bodem eerst helemaal af laten koelen voor je de rest er op miktquote:Op woensdag 19 september 2012 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijn bodem wil maar niet 1 massa worden zeg maar. Hij viel gewoon uit elkaar.
Ik bedenk me ineens, heb al enkele jaren geen kwarktaart meer gemaakt sinds ik m'n taartvorm kwijt ben geraakt sinds m'n laatste verhuizing
gretotjes, grotjes, greotjesquote:Op woensdag 19 september 2012 11:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook van die woorden die nooit goed gaan. Pieonroos bijvoorbeeld. Zie je. Mijn hersenen
Ik deed dat geloof ik gewoon in een pan. Maar misschien kwam het doordat ik gewoon te weinig boter gebruikte want het mengsel wou niet zo goed mengen (alsof er te weinig vloeistof in zal).quote:Op woensdag 19 september 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, zo. Hoe smelt je de boter? In een pan of in een kom die bovenop een pan heet water staat?
Wanten!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dikke kniekousen
Dikke winterjassen
Koude vingers
Jaaa winterkleren shoppen, echt zin in!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
ik wou zeggen alles verhullende truien maar die stomme truien laten je er juist altijd dikker uit zien
winter is wel een goede reden om je garderobe aan te vullen
heb nu al een jas gezien die ik wil
Die ga ik onthouden, dank!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bodem eerst helemaal af laten koelen voor je de rest er op mikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik heb al drie jassen. Maar als ik nog ergens een mooie aquablauwe zie dan mag ik die wel van mezelfquote:Op woensdag 19 september 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
ik wou zeggen alles verhullende truien maar die stomme truien laten je er juist altijd dikker uit zien
winter is wel een goede reden om je garderobe aan te vullen
heb nu al een jas gezien die ik wil
Neem een kom en zet die boven een pan kokend water, zo verlies je geen boter door spetters en verbranden en blijft de boter mooier vloeibaar zonder die bubbeltjes en stukjesquote:Op woensdag 19 september 2012 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik deed dat geloof ik gewoon in een pan. Maar misschien kwam het doordat ik gewoon te weinig boter gebruikte want het mengsel wou niet zo goed mengen (alsof er te weinig vloeistof in zal).
Maar pin me er maar niet op vast, tis alweer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst kwarktaart gemaakt heb (weer bijna die tikfout)
Kerst vieren in Limburg in een huis vol liefde en warmte, zoonlief leren schaatsen met stoel en al, de geur van oliebollen op straatquote:Op woensdag 19 september 2012 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Winter![]()
Koud![]()
Altijd donker![]()
Vieze bruine drap dat voor sneeuw moet doorgaan![]()
brrrrrr
M'n collega's en leidinggevenden pakken iedere strohalm aan om me te laten blijven (heel aandoenlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Contract loopt af? Is het al zeker dat het niet wordt verlengd?
Lang geleden dat ik zo'n winter heb gehad. Sinds we dertien jaar geleden zijn verhuisd is die hele jeugdige wintersfeer weg.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Kerst vieren in Limburg in een huis vol liefde en warmte, zoonlief leren schaatsen met stoel en al, de geur van oliebollen op straat
dit zou dan mijn derde wordenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al drie jassen. Maar als ik nog ergens een mooie aquablauwe zie dan mag ik die wel van mezelf
Een gele lijkt me ook wel leuk maar dat lukt niet zo met mijn haarkleur denk ik, dan word ik zelf ook geel.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit zou dan mijn derde worden
ik heb een zwarte en een blauwe
maar deze is gewoon mooi
En dan die kerstliedjes in de supermarktquote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Kerst vieren in Limburg in een huis vol liefde en warmte, zoonlief leren schaatsen met stoel en al, de geur van oliebollen op straat
Ik heb een knalrodequote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit zou dan mijn derde worden
ik heb een zwarte en een blauwe
maar deze is gewoon mooi
ja daar zit ik ook wat meequote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet nooit wat voor schoenen ik 's winters moet dragen. Ik heb wel laarzen maar dan glij ik uit.
ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 19 september 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een gele lijkt me ook wel leuk maar dat lukt niet zo met mijn haarkleur denk ik, dan word ik zelf ook geel.
Ik droeg eerst van die verschrikkelijke hoge gympen want die hadden grip en waren warm, maar die zagen er niet uit en heb ik nu ook echt helemaal versleten.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daar zit ik ook wat mee
ik wil eigenlijk leuke enkellaarsjes die plat zijn maar wel flatteus en onder een jurkje kunnen
schijnt een onmogelijke opgave te zijn
heerlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan die kerstliedjes in de supermarkt![]()
En de mega-top-10000 altijd maar weer
Die ga ik ook onthoudenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem een kom en zet die boven een pan kokend water, zo verlies je geen boter door spetters en verbranden en blijft de boter mooier vloeibaar zonder die bubbeltjes en stukjes.
ik draag in de winter gewoon broeken omdat ik geen leuke schoenen kan vindenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik droeg eerst van die verschrikkelijke hoge gympen want die hadden grip en waren warm, maar die zagen er niet uit en heb ik nu ook echt helemaal versleten.
die staan me nietquote:Op woensdag 19 september 2012 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik m'n dikke lange coltruien weer aan kan trekken
waarom?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:57 schreef CherryLips het volgende:
En m'n hoodies
En ik had vorig jaar zo'n heerlijke trui bij esprit gekochtdie zit ook zo lekker zacht. Ik hou meer van winterkleren, in zomerkleren voel ik me ongemakkelijk
joh als ik mezelf niet eens dik voel hoef jij het al helemaal niet te voelenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voel me dik.
Is ook wel m'n eigen schuld natuurlijk.
Hier is het terug sinds ik zelf een kind heb.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo'n winter heb gehad. Sinds we dertien jaar geleden zijn verhuisd is die hele jeugdige wintersfeer weg.
Dat heb ik ook ja. Jaren lang was de winter een feest. Na wat gebeurtenissen haatte ik het.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier is het terug sinds ik zelf een kind heb.
quote:
In Oostenrijk gaan wonenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo'n winter heb gehad. Sinds we dertien jaar geleden zijn verhuisd is die hele jeugdige wintersfeer weg.
Niet als het 3 maanden van dit weer wordt. Gevoelstemperatuur van 0~10oC, koude harde wind, veel regen, weinig zon, overal prut op de weg.quote:
Winter in Zuid Afrikaquote:Op woensdag 19 september 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Winter in Oostenrijk
Winter in Nederland
leafer?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Twee jaar geleden ging ik als leafer naar de VS
Tijd gaat snel
De bergen in, in de herfst, naar oranje en gele blaadjes kijken, bossen vol. Zo mooiquote:
oh ik wist niet dat het een naam had!quote:Op woensdag 19 september 2012 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De bergen in, in de herfst, naar oranje en gele blaadjes kijken, bossen vol. Zo mooi
Blijkbaar een hele happening daar, al dat volk uit het zuiden trekt in de herfstvakantie naar het noorden voor de herfst.
ze hebben vast ook van die bomen net ergens anders?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou die reis nog wel een keer willen maken maar dat is zo zonde he, want ik ben er al geweest, kand an beter ergens anders naartoe gaan
Dat kan ook in de zomer en dan hoef je niet 16 laagjes aan als je naar buiten gaatquote:Op woensdag 19 september 2012 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
Binnen blijven, filmpjes kijken met een kopje thee en een dekentje
en herfstwandelingen op de mooie zonnige dagen die er tussen zitten en dan lekker ergens warme chocomel gaan drinken
Fijn is dat, he. Mijn bonus is bijvoorbeeld mede afhankelijk van of er geen mensen dodelijke ongelukken krijgen in een energiecentrale. Alsof ik daar invloed op hebquote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
M'n collega's en leidinggevenden pakken iedere strohalm aan om me te laten blijven (heel aandoenlijk), maar daarvoor moet het op andere afdelingen eerst beter gaan. En de kans daarop is klein.
nee das toch andersquote:Op woensdag 19 september 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan ook in de zomer en dan hoef je niet 16 laagjes aan als je naar buiten gaat
Gangnam Stylequote:Op woensdag 19 september 2012 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
ow awesome
frits sissing heeft het over gangsters en rappen en zo
met een belachelijk oude mensen accent
Het punt is dat als 1 laagje nog steeds teveel is, dat het niet altijd praktisch is om dat ene laagje te verwijderen. Laagjes toevoegen gaat makkelijkerquote:Op woensdag 19 september 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan ook in de zomer en dan hoef je niet 16 laagjes aan als je naar buiten gaat
Nou, dat zou dan gewoon praktisch moeten zijn! (en ja, dan nog kan het te warm zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het punt is dat als 1 laagje nog steeds teveel is, dat het niet altijd praktisch is om dat ene laagje te verwijderen. Laagjes toevoegen gaat makkelijker.
Uiteindelijk doe je het met zijn allen. Dat die bedrijven veel te groot zijn geworden om nog normaal te kunnen besturen is dan weer een ander punt.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Fijn is dat, he. Mijn bonus is bijvoorbeeld mede afhankelijk van of er geen mensen dodelijke ongelukken krijgen in een energiecentrale. Alsof ik daar invloed op heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:11 schreef JoeBravo het volgende:
Gewoon persen en persen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gevoel van opluchting is dan toch niet hetzelfde.quote:
zoek iets diks en bruins en stop het in je reet...en dan persen!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat gevoel van opluchting is dan toch niet hetzelfde.
wat een idee!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoek iets diks en bruins en stop het in je reet...en dan persen!
Mjah, de saamhorigheid is van beide kanten ver te zoeken ben ik bang. Niemand hier wilde echt bij dat concern horen, dat concern zit niet op een vreemde eend in de bijt te wachten. Schiet lekker opquote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uiteindelijk doe je het met zijn allen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoek iets diks en bruins en stop het in je reet...en dan persen!
En dan toch nog smileys postenquote:Op donderdag 20 september 2012 09:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit in tekst only, dus ik zal het slotje wel weer missen
Dat is inderdaad gekquote:Op donderdag 20 september 2012 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel vreemd, maar die zie je dus wel in text-only...
Zeker. Alles kan!quote:Op donderdag 20 september 2012 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het zou kunnen.
Origineel...quote:Op donderdag 20 september 2012 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Alles kan!
Theekan
Koffiekan
Win Kan
Nee, die kan niet, want dat eindigt niet op -kan, dat eindigt op -eelquote:
Groot gelijk. Ik heb ook weer mijn winterjas uit de kast gehaald. Het is koud en er waait een gure wind. Flikker maar op, ik ga niet expres kou lijden.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:13 schreef HeatWave het volgende:
5 mensen op een bankje, 1 mama.
Het is wel koud, ik heb mijn winterjas al aan
Ja, ik heb mijn muts uit de kast gehaald
Ik heb weer handschoenen aan op de fiets.
Ik ga morgen ook weer een winterjaskopen
Ja, mijn dochter heb ik ook alweer in de winterjas gestopt. Echt......
Nee je lucht je hart in R&Pquote:
ja, dat was mijn punt ookquote:Op donderdag 20 september 2012 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik heb ook weer mijn winterjas uit de kast gehaald. Het is koud en er waait een gure wind. Flikker maar op, ik ga niet expres kou lijden.
Let even op de intro, en het laatste voorbeeldquote:
Tuurlijk!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, mag ik dan even zeiken over een achterlijk arrogant k-wijf hier op het werk?
Hmm, oh zo. Mja.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Let even op de intro, en het laatste voorbeeld.
Graag!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, mag ik dan even zeiken over een achterlijk arrogant k-wijf hier op het werk?
Zit op der luie reet te wachten tot de informatie bij haar wordt gebracht, staat hier 3 ochtenden mee te luisteren, maar pikt blijkbaar niks daar van op. Kan alleen maar sarcastisch zeiken. Gatverdammequote:
Kuthoer!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit op der luie reet te wachten tot de informatie bij haar wordt gebracht, staat hier 3 ochtenden mee te luisteren, maar pikt blijkbaar niks daar van op. Kan alleen maar sarcastisch zeiken. Gatverdamme
Goed wijf! Die snapt hoe het werkt.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit op der luie reet te wachten tot de informatie bij haar wordt gebracht, staat hier 3 ochtenden mee te luisteren, maar pikt blijkbaar niks daar van op. Kan alleen maar sarcastisch zeiken. Gatverdamme
Zal ook wel meer verdienenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed wijf! Die snapt hoe het werkt.
Jullie lekker laten werken en er ook nog op zeiken. trots op dr
"Sounds like she's got manager personality all over her!"quote:Op donderdag 20 september 2012 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed wijf! Die snapt hoe het werkt.
Jullie lekker laten werken en er ook nog op zeiken. trots op dr
Krijgt ze geld om te facebooken? Waar werk jij?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat denk ik toch echt niet
Een FB-er die meer verdient dan een Senior Developer
Functioneel Beheerderquote:Op donderdag 20 september 2012 10:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Krijgt ze geld om te facebooken? Waar werk jij?
Ik vond het zo mooi dat je Senior Developer wel helemaal had uitgetiktquote:
Best een mooie baan lijkt me datquote:Op donderdag 20 september 2012 10:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Krijgt ze geld om te facebooken? Waar werk jij?
Dat komt ws. omdat dat mijn eigen functie naam is, en die elk half jaar lijkt te veranderenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond het zo mooi dat je Senior Developer wel helemaal had uitgetikt
Owh ja maar ik vond het gewoon leuk om te zeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat komt ws. omdat dat mijn eigen functie naam is, en die elk half jaar lijkt te veranderen(FB blijft al die jaren gewoon FB). Ik heet volgens mij ook Senior Java Engineer of Senior Java Developer bijv.
Nou het, zou me niets verbazenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat denk ik toch echt niet
Een FB-er die meer verdient dan een Senior Developer
Ja bij mijn man op het werk. Als je hoort wat een secretaresse verdientquote:Op donderdag 20 september 2012 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou het, zou me niets verbazen.
Ik denk het ook niet hoor, maar soms krijgen mensen voor een functie betaald dat ik echt denk, really?.
Management ziet content vaak als belangrijker dan techniek.
Bij mijn vorige werkgever was er een kerel die het voor elkaar kreeg om zijn eigen functie te creeeren. Geen idee hoe hij het voor elkaar kreeg, maar opeens was hij manager van blablablanogiets. Geen idee wat hij daadwerkelijk deed, wel een forse loonsverhoging gekregen. Totdat ze erachter kwamen dat hij de hele dag alleen zat te FB-en. En nee, niet de IT versiequote:Op donderdag 20 september 2012 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou het, zou me niets verbazen.
Ik denk het ook niet hoor, maar soms krijgen mensen voor een functie betaald dat ik echt denk, really?.
Management ziet content vaak als belangrijker dan techniek.
Moet icequote:Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
ff crossposten vanaf fb (facebook):
Waarom werkt zo'n champagne = single, etc. actie zo goed op Facebook, waar volgens mij toch echt voornamelijk volwassenen zitten? "Hihi, we hebben een geheimpje en we vertellen de jongens niet wat het is, dan zijn we echt supergeheimzinnig tihihi"
Newsflash: vrouwen kunnen lang niet allemaal goed gehiemen bewaren (what a shocker!!) en mannen kunnen google gebruiken.
Serieus: grow the fuck up!
mijn status van 10:30quote:Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
ff crossposten vanaf fb (facebook):
Waarom werkt zo'n champagne = single, etc. actie zo goed op Facebook, waar volgens mij toch echt voornamelijk volwassenen zitten? "Hihi, we hebben een geheimpje en we vertellen de jongens niet wat het is, dan zijn we echt supergeheimzinnig tihihi"
Newsflash: vrouwen kunnen lang niet allemaal goed gehiemen bewaren (what a shocker!!) en mannen kunnen google gebruiken.
Serieus: grow the fuck up!
Al die mensen die alles maar spelletjes spelen en andere dingetjes vanaf FB.. die dan ook bewust toestemming geven om van alles uit hun naam te plaatsen op hun fb enzoquote:Op donderdag 20 september 2012 11:31 schreef Tally het volgende:
Ook die klote spel uitnodigingen van al die huisvrouwen heb ik een schurft hekel aan
Dafuqisthisshit?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mijn status van 10:30
: Pfffffff, vrouwen en hun debiele Facebookspelletjes
"hihi de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!! Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil..."
NEE wij zijn achterlijk! Doe toch eens normaal..... Daaaagen lang. Alsof zoiets niet met 2 seconden te googlen is. Wie staat er nou voor lul met zo iets doms?"
GMTA.
Domme kutwijven die niets van Internet snappen en denken slim te zijnquote:
Jamaar ze hebben jouw hulp nodig om een wortel te plukkenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die mensen die alles maar spelletjes spelen en andere dingetjes vanaf FB.. die dan ook bewust toestemming geven om van alles uit hun naam te plaatsen op hun fb enzo
Hebben ze pechquote:Op donderdag 20 september 2012 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar ze hebben jouw hulp nodig om een wortel te plukken
Idd jaquote:Op donderdag 20 september 2012 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die mensen die alles maar spelletjes spelen en andere dingetjes vanaf FB.. die dan ook bewust toestemming geven om van alles uit hun naam te plaatsen op hun fb enzo
OMFGquote:Op donderdag 20 september 2012 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Domme kutwijven die niets van Internet snappen en denken slim te zijn.
Okquote:Op donderdag 20 september 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hebben ze pech
Ik zit in de IT, ben niet sociaal
Allerlei vrouwen krijgen mailtjes met de volgende tekstquote:Op donderdag 20 september 2012 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMFGIk heb alleen nu een heleboel vrouwen die Cointreau posten als status. Een groot aantal op tijden als 7 uur vanochtend. Waardoor overbezorgde moeders nu denken dat dochterlief een alcoholprobleem heeft. Again: dafuqisthisshit?
Nouja.. dat dusquote:Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÃGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwenNu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen opfacebook (wel als beg richt aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen.
Godverdommequote:Op donderdag 20 september 2012 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Allerlei vrouwen krijgen mailtjes met de volgende tekst
[..]
Nouja.. dat dus
Ja, mannen snappen niets van internet!!! hahhahah hihihihihiieeiequote:de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!Di
Als het aan mij lag hadden ze allemaal bier gepost maar de meesten kennende zou het eigenlijk melk moeten zijn. Ik geloof dat ik even wat mensen van FB ga verwijderen dusquote:Op donderdag 20 september 2012 11:41 schreef L-E het volgende:
Ze snappen het niet Barb. Dat heb je gauw met zulke figuren.
Ik ga niet aan het bier enkel voor een FB postquote:Op donderdag 20 september 2012 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het aan mij lag hadden ze allemaal bier gepost maar de meesten kennende zou het eigenlijk melk moeten zijn. Ik geloof dat ik even wat mensen van FB ga verwijderen dus
En geen kleur was dan natuurlijk geen beha..quote:Op donderdag 20 september 2012 11:44 schreef rival het volgende:
ik weet nog wel dat ik toen dagen wakker heb gelegen... die verdomde kleuren, wat willen ze ermee zeggen?
Drie keer raden wie het bij mij flikte..quote:Op donderdag 20 september 2012 11:45 schreef L-E het volgende:
Ik had er maar twee met zo'n status. Valt me eigenlijk nog mee.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Drie keer raden wie het bij mij flikte..
Daar komt die zooi dus vandaan. Wie verzint dit?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Allerlei vrouwen krijgen mailtjes met de volgende tekst
[..]
Nouja.. dat dus
Zeg het gewoon, muts!quote:Op donderdag 20 september 2012 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Drie keer raden wie het bij mij flikte..
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga niet aan het bier enkel voor een FB post
Een klapjostivrouw, denken wij.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar komt die zooi dus vandaan. Wie verzint dit?
L-E hoef ik niets te vertellen.quote:
Een vrouw gok ik zoquote:Op donderdag 20 september 2012 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Gohquote:Op donderdag 20 september 2012 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dat bedoel ik er ook niet mee
Een vrouw met een pittig kapsel die eens gek wil doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
1. Walnoot!quote:
Gezien het soort vrouwen dat dit bij mij op FB heeft gedeeld zitten jullie dicht in de buurt, denk ik.quote:
haar zus natuurlijk!quote:
Je weet zelf.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
L-E hoef ik niets te vertellen.
ik ook van jouquote:
Dat kan toch heul niet als homo zijnde?quote:
The plot thickens!quote:Op donderdag 20 september 2012 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan toch heul niet als homo zijnde?
Ook Ledashe heeft een sterretjequote:Op donderdag 20 september 2012 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan toch heul niet als homo zijnde?
Maar daar komen toch alleen maar bloemetjes uit?quote:
So.. dan kan er toch wel iets anders in?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar daar komen toch alleen maar bloemetjes uit?
Een fles Cointreau?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So.. dan kan er toch wel iets anders in?. s
Ach leuk toch, verzuurde oude man.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:00 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij moet ik mijn FB-account maar sluiten. Een maat van me heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd. Het filmpje op FB gezet. Ik keek. En heb ze nog gefeliciteerd ook
Ja, ik denk dat ik maar even een pot augurken ga eten voor lunch.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach leuk toch, verzuurde oude man.
De laatste tijd krijg ik allemaal berichten van mensen van "oh ik ben misselijk" of de "voor mij even geen alcohol meer"quote:Op donderdag 20 september 2012 12:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik maar even een pot augurken ga eten voor lunch.
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik wacht op het moment dat MissB Tequila Sunrise als haar status zet.
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..].
Vriendin van mij heeft die status.
Ik weet niet wat dat betekentquote:Op donderdag 20 september 2012 12:13 schreef Barbusse het volgende:
Jup. Maar daar heb je niks aan.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]!
The desparate ones are the easy ones, is ze lekker?![]()
Ik wil trouwen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekent
quote:
Ja, das weer waarquote:Op donderdag 20 september 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Maar daar heb je niks aan.
Mijn status is ranja.
Nee, I don't give a rat's fart.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, das weer waar![]()
Ranja? Ben je zoetjes?
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:26 schreef Ripley het volgende:
Ik ken kennelijk niemand die meedoet aan die onzin
Ben jij dat op de foto?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:13 schreef Barbusse het volgende:
Erm, ja? Hoezo?quote:
Komt nog wel, is pas vanaf gisteren aan het opkomen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:26 schreef Ripley het volgende:
Ik ken kennelijk niemand die meedoet aan die onzin
quote:
Ik heb geen penis van 3000 kilomter langquote:
Niet alle acteurs zijn mooi. En al helemaal niet te mooi om waar te zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
Barb.. je bent te mooi om waar te zijn
Hoe kom je op dat idee?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:33 schreef Volgut het volgende:
Dacht alleen dat het iemand anders was.Een acteur ofzo.
Dat valt dus wel heel erg mee/tegenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
Barb.. je bent te mooi om waar te zijn
Lui krengquote:Op donderdag 20 september 2012 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
He bah ik zit mobiel en heb geen fobo icoon
wie post ff die foto van barbusse?
Barb is inderdaad acteur, hij speelt hier de rol van een James Bond achtige womanizer op Malta. Doet ie best goedquote:Op donderdag 20 september 2012 12:33 schreef Volgut het volgende:
Dacht alleen dat het iemand anders was.Een acteur ofzo.
aah tnx!quote:
He we willen niet dat iedereen gelijk ondergepist wordt hequote:Op donderdag 20 september 2012 12:38 schreef stbabylon het volgende:
Er loopt hier nieuw vrouwelijk vlees rond en niemand brengt mij even op de hoogte??
Ben zo weer weg.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:38 schreef stbabylon het volgende:
Er loopt hier nieuw vrouwelijk vlees rond en niemand brengt mij even op de hoogte??
oeh die nieuwe is een vrouw?!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:38 schreef stbabylon het volgende:
What?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Barb is inderdaad acteur, hij speelt hier de rol van een James Bond achtige womanizer op Malta. Doet ie best goed
Ik woon er maar ben het niet hoorquote:
Tsja, papa/mama/de staat betaald he.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez ik heb les met allemaal 19 jarige en de docent is te laat dus iemand is hem halen
gaan ze allemaal ooh niet halen dan zijn we vrij
fuck blijf dan gewoon thuis als je zo weinig behoefte hebt om een diploma te halen
je bent gewoon net als de rest hier een lelijke zolderautist in het echtquote:
zuup'n, brekk'n en angoanquote:Op donderdag 20 september 2012 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moar komt gewoon uut d'n Achterhook.
Oh ja, ik ben een vrouw. En ik ben ook nog eens 19 en jij zit in de les met 19-jarigen. Hmmm.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh die nieuwe is een vrouw?!
Heb ook die icoontjes niet
hai nieuwe
Leuk hier he? Keertje koffie doen?
Ik heb geeneens een zolderquote:Op donderdag 20 september 2012 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent gewoon net als de rest hier een lelijke zolderautist in het echt
Kan!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent gewoon net als de rest hier een lelijke zolderautist in het echt
Laat even je ASL, foto en maten achter wil je.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:38 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ben zo weer weg.Ik blijf hier niet lullen.
Asl?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat even je ASL, foto en maten achter wil je.
je hebt iets 'donkers'quote:Op donderdag 20 september 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon er maar ben het niet hoor
quote:
same herequote:Op donderdag 20 september 2012 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, papa/mama/de staat betaald he.
Paar jaar terug avondonderwijs gedaan. Docent scheikunde die geen orde kon houden. Heb me toch best een paar keer moeten inhouden om niet zelf in te grijpen (en daarmee dat laatste beetje gezag dat hij had verkloten).
Maar om even terug te vallen in mijn "rol", ik ga zo maar even een vodka-martini bestellenquote:
Ben ook niet 100% Nederlandsquote:
oh 19jarige zijn prima hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 12:41 schreef Volgut het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben een vrouw. En ik ben ook nog eens 19 en jij zit in de les met 19-jarigen. Hmmm.Het zal wel leuk zijn, ik ben zo weer weg. Stond bij mijn actieve topics dus ik lees wel eens mee als ik mij verveel.
Kinderachtig en niet zo slim, valt wel mee. Ik vind best veel mensen van mijn leeftijd redelijk volwassen. Ligt misschien aan het niveau onderwijs ook?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same here
ik erger me ook nogal... de meeste zijn kinderachtig en niet zo slim
ze vinden me nu al een nerd dus ik zeg er maar niks van![]()
Ook mooi. Maar goed, dat is alleen leuk in mijn hoofd. De tijd dat dat in de praktijk gebeurde is lang geleden en komt nooit meer terug.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:44 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ja, leuke leeftijd heb ik. Dit jaar ben ik ook nog 18 geweest.
Volgens mij kan ik wel leuke gesprekken voeren.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh 19jarige zijn prima hoor
maar niet voor goede gesprekken
Ik deed VWOquote:Op donderdag 20 september 2012 12:46 schreef Volgut het volgende:
[..]
Kinderachtig en niet zo slim, valt wel mee. Ik vind best veel mensen van mijn leeftijd redelijk volwassen. Ligt misschien aan het niveau onderwijs ook?
wat dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar om even terug te vallen in mijn "rol", ik ga zo maar even een vodka-martini bestellen
[..]
Ben ook niet 100% Nederlands
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:46 schreef Volgut het volgende:
[..]
Kinderachtig en niet zo slim, valt wel mee. Ik vind best veel mensen van mijn leeftijd redelijk volwassen. Ligt misschien aan het niveau onderwijs ook?
Dat dachten wij ook allemaal toen we 19 waren.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:47 schreef Volgut het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik wel leuke gesprekken voeren.
uiteraard vind jij jezelf heel slim en volwassenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:46 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nederlands, Duits, Indonesisch, Chineesquote:
Nee, genoeg stombo's, maar daar heb je wel wat intelligentere mensen dan op het mbo. Maar heb geen ervaring met het mbo.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja want met een universitaire studie ben je zo wijs
Hbo gaan ook dombo's heen, inderdaad. Echt bizar eigenlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard vind jij jezelf heel slim en volwassen
en het is hbo en toch snappen ze niks
Ja hoor jochie, doe maar weer lekker recalcitrantquote:Op donderdag 20 september 2012 12:48 schreef Godtje het volgende:
Die mensen die op FB gaan bitchen op die vrouwen statussen zijn waarschijnlijk nog triester en irritanter.
Intelligent staat niet per defenitie voor wijs helaas.... Was het maar zo mooiquote:Op donderdag 20 september 2012 12:49 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee, genoeg stombo's, maar daar heb je wel wat intelligentere mensen dan op het mbo. Maar heb geen ervaring met het mbo.
Dat wordt wel eens tegen mij gezegd.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook allemaal toen we 19 waren.
Jij bent niet wijs?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Intelligent staat niet per defenitie voor wijs helaas.... Was het maar zo mooi
zie je wel!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nederlands, Duits, Indonesisch, Chinees
Nee, dat is waarquote:Op donderdag 20 september 2012 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Intelligent staat niet per defenitie voor wijs helaas.... Was het maar zo mooi
Belgen zijn dan ook van nature niet echt negersquote:Op donderdag 20 september 2012 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zie je wel!
Ik ben gewoon nederlandse en belg
Zit weinig donkers in mij
Dat weet ik niet. Volgens sommigen wel, volgens sommigen niet. Kun je natuurlijk ook alleen maar bepalen aan de hand van het wijsheidsniveau van de mensen om je heen. Volgens mij ben ik gewoon een verloren zaak, wijs of niet dusquote:
ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 20 september 2012 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Belgen zijn dan ook van nature niet echt negers
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:55 schreef Barbusse het volgende:
. Volgens mij ben ik gewoon een verloren zaak, wijs of niet dus
Jij bent dus geen Nubian Queen?quote:
oh je kunt met die mensen hier prima praten over films of zoquote:Op donderdag 20 september 2012 12:53 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee, dat is waarmaar ik vind het echt raar dat oude mensen zeggen dat jongeren van mijn leeftijd niet volwassen zijn, geen goede gesprekspartner en dom/naïef en blabla.
helaasquote:Op donderdag 20 september 2012 12:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent dus geen Nubian Queen?
Vast wel met nerds.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh je kunt met die mensen hier prima praten over films of zo
maar niet over de vakinhoud
en daar zit ik hier toch voor
Daar is niks mis meequote:Op donderdag 20 september 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helaas
een flinke, witte hollandse dame![]()
Hahahah flinkquote:Op donderdag 20 september 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helaas
een flinke, witte hollandse dame![]()
Ik ben 34 en vind mensen van 22 nog steeds ontzettend jong en puberaalquote:Op donderdag 20 september 2012 12:51 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dat wordt wel eens tegen mij gezegd.En laatst dacht iemand van 34 nog dat ik 22 was ofzo door mijn volwassen houding en gedrag. Dus.
Heck, ik vind mezelf nog steeds ontzettend jong en puberaalquote:Op donderdag 20 september 2012 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben 34 en vind mensen van 22 nog steeds ontzettend jong en puberaal
Ze zal wel niet graatmager bedoelen nee. Wat daarquote:Op donderdag 20 september 2012 12:58 schreef Volgut het volgende:
[..]
Hahahah flink![]()
dan zie ik dik voor me. Of gewoon flink qua persoonlijkheid.
Gelukkig wel toch.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heck, ik vind mezelf nog steeds ontzettend jong en puberaal
Het gaat erom dat mensen van 16~23 zichzelf aan de ene kant ontzettend volwassen en oud voelen, maar dat ze in de praktijk keer op keer weer aantonen dat ze dat niet zijn in hun gedrag. Dat is helemaal niet erg, dat komt vanzelf allemaal wel. Maar het is wel aandoenlijk om te zien. Ga eerst maar eens een tijd (5~10 jaar) voor je eigen inkomen en uitgaven zorgen, kom dan maar eens terug, denk ik dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |