Dat verschilt per persoon. Dat weet je van tevoren nooitquote:Op woensdag 19 september 2012 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja ik weet niet hoe groot de kans op zoiets is
en als de kans heel klein is is het misschien voor sommige mensen minder spannend
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
De chocolademoussetaart van AH is de bom. Chocoladetaart gevuld met chocomousse, overgoten met chocoladeganache. Paradijs.
Ja die is echt geweldigquote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
De chocolademoussetaart van AH is de bom. Chocoladetaart gevuld met chocomousse, overgoten met chocoladeganache. Paradijs.
ssssst!!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
oh nou succes dan!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Dat weet je van tevoren nooit
was dat je verjaardagstaartje?quote:
Onder andere.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
was dat je verjaardagstaartje?
Nou, ik heb ooit eens kwarktaart van de appie gekocht, en dat was voor de helft gewoon droge cakequote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
Goed punt.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik heb ooit eens kwarttaart van de appie gekocht, en dat was voor de helft gewoon droge cake
Sowieso is zelfgemaakte kwarktaart veel lekkerderquote:
AH is ook de enige die m'n favoriete muesli nog verkoopt -_-quote:Op woensdag 19 september 2012 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Nou AH heeft ook mega lekkere dingen hoor
de soesjes uit de vriezer zijn mega lekker en de chocoladetaartjes met de vloeibare kern zijn ook echt te lekker
Ik ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso is zelfgemaakte kwartkaart veel lekkerder
Ik krijg alleen de bodem nooit goed
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik heb ooit eens kwarttaart van de appie gekocht, en dat was voor de helft gewoon droge cake
Lastig woord hequote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
zelfgemaakt is alles beterquote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bastognekoek of anders de volkorenbiscuitjes van de LU, dacht ik. Of bedoel je de boterquote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijn bodem wil maar niet 1 massa worden zeg maar. Hij viel gewoon uit elkaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bastognekoek of anders de volkorenbiscuitjes van de LU, dacht ik. Of bedoel je de boter?
Contract loopt af? Is het al zeker dat het niet wordt verlengd?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
Nog tot februari te gaan, maar krijg vanaf nu al alle ruimte om een andere baan te zoeken. Toch prettig om te horen.
GVD ik zie het nu pas!quote:
Februariquote:Op woensdag 19 september 2012 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
Nog tot februari te gaan, maar krijg vanaf nu al alle ruimte om een andere baan te zoeken. Toch prettig om te horen.
Ik heb ook van die woorden die nooit goed gaan. Pieonroos bijvoorbeeld. Zie je. Mijn hersenenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
GVD ik zie het nu pas!
Ik maar steeds opnieuw lezen, maar ik zag het gewoon steeds niet. Pas bij de 5e keer lezen zag ik het. Heb dat soort dingen wel vaker, geen idee waar dat aan ligt.
En de eij ken ik niet -_-
Ah, zo. Hoe smelt je de boter? In een pan of in een kom die bovenop een pan heet water staat?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijn bodem wil maar niet 1 massa worden zeg maar. Hij viel gewoon uit elkaar.
Ik bedenk me ineens, heb al enkele jaren geen kwarktaart meer gemaakt sinds ik m'n taartvorm kwijt ben geraakt sinds m'n laatste verhuizing
spekkie!quote:
Ik heb het ook als ik een woord lees, dat ik dan iets anders lees dan er staat, zelfs al lees ik het tig keer opnieuw.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook van die woorden die nooit goed gaan. Pieonroos bijvoorbeeld. Zie je. Mijn hersenen
je bodem eerst helemaal af laten koelen voor je de rest er op miktquote:Op woensdag 19 september 2012 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijn bodem wil maar niet 1 massa worden zeg maar. Hij viel gewoon uit elkaar.
Ik bedenk me ineens, heb al enkele jaren geen kwarktaart meer gemaakt sinds ik m'n taartvorm kwijt ben geraakt sinds m'n laatste verhuizing
gretotjes, grotjes, greotjesquote:Op woensdag 19 september 2012 11:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook van die woorden die nooit goed gaan. Pieonroos bijvoorbeeld. Zie je. Mijn hersenen
Ik deed dat geloof ik gewoon in een pan. Maar misschien kwam het doordat ik gewoon te weinig boter gebruikte want het mengsel wou niet zo goed mengen (alsof er te weinig vloeistof in zal).quote:Op woensdag 19 september 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, zo. Hoe smelt je de boter? In een pan of in een kom die bovenop een pan heet water staat?
Wanten!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dikke kniekousen
Dikke winterjassen
Koude vingers
Jaaa winterkleren shoppen, echt zin in!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
ik wou zeggen alles verhullende truien maar die stomme truien laten je er juist altijd dikker uit zien
winter is wel een goede reden om je garderobe aan te vullen
heb nu al een jas gezien die ik wil
Die ga ik onthouden, dank!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bodem eerst helemaal af laten koelen voor je de rest er op mikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik heb al drie jassen. Maar als ik nog ergens een mooie aquablauwe zie dan mag ik die wel van mezelfquote:Op woensdag 19 september 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
ik wou zeggen alles verhullende truien maar die stomme truien laten je er juist altijd dikker uit zien
winter is wel een goede reden om je garderobe aan te vullen
heb nu al een jas gezien die ik wil
Neem een kom en zet die boven een pan kokend water, zo verlies je geen boter door spetters en verbranden en blijft de boter mooier vloeibaar zonder die bubbeltjes en stukjesquote:Op woensdag 19 september 2012 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik deed dat geloof ik gewoon in een pan. Maar misschien kwam het doordat ik gewoon te weinig boter gebruikte want het mengsel wou niet zo goed mengen (alsof er te weinig vloeistof in zal).
Maar pin me er maar niet op vast, tis alweer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst kwarktaart gemaakt heb (weer bijna die tikfout)
Kerst vieren in Limburg in een huis vol liefde en warmte, zoonlief leren schaatsen met stoel en al, de geur van oliebollen op straatquote:Op woensdag 19 september 2012 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Winter![]()
Koud![]()
Altijd donker![]()
Vieze bruine drap dat voor sneeuw moet doorgaan![]()
brrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |