Dat is niet liefquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Tot dat ze gewoon terug naar huis lopen en dan kan je de klere krijgennm
Helpt je uit de droom hequote:Op woensdag 19 september 2012 07:58 schreef Cue_ het volgende:
En dan kom je buiten en stinkt t naar brand. Blijkt er grote brand te zijn in een industriepand verderop.
Goed begin van de dag
nouja vanuit mij is alleen de rook te sien. Dus echt afleiding is t ook nietquote:Op woensdag 19 september 2012 07:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helpt je uit de droom he
Zie het als een soort cliffhanger, vanavond gaat die deur echt openquote:Op woensdag 19 september 2012 07:49 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl. Had ik een leuke droom over een lekkere man. Lopen we naar zijn huis (doe van binnen geweldig mooi zou zijn), doorlopen allerlei obstakels. Net voordat de deur opengaat, gaat mijn wekker![]()
Dat is me nog nooit gebeurd, dus ook niet vanavondquote:Op woensdag 19 september 2012 08:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zie het als een soort cliffhanger, vanavond gaat die deur echt open
das een flink vuurtje dan, ik rook vanmorgen ook brand!quote:Op woensdag 19 september 2012 07:58 schreef Cue_ het volgende:
En dan kom je buiten en stinkt t naar brand. Blijkt er grote brand te zijn in een industriepand verderop.
Goed begin van de dag
De wind staat naar het noorden.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:26 schreef rival het volgende:
das een flink vuurtje dan, ik rook vanmorgen ook brand!
Je wil het gewoon niet graag genoegquote:Op woensdag 19 september 2012 08:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is me nog nooit gebeurd, dus ook niet vanavond
Dromen over lekkere mannen? Elke nacht als het aan mij ligtquote:Op woensdag 19 september 2012 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je wil het gewoon niet graag genoeg
CL, ben jij dit?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg volgens mij (iets van) een puistje (ofzo) op m'n oor.. net waar de aansluiting zit tussen hoofd en bovenkant oorhoezo irritante plek
Gezellig... kom je het brengen?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:07 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenKoffie, ontbijtje
En genieten van het weekend
Weekendquote:Op woensdag 19 september 2012 11:07 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenKoffie, ontbijtje
En genieten van het weekend
Kom maar halen, ik ga er namelijk zo van genieten op een terrasje aan zeequote:
Ik ben twee dagen vrij, voor mij is het weekendquote:Op woensdag 19 september 2012 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weekend? Het is woensdag, dan is het geen weekend
.
Dat zijn gewoon twee vrije dagenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom maar halen, ik ga er namelijk zo van genieten op een terrasje aan zee
[..]
Ik ben twee dagen vrij, voor mij is het weekend
Nee, dat zijn dagen dat ik daadwerkelijk vrij heb genomen.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon twee vrije dagen.
Je hebt nu vrij toch? Nou dan.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat zijn dagen dat ik daadwerkelijk vrij heb genomen.
Ik kom het wel in gedachten halen om daarna een strandwandeling te makenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom maar halen, ik ga er namelijk zo van genieten op een terrasje aan zee
[..]
Ik ben twee dagen vrij, voor mij is het weekend
Ik mag al een nieuwe uitzoeken. Wacht tot ik de Iphone 5 kan kiezenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:43 schreef Myraela het volgende:
Bohh, over 2 maanden misschien een nieuwe telefoon als mijn mama een nieuwe van der werk uit mag zoeken.
Zeker een slimme zet van ze.. leuk is echter andersquote:Op woensdag 19 september 2012 12:44 schreef Samzz het volgende:
Dat is toch de iPhone met andere poorten waardoor alles nieuw gekocht moet worden, voor handsfree bellen en zulks?
Slimme zet van Apple, mensen geld uit de zakken kloppen.
handsfree bellen doe je toch met de blauwe tantquote:Op woensdag 19 september 2012 12:44 schreef Samzz het volgende:
Dat is toch de iPhone met andere poorten waardoor alles nieuw gekocht moet worden, voor handsfree bellen en zulks?
dat doen ze alleen met het toestel al. Als ik me niet vergis is de kostprijs van een toestel ruim onder de 200$quote:Slimme zet van Apple, mensen geld uit de zakken kloppen.
Sja, Apple maakt goed gebruik van de verzameldrang van mensenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker een slimme zet van ze.. leuk is echter anders
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
handsfree bellen doe je toch met de blauwe tant
[..]
dat doen ze alleen met het toestel al. Als ik me niet vergis is de kostprijs van een toestel ruim onder de 200$
De marketing van Apple is geniaal, de kostprijs en de gebruikte ruimte plus manier van bouwen is voorbij geniaal.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, Apple maakt goed gebruik van de verzameldrang van mensen. Can't blame them, leuk is het idd niet.
[..].
Ik koop het niet meerquote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De marketing van Apple is geniaal, de kostprijs en de gebruikte ruimte plus manier van bouwen is voorbij geniaal.
Als je ziet hoe een moederbord er uit ziet van een macbook pro tegen over een willenkeurig ander merk is dat indrukwekkend te noemen.
Prijs verhouding debiel hoog, garantie extreem kut. Arrogantie naar klanten toe extreem.
Interesant merk en bedrijf dus!
70 euro wat ik zo even zag op een site.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:15 schreef rival het volgende:
een samsung galaxy S3 kost los ook rond de 500 euro.
dus zoveel duurder is de iPhone dan toch niet?
Iets duurder, kleiner en lelijk. Daarbij is de klantenservice van Samsung echt top, vind ikquote:Op woensdag 19 september 2012 15:15 schreef rival het volgende:
een samsung galaxy S3 kost los ook rond de 500 euro.
dus zoveel duurder is de iPhone dan toch niet?
Het hangt er van af. Ik ben gek op mooie spullen, en helaas houd dat vaak in dat het veel kostquote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik koop het niet meer. Veel te duur.
Ik vind de iPhone niet mooiquote:Op woensdag 19 september 2012 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het hangt er van af. Ik ben gek op mooie spullen, en helaas houd dat vaak in dat het veel kost![]()
Ben ook gek van bv Bang & Olufsen. Ja is debiel duur, voor dat geld kan je beter kopen. Maar tja het is gewoon bloed mooi naar mijn mening
Buienradarquote:Op woensdag 19 september 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
Regen. Hoe lang zal het duren voor het weer droog is? Ik wil naar m'n paard
.
Volgens de buienradar is het over een kwartiertje weer bij je droogquote:Op woensdag 19 september 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
Regen. Hoe lang zal het duren voor het weer droog is? Ik wil naar m'n paard
.
Dat doe je slecht, genoeg prepaid toestelletjes waarbij je alleen het beltegoed betaald.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week een telefoon van 14 euro met 5 euro beltegoed erop gekocht
Mooi wil ik het direct niet noemen, maar het voelt niet goedkoop aan zoals een Samsung naar mijn mening. En het werkt top samen met al me andere Apple meuk.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de iPhone niet mooi. De laptops van Apple wel, maar goed, dat vind ik de prijs dan weer niet waard
. Ik vind Dell ook mooi, bijvoorbeeld.
Dat is wel leuk, maar de link tussen blauw haar en back to the 90's snap ik zo snel niet.quote:
het kwam over dat er iets van een links moest zijn.quote:
tja meningen verschillen.quote:Ik vind het tof, en vengaboys is al fout genoeg, dus dan kan dit er ook nog wel bij.
Baasquote:Op woensdag 19 september 2012 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week een telefoon van 14 euro met 5 euro beltegoed erop gekocht
Hater.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:56 schreef Myraela het volgende:
Of je koopt een pakje boter, dan krijg je het er gewoon gratis bij.
Alsof jij leefde in de '90's.quote:
Oh, maar dan moet ik waarschijnlijk mijn huis uit en naar een winkel.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe je slecht, genoeg prepaid toestelletjes waarbij je alleen het beltegoed betaald.
Zeker. Maar ik heb dan ook een zwak voor felgekleurd haar.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
Die blauwe extensions zijn wel echt tof
Jij hebt ook geen grenzen ook hequote:Op woensdag 19 september 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik heb dan ook een zwak voor felgekleurd haar.
Daar zijn de meningen zeer sterk over verschillendquote:
Ik heb voldoende grenzen. Ik heb slechts enkele preferenties.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen grenzen ook he
Hmm ok nou ja gelukkig maar! Anders zal de wereld ook zo saai zijn he.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb voldoende grenzen. Ik heb slechts enkele preferenties.
Ik vind een Samsung niet goedkoop aanvoelenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi wil ik het direct niet noemen, maar het voelt niet goedkoop aan zoals een Samsung naar mijn mening. En het werkt top samen met al me andere Apple meuk.
Vind de Asus zenbook lijn erg mooi, bijna copie van een macbook air. En tje de prijs is iets lager dan een macbook air, dan kies is toch voor de Macbook.
Ik vind dat plastic goedkoop aanvoelen. Je betaald een groot bedrag dan mag je ook wel wat verwachten van het matriaal dat gebruikt is. Daar heb ik het over.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een Samsung niet goedkoop aanvoelen. En gezien de producten die Samsung levert aan de iPhone vind ik het raar dat jij dat wel vindt
.
mmm verboden vruchtenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef xFriendx het volgende:
Hi ongeduldige dames, Fokkers die niet van de giftige appel af kunnen blijven (screw paradise) en Rainbow in the hair Foksters.
Inderdaad, dan zou het daar vol zitten met damesquote:Op woensdag 19 september 2012 17:53 schreef Evie het volgende:
[..]kon je die maar in de winkel kopen
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zou het daar vol zitten met dames
Ja ook goedquote:
Weet ik nog niet.. heb eigenlijk spellenavond maar geen zin om een uur door de regen heen te fietsenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja ook goedNog plannen voor vanavond?
Niet echt. Ik doe een beetje rustig aan, voel me al een paar dagen niet zo lekker.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.. heb eigenlijk spellenavond maar geen zin om een uur door de regen heen te fietsen![]()
Jij plannen?
Beterschap Sammers.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef Sammers het volgende:
[..]
Niet echt. Ik doe een beetje rustig aan, voel me al een paar dagen niet zo lekker.
Ben niet ziek hoor. Maar toch bedanktquote:
Hm hopelijk voel je je snel weer wat beter!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef Sammers het volgende:
[..]
Niet echt. Ik doe een beetje rustig aan, voel me al een paar dagen niet zo lekker.
Dat hoop ik ook. Heb een druk weekend voor de boeg!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm hopelijk voel je je snel weer wat beter!
Maar ook niet helemaal 100%quote:Op woensdag 19 september 2012 18:18 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ben niet ziek hoor. Maar toch bedankt
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:20 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent niet de enige
dus
Gezellig! Gaat het vanavond eigenlijk (veel) regenen? Hier is het nu droog..quote:
Weet ik niet nog niet zo naar gekeken..quote:Op woensdag 19 september 2012 18:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Gezellig! Gaat het vanavond eigenlijk (veel) regenen? Hier is het nu droog..
Ligt eraan waar je woont, hier valt het wel meequote:Op woensdag 19 september 2012 18:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet ik niet nog niet zo naar gekeken..
Goed plan, alleen ga ik wel af en toe naar de koelkast lopen en zoquote:Op woensdag 19 september 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
Hmm, ik blijf de hele avond maar op deze stoel zitten denk ik.
Je plast gewoon de boel onder daar?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
Hmm, ik blijf de hele avond maar op deze stoel zitten denk ik.
Ik ben al vaak zat geweest vandaag.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je plast gewoon de boel onder daar?
Je hebt van die speciale plasluiers. Verder koelkast naast de stoel en je kunt gewoon ongestoord blijven gamenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je plast gewoon de boel onder daar?
Moet jij zelfs niet pissen als je aan de alkohol bent?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die meer dan 3 keer per dag naar het toilet moeten
Mwah een keer extra ofzo. Ik drink nooit veel want ik ben niets gewendquote:Op woensdag 19 september 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet jij zelfs niet pissen als je aan de alkohol bent?
Ga maar eens drinken wat je per dag zou moeten drinken, reken maar dat je vaker gaat dan drie keerquote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Drink meer danquote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Dat wel ja, ik ben een overmatig zweterquote:Op woensdag 19 september 2012 19:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Drink meer dan
Of je zweet heel veel.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel ja, ik ben een overmatig zweter
Luister naar Joy, zij weet alles van het lichaamquote:Op woensdag 19 september 2012 19:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Drink meer dan
Of je zweet heel veel.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luister naar Joy, zij weet alles van het lichaam
Vandaar dat je blijft zitten. Verstandig.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als ik beweeg, dat wel.
Ja toch? Vooral alles van piemels.quote:
hehehe urologiequote:Op woensdag 19 september 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar dat je blijft zitten. Verstandig.
[..]
Ja toch? Vooral alles van piemels.
Wist ze maar meer van mijn lichaam.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luister naar Joy, zij weet alles van het lichaam
Ik ken dat gevoel.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wist ze maar meer van mijn lichaam.
Dat komt omdat er een Newb aan vast zit, Faxie.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee? Jij maakt er anders graag gebruik van
Oja stom van mequote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een Newb aan vast zit, Faxie.
Als datzelfde geslachtsdeel aan jou of mij had vastgezeten, had ze er geen gebruik van gemaakt.
Geeft niet.quote:
Is ze lekker?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet.
Tevens is de vriendin van mijn buurman zo luid dat het net is alsof ik seks met haar heb.
Niet echt. Niet mijn type iig.quote:
Heb je de tijd opgemeten?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt. Niet mijn type iig.
Owjee, zo te horen naderen ze het einde.
Fixed?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet aan gedacht tijdens het fappen.
Au au, verstandskies laten trekkenquote:
Moe, blij & teleurgesteld.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Au au, verstandskies laten trekken. Opgezwollen smoel, alles nog verdooft en al een paracetamol genomen voor het slapen gaan
.
Hoe is het met jou?
Net thuis? Damn lange dag. Hm als je vrienden niet mee gaan kan ik wel meequote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Moe, blij & teleurgesteld.
Lange dag gehad op school (net thuis), kaartje gewonnen voor n leuk feestje en m'n vrienden laten me weer eens in de steek dit weekend. Dus
Weer zo'n actie ivm borstkanker. Drank geeft je relatiestatus aan en bovendien genezen de patiënten daar echt sneller door. NOT.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
Wat de fuck zijn al die alcohol dingen op facebook?
Waren er maar gleuvenquote:
Zonder jou loopt het gewoon niet hier!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef STING het volgende:
Ik kan dit topic kennelijk ook niet even alleen laten he
Hoiquote:Op donderdag 20 september 2012 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder jou loopt het gewoon niet hier!
Tijd voor een nieuwe SC dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef STING het volgende:
Ik kan dit topic kennelijk ook niet even alleen laten he
Komen gewoon erg weinig nieuwe mensen hier en de oudjes lopen weg.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:36 schreef Evie het volgende:
Zeker of we moeten hier gewoon gaan spammen
Moet ik nog een SC gaan hoog houdenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe SC dus.
Sting de jongleerder met 3 SC'squote:Op donderdag 20 september 2012 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Moet ik nog een SC gaan hoog houden
wanneer is iets echt dood dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:55 schreef STING het volgende:
You can't kill that which is already dead
Pfd dan is het vaak dus gewoon zo'n net-niet-dood dusquote:Op donderdag 20 september 2012 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met het aantal posts p/dag op de Y-axis en het aantal dagen op de X-axis
In a vegetative statequote:Op donderdag 20 september 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pfd dan is het vaak dus gewoon zo'n net-niet-dood dus
Iets langer wachten met die rechte lijn he?!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als er in een SC topic al een paar dagen niet meer gepost is, vind ik hem toch wel dood te noemen hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 14:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Iets langer wachten met die rechte lijn he?!
Modjes die niet op tijd ingrijpenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn mods, geen barkeepersquote:Op donderdag 20 september 2012 15:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Modjes die niet op tijd ingrijpen
IK DACHT DAT WE VRIENDEN WAREN!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:06 schreef twi het volgende:
Gewoon de postgeschiedenis van enkele mensen uit dit topic wissen. DM maar als je een lijstje wilt, STING.
Ik ga natuurlijk ook niet ieder willekeurig persoon hier van mijn drank voorzien.quote:
Mij toch wel!?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk ook niet ieder willekeurig persoon hier van mijn drank voorzien.
Ik ben goed voor deze wereld, maar niet zo goed
venlo?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:51 schreef Joysa het volgende:
Niet hoeven werken omdat er brand in de buurt is en je werkveld ontruimd is ftw.
quote:
Dat ik dan gezellig een drankje bij je kom doen natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 15:56 schreef STING het volgende:
Oh? En waarin uit zich dat dan precies?
ik was het niet!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
En bij jou daar in de buurt is weer eens iemand voor de trein gesprongen
Wat is er precies lief aan dat je dan mijn drankvoorraad laat slinken?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ik dan gezellig een drankje bij je kom doen natuurlijk
Dat merk je dan welquote:Op donderdag 20 september 2012 16:19 schreef STING het volgende:
Wat is er precies lief aan dat je dan mijn drankvoorraad laat slinken?
Jij kan niet bannen.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
IK DACHT DAT WE VRIENDEN WAREN!
FML
Cue wordt een beest als ze bezopen is.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:19 schreef STING het volgende:
[..]
Haha twi, ik geloofde het bijna.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Cue wordt een beest als ze bezopen is.
Allesquote:Op donderdag 20 september 2012 16:19 schreef STING het volgende:
[..]
Proost, ik drink er vast eentje op je!quote:Op donderdag 20 september 2012 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
binnen een uur doe ik met je mee
Geniet er van!quote:Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Proost, ik drink er vast eentje op je!
Vanavond rond een uur of tien kan ik pas met jullie meedoenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
binnen een uur doe ik met je mee
Wat hebbie gedaan dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou van Rival!!![]()
Fijn weekend he
Behalve gewoon bestaan bedoel je?quote:
Met zo'n peners zou ik ook van mezelf houden!quote:
Leuk nieuws is altijd goed!quote:Op donderdag 20 september 2012 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve gewoon bestaan bedoel je?
Gewoon, "leuk" nieuws doorgegeven![]()
Biertje?quote:
Peners? Meervoud? Ik heb er toch maar echt een.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met zo'n peners zou ik ook van mezelf houden!
hij telt voor 2quote:Op donderdag 20 september 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Peners? Meervoud? Ik heb er toch maar echt een.
quote:
Me heloef, me multi-fap!quote:
Wat een prachtige wereld zou dat zijn.quote:
Wars would end, famine would starve, poverty would diequote:Op donderdag 20 september 2012 17:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een prachtige wereld zou dat zijn.
Don't care, I would have multifap.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wars would end, famine would starve, poverty would die
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Don't care, I would have multifap.
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:02 schreef dawg het volgende:
bourgondisch gekruide krieltjes, haricots verts gewikkeld in bacon uit de oven, en gekruide burgers.
alleen het koken in je eentje heb ik een hekel aan, maar wel honger.
heb nog getwijfeld over een steak en champs.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Klinkt lekker!
Steakje, wokgroente + champignons + noodles hier
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:06 schreef dawg het volgende:
[..]
heb nog getwijfeld over een steak en champs.
had hier maar komen koken, had ik lekker op de bank kunnen hangen en toekijken en wachten om het vervolgens op te eten.
Lui varken.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:06 schreef dawg het volgende:
[..]
heb nog getwijfeld over een steak en champs.
had hier maar komen koken, had ik lekker op de bank kunnen hangen en toekijken en wachten om het vervolgens op te eten.
Er is voor mij gekookt. Bij de Griek/Italiaan/Kebabzaak. Dat ga ik nu etenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
koken voor jezelf is duf. en joy woont heel dichtbij.
gister had domino's voor mij gekookt.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Er is voor mij gekookt. Bij de Griek/Italiaan/Kebabzaak. Dat ga ik nu eten
Die kunnen best een goede pizza bakken. Of nouja, "goed", goed fout zegmaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
gister had domino's voor mij gekookt.
ik vind pizza's van de supermarkt echt smerig, en van kebabzaken ook. zelf maken is nog het beste.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die kunnen best een goede pizza bakken. Of nouja, "goed", goed fout zegmaar.
Twi, hou me niet langer in spanning!!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef twi het volgende:
Gebakken krieltjes, aardappeltjes en kip in de braadzak.
En ik heb ook fantastisch nieuws gekregen, maar ik ga jullie lekker niet zeggen wat het is totdat jullie allemaal eager hebben gevraagd wat het nu precies is wat ik heb gehoord!
Gewoon, het was "geweldig", hihiquote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twi, hou me niet langer in spanning!!
Nee, dat zou wel stom zijn om hier te vermelden natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat was geweldig?
Je hebt het net nog gedaan?
ach ik kijk nergens meer van opquote:Op donderdag 20 september 2012 18:33 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel stom zijn om hier te vermelden natuurlijk.
Sinds?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ach ik kijk nergens meer van op
Nee? Wat is de grootste verrassing die je hier op FOK! hebt meegemaakt?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je jezelf voelt hequote:
Er was ooit iemand die FOK! postte dat hij zijn vriendinnetje net had gezoend.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je bent zo'n dooddoener als je zelf dooddoent hè?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je jezelf voelt he
pfff, dat weet ik zo nietquote:Op donderdag 20 september 2012 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nee? Wat is de grootste verrassing die je hier op FOK! hebt meegemaakt?
What the..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent zo'n dooddoener als je zelf dooddoent hè?
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Er was ooit iemand die FOK! postte dat hij zijn vriendinnetje net had gezoend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat Naatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja tochquote:Op donderdag 20 september 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft heloef ook met Naatje gezoend?
Ik heb geen idee, maar ik wilde even voelen hoe het is om een Huppelmuts-post te plaatsen.quote:
Ja een beetje wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik wilde even voelen hoe het is om een Huppelmuts-post te plaatsen.
Ik ga morgen tapas etenMaar ik denk dat dat voor jou een anti-climax is.
Van de tapas, of wil je ook meer weten?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja een beetje wel.
Maar ik verwacht morgen natuurlijk wel een uitgebreid verslag he.
De tapa's.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Van de tapas, of wil je ook meer weten?
Jammer, ik dacht dat iedereen daar alles over wilde weten.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De tapa's.
De details van je seksleven hoef ik niet te weten.
Roy wil er niks over weten..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:43 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht dat iedereen daar alles over wilde weten.
Dat moet je aan Roy vragenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wel?
En over welke FOK!ker zijn of haar seksleven wil Roy wel wat weten?
Nee je vergist je, we willen alles over Myra's seksleven weten.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:43 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht dat iedereen daar alles over wilde weten.
Ik nam aan dat Roy dat wel begreep. Maar voor het geval het niet duidelijk was, Roy, ik vroeg het aan jou.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik nam aan dat Roy dat wel begreep. Maar voor het geval het niet duidelijk was, Roy, ik vroeg het aan jou.
Voor zover ik weet loopt ons seksleven 1-op-1, of heeft ze stiekem toch wat uitgehaald op de pooltafel begin augustus?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee je vergist je, we willen alles over Myra's seksleven weten.
Dat jij daar dan toevallig een rol in speelt is toeval
Nou eigenlijk zit ik niet zo te wachten op de sekslevens van andere, of ik moet er een rol in mee moeten spelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik nam aan dat Roy dat wel begreep. Maar voor het geval het niet duidelijk was, Roy, ik vroeg het aan jou.
Niet met mij in ieder geval.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef twi het volgende:
[..]
Voor zover ik weet loopt ons seksleven 1-op-1, of heeft ze stiekem toch wat uitgehaald op de pooltafel begin augustus?
Ze heeft een minimumlengte. Ik weet niet wie er langer is dan ik die avond, of wie aan die minimumlengte voldeed. En nee, ik heb het niet over die lengte.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet met mij in ieder geval.
Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |