Dat is niet liefquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Tot dat ze gewoon terug naar huis lopen en dan kan je de klere krijgennm
Helpt je uit de droom hequote:Op woensdag 19 september 2012 07:58 schreef Cue_ het volgende:
En dan kom je buiten en stinkt t naar brand. Blijkt er grote brand te zijn in een industriepand verderop.
Goed begin van de dag
nouja vanuit mij is alleen de rook te sien. Dus echt afleiding is t ook nietquote:Op woensdag 19 september 2012 07:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helpt je uit de droom he
Zie het als een soort cliffhanger, vanavond gaat die deur echt openquote:Op woensdag 19 september 2012 07:49 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl. Had ik een leuke droom over een lekkere man. Lopen we naar zijn huis (doe van binnen geweldig mooi zou zijn), doorlopen allerlei obstakels. Net voordat de deur opengaat, gaat mijn wekker![]()
Dat is me nog nooit gebeurd, dus ook niet vanavondquote:Op woensdag 19 september 2012 08:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zie het als een soort cliffhanger, vanavond gaat die deur echt open
das een flink vuurtje dan, ik rook vanmorgen ook brand!quote:Op woensdag 19 september 2012 07:58 schreef Cue_ het volgende:
En dan kom je buiten en stinkt t naar brand. Blijkt er grote brand te zijn in een industriepand verderop.
Goed begin van de dag
De wind staat naar het noorden.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:26 schreef rival het volgende:
das een flink vuurtje dan, ik rook vanmorgen ook brand!
Je wil het gewoon niet graag genoegquote:Op woensdag 19 september 2012 08:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is me nog nooit gebeurd, dus ook niet vanavond
Dromen over lekkere mannen? Elke nacht als het aan mij ligtquote:Op woensdag 19 september 2012 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je wil het gewoon niet graag genoeg
CL, ben jij dit?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg volgens mij (iets van) een puistje (ofzo) op m'n oor.. net waar de aansluiting zit tussen hoofd en bovenkant oorhoezo irritante plek
Gezellig... kom je het brengen?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:07 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenKoffie, ontbijtje
En genieten van het weekend
Weekendquote:Op woensdag 19 september 2012 11:07 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenKoffie, ontbijtje
En genieten van het weekend
Kom maar halen, ik ga er namelijk zo van genieten op een terrasje aan zeequote:
Ik ben twee dagen vrij, voor mij is het weekendquote:Op woensdag 19 september 2012 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weekend? Het is woensdag, dan is het geen weekend
.
Dat zijn gewoon twee vrije dagenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom maar halen, ik ga er namelijk zo van genieten op een terrasje aan zee
[..]
Ik ben twee dagen vrij, voor mij is het weekend
Nee, dat zijn dagen dat ik daadwerkelijk vrij heb genomen.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon twee vrije dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |