abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2012 @ 13:55:13 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116978550
ik zou zeggen... doe's lief maar ja dat ben ik zelf ook wel eens niet :9

zijn die cartoons al online, heeft wilders ze al op zijn site gezet?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 19 september 2012 @ 13:56:16 #52
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_116978588
quote:
3s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:55 schreef Re het volgende:

Wilders zet toch altijd alles gelijk online, als ie maar onrust kan stoken :9
Leef en Laten Leven
  woensdag 19 september 2012 @ 13:58:51 #53
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_116978682
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:53 schreef Automatisch het volgende:
Fatwa over acteurs anti-moslimfilm

Een fatwa is uitgevaardigd om de complete filmcrew (acteurs én productiemedewerkers) te doden die betrokken is bij de gewraakte anti-islam-film ’Innocence of Muslims’.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ti-moslimfilm__.html
Mag ik dan een Westerse fatwa uitspreken over al die booslims? Dat ze zo snel mogelijk relativeringsvermogen, gezond verstand, kritisch denkvermogen en gevoel voor humor krijgen? Dat is de taak van iedere welschapen Westerling om ze dat zsm bij te brengen!!!!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_116978700
Frankrijk sluit twintig ambassades PARIJS - Frankrijk sluit twintig ambassades, consulaten en scholen in twintig islamitische landen. Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft dat besluit genomen in verband met de publicatie van de spotprenten van de profeet Mohammed door het Franse tijdschrift Charlie Hebdo.

In de afgelopen week zijn Amerikaanse ambassades en consulaten in veel islamitische landen aangevallen. Bij de rellen zijn meer dan 30 mensen om het leven gekomen, onder wie de Amerikaanse ambassadeur in Libië. De rellen braken uit nadat een Amerikaans anti-islamitisch filmpje op YouTube was gezet. Innocence of Muslims schildert Mohammed af als een losgeslagen oplichter.

Charlie Hebdo haalde zich vorig jaar ook al de woede van moslims op de hals. Het tijdschrift publiceerde toen een speciale editie, Sharia Hebdo, met Mohammed als 'gasthoofdredacteur'. Na publicatie werd een brandbom naar het hoofdkantoor in Parijs gegooid.

De Franse premier Ayrault is tegen de publicatie van nieuwe spotprenten over de profeet Mohammed. Hij heeft iedereen opgeroepen zich verantwoordelijk te gedragen. De Franse moslimraad heeft een oproep gedaan aan moslims om zich niet te laten provoceren.

Een demonstratie tegen de anti-islamfilm die voor zaterdag gepland stond in Parijs, is door de regering verboden.

http://news.google.nl/new(...)=7167598656647028514

Tsja, wat moet je hier nou eigenlijk over zeggen? Ik weet wel dat vrijheid van meningsuiting een groot goed is en all that jazz, maar is het nou echt verstandig om je landgenoten die overzee in ambassades werken moedwillig in gevaar te brengen? ook dit is in potentie dus weer aanleiding genoeg voor dagenlang rellen met eventuele doden als gevolg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 19 september 2012 @ 14:02:27 #55
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_116978839
quote:
3s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:55 schreef Re het volgende:

Ik hoorde dat een pastoor ergens ook al dat filmpje op zijn site had gezet. Als er één groep is die beter stil in een hoekje kan gaan zitten....dan is het wel de hoek van de pastoor.
pi_116978868
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:01 schreef Scorpie het volgende:
Censuur mag nooit worden getolereerd. Zo simpel is het.
Mee eens, maar opzettelijk provoceren is echt nodig? Als je vantevoren al weet wat de gevolgen gaan zijn, waarom dan toch je zin doordrammen?
pi_116978983
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mee eens, maar opzettelijk provoceren is echt nodig? Als je vantevoren al weet wat de gevolgen gaan zijn, waarom dan toch je zin doordrammen?
Niets, maar dan ook werkelijk niets wat een cartoonist of filmmaker creeert kan geweld veroorzaken. Dat kan gewoon niet, die correlatie is krom en onjuist en dient te vuur en te zwaard bestreden te worden, net zolang totdat de onbeschaafde kliek gelovigen die menen geweld te kunnen gebruiken als rechtvaardiging in de 21e eeuw zijn aanbeland.
pi_116979030
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:53 schreef Automatisch het volgende:
Fatwa over acteurs anti-moslimfilm

Een fatwa is uitgevaardigd om de complete filmcrew (acteurs én productiemedewerkers) te doden die betrokken is bij de gewraakte anti-islam-film ’Innocence of Muslims’.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ti-moslimfilm__.html
Dan roep ik bij deze een Hollandse Fatwa uit.

Sla iedereen het ziekenhuis in die je naar deze Fatwa ziet goedkeuren of naar ziet handelen.
Achterlijke mongolen.
pi_116979165
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niets, maar dan ook werkelijk niets wat een cartoonist of filmmaker creeert kan geweld veroorzaken. Dat kan gewoon niet, die correlatie is krom en onjuist en dient te vuur en te zwaard bestreden te worden, net zolang totdat de onbeschaafde kliek gelovigen die menen geweld te kunnen gebruiken als rechtvaardiging in de 21e eeuw zijn aanbeland.
Wat in onze cultuur heel normaal is, is dat in hun cultuur dus duidelijk niet. En we weten dat allemaal, maar toch moet er zo nodig gekeken worden hoe ver men kan gaan. Het zal allemaal wel, ik begrijp het nut er alleen niet van. Gaat Charlie Hebdo ook alle eventuele schade aan gebouwen, auto's, en mensen betalen als dit de gevolgen gaat krijgen waarvan we allemaal weten dat die ook gaan komen?
pi_116979272
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat in onze cultuur heel normaal is, is dat in hun cultuur dus duidelijk niet.
Je bedoelt respect voor andersdenkenden? En waarom zou onze cultuur daar precies hinder van moeten ondervinden?

quote:
En we weten dat allemaal, maar toch moet er zo nodig gekeken worden hoe ver men kan gaan. Het zal allemaal wel, ik begrijp het nut er alleen niet van.
Zie het als een opvoedingscursus voor de wat minder verlichte culturen gelocaliseerd in het Midden Oosten. Laat ze zich daar lekker druk maken om belangrijke zaken, zoals drinkwater enzo.

quote:
Gaat Charlie Hebdo ook alle eventuele schade aan gebouwen, auto's, en mensen betalen als dit de gevolgen gaat krijgen waarvan we allemaal weten dat die ook gaan komen?
Dat zou mooi zijn zeg, in plaats van de daders gaan we nu achter degenen aan die misstanden aan de kaak stellen. Mooie maatschappij leven we dan in. Censuur much?
pi_116979331
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Eens. Op wat karikatuurtjes bevestigen en onvrede zaaien na (zo van "haha, zie je wel, die achterlijke moslims") heeft dat totaal geen zin.
pi_116979395
Het is eigenlijk heel simpel. Natuurlijk moet je alles kunnen zeggen wat je wil, alleen kun je je wel afvragen of het in sommige gevallen verstandig is dat ook te doen. Je kan bv naar Mike Tyson lopen, hem recht in de ogen aankijken, en zeggen dat je hem een lelijke grafneger vind. het is dan vrij naief om te denken dat ie je dan glimlachend op de schouder klopt en weer vrolijk verder gaat met zijn ding. ja...je KAN het zeggen, maar is het ook verstandig?
pi_116979421
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Eens. Op wat karikatuurtjes bevestigen en onvrede zaaien na (zo van "haha, zie je wel, die achterlijke moslims") heeft dat totaal geen zin.
Dus we mogen eigenlijk niets publiceren waar een ander eventueel aanstoot aan kan nemen? Dan capituleren we onze verworven vrijheden dus.
pi_116979436
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:05 schreef hearmeout het volgende:

[..]

Dan roep ik bij deze een Hollandse Fatwa uit.

Sla iedereen het ziekenhuis in die je naar deze Fatwa ziet goedkeuren of naar ziet handelen.
Achterlijke mongolen.
Een 'oog om oog en tand om tand'-fatwa? Voor inspiratie kun je vast wel bij de originele maker terecht.
pi_116979446
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:12 schreef Hathor het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel. Natuurlijk moet je alles kunnen zeggen wat je wil, alleen kun je je wel afvragen of het in sommige gevallen verstandig is dat ook te doen. Je kan bv naar Mike Tyson lopen, hem recht in de ogen aankijken, en zeggen dat je hem een lelijke grafneger vind. het is dan vrij naief om te denken dat ie je dan glimlachend op de schouder klopt en weer vrolijk verder gaat met zijn ding. ja...je KAN het zeggen, maar is het ook verstandig?
Dat is niet wat jij bepleitte. Jij bepleitte vervolging voor degene die zou provoceren.
  woensdag 19 september 2012 @ 14:13:47 #66
104871 remlof
Europees federalist
pi_116979448
quote:
De meest zinnige post in dit topic so far.
pi_116979473
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een 'oog om oog en tand om tand'-fatwa? Voor inspiratie kun je vast wel bij de originele maker terecht.
* Scorpie mompelt iets over acties waarvan je weet dat ze misschien consequenties kunnen hebben enzo. Gewoon met scherp schieten dus _O_
  woensdag 19 september 2012 @ 14:14:40 #68
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_116979496
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat in onze cultuur heel normaal is, is dat in hun cultuur dus duidelijk niet. En we weten dat allemaal, maar toch moet er zo nodig gekeken worden hoe ver men kan gaan. Het zal allemaal wel, ik begrijp het nut er alleen niet van. Gaat Charlie Hebdo ook alle eventuele schade aan gebouwen, auto's, en mensen betalen als dit de gevolgen gaat krijgen waarvan we allemaal weten dat die ook gaan komen?
Het begrip vrijheid is lastig te begrijpen voor je?
pi_116979508
De debilisering van deze wereld gaat vrolijk voort op conto van een groeiende en hysterisch antiek denkende en handelende meute.

Ze zijn naar mijn mening een gevaar en moeten hard bestreden worden.

Met woorden , cartoons en , als het niet anders gaat , desnoods met daden.
pi_116979510
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is niet wat jij bepleitte. Jij bepleitte vervolging voor degene die zou provoceren.
Dat heb ik nergens gezegd.
pi_116979557
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus we mogen eigenlijk niets publiceren waar een ander eventueel aanstoot aan kan nemen? Dan capituleren we onze verworven vrijheden dus.
Weet ik niet. Iets censureren gaat me net een brug te ver, maar met dat opzettelijk stoken om het stoken ben je wat mij betreft geen haar beter dan een rellende mongool.
pi_116979577
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:14 schreef DrMabuse het volgende:
De debilisering van deze wereld gaat vrolijk voort op conto van een groeiende en hysterisch antiek denkende en handelende meute.

Ze zijn naar mijn mening een gevaar en moeten hard bestreden worden.

Met woorden , cartoons en , als het niet anders gaat , desnoods met daden.
Er hoeft niks bestreden te worden als de culturen waar men nu blijkbaar aanstoot aan een of ander filmpje (waarvan 99% van desbetreffende personen het filmpje niet eens gezien hebben) eens zouden opgroeien tot volwaardige en volwassen culturen in plaats van die achterlijkheden tentoon te spreiden die ze anno 1600 ook al lieten zien.
pi_116979612
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:14 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Helemaal niet, Je HEBt de vrijheid iets te roepen en daarmee een heleboel mensen te beledigen, maar nogmaals...is het ook verstandig dat bewust te doen? Je hebt namelijk ook de vrijheid om het NIET te roepen.
pi_116979635
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens gezegd.
Zeg jij niet dat de provocateurs de schade dienen te vergoeden? Hoe wou je dat doen, ze dat vriendelijk vragen? Nee, dat wil je afdwingen.

quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Weet ik niet. Iets censureren gaat me net een brug te ver, maar met dat opzettelijk stoken om het stoken ben je wat mij betreft geen haar beter dan een rellende mongool.
Het is een hellend vlak, zodra we 'hier' in de Westerse samenleving uit angst voor gebeurtenissen in het Midden-Oosten maar dingen gaan laten. Whats next denk ik dan.
pi_116979657
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Helemaal niet, Je HEBt de vrijheid iets te roepen en daarmee een heleboel mensen te beledigen, maar nogmaals...is het ook verstandig dat bewust te doen? Je hebt namelijk ook de vrijheid om het NIET te roepen.
Je hebt ook de vrijheid om geen geweld te gebruiken zodra iets je niet zint. Gek genoeg hoor ik je daar dan weer niet over.
  woensdag 19 september 2012 @ 14:18:33 #76
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_116979680
quote:
Maar gaan alle negers dan de straat op om alles kort en klein te slaan en gaan ze dan ook mensen vermoorden? Of wachten ze even, zien hoe Tyson die gozer ff een poffert op zijn neus geeft om vervolgens weer verder te gaan? Ik denk , herstel, ik weet dat het dat laatste zou zijn, hetgeen blijk geeft van een ontwikkelde manier van denken.

Dit in tegenstelling tot 'mannen' in jurken die alles maar over één kam scheren, zij zijn de racist in dit verhaal!
pi_116979785
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt ook de vrijheid om geen geweld te gebruiken zodra iets je niet zint. Gek genoeg hoor ik je daar dan weer niet over.
Daar heb je ook gewoon gelijk in, alleen nogmaals...blijkbaar gaat men in die cultuur sneller tot geweld over als men op de pik getrapt word. Met die wetenschap in het achterhoofd, is het dan misschien niet verstandiger om NIET bewust de boel op scherp te zetten? Kweenie hoor, het is maar een suggestie.
pi_116979815
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:14 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat zijn post te moeilijk is voor je. De vrijheid om op een dikke neger af te stappen heb je, je hebt ook de vrijheid om 'm te zeggen dat jouw dode moeder nog knapper is maar ga dan ook niet achteraf verongelijkt lopen janken dat je op je bek geslagen bent.
pi_116979866
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daar heb je ook gewoon gelijk in, alleen nogmaals...blijkbaar gaat men in die cultuur sneller tot geweld over als men op de pik getrapt word. Met die wetenschap in het achterhoofd, is het dan misschien niet verstandiger om NIET bewust de boel op scherp te zetten? Kweenie hoor, het is maar een suggestie.
De minste zijn is voor sommigen erg moeilijk.
pi_116979877
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:18 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Maar gaan alle negers dan de straat op om alles kort en klein te slaan en gaan ze dan ook mensen vermoorden? Of wachten ze even, zien hoe Tyson die gozer ff een poffert op zijn neus geeft om vervolgens weer verder te gaan? Ik denk , herstel, ik weet dat het dat laatste zou zijn, hetgeen blijk geeft van een ontwikkelde manier van denken.

Dit in tegenstelling tot 'mannen' in jurken die alles maar over één kam scheren, zij zijn de racist in dit verhaal!
Toen in Nederland een imam riep dat alle homo`s varkens waren en van een flatgebouw met hun hoofd naar beneden moesten worden gegooid, werd er geen fatwa uitgevaardigd en hadden (de meeste) mensen wel door dat hier een gevaarlijke idioot aan het woord was. Men kon het onderscheid maken tussen de persoon en de cultuur. Waarom kan dat omgekeerd niet? Waarom wordt er een ambassadeur omgelegd omdat 1 idioot een filmpje maakt, 8000 km verderop? Waarom ziet men daar dat onderscheid niet? En beter nog, waarom zou dat precies *ons* probleem moeten worden?
pi_116979905
Zij janken al voordat ze geslagen zijn.

Janken op commando heet dat.
pi_116979927
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Noem me een topic waarin geweld niet werd afgekeurd?
pi_116979933
quote:
Allemaal leuk en aardig maar dat is nog steeds geen rechtvaardiging voor geweld of oproep tot geweld.
pi_116979995
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het heeft niet zoveel met 'verstandig' te maken. Zodra een culturele, etnische, of gelovige minderheid, notabene in het buitenland gesitueerd, gaat bepalen wat we hier wel en niet mogen vertonen gaat bij mij de handrem erop en is er geen enkele consessie mogelijk. Ik buig niet voor een gijzeling van buitenaf. Nu niet, nooit niet, en met mij hopelijk de gehele Westerse maatschappij.

Dit is niet een simpel provocatietje, dit gaat veel verder. Hier gaat het om vrijheid van meningsuiting, een veel groter goed, dat gekaapt wordt door een stelletje extremisten 8000km verderop. Daar ageer ik tegen.
pi_116980001
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:18 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ik zeg maar een 1 naam....Rodney King

Dit is verder offtopic, dus je ziet zelf maar hoe je dit interpreteert. :')
pi_116980044
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is een hellend vlak, zodra we 'hier' in de Westerse samenleving uit angst voor gebeurtenissen in het Midden-Oosten maar dingen gaan laten. Whats next denk ik dan.
True. Het is alleen jammer dat hier dezelfde mongolen rondlopen. Ze zijn dan niet islamitisch, maar daar is ook alles mee gezegd.
pi_116980068
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Noem me een topic waarin geweld niet werd afgekeurd?
Is dat relevant?
pi_116980107
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

True. Het is alleen jammer dat hier dezelfde mongolen rondlopen. Ze zijn dan niet islamitisch, maar daar is ook alles mee gezegd.
Klopt, maar daarom is het jammer dat we hier blijkbaar wel het onderscheid 'idioot' vs 'cultuur' kunnen maken, en omgekeerd dat niet kan.
pi_116980124
quote:
9s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:22 schreef Tem het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig maar dat is nog steeds geen rechtvaardiging voor geweld of oproep tot geweld.
Nee, dat is je gezond verstand gebruiken.
pi_116980167
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, dat is je gezond verstand gebruiken.
Nee dat is het niet.
  woensdag 19 september 2012 @ 14:27:51 #91
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_116980204
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, maar dat is een compleet nietszeggende opmerking. Natuurlijk heb je de keuze iets niet of wel te zeggen. Ik snap werkelijk het punt dat je daarmee probeert te maken niet.
  woensdag 19 september 2012 @ 14:28:20 #92
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_116980233
Welk nut dienen dergelijke provocaties dan ? De gematigde moslim haalt z'n schouders op en extremisten zullen niet minder gaan rellen.

Wat mij betreft stel je de provocateur en geweldpleger voor 50/50 schuldig. Dat gebeurt nu ook in de rechtspraak en niemand die dat vreemd vindt.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2012 @ 14:29:12 #93
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_116980269
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:27 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Ja, maar dat is een compleet nietszeggende opmerking. Natuurlijk heb je de keuze iets niet of wel te zeggen. Ik snap werkelijk het punt dat je daarmee probeert te maken niet.
Ik denk dat ie 2 dingen tegelijk uit wil leggen die elkaar bijten. Namelijk, je mag alles zeggen maar eigenlijk ook niet.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_116980301
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:27 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Het punt is dat het totaal niet nodig is om te provoceren alleen maar omdat je het kunt. DAT is het punt.
  woensdag 19 september 2012 @ 14:30:38 #95
382130 gnaeus
pi_116980324
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:29 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik denk dat ie 2 dingen tegelijk uit wil leggen die elkaar bijten. Namelijk, je mag alles zeggen maar eigenlijk ook niet.
Met het recht op vrije meningsuiting komt de plicht daar zorgvuldig mee om te gaan. Dat laatste vergeten mensen nogal eens.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2012 @ 14:30:41 #96
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_116980327
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:28 schreef gnaeus het volgende:
Wat mij betreft stel je de provocateur en geweldpleger voor 50/50 schuldig. Dat gebeurt nu ook in de rechtspraak en niemand die dat vreemd vindt.
Onzin.
De autofabrikant wordt niet schuldig bevonden aan hard rijdende bestuurders, omdat die auto dat kan en zodanig de bestuurder "uitlokt".
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_116980340
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:29 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nee, je MAG alles zeggen, maar soms is het beter het voor je te houden, gewoon vanwege the sake of peace.
  woensdag 19 september 2012 @ 14:31:41 #98
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_116980378
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:28 schreef gnaeus het volgende:
Welk nut dienen dergelijke provocaties dan ? De gematigde moslim haalt z'n schouders op en extremisten zullen niet minder gaan rellen.

Dan moord ik morgen even wat christenen uit, ik voel mij hevig geprovoceerd door de EO.
Andries knevel in de bak _O_
  woensdag 19 september 2012 @ 14:32:30 #99
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_116980412
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het punt is dat het totaal niet nodig is om te provoceren alleen maar omdat je het kunt. DAT is het punt.
Maar het mag. Dus wtf wil je ertegen doen?????
  woensdag 19 september 2012 @ 14:33:01 #100
382130 gnaeus
pi_116980441
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:30 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Onzin.
De autofabrikant wordt niet schuldig bevonden aan hard rijdende bestuurders, omdat die auto dat kan en zodanig de bestuurder "uitlokt".
Wat heb ik met een autofabrikant te maken ? Als je op straat iemand loopt uit te schelden en je krijgt een tik op je neus zal de rechter dat gewoon meewegen en niet enkel de schuld bij de geweldpleger leggen. Dan vindt iedereen doodnormaal, maar op een wat abstracter niveau is kennelijk iedereen dader behalve de provocateur. Beetje absurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')