Is goed, als je terugkomt naar de SC.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:19 schreef Tem het volgende:
Zullen we er na dit deel maar mee stoppen?
Had verwacht dat je neus zou zeggen.quote:
Je zal overwerkt raken met al die aap, bavianen en andere apensoorten weg te modden waar het inmiddels mee vol van staat.quote:
Misschien moeten mensen zich dan ook eens gaan gedragen.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je zal overwerkt raken met al die aap, bavianen en andere apensoorten weg te modden waar het inmiddels mee vol van staat.
Dat is nou heel de insteek van deze reeks! Maar hey, klagen op wat mensen die het woord aap gebruiken is nu eenmaal makkelijker dan echte pijnpunten te benoemen.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen zich dan ook eens gaan gedragen.
Eh...ik vind het niet normaal dat mensen het woord "aap" gebruiken voor hun medemens hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:04 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dat is nou heel de insteek van deze reeks! Maar hey, klagen op wat mensen die het woord aap gebruiken is nu eenmaal makkelijker dan echte pijnpunten te benoemen.
Nou laten we het zo zien; ik vind het erger dat er mensen worden vermoord etc ivm een lullig filmpje dan dat mensen wordt verweten apengedrag te vertonen. Voorts vind ik dat een belediging voor de aap.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:06 schreef Robijn48 het volgende:
En wat die pijnpunten betreft: het is maar net hoe je het bekijkt.
Volgens mij heb je dat al 100 x gezegd. Net als alles hier al gezegd is.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:08 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Nou laten we het zo zien; ik vind het erger dat er mensen worden vermoord etc ivm een lullig filmpje dan dat mensen wordt verweten apengedrag te vertonen. Voorts vind ik dat een belediging voor de aap.
Stormfront zeker ...quote:Op woensdag 19 september 2012 07:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die reactie ook
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik deze ijzersterke grap van een medeforummer (niet FOK!) geleend heb.
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:15 schreef Automatisch het volgende:
Frankrijk verscherpt beveiliging ambassades
http://www.nu.nl/buitenla(...)ging-ambassades.html
quote:Het besluit volgt op de publicatie van spotprenten van de profeet Mohammed door het Franse tijdschrift Charlie Hebdo.
Ach, die hoeveelheid valt in het niets vergeleken met hoe vaak jij roept dat je "al ruim 50 bent" en dus "veel meer levenservaring hebt" waardoor jij "gelijk hebt".quote:Op woensdag 19 september 2012 11:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat al 100 x gezegd. Net als alles hier al gezegd is.
Ze worden niet voor aap uitgemaakt... ze vertonen apengedrag. Voordat we verder gaan, je kent het verschil neem ik aan????quote:Op woensdag 19 september 2012 11:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide post. Maar het maakt niet uit. Je maakt mensen niet voor "aap" uit, als je enigszins normaal bent.
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit gehoord van apen die een ambassadeur vermoorden of een bomauto tegen een busje aanzetten, dus ergens kan die vergelijking ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:03 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ze worden niet voor aap uitgemaakt... ze vertonen apengedrag. Voordat we verder gaan, je kent het verschil neem ik aan????
Dat zal vast wel snel gaan via al die gejatte smartphones.....quote:Op woensdag 19 september 2012 11:32 schreef Automatisch het volgende:
En zijn er al Franse moslims actief op Social Media om oproepjes te plaatsen voor acties?
Niveautje weer! Oh wacht, het is woensdagmiddag dan zijn de basisscholen vroeg vrij natuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat zal vast wel snel gaan via al die gejatte smartphones.....
Ach man, als Van 't Hek hem in het theater had gemaakt had de zaal balauw gelegen ....quote:Op woensdag 19 september 2012 13:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niveautje weer! Oh wacht, het is woensdagmiddag dan zijn de basisscholen vroeg vrij natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |