Redacties moeten uiteindelijk ook hun product verkopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat de Neuk hebben wij te maken met de Amerikaanse voorverkiezingen, geen drol. Maar de redacties geen weer voluit voor het Amerikaanse spektakel.
Wat zou jij van een groenteboer vinden die in Mei alleen maar asperges verkoopt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Redacties moeten uiteindelijk ook hun product verkopen.
Er is gewoon vraag naar dit soort nieuws. Overigens is het qua belangstelling nu volgens mij een stuk minder dan vier jaar terug.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat zou jij van een groenteboer vinden die in Mei alleen maar asperges verkoopt?
Dat zal mij een rotzorg zijn, ik ben niet verplicht er af te nemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat zou jij van een groenteboer vinden die in Mei alleen maar asperges verkoopt?
Moet bekennen dat ik de artikelen over de Amerikaanse verkiezingen doorgaans zeer aandachtig lees. En ik vermoed dat ik daarin niet alleen sta.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear
Het gaat nu echt beginnen
Vannacht staan Barack Obama en Mitt Romney voor het eerst tegenover elkaar. De komende twee maanden zal dit non nieuws de journaals en kranten beheersen. Obama struikelt in Pittsburg, Romney beledigd een hond in Denver, iedere scheet zal breed uitgemeten worden.
Werkelijk nieuws om het nieuws om het nieuws en het heeft geen fuck te maken met wat er in de wereld gebeurd. Opgeklopte kuthype. Wat de Neuk hebben wij te maken met de Amerikaanse voorverkiezingen, geen drol. Maar de redacties geen weer voluit voor het Amerikaanse spektakel.
Zelden was hij beter op zijn plaatsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik de artikelen over de Amerikaanse verkiezingen doorgaans zeer aandachtig lees. En ik vermoed dat ik daarin niet alleen sta.
Kortom; er is vraag naar dergelijke verhalen.
Vermoedelijk dat je het volgende ook beschouwt als 'wij van wc eend', maar ik toon net zo goed interesse in reportages van bijvoorbeeld Nieuwsuur over de Amerikaanse verkiezingen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelden was hij beter op zijn plaats
" Wij van WC Eend"
Voorverkiezingen? De primaries zijn al lang voorbij hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear
Het gaat nu echt beginnen
Vannacht staan Barack Obama en Mitt Romney voor het eerst tegenover elkaar. De komende twee maanden zal dit non nieuws de journaals en kranten beheersen. Obama struikelt in Pittsburg, Romney beledigd een hond in Denver, iedere scheet zal breed uitgemeten worden.
Werkelijk nieuws om het nieuws om het nieuws en het heeft geen fuck te maken met wat er in de wereld gebeurd. Opgeklopte kuthype. Wat de Neuk hebben wij te maken met de Amerikaanse voorverkiezingen, geen drol. Maar de redacties geen weer voluit voor het Amerikaanse spektakel.
Zelfde vraag hier.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:08 schreef Mike het volgende:
Weet iemand of er een zender is die we hier kunnen ontvangen die de debatten live brengt? Vorige keer deed de NOS dat, maar die doen dat dit jaar niet.
CNN Misschien?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:08 schreef Mike het volgende:
Weet iemand of er een zender is die we hier kunnen ontvangen die de debatten live brengt? Vorige keer deed de NOS dat, maar die doen dat dit jaar niet.
overigens zou er voor andere 'verkiezingen' van mij dan wel weer meer aandacht mogen zijn. Over de hele opvolgingskwestie in China komt maar weinig in de media hier. En ook de Fransen en Duitsers komen er over het algemeen slechts bekaaid vanaf.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zal mij een rotzorg zijn, ik ben niet verplicht er af te nemen.
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 03-10-2012 om 17:31:42Wil je het presidentiele debat live zien? RTL nieuws streamt! http://t.co/aSZW8Jsv het begint om 3 uur vannacht... ik zal live-tweeten reageer retweet
Hij is niet populair bij de Latino kiezers. En die zijn meestal omdat ze zelf over de grens zijn gekomen, of hun (groot)ouders zijn over de grens gekomen wat liberaler wanneer het aankomt op immigratie. Er zijn best een hele hoop hardwerkende Latino immigranten die hun ouders, broer, zus, etc willen laten overkomen om ook een beter leven op te laten bouwen, en een hard immigratiebeleid is niet echt populair.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:13 schreef michaelmoore het volgende:
Nou heft Romney opeens het standpunt over immigratie versoepelt, is het nu opeens wel goed??
Precies, we hebben wel al Raadsels rond Chinese 'kroonprins' en China sluit sites na geruchten maar nog geen centraal topic over dit kanteljaar in China.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
overigens zou er voor andere 'verkiezingen' van mij dan wel weer meer aandacht mogen zijn. Over de hele opvolgingskwestie in China komt maar weinig in de media hier. En ook de Fransen en Duitsers komen er over het algemeen slechts bekaaid vanaf.
Ah juist, maar de echte GOP achterban is fel tegen de immigratie van "inferieure en criminele" nieuwe amerikanen, die zullen niet blij zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Hij is niet populair bij de Latino kiezers. En die zijn meestal omdat ze zelf over de grens zijn gekomen, of hun (groot)ouders zijn over de grens gekomen wat liberaler wanneer het aankomt op immigratie. Er zijn best een hele hoop hardwerkende Latino immigranten die hun ouders, broer, zus, etc willen laten overkomen om ook een beter leven op te laten bouwen, en een hard immigratiebeleid is niet echt populair.
Er zijn zo'n 50 miljoen latino's in de VS (per 2010 Census), waarvan een enorm groot aandeel met twee paspoorten, dus die mogen in de VS stemmen. Vergelijk dit even met 35 miljoen in 2000, en 23 miljoen in 1990 volgens die Cencus in die jaren.
De Latino stemmers groeien gestaag (hebben over het algemeen ook grotere families, dus niet alleen immigratie) en de GOP is de band met de Latino stemmers een beetje aan het kwijtraken..... dus een versoepeld standpunt op immigratie om die band weer proberen op te pakken verbaasd me niet.
Republikeinen zoals de Gouverneur van Arizona Jan Brewer helpen ook niet echt bij het winnen van de Latino stemmen. Romney's "self deportation" commentaar helpt ook niet echt.
De Latino's gaan verkiezingen beslissen, dat staat gewoon vast. En als je dan een stel ultra-conservatieven hebt in de Tea Party die met Minute Men brigades langs de grens met Arizona gaan patrouilleren, en een vrij grote groep binnen de GOP die zware anti-immigratie wetgevingen wil hanteren (waar ik persoonlijk best wat voor kan voelen, er komen 3000 illegalen per dag de grens over), dan moet je dat wel op zo'n manier verkopen dat je Latino stemmers tevreden kunt stellen. En dat lukt de GOP niet, omdat er teveel "loose cannons" rondlopen zoals Jan Brewer die de Latino stemmers eigenlijk verlaagd tot 2e-rangs burgers.
Leuke feitjes (en prognoses) over de Latino bevolking, en waarom zowel de GOP en de Dems de Latino's tevreden moet kunnen stellen in de komende 20, 30+ jaar:
http://www.census.gov/new(...)tions/cb11-ff18.html
Nee, dat is ook een intern gevecht binnen de GOP. Traditioneel zijn zij voor strengere immigratiewetten, maar daardoor loop je het risico meer Latino stemmers te verliezen die zelf dus vaak door immigratie, of door immigratie van hun voorouders hier gekomen zijn. Dit is een groep die zich zeker Amerikaan voelt, zeker hen geboren uit Latino ouders, grootouders die hier gekomen zijn als immigrant, en belangrijker dus: Een sterk groeiende groep die de GOP aan het verliezen is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef michaelmoore het volgende:
Ah juist, maar de echte GOP achterban is fel tegen de immigratie van "inferieure en criminele" nieuwe amerikanen, die zullen niet blij zijn
Over het algemeen is er één debat tussen de vp's. Meestal vlak voor het laatste debat van de presidentskandidaten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:47 schreef zuiderbuur het volgende:
Komen er ook vice-presidential debates (Biden versus Ryan)?
En via RTL begreep ik. Maar bij de NOS verzorgt Hans van Baalen het commentaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef rubbereend het volgende:
In Nederland is het online te volgen via journaal24.nl
Het is het debat tussen de eerste en de tweede presidentiele in, op 11 oktober.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Over het algemeen is er één debat tussen de vp's. Meestal vlak voor het laatste debat van de presidentskandidaten.
11 oktober deze keer tussen het eerste en tweede presidentiële debat inquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Over het algemeen is er één debat tussen de vp's. Meestal vlak voor het laatste debat van de presidentskandidaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |