Heb ook astma en ik rook, maar sinds het roken geen last meer gehad van astma..quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn eigen gezondheid kan me niet schelen.
Duh, astmatisch en roken. Veel dommer wordt het niet
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef pberends het volgende:
Mijn Huis Vol Dieren van dinsdag 25 september 2012:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)94314b5abe63bf3d.mp4
Doen ze wel goed denk ikquote:7
MIJN HUIS VOL DIEREN
1.165.000
9
UITSTEL VAN EXECUTIE
1.098.000
Ze hadden in elke kamer gewoon expres rookmelders moeten hangen om haar van het roken af te helpen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn eigen gezondheid kan me niet schelen.
Duh, astmatisch en roken. Veel dommer wordt het niet
Het is ook een goed en relatief integer programma (voor een commercieel programma dan). Ik bedoel; je kunt beter iemand hebben die je voor dit programma opgeeft dan één van de naai-programma's van John Williamsquote:
Hopelijk waren ze de auto's niet vergeten... dat zijn wandelende chemische fabriekenquote:
Vind je het echt zo anders?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is ook een goed en relatief integer programma (voor een commercieel programma dan). Ik bedoel; je kunt beter iemand hebben die je voor dit programma opgeeft dan één van de naai-programma's van John Williams.
John Williams legt altijd zo extreem de schuld bij een persoon zonder al teveel te kijken naar de omstandigheden. Peter van der Vorst doet dit precies andersom.quote:
Royal canin is in verhouding niet veel duurder dan de goedkope merken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
Lol, royal canin, en dan afvragen waarom het zoveel kost per maand
Nou ja, lullen van kerels die een vrouw en kind(eren) 3 jaar in een bouwput laten douchen, er zitten gevallen bij heurquote:Op woensdag 26 september 2012 20:58 schreef pberends het volgende:
[..]
John Williams legt altijd zo extreem de schuld bij een persoon zonder al teveel te kijken naar de omstandigheden. Peter van der Vorst doet dit precies andersom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |