SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCOp donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
hmmm, ben eigenlijk wel tevreden over chrome, maar misschien moet ik idd ook maar weer ff installeren en flashgotquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vuurvos installen dan, downloadhelper is ook een plugin ennuh flashgot toch wel.
quote:
quote:
quote:
quote:
Waarom wel? Meestal worden de filmpjes redelijk snel ingeladen. Ik doe het alleen om zodat ik niet constant gehinderd wordt door die ronddraaiende balletjes.quote:
http://www.chromeextensio(...)be-video-downloader/quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm, ben eigenlijk wel tevreden over chrome, maar misschien moet ik idd ook maar weer ff installeren en flashgot
Een 'coward' werd tijdens WOI gefusilleerdquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Dan ook maar een DEF gerelateerde Monty Python sketch:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef jankaas020 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)tsman_overleden.html
Ach wij spelen wel uefa... Waar is pisvee?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:29 schreef BredeBradda het volgende:
JAAAAAAAAAAA
1-0 VOOR DE DUITSERSSSS
Wacht maarquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ach wij spelen wel uefa... Waar is pisvee?
Die heb ik dus, en werkt nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://www.chromeextensio(...)be-video-downloader/
Ja, had ik vanmiddag al gelezen. Mooie leeftijd toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef jankaas020 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)tsman_overleden.html
altijtquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef BredeBradda het volgende:
En het is gedaan ja. Daar ging Ajax voor eensch en voor altijt
Ik ben goet in schpellenquote:
In WWII was het weinig beter. Heck: Shellshock en PTSD zijn nog steeds een erg controversieel onderwerp, moet je nagaan hoeveel er is veranderd. Ok, nu word je misschien niet meer uitgescholden dat je je niet moet aanstellen en word je niet voor een vuurpeloton gezet, maarja..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een 'coward' werd tijdens WOI gefusilleerd
?? Ik denk hier wss andere dingen bijquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In WWII was het weinig beter. Heck: Shellshock en PTSD zijn nog steeds een erg controversieel onderwerp, moet je nagaan hoeveel er is veranderd. Ok, nu word je misschien niet meer uitgescholden dat je je niet moet aanstellen en word je niet voor een vuurpeloton gezet, maarja..
Veranderd in een periode van ruim 80 jaar ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In WWII was het weinig beter. Heck: Shellshock en PTSD zijn nog steeds een erg controversieel onderwerp, moet je nagaan hoeveel er is veranderd. Ok, nu word je misschien niet meer uitgescholden dat je je niet moet aanstellen en word je niet voor een vuurpeloton gezet, maarja..
Komt wel goed joh, misschien heeft iemand een zusje om je op te vrolijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Thaboel het volgende:
Kut avond (En dat heeft even niks met voetbal te maken) Doei.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Thaboel het volgende:
Kut avond (En dat heeft even niks met voetbal te maken) Doei.
Wat denk jij erbij dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
?? Ik denk hier wss andere dingen bij
Ik denk bij een vuur peloton zo'n groep Nazi's uit WO II die de joden op rij moeten executerenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat denk jij erbij dan?
Was zeker tijdens WOI common practice. Iemand met shellshock was een lafaard en werd als voorbeeld voor het vuurpeloton gezet.
Ook dat is gebeurt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:44 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik denk bij een vuur peloton zo'n groep Nazi's uit WO II die de joden op rij moeten executeren
Jeetje man, weet je wel uit hoe weinig uur mijn weekend bestaat?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje man, weet je wel uit hoe weinig uur mijn weekend bestaat?
In het verleden werd er op Discovery ook regelmatig wat uitgezonden over bijv. de training van de US marines en US seals. Waren interessante docu'squote:Op dinsdag 18 september 2012 22:54 schreef BredeBradda het volgende:
[..]door de jaren door al die filmpjes gezien. heb er nog een stuk of 100 maar die zet ik er maar niet op
Ja, Surviving the cut was dat volgensmij. Wel veel overdreven hoor, bij elke nieuwe aflevering: This is one of the worlds toughest jobs, only the best wil survive the cut.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In het verleden werd er op Discovery ook regelmatig wat uitgezonden over bijv. de training van de US marines en US seals. Waren interessante docu's
Tis discovery hè, moet wel interessant lijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:57 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja, Surviving the cut was dat volgensmij. Wel veel overdreven hoor, bij elke nieuwe aflevering: This is one of the worlds toughest jobs, only the best wil survive the cut.
Jep. Ook militairen die het niet meer uit konden houden in de waterige, modderige, met rats infested trenches en zichzelf met de hoop op een tripje naar huis/ziekenhuis in de voet schoten werd korte metten mee gemaakt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat denk jij erbij dan?
Was zeker tijdens WOI common practice. Iemand met shellshock was een lafaard en werd als voorbeeld voor het vuurpeloton gezet.
Is in eigenlijk ook wel waar. Het zijn namelijk een paar van de meest zware jobs die je kan doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:57 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja, Surviving the cut was dat volgensmij. Wel veel overdreven hoor, bij elke nieuwe aflevering: This is one of the worlds toughest jobs, only the best wil survive the cut.
Ik denk dat Bredebradda doelde op dat Discovery zoveel series begint met 'the toughest job on earth'. Of het nu over marines, crabcatchers, iceroadtruckers gaat, of bomenomhakkers.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Is in eigenlijk ook wel waar. Het zijn namelijk een paar van de meest zware jobs die je kan doen.
Het verschil zit hem in de "one of the"quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat Bredebradda doelde op dat Discovery zoveel series begint met 'the toughest job on earth'. Of het nu over marines, crabcatchers, iceroadtruckers gaat, of bomenomhakkers.
National Geographics en History Channel zijn de afgelopen jaren net zo diep gezaktquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Discovery/NatGeo is zwaar verpauperd ten heden dage merk ik.
Programmering:
- Dog Whisperer
- Dog Whisperer
- Dog Whisperer
- Een of ander interessant programma over wat dan ook
- Dog Whisperer
- Dog Whisperer
Dat klopt wel, maar vergeet onze eigen KCT niet, of de US rangersquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in de "one of the"
One of thequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar vergeet onze eigen KCT niet, of de US rangers
Ja, ja, m.kquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef BredeBradda het volgende:
Die hedendaagse commercial van Defensie is ook brak
Elke keer als ik in de keuken sta en ik hoor dat deuntje en het erbijgaande ''je bent macho.. je bent militair!!!'', sterft er een stukje van mijquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef BredeBradda het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef BredeBradda het volgende:
En dan dat flesje met melkquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Elke keer als ik in de keuken sta en ik hoor dat deuntje en het erbijgaande ''je bent macho.. je bent militair!!!'', sterft er een stukje van mij.
maar sam jij bent toch al een ekte machoquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Elke keer als ik in de keuken sta en ik hoor dat deuntje en het erbijgaande ''je bent macho.. je bent militair!!!'', sterft er een stukje van mij.
Is dat jouw beeld van een militair?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:11 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
maar sam jij bent toch al een ekte macho![]()
je moet alleen nog militair worden
hoe kom je daarop?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat jouw beeld van een militair?
Ik wil meedoenquote:
uit jouw post maak ik op dat je denkt dat elke (bijna) militair een macho hoort te zijn.quote:
Oh nee hoor, maar je hebt wel een voorbeeldfunctie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
uit jouw post maak ik op dat je denkt dat elke (bijna) militair een macho hoort te zijn.
Wat hebben de Neerlands Gele Rijders toch mooie uniformenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat hadden Neerlands grenadiers toch mooie uniformen:
[ afbeelding ]
Dat heeft in principe iedereen die in overheidsdienst is. En toch viel Samsom bijna in slaap vandaagquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:15 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar je hebt wel een voorbeeldfunctie.
Wat boeit mij die Samsom nou.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heeft in principe iedereen die in overheidsdienst is. En toch viel Samsom bijna in slaap vandaag
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat boeit mij die Samsom nou.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat hebben de Neerlands Gele Rijders toch mooie uniformen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:21 schreef BredeBradda het volgende:
Slapen![]()
Morgen uitslag van tentamen terug.
rot naar je eigen topicquote:
Dan ben ik 07:50 op schoolquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Trusten
0700 op
0710 gewassen, tanden gepoests, haren gedaan
0715 ontbijt
0730 naar school
Nee, wat heeft het voor zin om een keer per week dezelfde schijt te gaan posten?quote:
11afdra mars heb ik nog nooit gepost in m'n levenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee, wat heeft het voor zin om een keer per week dezelfde schijt te gaan posten?
Hunters? Dat is gewoon verboten!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm, ben eigenlijk wel tevreden over chrome, maar misschien moet ik idd ook maar weer ff installeren en flashgot
[..]
[..]
[..]
[..]hunters
quote:
DAT IES MILITIERE KOELTOERRRRRRRRRRRRRRRR....quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee, wat heeft het voor zin om een keer per week dezelfde schijt te gaan posten?
Iedereen wacht zijn beurt af, ik heb dat ding al minstens 30 keer voorbij zijn komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
11afdra mars heb ik nog nooit gepost in m'n leven.
Ok, ok. Ik ga al, trusten ^^quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Iedereen wacht zijn beurt af, ik heb dat ding al minstens 30 keer voorbij zijn komen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef Esses het volgende:
Och M.k, iets wat de gebruikers uitten (optiefen met die teringmarsen) luisteren de users toch niet naar...
Niet iedereen is zo'n oldbie als jij hequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Iedereen wacht zijn beurt af, ik heb dat ding al minstens 30 keer voorbij zijn komen
in de afgelopen paar maanden bedoel ik dan hequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n oldbie als jij he
Hmm, de afgelopen maanden zit ik hier ook al, de mars van de 11Afdra heb ik niet eerder hier voorbij zien komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:35 schreef m.k het volgende:
[..]
in de afgelopen paar maanden bedoel ik dan he
Mijn beurtquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Ow, die paar onweersknallen. Stellen niets voor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef BredeBradda het volgende:
Verdomme gelijk wakker
Schrik me dood, ineens een zieke donderklap hier.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef BredeBradda het volgende:
Verdomme gelijk wakker
Schrik me dood, ineens een zieke donderklap hier.
Is juist goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, die paar onweersknallen. Stellen niets voor.
Goed doorgedacht, scherp scherp..quote:Op woensdag 19 september 2012 00:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is juist goedStel hij slaapt bij def ook door wat knallen heen? Dan zijn we dus de sjaak
quote:
Het klootjesvolk moet ook vermaakt worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
National Geographics en History Channel zijn de afgelopen jaren net zo diep gezakt
quote:
Ik moet straks werkenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nog gewoon aan het werk hoor
Hi Sine_Pari, alles goed?quote:
Mooi. En je hoeft niet te fluisteren hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 16:12 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja alles kits achter de rits hierro
quote:
OKAY, ZO BETER!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi. En je hoeft niet te fluisteren hoor
[..]nog altijd beter leesbaar dan iemand die alleen maar in caps typed
ik mocht als dyslegt altijd kiezen of ik een posterformaat of een normaal A4 proefwerk blad wouquote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi. En je hoeft niet te fluisteren hoor
[..]nog altijd beter leesbaar dan iemand die alleen maar in caps typed
Kreeg je dan ook kleurpotloden?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:16 schreef m.k het volgende:
[..]
ik mocht als dyslegt altijd kiezen of ik een posterformaat of een normaal A4 proefwerk blad wou
Oei, ik weet dat ik nog dovig ben van de muziek van thesystem, maar schreeuwen hoeft ook niet hoorquote:
Dat maakt toch niet uit, er mankeer toch niets aan je ogen. Meer tijd bij een proefwerk lijkt mij effectiever.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:16 schreef m.k het volgende:
[..]
ik mocht als dyslegt altijd kiezen of ik een posterformaat of een normaal A4 proefwerk blad wou
Nee, ik heb al die dyslexie hulp bagger dan ook afgewezen. ook de extra tijd bij proefwerken nooit benut.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kreeg je dan ook kleurpotloden?
Je moeder kan dus trots op je zijn. Ook de gelineerde posters nooit gebruikt?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee, ik heb al die dyslexie hulp bagger dan ook afgewezen. ook de extra tijd bij proefwerken nooit benut.
Nee zeg schei uit, heb me kapot gelachen om mijn klasgenoten die allemaal zaten te kloten met papieren die groter dan hun tafel warenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je moeder kan dus trots op je zijn. Ook de gelineerde posters nooit gebruikt?
Mischien moet ik je moeder toch eens opbellen om haar te vertellen hoe geeerd we wel niet zijn dat haar zoon hier op DEF zo leuk mee doet, en er niets meer te merken is van zijn dyslexie.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:22 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee zeg schei uit, heb me kapot gelachen om mijn klasgenoten die allemaal zaten te kloten met papieren die groter dan hun tafel waren
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:28 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Mischien moet ik je moeder toch eens opbellen om haar te vertellen hoe geeerd we wel niet zijn dat haar zoon hier op DEF zo leuk mee doet, en er niets meer te merken is van zijn dyslexie.
Knap hoor. En jouw posts zijn stukken beter begrijpbaar dan de gemiddelde post van ER of Thaboelquote:Op woensdag 19 september 2012 16:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee, ik heb al die dyslexie hulp bagger dan ook afgewezen. ook de extra tijd bij proefwerken nooit benut.
Die van mij zijn zo onbegrijpbaar, dat men het nodzakelijk vind me er een ban voor op te leggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knap hoor. En jouw posts zijn stukken beter begrijpbaar dan de gemiddelde post van ER of Thaboel
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Die van mij zijn zo onbegrijpbaar, dat men het nodzakelijk vind me er een ban voor op te leggen.
Truequote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Die van mij zijn zo onbegrijpbaar, dat men het nodzakelijk vind me er een ban voor op te leggen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:35 schreef Sine_Pari het volgende:
Zo iemand nog wat boeiends/leuks gedaan de afgeklopen dagen?
Huilliequote:Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knap hoor. En jouw posts zijn stukken beter begrijpbaar dan de gemiddelde post van ER of Thaboel
Mijn werk is best wel leuk, en voor mij boeiend. Voor jullie alleen wat minderquote:Op woensdag 19 september 2012 16:46 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja als het niet leuk noch boeiend is moet je oppassen dat je niet in slaap valt.
Al over het verlies van Ajax heen?quote:
Jup, gister na de wedstrijd te horen gekregen dat er een vader van een goede vriendin is overleden. Dat hakte ermeer in.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al over het verlies van Ajax heen?
Jeetje dat snap ik, gecondoleerdquote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup, gister na de wedstrijd te horen gekregen dat er een vader van een goede vriendin is overleden. Dat hakte ermeer in.
Dank.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje dat snap ik, gecondoleerd
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup, gister na de wedstrijd te horen gekregen dat er een vader van een goede vriendin is overleden. Dat hakte ermeer in.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja vandaag lekker vrij, moest namelijk het afgelopen weekend op een air show zijn (bagger), en moet dit weekend ook weer werken.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hey Sine, alles flex daarzo??
Haaaaaaai!quote:
bagger airshow? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja vandaag lekker vrij, moest namelijk het afgelopen weekend op een air show zijn (bagger), en moet dit weekend ook weer werken.
Hoi schatquote:
Dat er A.) bijna geen bezoekers waren, en B.) men van die lui had waarvan het IQ zo laag was dat je een kuil moest graven.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
bagger airshow? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
bagger airshow? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
Dat is minder fraai ja. Lokale kranten hebben daar geen aandacht aan besteed?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hoi schat
[..]
Dat er A.) bijna geen bezoekers waren, en B.) men van die lui had waarvan het IQ zo laag was dat je een kuil moest graven.
Oh was jij daar ook?quote:
Neequote:Op woensdag 19 september 2012 17:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is minder fraai ja. Lokale kranten hebben daar geen aandacht aan besteed?
Strijkijzer?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhhh, Lotussss, we hebben een nieuw apparaat in huis, jij kunt daar vast wel beter mee overweg dan ik!
Dildo?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhhh, Lotussss, we hebben een nieuw apparaat in huis, jij kunt daar vast wel beter mee overweg dan ik!
quote:
Waar is daar?quote:
ja lach maar, die verkoper probeerde mij een Dyson aan te smeren van ¤450quote:
Wij hebben zo'n tering dingquote:Op woensdag 19 september 2012 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja lach maar, die verkoper probeerde mij een Dyson aan te smeren van ¤450![]()
Dacht van "loop naar de pomp"
En? Kut hè?quote:
Is dat niets?quote:
Nee koop die nieuwe Miele. Dyson ding maakt een kabaal waar psychisch zwaar door op de proef gesteld word maar zuigen ho maar.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:38 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Is dat niets?Ik dacht er één aan te schaffen naast m'n roomba.
Mooi, dan mag Lotusss straks de slaapkamer stofzuigenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee koop die nieuwe Miele. Dyson ding maakt een kabaal waar psychisch zwaar door op de proef gesteld word maar zuigen ho maar.
Ik een keer een rondleiding bij de Miele hielenlik afdeling gehad . Lekker stil dat ding.
Die S8?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee koop die nieuwe Miele. Dyson ding maakt een kabaal waar psychisch zwaar door op de proef gesteld word maar zuigen ho maar.
Ik een keer een rondleiding bij de Miele hielenlik afdeling gehad . Lekker stil dat ding.
Die heb ik dus gekocht jaquote:
quote:
quote:
quote:
Ik wil eigenlijk gewoon een Henryquote:Op woensdag 19 september 2012 17:48 schreef jankaas020 het volgende:
Wij hebben thuis een nilfisk uit het jaar kruik..
Hebben wij aan boord.quote:
Zijn die echt zo goed als ze zeggen?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hebben wij aan boord.Kpl James.
Wat heeft dat met mij te maken?quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:00 schreef Thaboel het volgende:
Lijkt de fucking huishoudbeurs wel hiero...
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
En dat zijn ook nog eens nepperts!!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nimmer dat ik naar de hhb zal gaan
edit: de pils kan ik wel waarderen, het mokkel mag je houden.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef m.k het volgende:
Iedere keer als ik ER zijn sig zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
wat is er mis met nep?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat zijn ook nog eens nepperts!!
Hoi Chuckquote:
Thaboel wél, heeft geen geld voor echtequote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je wilt toch ook geen nep Rolex?
Die geeft zijn vriendin vast zo een Ajakkes horlogequote:Op woensdag 19 september 2012 18:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thaboel wél, heeft geen geld voor echte
Doe maar niet, krijgen we Canadese toestandenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zal ik je een paar echte op sturen
Happy met mn G-shock. Waar ik tenminste wel mee in de regen+ eigenlijk elke situatie kan lopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thaboel wél, heeft geen geld voor echte
Opbokken. Ze krijgt niks van me! (En voordat jullie weer beginnen te huillie huillie doen: dit is forumstoerheid)quote:Op woensdag 19 september 2012 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die geeft zijn vriendin vast zo een Ajakkes horloge
Ohhh wat heb jij toch een klein hartjequote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Opbokken. Ze krijgt niks van me! (En voordat jullie weer beginnen te huillie huillie doen: dit is forumstoerheid)
Ik heb de laptop ook maar dichtgeslagen voor vandaagquote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef Lotusss het volgende:
Ben nu wel klaar met werken. Was net even rustig
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Opbokken. Ze krijgt niks van me! (En voordat jullie weer beginnen te huillie huillie doen: dit is forumstoerheid)
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mooi, er staat een nieuwe stofzuiger voor je klaarquote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef Lotusss het volgende:
Ben nu wel klaar met werken. Was net even rustig
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, er staat een nieuwe stofzuiger voor je klaar
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik denk dat Lotusss je straks wel kan uitleggen hoe je hem zelf moet bedienenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
quote:
Ach een kadotje dat ze het met me uithoud is wel nodig somsquote:
nee nee, ik heb hem al gereed gemaakt, alles werktquote:Op woensdag 19 september 2012 18:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat Lotusss je straks wel kan uitleggen hoe je hem zelf moet bedienen
Bazen nummer!quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nee nee, ik heb hem al gereed gemaakt, alles werkt
dit dacht ik dusquote:Op woensdag 19 september 2012 18:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je hebt hem getest door het huis vast te zuigen dus.
Op de slaapkamer na jaquote:Op woensdag 19 september 2012 18:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je hebt hem getest door het huis vast te zuigen dus.
Vrouwen...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op de slaapkamer na ja![]()
Daar is geen doorkomen aan met al haar kleding zo lukraak op de grond gegooid
Ik hoop toch niet dat dat mijn verjaardagscadeau is he...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Even reageren voor ER: Kut, je hebt me door schatje.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat dat mijn verjaardagscadeau is he...
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Laat ik het over jouw maniertjes maar niet hebben...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op de slaapkamer na ja![]()
Daar is geen doorkomen aan met al haar kleding zo lukraak op de grond gegooid
Wij luisteren graag mee in jullie geschilletjesquote:Op woensdag 19 september 2012 18:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Laat ik het over jouw maniertjes maar niet hebben...
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wij luisteren graag mee in jullie geschilletjes
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat laat ik graag aan eventuele nieuwe FOK! stelletjes overquote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wij luisteren graag mee in jullie geschilletjes
Que sera, sera......quote:Op woensdag 19 september 2012 18:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whatever will be, will bequote:
Ik ben perfect!!!!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nog niet gespot.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat laat ik graag aan eventuele nieuwe FOK! stelletjes over
Tuurlijk schatje. En kinderen denken vaak dat ze Batman of Superman zijn.quote:
is je geraden jaquote:Op woensdag 19 september 2012 18:32 schreef Lotusss het volgende:
Maar als we eenmaal een huge kledingkast hebben gekocht, moet dat gedoe met kleding over zijn!
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tuurlijk schatje. En kinderen denken vaak dat ze Batman of Superman zijn.
Ik ben dan ook geen batman, geen Superman, maar Gung Hoquote:Op woensdag 19 september 2012 18:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tuurlijk schatje. En kinderen denken vaak dat ze Batman of Superman zijn.
walk-in closetquote:Op woensdag 19 september 2012 18:32 schreef Lotusss het volgende:
Maar als we eenmaal een huge kledingkast hebben gekocht, moet dat gedoe met kleding over zijn!
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen batman, geen Superman, maar chin chan
Met de nieuwe stofzuiger kan je trouwens mooi al je baardharen in de badkamer en de as op het computer bureau opzuigen.quote:
Bamischijf.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen batman, geen Superman, maar Gung Ho
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met de nieuwe stofzuiger kan je trouwens mooi al je baardharen in de badkamer en de as op het computer bureau opzuigen.
As op het bureau hoort erbij! En ben je het er niet mee eens, ga lekker zelf roken!quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
As op het bureau hoort erbij! En ben je het er niet mee eens, ga lekker zelf roken!
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met de nieuwe stofzuiger kan je trouwens mooi al je baardharen in de badkamer en de as op het computer bureau opzuigen.
En één tegenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Mooi, 1 medestander alvast
Je weet toch dushiquote:Op woensdag 19 september 2012 18:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Mooi, 1 medestander alvast
Vrouwen moeten luisteren, niet bijdehand doenquote:
2-2 dus ( ja 2-2 geen achterlijke Football uitslag...)quote:
Ik wist dat ik altijd op je kon rekenen, en dat als PSV'erquote:
Zullen we het voetbal erbuiten laten?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wist dat ik altijd op je kon rekenen, en dat als PSV'er
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrouwen moeten luisteren, niet bijdehand doen
2-2 kan theoretisch bij Football ook een uitslag zijn hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 18:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
2-2 dus ( ja 2-2 geen achterlijke Football uitslag...)
Pinda's voor pinda's danquote:Op woensdag 19 september 2012 18:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zullen we het voetbal erbuiten laten?
Al mag Football altijd belachelijk worden gemaakt!
En niet werken, en geen elektronica installeren en geen administratie doen...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrouwen moeten luisteren, niet bijdehand doen
Dan trek ik mijn eigen plan wel schatquote:Op woensdag 19 september 2012 18:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En niet werken, en geen elektronica installeren en geen administratie doen...
Ik wens je veel succes als ik dat alles niet meer zou doen...
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zullen we het voetbal erbuiten laten?
Al mag Football altijd belachelijk worden gemaakt!
als een echte lmb'erquote:Op woensdag 19 september 2012 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan trek ik mijn eigen plan wel schat
Hutje op de hei, teringzooi en geen tv en Internet. Succes.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan trek ik mijn eigen plan wel schat
Ook maar doen danquote:Op woensdag 19 september 2012 18:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zullen we Football erbuiten laten?
Dan leg ik gewoon ff een lijntje naar huisquote:Op woensdag 19 september 2012 18:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hutje op de hei, teringzooi en geen tv en Internet. Succes.
biofysica is een FOK!-userquote:Op woensdag 19 september 2012 18:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Haat aan biofysica.. sterf, sterf..
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan leg ik gewoon ff een lijntje naar huis
Ohhh jaaa??????quote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ook maar doen dan![]()
ER ookal wil ik je de hele discussie door steunen maar zonder Lotuss word het een puinhoop
desnoods tap ik het af, wel ff Lotusss bellen natuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
200 Km, over het spoor door het water
Dan sluit ik de ports af op mijn router.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan leg ik gewoon ff een lijntje naar huis
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
desnoods tap ik het af, wel ff Lotusss bellen natuurlijk
dat doe je nietquote:Op woensdag 19 september 2012 18:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan sluit ik de ports af op mijn router.
Nee want ik ben vrouw en installeer niks meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
desnoods tap ik het af, wel ff Lotusss bellen natuurlijk
bak met popcorn staat al klaarquote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef MaryMouse het volgende:
altijd weer vermakelijk dat bedgeflüster van ER en Lotusss
dus, dadelijk ff stofzuigen, en klaar is keesquote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee want ik ben vrouw en installeer niks meer.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dus, dadelijk ff stofzuigen, en klaar is kees
Neen, een cursus die ik nu op de Uni heb.. gewoon biologie gerelateerde (en ook niet gerelateerde) natuurkunde. Iedereen zit telkens met z'n hand omhoog in het werkcollege, de cursusassistent wordt er bij iedere vraag bijgeroepen, lol. We zaten nog een half uur na tijd in dat werkcollege zaaltje met de laatste vraag te stoeien na er al 4 uur aan te hebben gewerktquote:
Ow, biologie en natuurkunde. Klinkt al ingewikkeld genoeg voor mijquote:Op woensdag 19 september 2012 18:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neen, een cursus die ik nu op de Uni heb.. gewoon biologie gerelateerde (en ook niet gerelateerde) natuurkunde. Iedereen zit telkens met z'n hand omhoog in het werkcollege, de cursusassistent wordt er bij iedere vraag bijgeroepen, lol. We zaten nog een half uur na tijd in dat werkcollege zaaltje met de laatste vraag te stoeien na er al 4 uur aan te hebben gewerkt. Rage..
Oh nee?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
prutser!!!!
Plaatje doet het niet
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh Lotussss, fuck you, jij mag je eigen soep maken
Das een heel ander plaatje dan wat je eerst gelinkt had.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
En ik steel stiekum straks wat van haar soepquote:
JAJAJAJAJAJAJA.....quote:Op woensdag 19 september 2012 18:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Das een heel ander plaatje dan wat je eerst gelinkt had.
http://www.sodahead.com/e(...)-y/question-3181369/
Dat de professor niet echt duidelijk uitlegt helpt ook niet echt mee jammergenoegquote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, biologie en natuurkunde. Klinkt al ingewikkeld genoeg voor mij
Fuck? Graag!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
lol.. get a room.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Fuck? Graag!
En ik zou vanavond al mijn eigen soep maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |