SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCOp donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
hmmm, ben eigenlijk wel tevreden over chrome, maar misschien moet ik idd ook maar weer ff installeren en flashgotquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vuurvos installen dan, downloadhelper is ook een plugin ennuh flashgot toch wel.
quote:
quote:
quote:
quote:
Waarom wel? Meestal worden de filmpjes redelijk snel ingeladen. Ik doe het alleen om zodat ik niet constant gehinderd wordt door die ronddraaiende balletjes.quote:
http://www.chromeextensio(...)be-video-downloader/quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm, ben eigenlijk wel tevreden over chrome, maar misschien moet ik idd ook maar weer ff installeren en flashgot
Een 'coward' werd tijdens WOI gefusilleerdquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Dan ook maar een DEF gerelateerde Monty Python sketch:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef jankaas020 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)tsman_overleden.html
Ach wij spelen wel uefa... Waar is pisvee?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:29 schreef BredeBradda het volgende:
JAAAAAAAAAAA
1-0 VOOR DE DUITSERSSSS
Wacht maarquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ach wij spelen wel uefa... Waar is pisvee?
Die heb ik dus, en werkt nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://www.chromeextensio(...)be-video-downloader/
Ja, had ik vanmiddag al gelezen. Mooie leeftijd toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef jankaas020 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)tsman_overleden.html
altijtquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef BredeBradda het volgende:
En het is gedaan ja. Daar ging Ajax voor eensch en voor altijt
Ik ben goet in schpellenquote:
In WWII was het weinig beter. Heck: Shellshock en PTSD zijn nog steeds een erg controversieel onderwerp, moet je nagaan hoeveel er is veranderd. Ok, nu word je misschien niet meer uitgescholden dat je je niet moet aanstellen en word je niet voor een vuurpeloton gezet, maarja..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een 'coward' werd tijdens WOI gefusilleerd
?? Ik denk hier wss andere dingen bijquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In WWII was het weinig beter. Heck: Shellshock en PTSD zijn nog steeds een erg controversieel onderwerp, moet je nagaan hoeveel er is veranderd. Ok, nu word je misschien niet meer uitgescholden dat je je niet moet aanstellen en word je niet voor een vuurpeloton gezet, maarja..
Veranderd in een periode van ruim 80 jaar ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In WWII was het weinig beter. Heck: Shellshock en PTSD zijn nog steeds een erg controversieel onderwerp, moet je nagaan hoeveel er is veranderd. Ok, nu word je misschien niet meer uitgescholden dat je je niet moet aanstellen en word je niet voor een vuurpeloton gezet, maarja..
Komt wel goed joh, misschien heeft iemand een zusje om je op te vrolijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Thaboel het volgende:
Kut avond (En dat heeft even niks met voetbal te maken) Doei.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Thaboel het volgende:
Kut avond (En dat heeft even niks met voetbal te maken) Doei.
Wat denk jij erbij dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
?? Ik denk hier wss andere dingen bij
Ik denk bij een vuur peloton zo'n groep Nazi's uit WO II die de joden op rij moeten executerenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat denk jij erbij dan?
Was zeker tijdens WOI common practice. Iemand met shellshock was een lafaard en werd als voorbeeld voor het vuurpeloton gezet.
Ook dat is gebeurt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:44 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik denk bij een vuur peloton zo'n groep Nazi's uit WO II die de joden op rij moeten executeren
Jeetje man, weet je wel uit hoe weinig uur mijn weekend bestaat?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje man, weet je wel uit hoe weinig uur mijn weekend bestaat?
In het verleden werd er op Discovery ook regelmatig wat uitgezonden over bijv. de training van de US marines en US seals. Waren interessante docu'squote:Op dinsdag 18 september 2012 22:54 schreef BredeBradda het volgende:
[..]door de jaren door al die filmpjes gezien. heb er nog een stuk of 100 maar die zet ik er maar niet op
Ja, Surviving the cut was dat volgensmij. Wel veel overdreven hoor, bij elke nieuwe aflevering: This is one of the worlds toughest jobs, only the best wil survive the cut.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In het verleden werd er op Discovery ook regelmatig wat uitgezonden over bijv. de training van de US marines en US seals. Waren interessante docu's
Tis discovery hè, moet wel interessant lijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:57 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja, Surviving the cut was dat volgensmij. Wel veel overdreven hoor, bij elke nieuwe aflevering: This is one of the worlds toughest jobs, only the best wil survive the cut.
Jep. Ook militairen die het niet meer uit konden houden in de waterige, modderige, met rats infested trenches en zichzelf met de hoop op een tripje naar huis/ziekenhuis in de voet schoten werd korte metten mee gemaakt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat denk jij erbij dan?
Was zeker tijdens WOI common practice. Iemand met shellshock was een lafaard en werd als voorbeeld voor het vuurpeloton gezet.
Is in eigenlijk ook wel waar. Het zijn namelijk een paar van de meest zware jobs die je kan doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:57 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja, Surviving the cut was dat volgensmij. Wel veel overdreven hoor, bij elke nieuwe aflevering: This is one of the worlds toughest jobs, only the best wil survive the cut.
Ik denk dat Bredebradda doelde op dat Discovery zoveel series begint met 'the toughest job on earth'. Of het nu over marines, crabcatchers, iceroadtruckers gaat, of bomenomhakkers.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Is in eigenlijk ook wel waar. Het zijn namelijk een paar van de meest zware jobs die je kan doen.
Het verschil zit hem in de "one of the"quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat Bredebradda doelde op dat Discovery zoveel series begint met 'the toughest job on earth'. Of het nu over marines, crabcatchers, iceroadtruckers gaat, of bomenomhakkers.
National Geographics en History Channel zijn de afgelopen jaren net zo diep gezaktquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Discovery/NatGeo is zwaar verpauperd ten heden dage merk ik.
Programmering:
- Dog Whisperer
- Dog Whisperer
- Dog Whisperer
- Een of ander interessant programma over wat dan ook
- Dog Whisperer
- Dog Whisperer
Dat klopt wel, maar vergeet onze eigen KCT niet, of de US rangersquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in de "one of the"
One of thequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar vergeet onze eigen KCT niet, of de US rangers
Ja, ja, m.kquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef BredeBradda het volgende:
Die hedendaagse commercial van Defensie is ook brak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |