Dit dus. Beestje bij de naam noemen heet datquote:
Ik verwacht een open brief van onze polderhomo aan Anouk waarin hij haar de oorlog verklaard.quote:Op woensdag 15 mei 2013 06:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik verwacht wel een reactie dat hij destijds benadeeld is
Of aan de organisatie van NSF/ESF, is natuurlijk allemaal hun schuld dat de Toppers niet door zijn gegaan,quote:Op woensdag 15 mei 2013 06:45 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik verwacht een open brief van onze polderhomo aan Anouk waarin hij haar de oorlog verklaard.
Bronquote:Mr Songfestival fileert Gordon:
'Gordon moet verbod krijgen'
Eddy Ouwens maakt op zijn Facebook-pagina zanger Gordon belachelijk. Hij herhaalde de voorspellingen van Gordon over zangeres Anouk aan, die zich met het liedje Birds wist te plaatsen voor de finale van het Eurovisie Songfestival.
Gordon zei over het liedje van Anouk dat hij er depressief van wordt en hij voorspelde dat Nederland de finale niet zou gaan halen. Ook de andere voorspellingen van Gordon kwamen niet uit. De landen die hij afkraakte plaatsten zich allemaal voor de finale. Over Moldavië zei de volkszanger: 'Wat saai.' Wit-Rusland noemde hij 'heel erg slecht' en Denemarken vond Gordon 'om te janken.' De zangeres van Oekraïne noemde hij een 'zingende geit'. Eddy Ouwens was zelf twee keer de man achter een grote Songfestival-overwinning. Hij schreef 'Ding-a-Dong' voor Teach Inn, de laatste Nederlandse overwinning. En in de jaren tachtig was hij betrokken bij de overwinning van het Noorse duo Bobbysocks, met hun liedje La det Swinge. Gordon heeft nog nooit goed gepresteerd op het Songfestival. In 1990 strandde hij in de voorronde met het liedje 'Gini' en in 2003 lukte het hem ook niet voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival te worden uitgezonden namens Nederland. In 2009 stond hij met de Toppers wel op het internationale liedjesfestijn, maar het door hem geschreven Shine kon internationaal niet boeien. De Toppers moesten het doen met 10 punten uit Albanië en 1 punt van Denemarken. Dit jaar lukte het Gordon niet eens om met LA the Voices niet eens de preselectie van Zwitserland te bereiken. Eddy Ouwens: 'Gordon moet een verbod krijgen ooit nog in 1 adem genoemd te worden met welk Songfestival dan ooit. In het begin van zijn carrière deed hij mee aan de Nationale Finale,en dat was ook al niets. Volgend jaar The Voices naar het Songfestival, zonder Gordon, en dan winnen.'
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef Ole het volgende:
Oh jee nou moet Goor weer huilen hoor! Mensen zeggen zulke lelijke dingen over hem![]()
En hij heeft het is zo zwaar!
Uhuh. Hartstikke leuk en gezellig als je aan zijn kant staat, z'n beste vriend, maar één puntje van kritiek of iets anders wat hem in het verkeerde keelgat schiet en je bent z'n grootste vijand en het komt nooit meer goed. Oh, en: totáál geen zelfreflectie - misschien wel de meest vervelende eigenschap die er bestaat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:30 schreef SEMTEX het volgende:
Hij doet me soms wel denken aan iemand met borderline
Kortom een echte relnichtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 03:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Uhuh. Hartstikke leuk en gezellig als je aan zijn kant staat, z'n beste vriend, maar één puntje van kritiek of iets anders wat hem in het verkeerde keelgat schiet en je bent z'n grootste vijand en het komt nooit meer goed. Oh, en: totáál geen zelfreflectie - misschien wel de meest vervelende eigenschap die er bestaat.
Ik denk zelf ook weleens aan iemand met een bipolaire en/of theatrale persoonlijkheid.
Het lijkt mijn buurman wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 03:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Uhuh. Hartstikke leuk en gezellig als je aan zijn kant staat, z'n beste vriend, maar één puntje van kritiek of iets anders wat hem in het verkeerde keelgat schiet en je bent z'n grootste vijand en het komt nooit meer goed. Oh, en: totáál geen zelfreflectie - misschien wel de meest vervelende eigenschap die er bestaat.
Ik denk zelf ook weleens aan iemand met een bipolaire en/of theatrale persoonlijkheid.
Ach Ja Gordon. Maar het probleem met Gordon is dat er mensen zijn die op het zelfde niveau zitten als Gordon. En als alle Tokkies elkaar maar blijven leuk vinden dan kom je er niet vanaf. Gordon is een vervelende relnicht die het niet verdiend om zoveel aandacht te krijgen. Hij presteert niets en kan alleen maar mekkeren. Gordon is mentaal ziek. Ze moeten hem in een dwangbuis steken, pleister op de mond en opsluiten. Dan zijn we eindelijk verlost van zijn gelul over anderen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:53 schreef Elske6 het volgende:
Songfestival Gordon geeft toe dat hij de plank finaal missloeg toen hij zei dat iedereen bij Anouks act koffie zou gaan zetten. 'Ik had ongelijk. Maar omdat deze fantastische zangeres 3 minuten bijna met haar ogen dicht stond te zingen, werd ik niet uit mijn stoel geblazen,' aldus Gordon die in 2009 met de Toppers (Shine) sneuvelde in de halve finale. 'Haar performance moet zaterdag echt beter.' Ook andere oudgedienden (finalisten) van het Eurovisie Songfestival zijn onder de indruk van Anouk en haar 'vogels'. Ze lopen over van trots, maar houden ook hun hart vast voor zaterdag: de finale.
iets toegeven , maar dan zonder sneer is aan Goor niet besteed..
Ik zal het ook doorgeven aan mijn buren, hij ligt namelijk met iedereen in de clinch.quote:
Ik zit ook net te kijkenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:04 schreef roos85 het volgende:
Het schijnt dat La Goor straks bij RTL Boulevard komt om over LA The Voices te praten.
quote:Gordon heeft weer tijd voor De Toppers.
Nu Gordon weg is bij Los Angeles The Voices, zegt hij wel weer zin en tijd te hebben om met De Toppers op te treden.
Gordon verliet De Toppers nadat hij het te druk kreeg met zijn eigen groep Los Angeles The Voices, maar zegt op Radio 538 misschien wel te willen terugkeren.
"Het aanwakkeren van het publiek is wel mijn ding", laat de zanger weten. Onlangs stapte Gordon op bij zijn zelf geformeerde zanggroep Los Angeles The Voices.
Volgens Gordon krijgt hij nog vaak van fans te horen dat ze hem missen tijdens de optredens van De Toppers. Afgelopen weekend waren er concerten van De Toppers in de Amsterdam Arena met het thema 1001 Nachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |