quote:Naarmate de samenwerking met zanger Gordon Heuckeroth langer duurt, nadert de waarschijnlijkheid van een conflict met verbaal geweld in de media en/of juridische stappen 100%.
Eerder een selfkicker. Las ooit een interview met hem dat ie al zijn vrienden uit het verleden en zijn ouders was kwijtgeraakt door aan z'n carriere te werken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:30 schreef SEMTEX het volgende:
Hij doet me soms wel denken aan iemand met borderline
Had ik ook al eerder gezegd of schizofreen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:30 schreef SEMTEX het volgende:
Hij doet me soms wel denken aan iemand met borderline
Hij is ook niet in staat een relatie lang vol te houden. Tevens kondigt-ie die altijd met veel bombarie aan ("Dit is mijn grote liefde!") Twee weken later is het dan alweer uit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerder een selfkicker. Las ooit een interview met hem dat ie al zijn vrienden uit het verleden en zijn ouders was kwijtgeraakt door aan z'n carriere te werken.
Hij heeft ooit een zelfmoordpoging gedaan, herinner ik me (denk ik) uit '24 uur met'.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:36 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Had ik ook al eerder gezegd of schizofreen.
In ieder geval iemand met zelfmoord-neigingen.
Let maar op, hij gaat het dan bv doen maar neemt dan net niet genoeg in om dood te gaan of belt zelf voor hulp
Soms hoop je dat dingen lukken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft ooit een zelfmoordpoging gedaan, herinner ik me (denk ik) uit '24 uur met'.
Nee, ook niet voor hem het is wel een vreselijk egocentrische man die mits hij niet verandert altijd alleen zal blijven en met iedereen ruzie blijft maken.quote:
Die moet hem ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, ook niet voor hem het is wel een vreselijk egocentrische man die mits hij niet verandert altijd alleen zal blijven en met iedereen ruzie blijft maken.
Hij is echt doodongelukkig met zichzelf.
Is die Gerard joling niets voor hem in de liefde?
Da's wel een matennaaier.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:15 schreef hunter2011 het volgende:
Is die Gerard joling niets voor hem in de liefde?
En dan blijven denken dat het aan al die anderen ligt. Die man mist volledig het vermogen tot zelfreflectie. Dramaqueen van de bovenste plank.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:10 schreef tong80 het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam met iedereen ruzie krijgen in je omgeving
24 uur zelfmoordpogingen met Gordon? Volgens mij zou dat wel kijkers trekken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft ooit een zelfmoordpoging gedaan, herinner ik me (denk ik) uit '24 uur met'.
Homo's lijken volgens mij vaak wat extraverter en emotioneler dan hetero's , maar ik weet niet of dat te maken heeft met het type seksuele handelingen die ze verrichten, dus laten we dat even parkeren verder, ok?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:26 schreef Oldie57 het volgende:
Tja, dat komt er van als je telkens je in je reet laat stampen. Het is dan niet gek dat je dan wat moeilijk in de omgang bent.
Ja, beetje een kansloze discussie die ik eerder in het topic ook al zag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:10 schreef Cynix ® het volgende:
Homo's lijken volgens mij vaak wat extraverter en emotioneler dan hetero's , maar ik weet niet of dat te maken heeft met het type seksuele handelingen die ze verrichten, dus laten we dat even parkeren verder, ok?
Ik weet het ook niet maar ik denk dat het niet goed is voor Gordon. Die jongen zit behoorlijk in de knoop met zichzelf.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
... maar ik weet niet of dat te maken heeft met het type seksuele handelingen die ze verrichten ...
Ditquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:26 schreef Oldie57 het volgende:
Tja, dat komt er van als je telkens je in je reet laat stampen. Het is dan niet gek dat je dan wat moeilijk in de omgang bent.
Dit is al je derde trollpost over homo's. Troll.quote:
Gewoon latent homo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:36 schreef SEMTEX het volgende:
Dit is al je derde trollpost over homo's. Troll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |