Je hebt in alle bevolkingsgroepen gezellige mensenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Tukkers zijn verrekte gezellig!
Hey lekker dingquote:
Vooral bij de dikkerdjes, heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt in alle bevolkingsgroepen gezellige mensen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
Vooral bij de dikkerdjes, heb ik me laten vertellen.
quote:
De MIquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet er zo af en toe eens eentje uitplukken. Hij komt nogal vol te zitten
Noem je mij nu dik!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooral bij de dikkerdjes, heb ik me laten vertellen.
quote:
Dit was ook wel een open deur van Grieks epische proporties he?quote:
quote:
Oh, en dan mag ik hem zeker niet meer intrappen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dit was ook wel een open deur van Grieks epische proporties he?
Jij kan vast beterquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, en dan mag ik hem zeker niet meer intrappen?
Jij hebt een heel vertekend beeld over mij hequote:
Vind je kontje vast erg jammerquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
Dat weet ik, maar ik wil mijzelf geen onverdiende veren in mijn reet steken
Jij mag intrappen wat je wilt, m´n beste.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, en dan mag ik hem zeker niet meer intrappen?
Wie weet heeft zijn kontje het al druk genoegquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet heeft zijn kontje het al druk genoeg
blijkbaar flink aan de schijterijquote:
Op dit moment heel druk met zitten en wachten tot de werkdag voorbij is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet heeft zijn kontje het al druk genoeg
Dat ik je vanochtend al zo vroeg lastig viel natuurlijk.quote:
Het is niet voor niets zo rustig in zn kroeg hequote:
Is nu weer drukker, vakantie is voorbijquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is niet voor niets zo rustig in zn kroeg he
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is niet voor niets zo rustig in zn kroeg he
Nog gierig ook dusquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang hij genoeg drank inschenkt is dat helemaal geen vereiste
Gelukkig is er een Bas, die zorgt wel dat mensen nooit meer in je kroeg komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is nu weer drukker, vakantie is voorbij
Dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang hij genoeg drank inschenkt is dat helemaal geen vereiste
Haha, hij had nog overwogen om een kikker uit te printen voor onder je ruitenwisserquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is er een Bas, die zorgt wel dat mensen nooit meer in je kroeg komen
Ben uit de groepchat gestapt. Als je me direct gaat lastig vallen in die diepe diepe hele diepe vroege ochtend blok ik jequote:Op dinsdag 18 september 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik je vanochtend al zo vroeg lastig viel natuurlijk.
Maar dat afzeiken gebeurt niet door jouquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.
En verder moet je er tegen kunnen om afgezeken te worden
Je had me naar mn auto moeten zien lopen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, hij had nog overwogen om een kikker uit te printen voor onder je ruitenwisser
7 uur is niet diepe diepe hele diepe vroege ochtendquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben uit de groepchat gestapt. Als je me direct gaat lastig vallen in die diepe diepe hele diepe vroege ochtend blok ik je
Wat is deze? Groepschat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben uit de groepchat gestapt. Als je me direct gaat lastig vallen in die diepe diepe hele diepe vroege ochtend blok ik je
Dafuq is this, promo voor the vegetarian liberation front?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef dawg het volgende:
ik heb een trend gezet met youtube in de op.
oh, en:
[ afbeelding ]![]()
vorig jaar ging ze als kapitein op prinsjesdag. met 'save our seas' op die pet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dafuq is this, promo voor the vegetarian liberation front?
Ja?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.
En verder moet je er tegen kunnen om afgezeken te worden
Leuk voor de carnaval.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:19 schreef dawg het volgende:
[..]
vorig jaar ging ze als kapitein op prinsjesdag. met 'save our seas' op die pet.
ik vind het wel cool eigenlijk, er kunnen niet genoeg statements gemaakt worden.
Dat is toch de wause plantage auto?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
ja klopt, een zilvergrijze 16 kleppert
Vet handig dus dat je die groepschats gewoon een paar uur kan mutenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
niks zo naar als een groepschat die los gaat als je nog slaapt
ja die ja!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch de wause plantage auto?
[..]
Vet handig dus dat je die groepschats gewoon een paar uur kan muten
En dan ook de inhoud van de berichten pfff. Ik ga al fluitend naar me auto NOU EN! Ik slaap doe sssst!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
niks zo naar als een groepschat die los gaat als je nog slaapt
Ik zei gewoon lief goedemorgen hoor!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan ook de inhoud van de berichten pfff. Ik ga al fluitend naar me auto NOU EN! Ik slaap doe sssst!
Je kan het ook voor die 8 uur weer ongedaan maken hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
ja die ja!
nou nee, want dat is 8 uur, een dag of een week. 8 uur is te lang meestal.... maja...
Sorry dat doe ik nog steeds alleen bij een imprezaquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:39 schreef rival het volgende:
huppel!
[ afbeelding ]
drijf je al van je stoel?
het is niet zo boeiend eigenlijk vandaar de majaquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Je kan het ook voor die 8 uur weer ongedaan maken hoor
die trage impreza? maak me boosquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry dat doe ik nog steeds alleen bij een impreza![]()
Is dat hem? Echt? Ik dacht dat ie blauw was.
Ghehe dat we snel gingen zal ik op zeker niet ontkennen!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
die trage impreza? maak me boos
nee grijs dus, toen een groene motor, rode peugeot en daarna had ik een blauwe.. Ford!
er was muziek dus je mag niet klagen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat we snel gingen zal ik op zeker niet ontkennen!!
Het muziek luisteren ging ook wel zwaar high tech!!
Dat is helemaal waarquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
er was muziek dus je mag niet klagen!
Volgens mij heb ik alleen ssst gezegt en ben ik me meteen uit de groep verwijderd toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei gewoon lief goedemorgen hoor!!
Jij ging meteen afblaffen
Zoiets jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen ssst gezegt en ben ik me meteen uit de groep verwijderd toch?
Oh noesquote:
Heb je vervloekt!! Je mag blij zijn dat ik de kracht niet had om het te typen! Anders had je met trillende handjes naar je telefoon zitten kijkenquote:
Klinkt als een uitdagingquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je vervloekt!! Je mag blij zijn dat ik de kracht niet had om het te typen! Anders had je met trillende handjes naar je telefoon zitten kijken
Is dat zo'n haha-je-uitslag-wordt-direct-naar-degene-die-jou-de-link-gaf-gemaild-quiz?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://quizfarm.com/quizz(...)n-for-bdsm/index.php
Goeden quiz.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat zo'n haha-je-uitslag-wordt-direct-naar-degene-die-jou-de-link-gaf-gemaild-quiz?
Just checkingquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:43 schreef rival het volgende:
Stond Sammetje der fiets er nog? #nieuwsgierig!
Ik tieft je gewoon uit me whatsappquote:
Ware liefde ditquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik tieft je gewoon uit me whatsapp
Is dat een slecht iets?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef Kimberliedje het volgende:
Yay, ik blij, krijg een stageplaats aangeboden.
Of ik die dan effe in Maastricht wil doen.
Je denkt dat ik het niet doe he?quote:
Nee hoor. Ik weet zeker dat jij dat wel doetquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je denkt dat ik het niet doe he?
Top!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Samzz. Hoe is het met Cupcake?
Dan ga je op kamers.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nou, het aanbod niet.
De afstand wel. zo'n 2 uur reizen met het OV.
En dat is een enkele reis.
0-1quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
HELOEF, BAAS!
Wat wordt het bij Ajax?
Knokken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
HELOEF, BAAS!
Wat wordt het bij Ajax?
Neequote:
Stief is er heen toch? Dikke kans dan.quote:
Ik help je hopen.quote:
De wonderen zijn de wereld niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat klopt. Toch denk ik dat 3-1 realistischer is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:10 schreef heloef het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld niet uit.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een boodschap van Emma voor Heloef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens brekend nieuws: mannen kunnen wel multitasken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Daarom mijn voorspellingquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stief is er heen toch? Dikke kans dan.
[..]
Ik help je hopen.
Verkapte-kijk-mij-een-iPhone5-hebben-post.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:21 schreef heloef het volgende:
Kunnen die bezorgers een beetje opschieten. Ik heb niet de hele dag de tijd.
4S hè?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-een-iPhone5-hebben-post.
Anders had ik dit wel geschreven:quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-een-iPhone5-hebben-post.
O sorry Loef.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Anders had ik dit wel geschreven:
"Kunnen die koeriers opschieten met het bezorgen van MIJN IPHONE 4S ik heb niet de hele dag de tijd"
Het is je vergeven.quote:
Samzz, Heloef, Roy en ik. Zijn wij de helft? Dan is de SC wel dood ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:49 schreef dawg het volgende:
oh ja, de helft post tegenwoordig ook in de sexsc.
zo ongeveer. jullie waren toch wel de gangmakers heh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samzz, Heloef, Roy en ik. Zijn wij de helft? Dan is de SC wel dood ja.
woon je nog thuis dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje verveeld.
Het rijk alleen is toch saaier dan gedacht.
Met jou dan?
Helaas Pindakaas wel ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
woon je nog thuis dan?
alleen is relax, vind ik.![]()
goed, te lam geweest om naar de supermarkt gegaan dus ik ga karig een schnitzeltje met brood eten.
Niemand heeft zulke creatieve binnenkomers als jij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Hi Fokkers 4S(lowchat), Sing me a Kim'ers en seksuologen.
Heerlijk! Alleen is er geen ruk op tv en zijn mensen te druk met msnnen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Rijk alleen
Eten wat je wil, slapen wanneer je wil, niet stil hoeven doen, tv is voor jezelf, mensen uitnodigen.
Ik probeer elke dag een nieuwe op te gooienquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand heeft zulke creatieve binnenkomers als jij.
Vanavond Ajax of Idiocracy, dus in ieder geval iets te zienquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Heerlijk! Alleen is er geen ruk op tv en zijn mensen te druk met msnnen.
Trekt me beide niet zo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vanavond Ajax of Idiocracy, dus in ieder geval iets te zien
Idiocracy is leukquote:
whut?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Hi Fokkers 4S(lowchat), Sing me a Kim'ers en seksuologen.
hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Helaas Pindakaas wel ja.
Heb net de leeftijd bereikt dat ik me kan inschrijven bij de woningstichting.
Nog een jaar of 6 wachten en dan heb ik kans op een huis/appartementje.
Ook wel zonnig, ben weer afgewerkt, alhoewel ik niet veel meer ga doen vandaag vrees ik..quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier is het lekker zonnig, hoe is het bij jou daar in het zuiden
Valt meequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Brr, ben ik de enige, of is het overal zo koud?
Ben jij geen broekie meer?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
rijbewijs!verder ben je nog een broekie inderdaad.
Haha die zit er voorlopig nog niet aan te komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
rijbewijs!verder ben je nog een broekie inderdaad.
Klinkt goed, behalve voetbal danquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja prima, ff eten. Afwassen, dan ff niksen en dan Ajax kijken. Avondje weer gevuld
De ketting is verlengd tot de bank.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klinkt goed, behalve voetbal dan
maar qua ... niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:34 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Haha die zit er voorlopig nog niet aan te komen
En tja, broekie.. Qua leeftijd, ja.
Achgos. Je bent zo jong als je je voelt hequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
18Damn, 18, that seems like 40.000 miles away by now.
Ik had toch beloofd om voor de hapjes te zorgen!quote:
net lang genoeg om het eten te brengen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
De ketting is verlengd tot de bank.
17quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Achgos. Je bent zo jong als je je voelt he
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
net ver genoeg om het eten te brengen.
Dat doe ik zo af en toe eensquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
maar qua ... niet?
brommeren kan ook heh.
Oh ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik had toch beloofd om voor de hapjes te zorgen!
Dan kan ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou zondag moeten we tegen psv
PSVquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja.
ah zo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat doe ik zo af en toe eens
Qua het een en ander meemaken wel.
bereid je voor op een nederlaag. 10-0 of zo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik kook eigenlijk alleen nog maar in het weekend (als ik dan thuis ben)quote:
10! 10! 10! 10!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
bereid je voor op een nederlaag. 10-0 of zo.
Ah, super! Kan je het verzetten naar het weekend erna?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan vraag ik de knvb wel even of ze het verzetten.
Helaas wel ja. Gelukkig issie niet van mij dus dat scheeltquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo.
jammer dat het nu kloteweer is. veel te koud om te brommeren.
wat slecht. het is immers een recht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik kook eigenlijk alleen nog maar in het weekend (als ik dan thuis ben)![]()
Jullie kunnen niet eens van utrecht winnen met 9 man.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
bereid je voor op een nederlaag. 10-0 of zo.
Zal het proberen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ah, super! Kan je het verzetten naar het weekend erna?
Tssquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
wat slecht. het is immers een recht.
ik begrijp dat het nog pijn doet van afgelopen seizoen. geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet eens van utrecht winnen met 9 man.
Gaat een eitje worden
Zal eens kijkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal het proberen.
Maar anders mag je nog steeds wel voor de hapjes zorgen dat weekend hoor.
Je bent een schatquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:41 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zal eens kijkenMaar geef maar alvast door wat je voorkeuren zijn!
oeh lekker, die maak ik ook altijd zelf.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:41 schreef Sammers het volgende:
[..]
TssMisschien dat ik dit weekend zelf worstenbrood ga maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
oeh lekker, die maak ik ook altijd zelf.
je houdt wel van worst?Tuurlijk houd ik van worst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
ik baal er nu al van dat het mooie weer voorbij is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Gelukkig issie niet van mij dus dat scheelt
Ik ook.. Lekker aan het zwembad hangen, drankjes doen en zwoele avonden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ik baal er nu al van dat het mooie weer voorbij is.
Doe maar theequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ok dan. de overige inkoppers laat ik maar achterwege.
koffie?
vooral gewoon lekker warm, geen gekleum en 3 lagen kleding enzo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ook.. Lekker aan het zwembad hangen, drankjes doen en zwoele avonden.
Dat is dus de eye-opener die ik nodig hebquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Doe maar theeVan koffie word je lelijk.
haha, is dat zo? nooit wat van gemerkt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Lol..quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is dus de eye-opener die ik nodig heb
Oh?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zonder honing, gewoon gewoon.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, is dat zo? nooit wat van gemerkt.
thee. met honing?
Al m'n jurkjes, rokjes, shorts en andere zomerse dingen liggen alweer ver achterin de kast.. Baal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:44 schreef dawg het volgende:
[..]
vooral gewoon lekker warm, geen gekleum en 3 lagen kleding enzo.
Ik snap het ook niet. Ik drink geen koffie en tóch...quote:
zie je er goed uitquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik drink geen koffie en tóch...
ja, klote is dat altijd. zo'n korte zomer in nederland.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Al m'n jurkjes, rokjes, shorts en andere zomerse dingen liggen alweer ver achterin de kast.. Baal.
Maakt me niet veel uit, als het maar geen citroen is..quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
groene? of heb je liever een citroentheetje? groene citroenthee heb ik ook.
Verhuizen naar Californiaquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, klote is dat altijd. zo'n korte zomer in nederland.
vanille-ananas dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:47 schreef Sammers het volgende:
[..]
Maakt me niet veel uit, als het maar geen citroen is..
neh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daar is het zonnig, en ik spreek de taal.
Curaçao?
Is ook primaquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt wel veel eisen zeg. een glas water kun je hebben!
quote:
Ik kan niet goed tegen alcohol.. echt niet grappig.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:52 schreef dawg het volgende:
[..]
toch maar weer die ketting wat korter. doe maar waar je goed in bent. koken en opdienen aan de baas.
niet zoveel drinken dan, of drink je helemaal niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen alcohol.. echt niet grappig.
In principe drink ik niet, maar er zijn uitzonderingenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
niet zoveel drinken dan, of drink je helemaal niet?
oh. ochtendmens en bijna-geheelonthouder. jij moet wel goed zijn in andere dingen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
In principe drink ik niet, maar er zijn uitzonderingen
Wat had je in gedachten dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. ochtendmens en bijna-geheelonthouder. jij moet wel goed zijn in andere dingen.
Enzo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
wassen, stofzuigen, dweilen, afwassen. enzo.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
Enzo?En trouwens, huishoudelijk werk vind ik helemaal niet erg om te doen
Maarja, niet iedereen laat toe dat ik help.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Maarja, niet iedereen laat toe dat ik help.
hoezo niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Maarja, niet iedereen laat toe dat ik help.
Ben je bang dat ik alles kapot maak ofzoquote:
Nee hoor, maar je was te gast hequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ben je bang dat ik alles kapot maak ofzo
Zal de volgende keer wat voor je bakkenquote:
Dat is goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zal de volgende keer wat voor je bakken
Man o man, ik krijg ontzettende trek van al dat gepraat over eten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zal de volgende keer wat voor je bakken
Als je wensen hebt laat je ze maar weten hequote:
Zal ik doorgaan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:05 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Man o man, ik krijg ontzettende trek van al dat gepraat over eten.
ja idd. ik ga mijn lapje vleesch maar eens bakken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:05 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Man o man, ik krijg ontzettende trek van al dat gepraat over eten.
Smakelijk!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ja idd. ik ga mijn lapje vleesch maar eens bakken.
adios!
Zal ik iets opsturen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nou, er is al zo weinig lekkers in huis.
Heel frustrerend.
Zal niet zo lang duren, als ik buienradar mag geloven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Noord-Holland, nabij IJsselmeer.
Komt goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als je wensen hebt laat je ze maar weten he
Neequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:10 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Is dat dan binnen 20 minuutjes hierzo?
Heb nog niks gemaaktquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:13 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jammer.. Wat ga je opsturen?
Rijstevlaai? Nu noem je weer iets wat ik niet lustquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Een rijstevlaaitje gaat er wel in
Kruimel?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:15 schreef Sammers het volgende:
[..]
Rijstevlaai? Nu noem je weer iets wat ik niet lust
Ik ben niet zo'n vlaai-mens.quote:
Verjaardagstaart! Dat lust iedereen toch zeker..quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:17 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vlaai-mens.Behalve.. aardbeienvlaai
Slagroomtaart?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:17 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Verjaardagstaart! Dat lust iedereen toch zeker..
Slagroomtaart, verjaardagstaart. Éen pot nat als je het mij vraagt.quote:
Dat gaat ook nog welquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Slagroomtaart, verjaardagstaart. Éen pot nat als je het mij vraagt.
Maar ik bedoel zo eentje met slagroom en een dun laagje jam
en heel veel laagjes met iets gekleurds er boven op en nootjes aan de rand.
Wat bak je dan vooral?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:21 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat gaat ook nog welMaar nogmaals, ik ben geen vlaai-mens.
Bakken? Worstenbrood, kroketten, appelflappen,.. kan er wel veel opnoemen. Net waar ik (of iemand anders) zin in heb (heeft).quote:
Heb nog wat recepten liggen die ik uit wil proberen, maar moet nog eerst tijd en proevers hebben hahaquote:
Ahh leuk! Ik zou ook graag wat meer dingetjes zoals dat willen leren maken. Helaas staat de keuken dat niet zo toe..quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Bakken? Worstenbrood, kroketten, appelflappen,.. kan er wel veel opnoemen. Net waar ik (of iemand anders) zin in heb (heeft).
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon iets lekker, omdat je het verdiend hebt.
Ik houd me aanbevolen om te komen proevenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:26 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb nog wat recepten liggen die ik uit wil proberen, maar moet nog eerst tijd en proevers hebben haha
Veel dingen zijn best makkelijk om te maken, een goed recept is het halve werkquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:26 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh leuk! Ik zou ook graag wat meer dingetjes zoals dat willen leren maken. Helaas staat de keuken dat niet zo toe..
Hosselbaas.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik houd me aanbevolen om te komen proeven
Zal het onthoudenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik houd me aanbevolen om te komen proeven
Maar een fatsoenlijke oven zou ook handig zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Veel dingen zijn best makkelijk om te maken, een goed recept is het halve werk
Tsja, dat is inderdaad lastig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:29 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar een fatsoenlijke oven zou ook handig zijn
Heb een hele dikke map vol banketrecepten liggen.
Serieus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
worst. sammersje weet daar meer van, schijnt.
Jij.quote:
Ja ik kan wel een vloot wingers gebruiken jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij.
Moet ik je wingen?
Of laat Myr het doen, die is daar beter in.
Je moet voor de grap eens het laatste topic in de Sex SC teruglezen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik kan wel een vloot wingers gebruiken ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |