Je hebt in alle bevolkingsgroepen gezellige mensenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Tukkers zijn verrekte gezellig!
Hey lekker dingquote:
Vooral bij de dikkerdjes, heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt in alle bevolkingsgroepen gezellige mensen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
Vooral bij de dikkerdjes, heb ik me laten vertellen.
quote:
De MIquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet er zo af en toe eens eentje uitplukken. Hij komt nogal vol te zitten
Noem je mij nu dik!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooral bij de dikkerdjes, heb ik me laten vertellen.
quote:
Dit was ook wel een open deur van Grieks epische proporties he?quote:
quote:
Oh, en dan mag ik hem zeker niet meer intrappen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dit was ook wel een open deur van Grieks epische proporties he?
Jij kan vast beterquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, en dan mag ik hem zeker niet meer intrappen?
Jij hebt een heel vertekend beeld over mij hequote:
Vind je kontje vast erg jammerquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
Dat weet ik, maar ik wil mijzelf geen onverdiende veren in mijn reet steken
Jij mag intrappen wat je wilt, m´n beste.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, en dan mag ik hem zeker niet meer intrappen?
Wie weet heeft zijn kontje het al druk genoegquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet heeft zijn kontje het al druk genoeg
blijkbaar flink aan de schijterijquote:
Op dit moment heel druk met zitten en wachten tot de werkdag voorbij is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet heeft zijn kontje het al druk genoeg
Dat ik je vanochtend al zo vroeg lastig viel natuurlijk.quote:
Het is niet voor niets zo rustig in zn kroeg hequote:
Is nu weer drukker, vakantie is voorbijquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is niet voor niets zo rustig in zn kroeg he
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is niet voor niets zo rustig in zn kroeg he
Nog gierig ook dusquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang hij genoeg drank inschenkt is dat helemaal geen vereiste
Gelukkig is er een Bas, die zorgt wel dat mensen nooit meer in je kroeg komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is nu weer drukker, vakantie is voorbij
Dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang hij genoeg drank inschenkt is dat helemaal geen vereiste
Haha, hij had nog overwogen om een kikker uit te printen voor onder je ruitenwisserquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is er een Bas, die zorgt wel dat mensen nooit meer in je kroeg komen
Ben uit de groepchat gestapt. Als je me direct gaat lastig vallen in die diepe diepe hele diepe vroege ochtend blok ik jequote:Op dinsdag 18 september 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik je vanochtend al zo vroeg lastig viel natuurlijk.
Maar dat afzeiken gebeurt niet door jouquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.
En verder moet je er tegen kunnen om afgezeken te worden
Je had me naar mn auto moeten zien lopen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, hij had nog overwogen om een kikker uit te printen voor onder je ruitenwisser
7 uur is niet diepe diepe hele diepe vroege ochtendquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben uit de groepchat gestapt. Als je me direct gaat lastig vallen in die diepe diepe hele diepe vroege ochtend blok ik je
Wat is deze? Groepschat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben uit de groepchat gestapt. Als je me direct gaat lastig vallen in die diepe diepe hele diepe vroege ochtend blok ik je
Dafuq is this, promo voor the vegetarian liberation front?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef dawg het volgende:
ik heb een trend gezet met youtube in de op.
oh, en:
[ afbeelding ]![]()
vorig jaar ging ze als kapitein op prinsjesdag. met 'save our seas' op die pet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dafuq is this, promo voor the vegetarian liberation front?
Ja?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.
En verder moet je er tegen kunnen om afgezeken te worden
Leuk voor de carnaval.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:19 schreef dawg het volgende:
[..]
vorig jaar ging ze als kapitein op prinsjesdag. met 'save our seas' op die pet.
ik vind het wel cool eigenlijk, er kunnen niet genoeg statements gemaakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |