Je hebt in alle bevolkingsgroepen gezellige mensenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Tukkers zijn verrekte gezellig!
Hey lekker dingquote:
Vooral bij de dikkerdjes, heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt in alle bevolkingsgroepen gezellige mensen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
Vooral bij de dikkerdjes, heb ik me laten vertellen.
quote:
De MIquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet er zo af en toe eens eentje uitplukken. Hij komt nogal vol te zitten
Noem je mij nu dik!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooral bij de dikkerdjes, heb ik me laten vertellen.
quote:
Dit was ook wel een open deur van Grieks epische proporties he?quote:
quote:
Oh, en dan mag ik hem zeker niet meer intrappen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dit was ook wel een open deur van Grieks epische proporties he?
Jij kan vast beterquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, en dan mag ik hem zeker niet meer intrappen?
Jij hebt een heel vertekend beeld over mij hequote:
Vind je kontje vast erg jammerquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
Dat weet ik, maar ik wil mijzelf geen onverdiende veren in mijn reet steken
Jij mag intrappen wat je wilt, m´n beste.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, en dan mag ik hem zeker niet meer intrappen?
Wie weet heeft zijn kontje het al druk genoegquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet heeft zijn kontje het al druk genoeg
blijkbaar flink aan de schijterijquote:
Op dit moment heel druk met zitten en wachten tot de werkdag voorbij is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet heeft zijn kontje het al druk genoeg
Dat ik je vanochtend al zo vroeg lastig viel natuurlijk.quote:
Het is niet voor niets zo rustig in zn kroeg hequote:
Is nu weer drukker, vakantie is voorbijquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is niet voor niets zo rustig in zn kroeg he
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is niet voor niets zo rustig in zn kroeg he
Nog gierig ook dusquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang hij genoeg drank inschenkt is dat helemaal geen vereiste
Gelukkig is er een Bas, die zorgt wel dat mensen nooit meer in je kroeg komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is nu weer drukker, vakantie is voorbij
Dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang hij genoeg drank inschenkt is dat helemaal geen vereiste
Haha, hij had nog overwogen om een kikker uit te printen voor onder je ruitenwisserquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is er een Bas, die zorgt wel dat mensen nooit meer in je kroeg komen
Ben uit de groepchat gestapt. Als je me direct gaat lastig vallen in die diepe diepe hele diepe vroege ochtend blok ik jequote:Op dinsdag 18 september 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik je vanochtend al zo vroeg lastig viel natuurlijk.
Maar dat afzeiken gebeurt niet door jouquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.
En verder moet je er tegen kunnen om afgezeken te worden
Je had me naar mn auto moeten zien lopen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, hij had nog overwogen om een kikker uit te printen voor onder je ruitenwisser
7 uur is niet diepe diepe hele diepe vroege ochtendquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben uit de groepchat gestapt. Als je me direct gaat lastig vallen in die diepe diepe hele diepe vroege ochtend blok ik je
Wat is deze? Groepschat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben uit de groepchat gestapt. Als je me direct gaat lastig vallen in die diepe diepe hele diepe vroege ochtend blok ik je
Dafuq is this, promo voor the vegetarian liberation front?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef dawg het volgende:
ik heb een trend gezet met youtube in de op.
oh, en:
[ afbeelding ]![]()
vorig jaar ging ze als kapitein op prinsjesdag. met 'save our seas' op die pet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dafuq is this, promo voor the vegetarian liberation front?
Ja?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.
En verder moet je er tegen kunnen om afgezeken te worden
Leuk voor de carnaval.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:19 schreef dawg het volgende:
[..]
vorig jaar ging ze als kapitein op prinsjesdag. met 'save our seas' op die pet.
ik vind het wel cool eigenlijk, er kunnen niet genoeg statements gemaakt worden.
Dat is toch de wause plantage auto?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
ja klopt, een zilvergrijze 16 kleppert
Vet handig dus dat je die groepschats gewoon een paar uur kan mutenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
niks zo naar als een groepschat die los gaat als je nog slaapt
ja die ja!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch de wause plantage auto?
[..]
Vet handig dus dat je die groepschats gewoon een paar uur kan muten
En dan ook de inhoud van de berichten pfff. Ik ga al fluitend naar me auto NOU EN! Ik slaap doe sssst!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
niks zo naar als een groepschat die los gaat als je nog slaapt
Ik zei gewoon lief goedemorgen hoor!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan ook de inhoud van de berichten pfff. Ik ga al fluitend naar me auto NOU EN! Ik slaap doe sssst!
Je kan het ook voor die 8 uur weer ongedaan maken hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
ja die ja!
nou nee, want dat is 8 uur, een dag of een week. 8 uur is te lang meestal.... maja...
Sorry dat doe ik nog steeds alleen bij een imprezaquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:39 schreef rival het volgende:
huppel!
[ afbeelding ]
drijf je al van je stoel?
het is niet zo boeiend eigenlijk vandaar de majaquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Je kan het ook voor die 8 uur weer ongedaan maken hoor
die trage impreza? maak me boosquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry dat doe ik nog steeds alleen bij een impreza![]()
Is dat hem? Echt? Ik dacht dat ie blauw was.
Ghehe dat we snel gingen zal ik op zeker niet ontkennen!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
die trage impreza? maak me boos
nee grijs dus, toen een groene motor, rode peugeot en daarna had ik een blauwe.. Ford!
er was muziek dus je mag niet klagen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat we snel gingen zal ik op zeker niet ontkennen!!
Het muziek luisteren ging ook wel zwaar high tech!!
Dat is helemaal waarquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
er was muziek dus je mag niet klagen!
Volgens mij heb ik alleen ssst gezegt en ben ik me meteen uit de groep verwijderd toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei gewoon lief goedemorgen hoor!!
Jij ging meteen afblaffen
Zoiets jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen ssst gezegt en ben ik me meteen uit de groep verwijderd toch?
Oh noesquote:
Heb je vervloekt!! Je mag blij zijn dat ik de kracht niet had om het te typen! Anders had je met trillende handjes naar je telefoon zitten kijkenquote:
Klinkt als een uitdagingquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je vervloekt!! Je mag blij zijn dat ik de kracht niet had om het te typen! Anders had je met trillende handjes naar je telefoon zitten kijken
Is dat zo'n haha-je-uitslag-wordt-direct-naar-degene-die-jou-de-link-gaf-gemaild-quiz?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://quizfarm.com/quizz(...)n-for-bdsm/index.php
Goeden quiz.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat zo'n haha-je-uitslag-wordt-direct-naar-degene-die-jou-de-link-gaf-gemaild-quiz?
Just checkingquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:43 schreef rival het volgende:
Stond Sammetje der fiets er nog? #nieuwsgierig!
Ik tieft je gewoon uit me whatsappquote:
Ware liefde ditquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik tieft je gewoon uit me whatsapp
Is dat een slecht iets?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef Kimberliedje het volgende:
Yay, ik blij, krijg een stageplaats aangeboden.
Of ik die dan effe in Maastricht wil doen.
Je denkt dat ik het niet doe he?quote:
Nee hoor. Ik weet zeker dat jij dat wel doetquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je denkt dat ik het niet doe he?
Top!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Samzz. Hoe is het met Cupcake?
Dan ga je op kamers.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nou, het aanbod niet.
De afstand wel. zo'n 2 uur reizen met het OV.
En dat is een enkele reis.
0-1quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
HELOEF, BAAS!
Wat wordt het bij Ajax?
Knokken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
HELOEF, BAAS!
Wat wordt het bij Ajax?
Neequote:
Stief is er heen toch? Dikke kans dan.quote:
Ik help je hopen.quote:
De wonderen zijn de wereld niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat klopt. Toch denk ik dat 3-1 realistischer is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:10 schreef heloef het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld niet uit.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een boodschap van Emma voor Heloef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens brekend nieuws: mannen kunnen wel multitasken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Daarom mijn voorspellingquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stief is er heen toch? Dikke kans dan.
[..]
Ik help je hopen.
Verkapte-kijk-mij-een-iPhone5-hebben-post.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:21 schreef heloef het volgende:
Kunnen die bezorgers een beetje opschieten. Ik heb niet de hele dag de tijd.
4S hè?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-een-iPhone5-hebben-post.
Anders had ik dit wel geschreven:quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-een-iPhone5-hebben-post.
O sorry Loef.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Anders had ik dit wel geschreven:
"Kunnen die koeriers opschieten met het bezorgen van MIJN IPHONE 4S ik heb niet de hele dag de tijd"
Het is je vergeven.quote:
Samzz, Heloef, Roy en ik. Zijn wij de helft? Dan is de SC wel dood ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:49 schreef dawg het volgende:
oh ja, de helft post tegenwoordig ook in de sexsc.
zo ongeveer. jullie waren toch wel de gangmakers heh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samzz, Heloef, Roy en ik. Zijn wij de helft? Dan is de SC wel dood ja.
woon je nog thuis dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje verveeld.
Het rijk alleen is toch saaier dan gedacht.
Met jou dan?
Helaas Pindakaas wel ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
woon je nog thuis dan?
alleen is relax, vind ik.![]()
goed, te lam geweest om naar de supermarkt gegaan dus ik ga karig een schnitzeltje met brood eten.
Niemand heeft zulke creatieve binnenkomers als jij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Hi Fokkers 4S(lowchat), Sing me a Kim'ers en seksuologen.
Heerlijk! Alleen is er geen ruk op tv en zijn mensen te druk met msnnen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Rijk alleen
Eten wat je wil, slapen wanneer je wil, niet stil hoeven doen, tv is voor jezelf, mensen uitnodigen.
Ik probeer elke dag een nieuwe op te gooienquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand heeft zulke creatieve binnenkomers als jij.
Vanavond Ajax of Idiocracy, dus in ieder geval iets te zienquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Heerlijk! Alleen is er geen ruk op tv en zijn mensen te druk met msnnen.
Trekt me beide niet zo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vanavond Ajax of Idiocracy, dus in ieder geval iets te zien
Idiocracy is leukquote:
whut?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Hi Fokkers 4S(lowchat), Sing me a Kim'ers en seksuologen.
hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Helaas Pindakaas wel ja.
Heb net de leeftijd bereikt dat ik me kan inschrijven bij de woningstichting.
Nog een jaar of 6 wachten en dan heb ik kans op een huis/appartementje.
Ook wel zonnig, ben weer afgewerkt, alhoewel ik niet veel meer ga doen vandaag vrees ik..quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier is het lekker zonnig, hoe is het bij jou daar in het zuiden
Valt meequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Brr, ben ik de enige, of is het overal zo koud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |