Wat van wie?quote:I've got to mainline
A hit of morphine
Except the mainline
Is like a bad dream
Ik ken zelfs de band niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:40 schreef pipster het volgende:
Mij nog minder...
even gegoogled, heeeel veel respect voor degene die dit gaat raden. Ik kom niet verder dan dat ik vaag van het bestaan van deze band weet.
ook gegoogled, ik ken de band niet eensquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:40 schreef pipster het volgende:
Mij nog minder...
even gegoogled, heeeel veel respect voor degene die dit gaat raden. Ik kom niet verder dan dat ik vaag van het bestaan van deze band weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WeezerButler of n00b zouden dit nog kunnen weten..., maar of ze de titel weten...
Dan zal ik ze even aan je voorstellen:quote:
Idd, alle 3 een prachtige ode door Rinus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef Homdeck het volgende:
alle drie bezongen door zanger rinus
quote:Ah, when will she come walking over?
I've been waiting to show her
![]()
Over and over.
Had Tommy James and the Shondells in gedachten, maar Joan heeft hem blijkbaar ook opgenomen.quote:
1 2 3 | Cat's foot iron claw Neuro-surgeons scream for more At paranoia's poison door. |
was de opvolger qua single van I Love Rock'n'Roll en heeft ook in de top 40 gestaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:27 schreef Homdeck het volgende:
Had Tommy James and the Shondells in gedachten, maar Joan heeft hem blijkbaar ook opgenomen.
Nee, Noorse jazz/metal band, niet te verwarren met de Zweedse band met dezelfde naam.quote:
Bartrid +1quote:Op woensdag 19 september 2012 07:52 schreef bartrid het volgende:
21st centrury schizoid man van King Crimson.
Die waren niet echt jazzy....quote:
Shining, maar goed genoeg.quote:
Nee ik, voetbalkwisvragen op Fok! stellen en je komt er nooit.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Ben Folds vragen als ik offline ben, zonde.
Nee, hier is geen voetbalforum meer toch? Je weet waar je moet zijn voor de voetbalvragen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik, voetbalkwisvragen op Fok! stellen en je komt er nooit.
Ik kijk er wel eens. Weet jouw vragen nooit over de Dordtse regionen en andere ex-amateurvoetballers.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, hier is geen voetbalforum meer toch? Je weet waar je moet zijn voor de voetbalvragen.
Staan zat andere vragen, maar we dwalen nu wel erg af. Kom gewoon eens gezellig langs.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk er wel eens. Weet jouw vragen nooit over de Dordtse regionen en andere ex-amateurvoetballers.
Doe ik. Als je een keer geen vraag stelt over de broers van Kanu en Babangidaquote:Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Staan zat andere vragen, maar we dwalen nu wel erg af. Kom gewoon eens gezellig langs.
Ik moest aan de ex-DJ Simone Walraven denken. Die trouwde met de zanger van Johnny hates Jazz.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:21 schreef bartrid het volgende:
[..]
Die waren niet echt jazzy....
Oh kijk, here's Johnny!!
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
1. clublied fc twente reken hem goed.
2. johan cruijff Juist.
3. was dat niet van forrest? Nee, was wel van Forrest.
4. lee towers Ik zoek het origioneel.
5. de deurzakkers Met welke club ?
6. rene van der gijp Juist.
hmm moet ik heul diep graven...quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
1. clublied fc twente
2. johan cruijff
3. was dat niet van forrest? volledig nottingham forrest
4. lee towers garry and the pacemakers
5. de deurzakkers ik dacht den bosch
6. rene van der gijp
Hier is ook nog gewoon een VBL hoor!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, hier is geen voetbalforum meer toch? Je weet waar je moet zijn voor de voetbalvragen.
das waar ookquote:Op donderdag 20 september 2012 14:15 schreef cafca het volgende:
3= Paper Lace met Nottingham Forrest idd
En voor de volledigheid: het is Gerry
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:15 schreef cafca het volgende:
3= Paper Lace met Nottingham Forrest idd
En voor de volledigheid: het is Gerry
[offtopic]quote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier is ook nog gewoon een VBL hoor!
Heeft die muziek gemaakt?quote:
Opgezocht, de albumhoes kende ik niet maar heb zelf de singlequote:Op donderdag 20 september 2012 18:19 schreef cafca het volgende:
Dat was mijn eerste single, paper Lace met Nottingham Forrest
Dit was mijn eerste LP:
[ afbeelding ]
Wat van wie?
Nee, wel 2 woorden goed in de titel !quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:12 schreef Burnett het volgende:
Cheap Trick - I Want You To Want Me...?
Human Leaqueaquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, wel 2 woorden goed in de titel !
nbdbd +1quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Status Quo - Whatever You Want
quote:I build myself up
And fly around in circles
Waitin' as my heart drops
And my back begins to tingle
Finally, could this be it
Lelijker en op dit moment zwanger.quote:
Artiest goed, nummer fout.quote:
bigshadow +1quote:
ik ken de artiest nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:08 schreef bigshadow het volgende:
Discografie van wie?
SM
PL
FTT
RET
MT
Ben wel naar stad voor afspraak dus speel gerust door!
Was ook een gokquote:
Beste Mark. Mag ik de E. vergeten ? Of trap ik in de val ?quote:
Steven Malkmus en the Jicks, Mark E Smith en Brixquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beste Mark. Mag ik de E. vergeten ? Of trap ik in de val ?
Klopt, en aangezien je tong niet gequote hebt zeg ik het maar vast.quote:Op maandag 24 september 2012 11:09 schreef Bol_Wan het volgende:
Volgens mij was dat Teenage Kicks van de Undertones
Ook één van mijn en waarschijnlijk zijn all - time favorits.quote:Op maandag 24 september 2012 11:00 schreef Mark het volgende:
was dat niet een nummer van Stiff Little Fingers?
Bol_Wan + 1quote:Op maandag 24 september 2012 11:09 schreef Bol_Wan het volgende:
Volgens mij was dat Teenage Kicks van de Undertones
Veel te recent man.quote:Op maandag 24 september 2012 11:37 schreef Bol_Wan het volgende:
Noem vijf artiesten/bands die de afgelopen Glastonbury op het John Peel stage stonden
Zou het wel geraden worden als ik vroeg wie er in 1980 op dat podium stond?quote:
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 24 september 2012 13:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zou het wel geraden worden als ik vroeg wie er in 1980 op dat podium stond?
Scherpquote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niemand. Er was geen afgelopen Glastonbury
er is altijd een afgelopen Glastonbury, niet van 2012 dan wel van 2011.quote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niemand. Er was geen afgelopen Glastonbury
Precies mijn bedoeling, ik bedoelde idd 2011.quote:Op maandag 24 september 2012 22:44 schreef ranja het volgende:
[..]
er is altijd een afgelopen Glastonbury, niet van 2012 dan wel van 2011.
Dat bedenkend ga ik voor Yuck en Chase and Status en Joy Formidable en Lisa Hannigan (of zal dat 2010 geweest zijn) en Astro Galaxy Tour
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Heb het idee dat ik haar moet kennen, maar...
Aha.quote:
quote:I call you on the telephone
My voice too rough with cigarettes
I sometimes feel I should just go home
but I'm dealing with a memory that never forgets
I love to hear you say my name
especially when you say yes
I got your body right now on my mind
but I drunk myself blind to the sound of old T-Rex, Mmmmm
To the sound of old T-Rex
oh, and Who's Next
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:58 schreef cafca het volgende:
All the young dudes van Mott the Hoople / David Bowie
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:03 schreef Blogman het volgende:
The Who - You Better, You Better, You Bet
quote:
Dat lijkt me afdoende: Cafca +1quote:Op woensdag 26 september 2012 14:53 schreef cafca het volgende:
Tommy
Quadrophenia
Who's Next
The Who Sell out
Die krullebol doet me inderdaad aan BZN denken.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:39 schreef Ulx het volgende:
Ik moest ook denken aan BZN om de een of andere reden. Uit hun rocktijd. Maar dit ziet er weer te jaren tachtig uit.
ik snap 'm nietquote:Op woensdag 26 september 2012 20:47 schreef cafca het volgende:
Nee, jullie denken te moeilijk. Het is gewoon net niet (meer) the Guess Who
Heel goed, bandnamen afkorten. Hou dat in gedachten voor de huidige vraag.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:47 schreef ranja het volgende:
[..]
van BTO. heeft die ook iets met Guess Who?
Ledenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:47 schreef ranja het volgende:
[..]
van BTO. heeft die ook iets met Guess Who?
Aantal letters is goed.quote:
quote:
quote:The first thing I met, was a fly with a buzz,
And the sky, with no clouds.
The heat was hot, and the ground was dry,
But the air was full of sound.
Berkery +1quote:Op donderdag 27 september 2012 08:22 schreef Berkery het volgende:
The Proclaimers - Letter from America
quote:, my necktie is asleep
And the combo went back to New York, the jukebox has to take a leak
And the carpet needs a haircut, and the spotlight looks like a prison break
And the telephone's out of cigarettes, and the balcony is on the make
Nee, even geen vervolgvraag, al zal er vast wel iets te vinden zijn met wat zoekwerkquote:
Dan is het wachten op bartridquote:Op donderdag 27 september 2012 14:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, even geen vervolgvraag, al zal er vast wel iets te vinden zijn met wat zoekwerk
Da's knap dat je Myles wel kent, maar de band nietquote:Op donderdag 27 september 2012 15:41 schreef kl1172 het volgende:
De zanger is Myles Kennedy, de band ken ik niet.
Ken hem van zijn samenwerking met Slash.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Da's knap dat je Myles wel kent, maar de band nietMaar dat klopt wel
Klopt wederom! Maar hij is toch vooral bekend van zijn werk met deze bandquote:Op donderdag 27 september 2012 15:44 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ken hem van zijn samenwerking met Slash.
Welke zes ?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:05 schreef kl1172 het volgende:
Opschepper![]()
Ik kwam maar tot 6
Volgende vraag graag.![]()
Led Zeppelin: leuk !quote:Op donderdag 27 september 2012 17:09 schreef kl1172 het volgende:
[..]
The cars
The Police
Led Zeppelin (luchtverkeer he he)
The Datsuns
Train
REO Speedwagon
Ik had zelf nog Mr. President en The Spin Doctors..quote:Op donderdag 27 september 2012 17:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Presidents of the USA
Dead Kennedys
Brezhnev
Bush
Parliament
Gov't Mule
Den Uyl is goed, maar die maakte 'ie mét Boer Koekoek. En dus niet over.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:24 schreef Blogman het volgende:
Van Agt, Den Uyl en Boer Koekkoek ?
yeap, 'Brinkman, minister Brinkman' en 'Wimmetje gaat, Pimmetje komt'quote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef ranja het volgende:
Pim Fortuin (ook met Pim dacht ik maar ook over toch)
Minsiter Brinkman (niet Hero maar die van de cda)
Blogman +1quote:Op donderdag 27 september 2012 17:00 schreef Blogman het volgende:
Traffic
The Cars
The Police
The Streets
Bruce Springsteen and the E. Street Band
Van Morrison
Camper van Beethoven
Drive-by Truckers
The Datsuns
REO Speedwagon
en als reservegetal..
Train
Da's ver weg hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dichter bij jou in de buurt, uit Manchester...
Ik gun je het punt voor de genome moeite:quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:50 schreef pipster het volgende:
Nou een gok op The Performers dan maar. Hmm of The Performance als de verwijzing helemaal naar optreden gaat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weinig afwisseling, maar wel goed: Blogman+1quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:53 schreef Blogman het volgende:
Dr. Dré
Drs. P
Dr. John
Dr. Robert (van The Blow Monkeys)
Doc Watson
En als reservegetal maar weer The Spin Doctors ?
Ja, professor Longhair en Ph.D. !quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:55 schreef pipster het volgende:
Dr. Dre
PHD
Drs P.
Professor Grif
Dr. Octagon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar meer niet...ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Sisters of Mercyquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:10 schreef Blogman het volgende:
Ja, met doctor waren er al genoeg, vandaar.
Vijf ziekenhuis-gerelateerde artiesten/bands dan maar.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Sisters of Mercy
Doctor and the Medics
Dr. Feelgood
Dr. Hook & the Medicine Show
PIL
AA and the doctors?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:07 schreef cafca het volgende:
Welke band:
Alex Luttjeboer gitaar
Albert Alberts saxofoon, zang
Klaas Post gitaar
Gerrit Veen basgitaar
Peter Walrecht drums
Remko Wind orgel, piano
Ik ben zo ff afwezig, ga gerust verder
Pearl Jam - Just Breathe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:05 schreef Mark het volgende:
Apple was genoeg
Welk nummer en van wie?
I’m a lucky man to count on both hands
The ones I love,..
Some folks just have one,
Others they got none, aw huh,..
Heb de CD. Jammer dat cd's van Pearl Jam altijd in die kloterige kartonnen hoesjes zitten dus doe mij maar 5 top40-hits met "paper" in de titel"quote:
MIA - Paper Planesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:24 schreef Saind het volgende:
paper planes, er is een nummer dat zo heet, geen idee van wie
Ben vandaag très soepel:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:55 schreef cafca het volgende:
MIA - Paper Planes
Nirvana - Paper Cuts
Rolling Stones - Yesterday's papers
John Cougar Mellencamp - paper in fire
Status Quo - Paper Plane
Inkoppertjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:29 schreef Miggelllll het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder
Een tuinkabouter ( te laat :-( )quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef methodmich het volgende:
Wie of wat staat er afgebeeld op de albumhoes van Johans doorbraakalbum Pergola?
Gaat uw gang ! Bij moeite schroef ik het gevraagde aantal van 5 naar beneden.quote:zelfstandig naamwoord
gnome kabouter, gnoom, aardmannetje, zinspreuk
goblin kabouter, aardmannetje, gnoom, geest
elf elf, kabouter, fee
imp kabouter, aardmannetje, kobold, deugniet, schelm
kobold kabouter
sprite geest, kabouter, elf
brownie kabouter, aardmannetje, gnoom
hobgoblin kabouter
gremlin kabouter, aardmannetje
Ik vind ze allemaal goed ! (Maar niet heus..)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:42 schreef cafca het volgende:
David Bowie - the laughing gnome
Pink Floyd - the gnome
Djengis Kahn - Kaboutertjes
Duncan Browne - Dwarf in a tree
Kabouter Plop - de Kabouterdans
Reserve :
King of the Fairies, Fairy Dance (trad.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |