Wat van wie?quote:I've got to mainline
A hit of morphine
Except the mainline
Is like a bad dream
Ik ken zelfs de band niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:40 schreef pipster het volgende:
Mij nog minder...
even gegoogled, heeeel veel respect voor degene die dit gaat raden. Ik kom niet verder dan dat ik vaag van het bestaan van deze band weet.
ook gegoogled, ik ken de band niet eensquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:40 schreef pipster het volgende:
Mij nog minder...
even gegoogled, heeeel veel respect voor degene die dit gaat raden. Ik kom niet verder dan dat ik vaag van het bestaan van deze band weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WeezerButler of n00b zouden dit nog kunnen weten..., maar of ze de titel weten...
Dan zal ik ze even aan je voorstellen:quote:
Idd, alle 3 een prachtige ode door Rinus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef Homdeck het volgende:
alle drie bezongen door zanger rinus
quote:Ah, when will she come walking over?
I've been waiting to show her
![]()
Over and over.
Had Tommy James and the Shondells in gedachten, maar Joan heeft hem blijkbaar ook opgenomen.quote:
1 2 3 | Cat's foot iron claw Neuro-surgeons scream for more At paranoia's poison door. |
was de opvolger qua single van I Love Rock'n'Roll en heeft ook in de top 40 gestaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:27 schreef Homdeck het volgende:
Had Tommy James and the Shondells in gedachten, maar Joan heeft hem blijkbaar ook opgenomen.
Nee, Noorse jazz/metal band, niet te verwarren met de Zweedse band met dezelfde naam.quote:
Bartrid +1quote:Op woensdag 19 september 2012 07:52 schreef bartrid het volgende:
21st centrury schizoid man van King Crimson.
Die waren niet echt jazzy....quote:
Shining, maar goed genoeg.quote:
Nee ik, voetbalkwisvragen op Fok! stellen en je komt er nooit.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Ben Folds vragen als ik offline ben, zonde.
Nee, hier is geen voetbalforum meer toch? Je weet waar je moet zijn voor de voetbalvragen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik, voetbalkwisvragen op Fok! stellen en je komt er nooit.
Ik kijk er wel eens. Weet jouw vragen nooit over de Dordtse regionen en andere ex-amateurvoetballers.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, hier is geen voetbalforum meer toch? Je weet waar je moet zijn voor de voetbalvragen.
Staan zat andere vragen, maar we dwalen nu wel erg af. Kom gewoon eens gezellig langs.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk er wel eens. Weet jouw vragen nooit over de Dordtse regionen en andere ex-amateurvoetballers.
Doe ik. Als je een keer geen vraag stelt over de broers van Kanu en Babangidaquote:Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Staan zat andere vragen, maar we dwalen nu wel erg af. Kom gewoon eens gezellig langs.
Ik moest aan de ex-DJ Simone Walraven denken. Die trouwde met de zanger van Johnny hates Jazz.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:21 schreef bartrid het volgende:
[..]
Die waren niet echt jazzy....
Oh kijk, here's Johnny!!
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
1. clublied fc twente reken hem goed.
2. johan cruijff Juist.
3. was dat niet van forrest? Nee, was wel van Forrest.
4. lee towers Ik zoek het origioneel.
5. de deurzakkers Met welke club ?
6. rene van der gijp Juist.
hmm moet ik heul diep graven...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |