Dat mag jij aannemen. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:41 schreef HD9 het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze er net zo een waarschuwingssysteem hebben als in Cuba, waar de ene buur de andere verlinkt en dan beloond wordt met voedsel voor de trouw aan de revolutie
Wel gek dat je nergens mensen aan het werk ziet dan en ook geen materiaal, mag zeker niet van de vakbondquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:46 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je. Het casco van het Ryugyung hotel is af en is klaar om ingericht te worden. Vers van de pers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Eten hebben ze er niet. Je moet er honger leiden terwijl je staart naar een portret van de verlichte leider.
Gewoon een nette achtergelaten werkplek, zou de bouw hier nog wat van kunnen leren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:45 schreef HD9 het volgende:
[..]
Wel gek dat je nergens mensen aan het werk ziet dan en ook geen materiaal, mag zeker niet van de vakbond
[ afbeelding ]
Ja zal wel tijdens de bouwvak zijn dan, allemaal op vakantie naar de zonquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon een nette achtergelaten werkplek, zou de bouw hier nog wat van kunnen leren.
Daar zijn ze nog volop aan het werk zo te zien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Bij ons zien alleen de te huur staande kantoorgebouwen er zo uit van binnen, maar die zijn wel afgewerkt dat wel
Ja tis waar bij ons ziet een onderhanden werk er heel anders uit in t weekendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar zijn ze nog volop aan het werk zo te zien.
Maandag gaat iedereen weer vrolijk in "zijn eigen stront" staan om vervolgens in de ziektewet te belanden met gescheurde enkelbanden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja tis waar bij ons ziet een onderhanden werk er heel anders uit in t weekend
Nee, de arbeidsinspectie is hier vaak aanwezig, niet zo als in Noord Korea kennelijk, maar toch gebeurt er weinig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Maandag gaat iedereen weer vrolijk in "zijn eigen stront" staan om vervolgens in de ziektewet te belanden met gescheurde enkelbanden.
Die inspectie die drie dagen van tevoren belt dat ze misschien langskomen? Die inspectie die alleen kijkt naar valbeveiliging en of je wel een helm draagt? De arbeidsinspectie is een lachertje hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee, de arbeidsinspectie is hier vaak aanwezig, niet zo als in Noord Korea kennelijk, maar toch gebeurt er weinig.
En in Noord Korea is die persoonsbescherming goed geregeld ??quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Die inspectie die drie dagen van tevoren belt dat ze misschien langskomen? Die inspectie die alleen kijkt naar valbeveiliging en of je wel een helm draagt? De arbeidsinspectie is een lachertje hier.
Geen idee. Weet jij dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
En in Noord Korea is die persoonsbescherming goed geregeld ??
Ik was in India in Hyderabad op een bouwplaats twee maand terug en ik denk dat het in Noord Korea nog veel erger is, voordeel is wel dat daar nauwelijks iets gebouwd wordtquote:
Wat is dit nu weer voor post?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik was in India in Hyderabad op een bouwplaats twee maand terug en ik denk dat het in Noord Korea nog veel erger is, voordeel is wel dat daar nauwelijks iets gebouwd wordt
alsof je wat ziet man. Overal is over nagedachtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar camera's zijn zo klein tegenwoordig, dat kunnen ze niet verbieden
Noord-Korea is een machtige staat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:53 schreef Ridocar het volgende:
Het kan aan mij liggen maar zolang er niets gebeurt tegen NK kan het gewoon zijn gang gaan. En dat terwijl zo'n beetje de halve wereld tegen dit regime is. Ja, de vriendjes van Noord-Korea zullen natuurlijk niet blij zijn als men het land binnenvalt, Kim Jung Il een gaatje in z'n hoofd schiet en het land proberen te hervormen.
Maar waarom wordt er niet een keertje collectief tegen opgetreden? Is het leger van NK dan zo groot? Of is het puur een geldkwestie en valt er gewoon niks te halen (qua grondstoffen) in het land?
Is deze al geweest ? Er valt geen olie te halen! (geen zin om 9 paginas door te lezen, excuses )quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:53 schreef Ridocar het volgende:
Het kan aan mij liggen maar zolang er niets gebeurt tegen NK kan het gewoon zijn gang gaan. En dat terwijl zo'n beetje de halve wereld tegen dit regime is. Ja, de vriendjes van Noord-Korea zullen natuurlijk niet blij zijn als men het land binnenvalt, Kim Jung Il een gaatje in z'n hoofd schiet en het land proberen te hervormen.
Maar waarom wordt er niet een keertje collectief tegen opgetreden? Is het leger van NK dan zo groot? Of is het puur een geldkwestie en valt er gewoon niks te halen (qua grondstoffen) in het land?
NK is volstrekt niet interessant , maar wel hongerig en gevaarlijk, soort van magere dolle hondquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef jisba het volgende:
[..]
Is deze al geweest ? Er valt geen olie te halen! (geen zin om 9 paginas door te lezen, excuses )
Van NK kant neem ik aan? De werkelijkheid is natuurlijk dat de terdoodveroordeelden waarschijnlijk geen vriendjes van Kim meer waren, misschien bezig waren met revolutionaire plannetjes of andere anti-Kim dingetjes. Tja, dus verzinnen ze maar een reden om ze om te brengen.quote:
Hondsdolheid denk ik eerder aan, en we weten allemaal hoe gevaarlijk dat is natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
NK is volstrekt niet interessant , maar wel hongerig en gevaarlijk, soort van magere dolle hond
Als je in pyongyang zit merk je daar niet zoveel van. Ga je naar een andere stad/dorp, dan is het muisstil en kan je inderdaad meer sterren zien dan in Amsterdamquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:51 schreef michaelmoore het volgende:
Het scheelt wel dat ze niet hoeven te investeren in paspoorten, ik moet zo mijn paspoort gaan verlengen
En het schijnt een van de weinige plaatsen op aarde te zijn waar het echt donker is s'nachts
[ afbeelding ]
Ja dat is het voordeel als er geen snelwegen, en treinen zijn en geen verlichting langs de wegen is en maar een stad met lampenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Als je in pyongyang zit merk je daar niet zoveel van. Ga je naar een andere stad/dorp, dan is het muisstil en kan je inderdaad meer sterren zien dan in Amsterdam
Ow? Naar mij weten ben ik tijdens mijn vakantie toch buiten Pyongyang geweestquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jij mag helemaal niet de stad uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |