Dat zou wel heel opmerkelijk zijn, als ze dat lukt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:53 schreef Ridocar het volgende:
Kim Jung Il een gaatje in z'n hoofd schiet
Verdomd, dat had ik nog niet eens opgemerkt!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:01 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Dat zou wel heel opmerkelijk zijn, als ze dat lukt.
Oja, Jong-un. Grote Geweldige Leider Opperbevelhebber Machtsstrijders Met Z'n Grote Piemel. Ofzo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:01 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Dat zou wel heel opmerkelijk zijn, als ze dat lukt.
Van zijn hoofd zal inmiddels niets meer overzijn. Ze hebben waarschijnlijk de meeste kans bij Un.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:05 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Oja, Sung. Grote Geweldige Leider Opperbevelhebber Machtsstrijders Met Z'n Grote Piemel. Ofzo.
Zie ninja-edit. Verdomme, ik haal die namen door elkaar...quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:06 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Van zijn hoofd zal inmiddels niets meer overzijn. Ze hebben waarschijnlijk de meeste kans bij Un.
Not so ninjaquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:07 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Zie ninja-edit. Verdomme, ik haal die namen door elkaar...
1) NK heeft kernwapens en een leiding die wellicht niet zal schromen die in te zettenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:53 schreef Ridocar het volgende:
Het kan aan mij liggen maar zolang er niets gebeurt tegen NK kan het gewoon zijn gang gaan. En dat terwijl zo'n beetje de halve wereld tegen dit regime is. Ja, de vriendjes van Noord-Korea zullen natuurlijk niet blij zijn als men het land binnenvalt, Kim Jung Il een gaatje in z'n hoofd schiet en het land proberen te hervormen.
Maar waarom wordt er niet een keertje collectief tegen opgetreden? Is het leger van NK dan zo groot? Of is het puur een geldkwestie en valt er gewoon niks te halen (qua grondstoffen) in het land?
Lijkt me niet een plan dat ergens toe leidt. Ja, ellende en oorlog.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Stoppen met voedsel en olie geven zou een goed begin zijn. Jammer voor de bevolking, maar die heeft het nu toch al slecht.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:23 schreef Teutoon het volgende:
Wat geeft 'ons' het recht om dat land binnen te vallen? Besef je eigenlijk wel wat je schrijft? Onder het mom van 'democratie en vrijheid' leggen Westerse landen hun normen en waarden op aan andere landen. Dat daarbij tienduizenden doden vallen lijkt niemand wat uit te maken. Dat Noord-Korea een dictatuur is vind ik niet relevant, en mag geen reden zijn om dat land binnen te vallen. Cultuur-relativisme is belangrijk.
Daarnaast vind ik het wel interessant dat het land ongebonden, homogeen en militaristisch is. Er heerst nog geen Anglo-Amerikaanse invloed. Een van de weinige landen die nog anno 2012 dapper standhouden tegen de Grote Boze Wereld en hun eigen weg volgen. Zie het als een Gallisch dorpje dat omsingeld is door talloze Romeinse legerkampen en zich weigert daaraan over te geven.
Wat klopt er dan niet aan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:26 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven.
Sowieso de tweede alineaquote:
Om maar met evenveel argumenten te komen als jij. Het klopt wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:32 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Sowieso de tweede alinea
Alle beslissingen worden genomen uit een geldkwestie. Als er niks te verdienen valt, gebeurt het niet.quote:Of is het puur een geldkwestie en valt er gewoon niks te halen (qua grondstoffen) in het land?
Het westen zijn die rare jongens.... Noord Korea die olijke Galliërs?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Om maar met evenveel argumenten te komen als jij. Het klopt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |