quote:bouwjaar / 06-2010
km-stand / 86.028
kenteken / 67-LP-H8
brandstof / Diesel
carrosserievorm / Sedan
kleur / Indigo Blue
transmissie / Automaat
motor / 2995 cc
vermogen / 202 kW / 275 pk
gewicht / 1744 kg
APK / Bij aflevering
btw/marge / BTW-auto
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Vriendin helpen want brommer was band leeg en fiets is ook stukquote:
Vanavond lekker in slaap wijchenquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:36 schreef Duvel het volgende:
Het had ook de 1744 "Wijchen" kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Die locs stuiteren nogal, zou ik geen wijchen noemen.quote:
Ow.. Jammer. Ik kon altijd wel goed in de trein slapen.. en mensen schoppen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die locs stuiteren nogal, zou ik geen wijchen noemen.
Ja, maar dan zit je niet op de loc.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow.. Jammer. Ik kon altijd wel goed in de trein slapen.. en mensen schoppen....
Komt me bekend voor.quote:Inside joke: De eerste keer dat Wijchen uit SD z'n mond kwam wist ik niet wat ie bedoelde trouwens.
Inmiddels weet ie ook dat het in slaap Wijchen is.
Weet je wat ze in mijn woonplaats tegen Nijmegen zeggenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit je niet op de loc.
[..]
Komt me bekend voor.
Wat mijn kleine broertje zegt.quote:
te veel of te weinig koffie op?quote:
Volgens mij ken je nog wel een goede leverancierquote:
Neen, in december kom ik 3 weken, maar voorlopig zit ik nog wel even hierquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:07 schreef Tjabbo het volgende:
how's life X? Alweer in die Niederlände ?
Hoe is het Oosten des Hollands!? Zag dat je een huis gekocht hebt?!quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:07 schreef Tjabbo het volgende:
how's life X? Alweer in die Niederlände ?
Ja huis gekocht idd. moet nog wat aan verbouwd, hopelijk volgende maand er in.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoe is het Oosten des Hollands!? Zag dat je een huis gekocht hebt?!
Vroeg me al af wat de logica was; dacht eerst een soort sponsor contractquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:08 schreef Tjabbo het volgende:
Lol. ja wat een ranzige troep is dat hey.
Maar wel lachen, elke keer als ik iets daarover op vleesboek zet, dan gaat iedereen zeuren wat voor bagger het is, en dat komt dus op hun pagina terecht. wheheheh
Er zit een gastje bij maas koffie vast elke keer met zo'n kop van "oh nee he, wéér die gast!".
Humor.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vroeg me al af wat de logica was; dacht eerst een soort sponsor contract
Feel teh love bitch!quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:34 schreef ook_gek het volgende:
Xtreem!
Tjabbo!
Het begint eindelijk gezellig te worden
Krijg er spontaan een vochtig poepertje vanquote:
Zou leuk zijn als ze je een jaar lang koffie cadeau deden, voor thuis.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:08 schreef Tjabbo het volgende:
Lol. ja wat een ranzige troep is dat hey.
Maar wel lachen, elke keer als ik iets daarover op vleesboek zet, dan gaat iedereen zeuren wat voor bagger het is, en dat komt dus op hun pagina terecht. wheheheh
Er zit een gastje bij maas koffie vast elke keer met zo'n kop van "oh nee he, wéér die gast!".
Humor.
Moet je even aan SD vragen. Hoezoquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:52 schreef Tjabbo het volgende:
Anne, babe
Wanneer ben je weer vrijgezel?
Hahaha ja vanwege alle goede reclamequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze je een jaar lang koffie cadeau deden, voor thuis.
Lepeltje jus kwam mee?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Krijg er spontaan een vochtig poepertje van
dan hoef ik geen dating sites op voor een leuke grietquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet je even aan SD vragen. Hoezo?
Trek maar een nummertjequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan hoef ik geen dating sites op voor een leuke griet
Jawel, maar hoe meer oude pta chatters hoe beter!quote:
Ik schat eerder in dat jij Thabbo mag trekkenquote:
Mooi moment om een echte sportwagen te kopen! Iets Italiaans, hoge toeten, lekker jank geluidquote:
Pak hem terug! Pak hem terug!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:05 schreef Anne het volgende:
Fijn als er een collega achter je rug om zit te klagen bij hogere hand, alleen maar vanwege zijn maandagochtendhumeur.
Dat ga ik onthouden..
Jammer voor hem kon ik heel goed onderbouwen, met bewijzen, waarom de order zo laat ingeschoten is.
En jammer voor hem laat mijn bazin dus weten dat hij degene is die geklaagd heeft.
thermosjerrycan voor bij het klussenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze je een jaar lang koffie cadeau deden, voor thuis.
en hoe was het weslan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:44 schreef densmee het volgende:
Zo wat een feest dag vanmorgen in maasland geweest nu weer in beesel de teller staat al op 350 km en dan moet ik straks ook nog naar oirschot en dan weer naar huis
Wat een geduld zeg!quote:Op maandag 17 september 2012 12:26 schreef Freezer het volgende:
Oude eigenaren vertraagden de boel. Bod in overweging nemen om vervolgens uitstel te vragen omdat ze zich wilden oriënteren op nieuwbouw... 1.5 maand later weer geïnformeerd of ze nog in leven waren. Tegenbod gekregen met het verzoek of we ze wat meer tijd wilden geven omdat zij zich nu wilden oriënteren op de koopmarkt. Wij weer tegen bod gedaan. Weer 2 maanden niets van ze gehoord.
Ondertussen had onze aankoopmakelaar de hoop al lang opgegeven.
Wij verder kijken naar andere huizen, maar hier hadden wij de klik niet.
Dus na 2 maanden reageerden ze weer met een tegenbod, maar nu wilde ze weer tijd omdat ze zich wilden oriënteren op de huurmarkt.
Uiteindelijk zijn wij nog verder gezakt met ons bod, omdat het ze vreselijk lang duurde.
Ze schijnen wat gehuurd te hebben en zijn akkoord gegaan met de geboden prijs.
Na 10 maanden en iets van 9 dagen hebben wij uiteindelijk de papieren getekend en de sleutel gekregen.
Dat was het beste gevoel ooit. Ons eerste eigen koophuis.
kut, tyfus druk, wegen die alle kanten op golven omdat de grond daar rot is, alles is water.quote:
Zoiets als hier!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:14 schreef densmee het volgende:
[..]
kut, tyfus druk, wegen die alle kanten op golven omdat de grond daar rot is, alles is water.
SD neemt het zonnetje mee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wen er maar aan, het weer wordt alleen maar slechter komende tijd.
nee, er is wel een plekkie voor de maanquote:
eilandje moet ook mee, samen met het vliegtuigje voor Balkoniaquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef Anne het volgende:
Hij heeft 2 koffers.
Maar er is maar 1 zon. Wist je niet, of wel?
en gaat hij dan wieder zurück nach das Ausland?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef Anne het volgende:
Hij komt maar liefst twee hele weken terug.
klote weer vandaag hèquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:47 schreef Anne het volgende:
Nee, daar krijg ik slechte zin van. Ander onderwerp.
Edit; dat was een reactie op Barca..
ik heb de halve dag op de weg gezeten en als je dan ziet wat voor een mongolen er zijn als er een paar druppels regen vallenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Anne het volgende:
Ik heb geen idee densmee, ik ben niet buiten geweest en ik zit met mijn rug naar het raam.
welkom in de wereldquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:50 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb de halve dag op de weg gezeten en als je dan ziet wat voor een mongolen er zijn als er een paar druppels regen vallen
die heb je overal hoor, en vooral op die plekken waar de huisvrouwen naar buiten worden gejagen om eten te gaan halenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:36 schreef lipje het volgende:
[..]
welkom in de wereld
Gelukkig is het in Braboland niet zo druk, dus vallen die dertienchromosomen niet op.
Soms heb je een speciale 'klik ' met een huis... Dit bleek het wachten waard. Mooi vrij uitzicht, toch dicht in de buurt van een stad. Genoeg ruimte... en dubbele garage.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat een geduld zeg!Ik vrees dat ik ( en mijn GF ook
) dat niet op zou kunnen brengen
Graag of helemaal niet zeg maar..........
Dan was FedEx goeikoper geweestquote:Op woensdag 19 september 2012 11:13 schreef Duvel het volgende:
Kut, ik heb iets in de USA besteld, dat geleverd werd door UPS (kut), waarover invoerheffingen komen waarvoor UPS 10,50 administratiekosten rekent (hoerige afzetters). Eens maar nooit weer.
Hoe kan dat danquote:Op woensdag 19 september 2012 11:16 schreef Duvel het volgende:
Eens ff kijken of ik 130 euro kan declareren voor iets dat 42 dollar kostte...
Die was op de bovenste foto los geschoten van de motorquote:Op woensdag 19 september 2012 11:04 schreef Freezer het volgende:
werkte draaien aan de sleutel achterop niet meer?
Shipping 67 dollar, BTW over totale kosten (product + shipping) en dan de hoeren van UPS nog.quote:
Die optie had de verzender niet geloof ik. Dure les wel.quote:
67 dollar?! Teringjantje. Is het een groot pakketje ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Shipping 67 dollar, BTW over totale kosten (product + shipping) en dan de hoeren van UPS nog.
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
67 dollar?! Teringjantje. Is het een groot pakketje ofzo?
Hij merkte iets aan me en vroeg of ik slechte zin had; En toen heb ik het toch maar gezegd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef Anne het volgende:
Nouja.. hij helpt mij altijd met vanalles, zelfs met mijn motor.
Maar elke keer als hij een keer slechte zin heeft, reageert ie dat om de een of andere reden af op mij. Gisteren was dus niet de eerste keer, maar normaliter doet ie dat gewoon direct tegen mij en dan sneer ik gewoon lekker terug. Maar nu dus achter mijn rug om en daar heb ik echt een hele grote hekel aan; vooral als je van tevoren niet eerst even bij mij verhaal komt halen. Kun je daarna altijd nog klagen bij anderen.
Edit: Eigenlijk zou ik nu graag naar 'm toe willen lopen en dat zeggen; maar dan lap ik mijn bazin erbij die dus eerlijk tegen mij is altijd. En dat is mijn bedoeling ook niet; dan vertelt ze me ook nooit niks meer. Dus ik ga even op mijn handen zitten.
Goedquote:
Me baas rijde altijd mee, maar volgens mij is die gestopt met rijdenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:05 schreef Tjabbo het volgende:
Want dit weekend is er weer de vetste rally van NL
http://hellendoornrally.eu/
Ja klinken ook bruut.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Me baas rijde altijd mee, maar volgens mij is die gestopt met rijden![]()
Nissan 350Z extreem bruut ding!
Ja niet normaal! Ding rijd 1 op 2 haha. Maar dan heb je een hoop plezier volgens hemquote:
Een 350Z?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:48 schreef Anne het volgende:
Mochten jullie het nog niet weten; M5 heeft er eentje gekocht voor de leuks.
Want? Vind het een net niet auto, net als de audi TTquote:
Yup. Een wijvenbak.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want? Vind het een net niet auto, net als de audi TT
Hé ik zei niet dat het vóórbehouden was aan kerels. Alleen dat kerels niet in een TT of 350Z thuis horenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:34 schreef Anne het volgende:
Nou, ik zou ook wel in een skyline willen rijden hoor.
Niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:53 schreef Freezer het volgende:
Wanneer ruil jij haar in voor een Skyline?
Oh, dat klinkt op zich wel goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef Dingest het volgende:
Trouwens, Paal; houd jij het CR-topic hier ook in de gaten? Wordt een poging tot een meet gedaan zaterdag 30 september
Jullie kwamen kort daarna aanrijden jaquote:Op woensdag 19 september 2012 10:21 schreef Dingest het volgende:
En nog een keer voor Paal; ik kreeg deze toegestuurd van Winston (van de 121), komt uit een oldtimerblad of zo:
[ afbeelding ]
Gaan jullie nu op M5 fappen?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Me baas rijde altijd mee, maar volgens mij is die gestopt met rijden![]()
Nissan 350Z extreem bruut ding!
Nee hoor, hij heeft de mietjes uitvoering. De geen die ik leuk vind is van me baas met stuk meer PK en full rally uitvoering. Extreem gaaf ding.quote:
Is het er ééntje uit de Nissan 350Z Challenge?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft de mietjes uitvoering. De geen die ik leuk vind is van me baas met stuk meer PK en full rally uitvoering. Extreem gaaf ding.
Jupquote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef M5 het volgende:
[..]
Is het er ééntje uit de Nissan 350Z Challenge?
iets zegt me dat dat niet geen toeval is...quote:Op woensdag 19 september 2012 19:07 schreef .Neovo. het volgende:
Kak, mijn laptop doet niks meer. Liep compleet vast en viel uit. Nu krijg ik em.met geen mogelijkheid meer aan.
Gelukkig had ik nog geen 5 min geleden een backup gedaan...
Mjah, warm, verder heb ik een kutbui..quote:
nog maar een weekje. en dan de zak leegschuddenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, warm, verder heb ik een kutbui..
Nog een weekie, and then it's all over ..
nou, het ding is de laatste tijd al wat instabiel. Dus daarom deed ik juist een backup. Laatste tijd heel traag of reageert gewoon niet meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
iets zegt me dat dat niet geen toeval is...
Komt helemaal goed, wees maar niet bang.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:38 schreef densmee het volgende:
[..]
nog maar een weekje. en dan de zak leegschudden
Het zal me een stofexplosie geven.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, wees maar niet bang.
ik ben daar zeker niet bang voorquote:Op woensdag 19 september 2012 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, wees maar niet bang.
eelt zal er wel vanaf zijn, dus dat levert weer blaren opquote:Op woensdag 19 september 2012 20:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het zal me een stofexplosie geven.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:08 schreef densmee het volgende:
[..]
eelt zal er wel vanaf zijn, dus dat levert weer blaren op
Nee, schone lakens zijn niet stoffig..quote:Op woensdag 19 september 2012 20:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het zal me een stofexplosie geven.
Mooi, hoeft ook nietquote:Op woensdag 19 september 2012 20:07 schreef densmee het volgende:
[..]
ik ben daar zeker niet bang voor
Gewoon even het CR-topic in de gaten houden denk ik en je mogelijk interesse melden, ben nog aan het kijken of ik ook kan en heb Kees ook op de hoogte gebrachtquote:Op woensdag 19 september 2012 16:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt op zich wel goed
O, da's daar bij dat uitzichtpuntquote:Op woensdag 19 september 2012 16:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jullie kwamen kort daarna aanrijden ja
Beetje jammer dat die voorste auto erbij staat, maar dat was ook wel schering en inslag dit jaar
mi toequote:
goedemorgen dan maarquote:Op donderdag 20 september 2012 07:21 schreef Anne het volgende:
Nee, beetje laat. Net klaar met douchen.
Jes, end mie toequote:
Euw, dan ben je idd laatjes, ach ja, als het werk maar afkomt heahquote:Op donderdag 20 september 2012 07:21 schreef Anne het volgende:
Nee, beetje laat. Net klaar met douchen.
is een nieuwe feature van Boschquote:Op donderdag 20 september 2012 07:27 schreef Anne het volgende:
Domme vraag, maar het display van mijn auto staat op "off", ofwel, de ventilatieshizzle staat uit. Als ik die hoger zet voel ik 'm blazen, maar op het display staat nog steeds off.
Issie stuk?
Is sinds vandaag.. Niks raars gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Vaagjes.. kan idd kaduuk zijn, misschien helpt het om effe de accu los te gooien, als het goed is, wordt alles dan gereset.. als het dan nog hetzelfde is, is er iets overleden of is er een contactje niet helemaal lekker..quote:Op donderdag 20 september 2012 07:27 schreef Anne het volgende:
Domme vraag, maar het display van mijn auto staat op "off", ofwel, de ventilatieshizzle staat uit. Als ik die hoger zet voel ik 'm blazen, maar op het display staat nog steeds off.
Issie stuk?
Is sinds vandaag.. Niks raars gedaan.
nee en de luier past ook nietquote:
Whehe, dat wordt idd een flink maatjequote:
toch zit er iets niet lekker in de aansluiting van het spul..quote:
Nagenoeg standaard toch? Dacht wel lichtes opgeboord enz. Maar aantal PK geen idee. Weet wel dat zijn fors focus een stuk meer PK heeft en dat die 350Z 1 op 2 rijd en dat er een compleet ander differentieel onder zit.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:04 schreef M5 het volgende:
[..]
Die rijden met standaard motoren. VQ35DE of VQ35DE-S1. 300 pk max.
quote:Op donderdag 20 september 2012 09:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nagenoeg standaard toch? Dacht wel lichtes opgeboord enz. Maar aantal PK geen idee. Weet wel dat zijn fors focus een stuk meer PK heeft en dat die 350Z 1 op 2 rijd en dat er een compleet ander differentieel onder zit.
Blijft een beest van een auto met een debiele acceleratie.
Uhuh.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Blijft een beest van een auto met een debiele acceleratie.
Rally uitvoering hequote:
Sterkte... ANWB oid al onderweg?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:31 schreef Anne het volgende:
En toen stond ik stil op de vluchtstrook, kutauto.
We gaan even de neue accu van SD lenenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:47 schreef M5 het volgende:
Klinkt als accu spanning die te laag is. Heb je ook een kapotte dynamo?
Je bedoelt de Ibiza?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:53 schreef Anne het volgende:
[..]
We gaan even de neue accu van SD lenen. We wilden hem eigenlijk slepen, heb ook een sleepoog, maar hij kan nergens in
.
Gecheckt uiteraard. Past nietquote:Op donderdag 20 september 2012 18:02 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik denk naast je mistlampen, achter een rond stukje plastic?
Vreemd. Voor zover ik weet zou het (als je voor de auto staat) naast het linker mistlicht moeten zitten.quote:
Mooi.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:12 schreef Anne het volgende:
Ach ja, geeft niet, M5, auto staat inmiddels in de garage.
Mja.. voor een gereviseerde dynamo is dat wel een gangbare prijs. Balen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:22 schreef Anne het volgende:
Het is de dynamo trouwens en dat gaat me 240 euro kosten.
Ik weet nog een compleet blok met 200pkquote:Op donderdag 20 september 2012 18:22 schreef Anne het volgende:
Mag ik dat zelf bepalen?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:35 schreef Anne het volgende:
Mijn mama gebruikt ook zure appels voor appeltaart en ze zijn altijd te pruimen.
Da's mooi kut.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:22 schreef Anne het volgende:
M'n moeder bakt er gerust twee hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:34 schreef Alfisti het volgende:
Moeten we wel snel zijn voor de knuppel-rukker weer terug is en alles voor ons opvreet..........
ik las iets over appelmoes. laat maarquote:Op donderdag 20 september 2012 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
M'n moeder bakt er gerust twee hoor. En SD mag zich wel een beetje inhouden
.
heuj ik loop straks 8 weken achter met vlaai en taart, dat moet wel ingehaald worden heahquote:Op donderdag 20 september 2012 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
M'n moeder bakt er gerust twee hoor. En SD mag zich wel een beetje inhouden
.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:34 schreef Alfisti het volgende:
Moeten we wel snel zijn voor de knuppel-rukker weer terug is en alles voor ons opvreet..........
Tis tijd voor meet geloof ikquote:
Ik heb niet veel taart op hoor. Zoveel loop je niet achter.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
heuj ik loop straks 8 weken achter met vlaai en taart, dat moet wel ingehaald worden heah
Voor mijn gevoel wel; heel mijn buik is weg joh!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb niet veel taart op hoor. Zoveel loop je niet achter.
quote:
de kids eten de appelmoesquote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef Alfisti het volgende:
Appeltaart meeting bij mama-anne!
* Alfisti port sLipje
ligt de sixpack erin?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel; heel mijn buik is weg joh!
en bij je ex-schoonouders in Siebengewald?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:17 schreef Anne het volgende:
De enigen die bij mijn ouderlijk huis geweest zijn, ooit, zijn BoJo en Alex (waarbij Alex ook wel eens iets heeft gegeten, want mijn ouders hebben standaard eten klaar staan trouwens)![]()
.
En SD natuurlijk, maar die telt niet mee.
En jullie dan bij mij thuis, in Weeze nog. Dat was denk ik die 2 jaar terug?
De meeste powerdrinks die ik zuip zijn 0-cal en sugarfree, dus dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:58 schreef lipje het volgende:
[..]
ligt de sixpack erin?
zo zie je wat rooie stier/monster etc met je doet.
Ja.. maar dat is al veel langer geleden. Daar was vlad de negert ook bij..quote:Op donderdag 20 september 2012 22:00 schreef lipje het volgende:
[..]
en bij je ex-schoonouders in Siebengewald?
klopt wel schnitzels via internetquote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja.. maar dat is al veel langer geleden. Daar was vlad de negert ook bij..
Toen woonde ik nog niet op mezelluf.
Hehe, het is nogal afgelegen ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef lipje het volgende:
[..]
klopt wel schnitzels via internet
en veel zoeken om het te vinden
O ja, dat klopt, dat hebben we ergens op een parkeerplaats gedaan toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:48 schreef Anne het volgende:
Ja, we hadden die schnitzels toch besteld via de interwebs achter in de kofferbak? Die moesten we halen!
We kwamen uiteindelijk wel ongeveer tegelijkertijd aan?
Ik wilde wel dezelfde dag nog in Weeze aankomen iddquote:Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef Dingest het volgende:
[..]
O ja, dat klopt, dat hebben we ergens op een parkeerplaats gedaan toch?![]()
Maar volgens mij gingen Paal en ik zo rond de 100/110, want dat is meestal m'n kruissnelheid, en dat ging toch net even iets te langzaam voor SDGeloof dat ik mijn navigatiesysteem er ook bij moest pakken want die van Paal had issues of zo, ik weet niet meer hoe dat exact zat.
Was uiteindelijk wel goed getimed ja
Ja, maar SD gaf gas omdat we die schnitzels moesten ophalen op een bepaald tijdstipquote:Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef Dingest het volgende:
[..]
O ja, dat klopt, dat hebben we ergens op een parkeerplaats gedaan toch?![]()
Maar volgens mij gingen Paal en ik zo rond de 100/110, want dat is meestal m'n kruissnelheid, en dat ging toch net even iets te langzaam voor SDGeloof dat ik mijn navigatiesysteem er ook bij moest pakken want die van Paal had issues of zo, ik weet niet meer hoe dat exact zat.
Was uiteindelijk wel goed getimed ja
Heuj ik reed in een AMG, dan ga je dus geen 100 rijden op de Autobahn hequote:Op donderdag 20 september 2012 22:36 schreef Dingest het volgende:
Wel mooi dat jullie gelijktijdig reageren met allebei een net iets andere motivatie
Zou ik ook niet doen nee. gas er op!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heuj ik reed in een AMG, dan ga je dus geen 100 rijden op de Autobahn he
Doet wie wat weer ?quote:
[afschuwelijkeslijmbalmodus]Dat heb jij toch niet nodig[/afschuwelijkeslijmbalmodus]quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:54 schreef Anne het volgende:
Straks na het werk eerst naar de schoonheidsspecialiste
FOK! .. Deed het vanochtend van half 6 tot aan die post dus niet.quote:
Jawelquote:[afschuwelijkeslijmbalmodus]Dat heb jij toch niet nodig[/afschuwelijkeslijmbalmodus]
Gaat de schoonheidsspecialiste er vlechtjes in doen ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:35 schreef Anne het volgende:
[..]
JawelMijn wenkbrauwen mogen weer een opfleurbeurt.
Je lijkt hier op?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:35 schreef Anne het volgende:
[..]
JawelMijn wenkbrauwen mogen weer een opfleurbeurt.
Daar heb ik wel een verklaring voor. Liefde maakt immers blindquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:41 schreef Anne het volgende:
Nee, zo erg is het niet. SD ziet het verschil niet eens als ik ben geweest.
Ikzelf wel.
Neh. Mannen zien dat gewoon niet zo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:59 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat Anne het verschil alleen ziet omdat zij de rekening betaald heeft en dus iets wil zien. Pure psychologie.
Je vergeet een mannetje of 7, 8 van de MC, zijn ook PTA'ers toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:28 schreef Anne het volgende:
Okay, vergist, toch net niet op 2 handen te tellen: Sounddragon, Hugster, t0n, Sjoewe, Paladijn, lipje, Alexxxxx, 2cv, t0n, Dingest, vlad, Barcaconia, BoJo en ThaFreak.
Dawast volgens mij.
Jij zit wel met t0n in je hoofd hèquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:28 schreef Anne het volgende:
Okay, vergist, toch net niet op 2 handen te tellen: Sounddragon, Hugster, t0n, Sjoewe, Paladijn, lipje, Alexxxxx, 2cv, t0n, Dingest, vlad, Barcaconia, BoJo en ThaFreak.
Dawast volgens mij.
Valt het jou ook op?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:24 schreef lipje het volgende:
[..]
Jij zit wel met t0n in je hoofd hè
en je vergeet opa Fristi...quote:
Ik had alleen de SC geteld, anders heb ik er nog wel een paar..quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je vergeet een mannetje of 7, 8 van de MC, zijn ook PTA'ers toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |