hoe is het schatje???quote:
wat dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
er zijn betere dagen geweest
kijk je al uit naar zaterdag? 8)quote:
Nee morgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 07:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kijk je al uit naar zaterdag? 8)
Vanavond toch werken trouwens?
zin in of zenuwachtig?quote:
goed dat je niet zenuwachtig bent, er zin in hebben is ook.wel mooi meegenomenquote:
hahahquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:26 schreef wietparkiet het volgende:
Bang_bros had ook zo'n pagina aangemaakt en was gebeld door politie enzo
Haha wat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Er is laatst een evenement aangemaakt op facebook, genaamd project X. Er zijn ondertussen al 33.000 mensen uitbenodigd en 4000 mensen plannen om te komen.
DIt is een uit de hand gelopen verjaardagsfeestje want mensen blijven steeds iedereen uitnodigen.
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/events/172851989506342/
Zo grappig
The powerz of teh interwebz.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Er is laatst een evenement aangemaakt op facebook, genaamd project X. Er zijn ondertussen al 33.000 mensen uitbenodigd en 4000 mensen plannen om te komen.
DIt is een uit de hand gelopen verjaardagsfeestje want mensen blijven steeds iedereen uitnodigen.
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/events/172851989506342/
Zo grappig
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:22 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn beats oortjes waren kapot![]()
wat doet wp, hosselt steelt gratis nieuwe op school
Ik steel niks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee man![]()
we zijn niet allemaal zoals heloef
;$ dat was iets voor buiten het forum ;$quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:32 schreef Oceanview het volgende:
ik ga aangifte doen bij de politie omdat je mijn hart hebt gestolen. :$:$
oh sry =$=$quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
;$ dat was iets voor buiten het forum ;$
vet, begin je vroeg mee danquote:Op dinsdag 18 september 2012 07:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb m'n eerste autorijles 28 sept
Ik was ook op mijn 16e begonnen ook al werd ik 2 dagen daarna 17 ik ben op mijn 16e begonnen.quote:
Doe het lekker zelf.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:33 schreef wietparkiet het volgende:
Maar OV even serieus, geef mijn ondertitel terug
Ah zo ja met 17 mag je al beginnenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik was ook op mijn 16e begonnen ook al werd ik 2 dagen daarna 17 ik ben op mijn 16e begonnen.
16.5 mag je beginnen met rijden, afrijden op je 17equote:Op dinsdag 18 september 2012 10:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah zo ja met 17 mag je al beginnen
Maak een foto van zijn penor en zet die op zijn hyves/facebook/myspace/twitterquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Broertjes die gaan douchen net voordat jij wilt gaan
Bij mij is het omgekeerd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Broertjes die gaan douchen net voordat jij wilt gaan
Verandert niks aan het feit dat hij nu staat te douchen en ik hier zit te fokkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maak een foto van zijn penor en zet die op zijn hyves/facebook/myspace/twitter
Jij gaat douchen net voordat je zus wilt gaan?quote:
Mijn zus gaat net voordat ik erin wil.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij gaat douchen net voordat je zus wilt gaan?
Ohquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn zus gaat net voordat ik erin wil.
hoe durv je boeler zemmel wag mar alskjou ege kom heequote:Op dinsdag 18 september 2012 10:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs haar pet al eens gejat
Stond je wel goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs haar pet al eens gejat
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hoe durv je boeler zemmel wag mar alskjou ege kom hee
watwatwatquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:53 schreef wietparkiet het volgende:
OOOOMGGGG
die foto met dat blousje aan
Nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die met dat bekertje? Schattig juist
Hahgayquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:57 schreef heloef het volgende:
Heloef maakt vrienden twee klassen lager.
Hebben ze het alleen maar over seks.
Die gasten van 16 hebben gewoon een beter seksleven dan ik.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:25 schreef Flippiee het volgende:
lerares die vraagt of ik wil betalen voor een rondleiding door de ArenA))))
Ik had laatst een vacature gekregen waarbij ik rondleidingen moest geven in de ArenA, voor minimumloon geloof ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:25 schreef Flippiee het volgende:
lerares die vraagt of ik wil betalen voor een rondleiding door de ArenA))))
Straks krijg ik een rondleiding van jou, dat zou het wel verdragelijk maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had laatst een vacature gekregen waarbij ik rondleidingen moest geven in de ArenA, voor minimumloon geloof ik.
Tegenwoordig is alles minimumloon. Mensen willen de baan toch wel hebben want het is iets of niets.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had laatst een vacature gekregen waarbij ik rondleidingen moest geven in de ArenA, voor minimumloon geloof ik.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Straks krijg ik een rondleiding van jou, dat zou het wel verdragelijk maken.
Callcenterwerk niet. En veel administratieve baantjes waar ik op heb gesolliciteerd ook niet gelukkig. Valt nog best mee hoeveel er tegen minimumloon wordt aangeboden. In winkels wel ja, maar uitzendbureau valt mee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles minimumloon. Mensen willen de baan toch wel hebben want het is iets of niets.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:40 schreef leeell het volgende:
wrom zo laat naar bed gegaan, helemaal naar de getver
Ja maar Callcenterwerk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Callcenterwerk niet. En veel administratieve baantjes waar ik op heb gesolliciteerd ook niet gelukkig. Valt nog best mee hoeveel er tegen minimumloon wordt aangeboden. In winkels wel ja, maar uitzendbureau valt mee.
Je hebt ook gewoon inbound callcenterwerk hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar Callcenterwerk.De hele dag naar het gezeik van mensen luisteren en boze reacties krijgen.
![]()
Ik hoor verder altijd mensen die net een baan krijgen, dat ze altijd maar het minimumloon krijgen.
Moeten ze me wel terugbellenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef leeell het volgende:
doe gewoon uitzendwerk voordat je wat anders heb
Ja klantenservice. De hele dag naar zeikende mensen luisteren die problemen hebben met een product en niet willen luisteren naar de oplossingen die jij hebt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon inbound callcenterwerk hoorklantenservice enzo. Als je op de site van uitzendbureaus kijkt zie je nog best veel banen voor 10 á 11 euro per uur.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja klantenservice. De hele dag naar zeikende mensen luisteren die problemen hebben met een product en niet willen luisteren naar de oplossingen die jij hebt.
wachten op bellen staat gelijk aan nee, gewoon langsgaan, binnen een dag had ik werk bij Luba hierquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moeten ze me wel terugbellen
Ja dat heb ik gedaan. En toen zou ze het doorgeven aan de '2e ronde' zegmaar. En die moesten mij bellen. Dus ik elke dag bellen dat ik nog niet gebeld ben (want dat had die vrouw van ronde 1 gezegd dat ik dat moest doen als ik niet gebeld werd). Elke keer sorry, je wordt vanmiddag terug gebeld. En nu belde ze net dan indd eindelijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:49 schreef leeell het volgende:
[..]
wachten op bellen staat gelijk aan nee, gewoon langsgaan, binnen een dag had ik werk bij Luba hier
succesquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan. En toen zou ze het doorgeven aan de '2e ronde' zegmaar. En die moesten mij bellen. Dus ik elke dag bellen dat ik nog niet gebeld ben (want dat had die vrouw van ronde 1 gezegd dat ik dat moest doen als ik niet gebeld werd). Elke keer sorry, je wordt vanmiddag terug gebeld. En nu belde ze net dan indd eindelijkhoop dat het wat wordt.
oh beter, wat ga je doen danquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan. En toen zou ze het doorgeven aan de '2e ronde' zegmaar. En die moesten mij bellen. Dus ik elke dag bellen dat ik nog niet gebeld ben (want dat had die vrouw van ronde 1 gezegd dat ik dat moest doen als ik niet gebeld werd). Elke keer sorry, je wordt vanmiddag terug gebeld. En nu belde ze net dan indd eindelijkhoop dat het wat wordt.
Ik kan me niet herinneren dat ik iets anders dan zeurende klanten aan de telefoon bij de BCC had. Daarom nam ik de telefoon ook nooit op.quote:
Callcenterwerkquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef leeell het volgende:
[..]
oh beter, wat ga je doen dan
ik zei gewoon ik wil die baan en niet anders
order picking bij een farmaceutisch bedrijf, geniaal werkquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Callcenterwerkmaar als het betaalt, ach.
Hehehe wat voor werk was dat dan?
Lijkt me nog best leuk indd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:56 schreef leeell het volgende:
[..]
order picking bij een farmaceutisch bedrijf, geniaal werk
ik kan je aanbevelen kan je gelijk beginnen in Leidenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijkt me nog best leuk indd.
Waar zitten ze?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:58 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kan je aanbevelen kan je gelijk beginnen in Leiden
Leiderdorp, Roomburgh, vanaf 21 jaar maar met goede indruk red je het (levende bewijs <<<)quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar zitten ze?En hoeveel verdiend het ong? En en en
Hmmm ik ben 22. Maar ik keek net en het is nog best wel een uur met de trein. Is in principe geen probleem als het vanaf station goed te bereiken is. Maar als ik zonder ov een keer moet werken is het wel gelijk 14 euro voor de trein.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:17 schreef leeell het volgende:
[..]
Leiderdorp, Roomburgh, vanaf 21 jaar maar met goede indruk red je het (levende bewijs <<<)
en hoe oud ben je, ik heb uurloon ; 4.80 en met vakantiegeld en vakantiedagen iets van 6.50
zelf kiezen wanneer je werkt, hoe vaak etc
maandag t/m vrijdag werk , vooral in de avondenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hmmm ik ben 22. Maar ik keek net en het is nog best wel een uur met de trein. Is in principe geen probleem als het vanaf station goed te bereiken is. Maar als ik zonder ov een keer moet werken is het wel gelijk 14 euro voor de trein.
Ik stuur wel gewoon een motivatiebrief en cv, kan altijd kijken. Thanks voor de tip iig!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:27 schreef leeell het volgende:
[..]
maandag t/m vrijdag werk , vooral in de avonden
gelegen naast station Leiden Lammerschans
ik nog 2 uurquote:
gemenerdquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gemenerdgeen knuffel van mij zaterdag ;s
Doe je toch wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gemenerdgeen knuffel van mij zaterdag ;s
Welke opleiding?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:04 schreef FL_Freak het volgende:
mocht de baan krijgen niet doorgaan, ga ik een nieuwe opleiding doen.
Ahh okayquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:08 schreef Snowbells het volgende:
Minimeet ik hypocriet en happy (en iel en dv misschien)
huh???????quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:08 schreef Snowbells het volgende:
Minimeet ik hypocriet en happy (en iel en dv misschien)
Iig in de zorg sector. Het is breed, maar ik moet mij er nog goedi n vediepen. Nou ik denk eerst jaarte kutbaan doen en dan volgend jaar september te starten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke opleiding?
En dan laat in stromen of wat want opleidingen zijn al gestart
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat we niet in leiden zijn dan
Kan je niet in februari instromen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iig in de zorg sector. Het is breed, maar ik moet mij er nog goedi n vediepen. Nou ik denk eerst jaarte kutbaan doen en dan volgend jaar september te starten.
maar verklaar je nader aan happy :Squote:
Waarom zorgsector? Ik zou lekker doorgaan op IT gebied man. Je hebt toch mbo4 informatica papiertje? Dan kun je (technische?) informatica als het goed is verkort doen. Ben je in 3 jaar klaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iig in de zorg sector. Het is breed, maar ik moet mij er nog goedi n vediepen. Nou ik denk eerst jaarte kutbaan doen en dan volgend jaar september te starten.
ga.naar arnhem danquote:
quote:
Nou als ik deze baan niet krijg, dan heb ik eerlijk gezegd echt genoeg IT man echtquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zorgsector? Ik zou lekker doorgaan op IT gebied man.
hihiquote:
arnhem is kankerverquote:
Weet niet, is dat aan te raden en kom je dan al niet in een klas dat elkaar dan allemaal al elkaar kent?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je niet in februari instromen?
Zie edit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou als ik deze baan niet krijg, dan heb ik eerlijk gezegd echt genoeg IT man echt
Dat laatste boeit toch niet? Na 3 weken is dat ook weer over.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet niet, is dat aan te raden en kom je dan al niet in een klas dat elkaar dan allemaal al elkaar kent?
ik.ben het waardquote:
nequote:
Dat is hbo toch? En wat krijg je dan precies allemaal?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zorgsector? Ik zou lekker doorgaan op IT gebied man. Je hebt toch mbo4 informatica papiertje? Dan kun je (technische?) informatica als het goed is verkort doen. Ben je in 3 jaar klaar.
Is lekkerquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat moet je niet drinken domme blondine
woewwe gemeen kkjochquote:
Ja dat wel, maar die kennen elkaar ook pas 4 maanden dan. Ik zou me daar niet door tegen laten houden. Er zullen ook mensen afhaken in februari dus het is een beetje een wisselwerking ook. Ik weet niet of het aan te raden is, zelf nooit gebruik van gemaakt. Maar misschien even informeren?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet niet, is dat aan te raden en kom je dan al niet in een klas dat elkaar dan allemaal al elkaar kent?
Ja ditquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat laatste boeit toch niet? Na 3 weken is dat ook weer over.
Ja is hbo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is hbo toch? En wat krijg je dan precies allemaal?
Ja ga ik ook zeker doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar die kennen elkaar ook pas 4 maanden dan. Ik zou me daar niet door tegen laten houden. Er zullen ook mensen afhaken in februari dus het is een beetje een wisselwerking ook. Ik weet niet of het aan te raden is, zelf nooit gebruik van gemaakt. Maar misschien even informeren?
Ik heb wel 1 belangrijk detail nog niet vertelt en dat is dat ik binnen de IT sector alleen eventueel verkoop/technische dienst wil draaien. En dat is (bijna) allemaal mbo niveau en zou ik met een hbo diploma te duur zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja is hbo.
http://www.hogeschoolrotterdam.nl/opleidingen/informatica
En dan kun je, als je goed in wiskunde bent, technische informatica doen.Ik zou als je ook maar enigszins motivatie hebt sowieso proberen hbo te halen, toch net wat betere basis dan mbo.
IK ZIE HAARquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 belangrijk detail vertelt en dat is dat ik binnen de IT sector alleen eventueel verkoop/technische dienst wil draaien. En dat is (bijna) allemaal mbo niveau en zou ik met een hbo diploma te duur zijn.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat moet je niet drinken domme blondine
Daar is juist het geld in te vinden man.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik geef weinig neuk om systeembeheer/software engineer/photoshoppen.
Ja maar er zitten stukjes aloë vera inquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Aloe vera is een plant, en snow is een blondine
Ja, een doosje bacillen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
Ha ik ben niet ziek. krijg ik nu een prijsje?
Daarom.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar is juist het geld in te vinden man.maar dan is het misschien beter om wat anders te doen inderdaad.
Ja en veel mensen om me heen ookquote:
Nee sperma in je oog.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
Ha ik ben niet ziek. krijg ik nu een prijsje?
Hihi nee die van jou XDquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
huh bied je nou jouw doosje (inclusief bacillen) aan aan wp.
Ja, hier ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en veel mensen om me heen ookBeterschap
tvquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, hier ook.
Jij ook beterschap.
Ik ga weer op de bank dom televisie kijken.
Welkom in Nederland.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:26 schreef leeell het volgende:
regen, regen en nog eens regen deze week, bah
volgende week zelfde laken een pak vooralsnogquote:
ga wegquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:27 schreef Snowbells het volgende:
Regen is leuk regen is fijn ik wil dat er altijd regen kon zijn.
emo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:27 schreef Snowbells het volgende:
Ik wacht de meet wel even afquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben soms best grappig. Eigenlijk best vaak.
Snijden is leuk snijden is fijn, ik wou dat ik het sneetje in mijn arm kon zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:27 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snijden is leuk snijden is fijn, ik wou dat ik het sneetje in mijn arm kon zijn.
De druk... Ik kan het niet aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wacht de meet wel even af
Daarom snap ik WP wel die creëert zo'n laag verwachtingspatroon door zijn posts, dan kan hij alleen maar mee vallen bij meets.quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom snap ik WP wel die creëert zo'n laag verwachtingspatroon door zijn posts, dan kan hij alleen maar mee vallen bij meets.
Eindelijk iemand die weet hoe ik rolquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom snap ik WP wel die creëert zo'n laag verwachtingspatroon door zijn posts, dan kan hij alleen maar mee vallen bij meets.
youdontsay.jpgquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]Ik hoop dat je weet dat dat een grap van mij was.
Je doet alsof ik 12 benquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:35 schreef Typisch het volgende:
Ik verwacht ook wel van snowbells dat het zo'n schattig jong meisje is, zo onschuldig enzo. Zoals mijn zusje was toen ze zo oud was.En dan als ze 16 is ineens full retard en gek doen.
failquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[ [url=C:\Users\Jesper\Pictures\leukgifje.jpg]afbeelding[/url] ]
Als er dit weekend gewonnen wordt doe ik dat met alle plezier.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:34 schreef FL_Freak het volgende:
Typisch, steven en ik gaan gewoon op de meet over voetbal babbelen, ja toch?
Nee hoor, maar omdat ik een zusje heb die 16 is klinkt 15 zo jong.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je doet alsof ik 12 benwat is deze?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er dit weekend gewonnen wordt doe ik dat met alle plezier.
Het is maar 1 jaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, maar omdat ik een zusje heb die 16 is klinkt 15 zo jong.
Ze worden zo snel oudquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso mensen die van na 1990 zijn klinken jong..
Als iemand zegt ja ik ben uit 92' .. dan denk ik dat ze 14 zijn..
leuke dingetjes uit t verleden waren dat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:45 schreef Snowbells het volgende:
Mijn sectorwerkstuk gaat o.a. over MK Ultra, AKTION t4, Josef Mengele, unit 731, the aversion project en giflaboratoriums tijdens de Sovjet Unie
Het is ZO veelquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:46 schreef leeell het volgende:
[..]
leuke dingetjes uit t verleden waren dat.
Waarom moest ik hier nu om lachen ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef Typisch het volgende:
Gister episode 3 & 4 van GoT gekeken en het begint me wel een beetje te trekken (ahahahah trekken xDD), die Jon Snow is wel een baasje eigenlijk.
Jijquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef Typisch het volgende:
Gister episode 3 & 4 van GoT gekeken en het begint me wel een beetje te trekken (ahahahah trekken xDD), die Jon Snow is wel een baasje eigenlijk.
inb4 boze reactie van snow.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:49 schreef leeell het volgende:
Jon Snow is een infantiele bastaard die niet nadenkt, de toffe chars zijn Arya en Jaqen H'ghar
Ik snap die adoratie voor John Snow niet, die gast is echt een kneus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef Typisch het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap die adoratie voor John Snow niet, die gast is echt een kneus.
Jaqenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:49 schreef leeell het volgende:
Jon Snow is een infantiele bastaard die niet nadenkt, de toffe chars zijn Arya en Jaqen H'ghar
Aryaquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:49 schreef leeell het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jon Snow is een kasthomo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaqen. Jon Snow is gewoon een baas.
Ik vond het wel tof hoe diequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Verder nog niet genoeg in de serie om echt te zeggen welke characters ik tof vind. Ook die Arya vind ik wel tof tot nu toe.![]()
Succes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:52 schreef Snowbells het volgende:
Hooooly fuck even dit doorlezen hoor
http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=171145
Walt Disney was een Freemason en die verwerken symbolen in hun werk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:52 schreef Snowbells het volgende:
'Most of the Disney films are used for programming purposes. Some of them are specifically designed for mind-control. '
Wat.
Jaqen is tof hoor, die verhaallijn sowiesoquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
Arya en Tyrion zijn de grootste bazen van de show, de rest komt nog niet eens in de buurt.
Woaw geilquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef Snowbells het volgende:
'This is cia and nsa doing these things. They talked and whispered to me through the air conditioner vents. When I was about 8-9 years old coming out of a sears store with my family they used satelite and spoke inside my head saying they will burry me in concrete up to my head and drill holes in my head and let the ants eat it first then pour gas inside my skull and light it on fire. '
True, maar minder aanwezig dus minder grote baas.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef leeell het volgende:
[..]
Jaqen is tof hoor, die verhaallijn sowieso
Ik weet nieteens wat die site is ik zocht gewoon info over de kinderen van mk ultra voor mijn onderzoek.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:55 schreef Typisch het volgende:
Ben je daar in geďnteresseerd joh snow? David Icke enzo?
mwah, beter gewoon eens een vrijmetselaar oid spreken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef FL_Freak het volgende:
Ook wel erg interessant. Snow dan raad ik je aan om zeitgeist enz te kijken.
Oh oke.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik weet nieteens wat die site is ik zocht gewoon info over de kinderen van mk ultra voor mijn onderzoek.
Het is best interessant dat hersenspoel gedoe.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bedankt Snowie, voor leesvoer in de trein
Aandachtshoertje ..quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Pijltjes zijn tof. Extra aandacht enzo.
Ziek, maar interessant inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is best interessant dat hersenspoel gedoe.
Serieus?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
mwah, beter gewoon eens een vrijmetselaar oid spreken.Ik heb elke maand een afspraak en dan ga ik over die dingen praten, wel tof.
Daar oordeel ik liever zelf overquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet.
Nou en. Ik ben het waard.
Hoezo te vroeg?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar oordeel ik liever zelf overtevens te vroeg om daar nu wat zinnigs over te zeggen.
Oke en wat gebeurd er dn preices allemaal?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
In een van hun loges (soort clubhuis, kerk of hoe je het noemen wil) spreken we dan af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |