Ja is hbo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is hbo toch? En wat krijg je dan precies allemaal?
Ja ga ik ook zeker doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar die kennen elkaar ook pas 4 maanden dan. Ik zou me daar niet door tegen laten houden. Er zullen ook mensen afhaken in februari dus het is een beetje een wisselwerking ook. Ik weet niet of het aan te raden is, zelf nooit gebruik van gemaakt. Maar misschien even informeren?
Ik heb wel 1 belangrijk detail nog niet vertelt en dat is dat ik binnen de IT sector alleen eventueel verkoop/technische dienst wil draaien. En dat is (bijna) allemaal mbo niveau en zou ik met een hbo diploma te duur zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja is hbo.
http://www.hogeschoolrotterdam.nl/opleidingen/informatica
En dan kun je, als je goed in wiskunde bent, technische informatica doen.Ik zou als je ook maar enigszins motivatie hebt sowieso proberen hbo te halen, toch net wat betere basis dan mbo.
IK ZIE HAARquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 belangrijk detail vertelt en dat is dat ik binnen de IT sector alleen eventueel verkoop/technische dienst wil draaien. En dat is (bijna) allemaal mbo niveau en zou ik met een hbo diploma te duur zijn.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat moet je niet drinken domme blondine
Daar is juist het geld in te vinden man.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik geef weinig neuk om systeembeheer/software engineer/photoshoppen.
Ja maar er zitten stukjes aloë vera inquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Aloe vera is een plant, en snow is een blondine
Ja, een doosje bacillen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
Ha ik ben niet ziek. krijg ik nu een prijsje?
Daarom.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar is juist het geld in te vinden man.maar dan is het misschien beter om wat anders te doen inderdaad.
Ja en veel mensen om me heen ookquote:
Nee sperma in je oog.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
Ha ik ben niet ziek. krijg ik nu een prijsje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |