Hmmm ik ben 22. Maar ik keek net en het is nog best wel een uur met de trein. Is in principe geen probleem als het vanaf station goed te bereiken is. Maar als ik zonder ov een keer moet werken is het wel gelijk 14 euro voor de trein.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:17 schreef leeell het volgende:
[..]
Leiderdorp, Roomburgh, vanaf 21 jaar maar met goede indruk red je het (levende bewijs <<<)
en hoe oud ben je, ik heb uurloon ; 4.80 en met vakantiegeld en vakantiedagen iets van 6.50
zelf kiezen wanneer je werkt, hoe vaak etc
maandag t/m vrijdag werk , vooral in de avondenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hmmm ik ben 22. Maar ik keek net en het is nog best wel een uur met de trein. Is in principe geen probleem als het vanaf station goed te bereiken is. Maar als ik zonder ov een keer moet werken is het wel gelijk 14 euro voor de trein.
Ik stuur wel gewoon een motivatiebrief en cv, kan altijd kijken. Thanks voor de tip iig!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:27 schreef leeell het volgende:
[..]
maandag t/m vrijdag werk , vooral in de avonden
gelegen naast station Leiden Lammerschans
ik nog 2 uurquote:
gemenerdquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gemenerdgeen knuffel van mij zaterdag ;s
Doe je toch wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gemenerdgeen knuffel van mij zaterdag ;s
Welke opleiding?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:04 schreef FL_Freak het volgende:
mocht de baan krijgen niet doorgaan, ga ik een nieuwe opleiding doen.
Ahh okayquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:08 schreef Snowbells het volgende:
Minimeet ik hypocriet en happy (en iel en dv misschien)
huh???????quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:08 schreef Snowbells het volgende:
Minimeet ik hypocriet en happy (en iel en dv misschien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |