hoe durv je boeler zemmel wag mar alskjou ege kom heequote:Op dinsdag 18 september 2012 10:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs haar pet al eens gejat
Stond je wel goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs haar pet al eens gejat
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hoe durv je boeler zemmel wag mar alskjou ege kom hee
watwatwatquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:53 schreef wietparkiet het volgende:
OOOOMGGGG
die foto met dat blousje aan
Nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die met dat bekertje? Schattig juist
Hahgayquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:57 schreef heloef het volgende:
Heloef maakt vrienden twee klassen lager.
Hebben ze het alleen maar over seks.
Die gasten van 16 hebben gewoon een beter seksleven dan ik.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:25 schreef Flippiee het volgende:
lerares die vraagt of ik wil betalen voor een rondleiding door de ArenA))))
Ik had laatst een vacature gekregen waarbij ik rondleidingen moest geven in de ArenA, voor minimumloon geloof ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:25 schreef Flippiee het volgende:
lerares die vraagt of ik wil betalen voor een rondleiding door de ArenA))))
Straks krijg ik een rondleiding van jou, dat zou het wel verdragelijk maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had laatst een vacature gekregen waarbij ik rondleidingen moest geven in de ArenA, voor minimumloon geloof ik.
Tegenwoordig is alles minimumloon. Mensen willen de baan toch wel hebben want het is iets of niets.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had laatst een vacature gekregen waarbij ik rondleidingen moest geven in de ArenA, voor minimumloon geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |