leuke dingetjes uit t verleden waren dat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:45 schreef Snowbells het volgende:
Mijn sectorwerkstuk gaat o.a. over MK Ultra, AKTION t4, Josef Mengele, unit 731, the aversion project en giflaboratoriums tijdens de Sovjet Unie
Het is ZO veelquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:46 schreef leeell het volgende:
[..]
leuke dingetjes uit t verleden waren dat.
Waarom moest ik hier nu om lachen ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef Typisch het volgende:
Gister episode 3 & 4 van GoT gekeken en het begint me wel een beetje te trekken (ahahahah trekken xDD), die Jon Snow is wel een baasje eigenlijk.
Jijquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef Typisch het volgende:
Gister episode 3 & 4 van GoT gekeken en het begint me wel een beetje te trekken (ahahahah trekken xDD), die Jon Snow is wel een baasje eigenlijk.
inb4 boze reactie van snow.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:49 schreef leeell het volgende:
Jon Snow is een infantiele bastaard die niet nadenkt, de toffe chars zijn Arya en Jaqen H'ghar
Ik snap die adoratie voor John Snow niet, die gast is echt een kneus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef Typisch het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap die adoratie voor John Snow niet, die gast is echt een kneus.
Jaqenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:49 schreef leeell het volgende:
Jon Snow is een infantiele bastaard die niet nadenkt, de toffe chars zijn Arya en Jaqen H'ghar
Aryaquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:49 schreef leeell het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jon Snow is een kasthomo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaqen. Jon Snow is gewoon een baas.
Ik vond het wel tof hoe diequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Verder nog niet genoeg in de serie om echt te zeggen welke characters ik tof vind. Ook die Arya vind ik wel tof tot nu toe.![]()
Succes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:52 schreef Snowbells het volgende:
Hooooly fuck even dit doorlezen hoor
http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=171145
Walt Disney was een Freemason en die verwerken symbolen in hun werk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:52 schreef Snowbells het volgende:
'Most of the Disney films are used for programming purposes. Some of them are specifically designed for mind-control. '
Wat.
Jaqen is tof hoor, die verhaallijn sowiesoquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
Arya en Tyrion zijn de grootste bazen van de show, de rest komt nog niet eens in de buurt.
Woaw geilquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef Snowbells het volgende:
'This is cia and nsa doing these things. They talked and whispered to me through the air conditioner vents. When I was about 8-9 years old coming out of a sears store with my family they used satelite and spoke inside my head saying they will burry me in concrete up to my head and drill holes in my head and let the ants eat it first then pour gas inside my skull and light it on fire. '
True, maar minder aanwezig dus minder grote baas.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:54 schreef leeell het volgende:
[..]
Jaqen is tof hoor, die verhaallijn sowieso
Ik weet nieteens wat die site is ik zocht gewoon info over de kinderen van mk ultra voor mijn onderzoek.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:55 schreef Typisch het volgende:
Ben je daar in geļnteresseerd joh snow? David Icke enzo?
mwah, beter gewoon eens een vrijmetselaar oid spreken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef FL_Freak het volgende:
Ook wel erg interessant. Snow dan raad ik je aan om zeitgeist enz te kijken.
Oh oke.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik weet nieteens wat die site is ik zocht gewoon info over de kinderen van mk ultra voor mijn onderzoek.
Het is best interessant dat hersenspoel gedoe.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bedankt Snowie, voor leesvoer in de trein
Aandachtshoertje ..quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Pijltjes zijn tof. Extra aandacht enzo.
Ziek, maar interessant inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is best interessant dat hersenspoel gedoe.
Serieus?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
mwah, beter gewoon eens een vrijmetselaar oid spreken.Ik heb elke maand een afspraak en dan ga ik over die dingen praten, wel tof.
Daar oordeel ik liever zelf overquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet.
Nou en. Ik ben het waard.
Hoezo te vroeg?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar oordeel ik liever zelf overtevens te vroeg om daar nu wat zinnigs over te zeggen.
Oke en wat gebeurd er dn preices allemaal?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
In een van hun loges (soort clubhuis, kerk of hoe je het noemen wil) spreken we dan af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |