quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Straks krijg ik een rondleiding van jou, dat zou het wel verdragelijk maken.
Callcenterwerk niet. En veel administratieve baantjes waar ik op heb gesolliciteerd ook niet gelukkig. Valt nog best mee hoeveel er tegen minimumloon wordt aangeboden. In winkels wel ja, maar uitzendbureau valt mee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles minimumloon. Mensen willen de baan toch wel hebben want het is iets of niets.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:40 schreef leeell het volgende:
wrom zo laat naar bed gegaan, helemaal naar de getver
Ja maar Callcenterwerk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Callcenterwerk niet. En veel administratieve baantjes waar ik op heb gesolliciteerd ook niet gelukkig. Valt nog best mee hoeveel er tegen minimumloon wordt aangeboden. In winkels wel ja, maar uitzendbureau valt mee.
Je hebt ook gewoon inbound callcenterwerk hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar Callcenterwerk.De hele dag naar het gezeik van mensen luisteren en boze reacties krijgen.
![]()
Ik hoor verder altijd mensen die net een baan krijgen, dat ze altijd maar het minimumloon krijgen.
Moeten ze me wel terugbellenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef leeell het volgende:
doe gewoon uitzendwerk voordat je wat anders heb
Ja klantenservice. De hele dag naar zeikende mensen luisteren die problemen hebben met een product en niet willen luisteren naar de oplossingen die jij hebt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon inbound callcenterwerk hoorklantenservice enzo. Als je op de site van uitzendbureaus kijkt zie je nog best veel banen voor 10 á 11 euro per uur.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja klantenservice. De hele dag naar zeikende mensen luisteren die problemen hebben met een product en niet willen luisteren naar de oplossingen die jij hebt.
wachten op bellen staat gelijk aan nee, gewoon langsgaan, binnen een dag had ik werk bij Luba hierquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moeten ze me wel terugbellen
Ja dat heb ik gedaan. En toen zou ze het doorgeven aan de '2e ronde' zegmaar. En die moesten mij bellen. Dus ik elke dag bellen dat ik nog niet gebeld ben (want dat had die vrouw van ronde 1 gezegd dat ik dat moest doen als ik niet gebeld werd). Elke keer sorry, je wordt vanmiddag terug gebeld. En nu belde ze net dan indd eindelijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:49 schreef leeell het volgende:
[..]
wachten op bellen staat gelijk aan nee, gewoon langsgaan, binnen een dag had ik werk bij Luba hier
succesquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan. En toen zou ze het doorgeven aan de '2e ronde' zegmaar. En die moesten mij bellen. Dus ik elke dag bellen dat ik nog niet gebeld ben (want dat had die vrouw van ronde 1 gezegd dat ik dat moest doen als ik niet gebeld werd). Elke keer sorry, je wordt vanmiddag terug gebeld. En nu belde ze net dan indd eindelijkhoop dat het wat wordt.
oh beter, wat ga je doen danquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan. En toen zou ze het doorgeven aan de '2e ronde' zegmaar. En die moesten mij bellen. Dus ik elke dag bellen dat ik nog niet gebeld ben (want dat had die vrouw van ronde 1 gezegd dat ik dat moest doen als ik niet gebeld werd). Elke keer sorry, je wordt vanmiddag terug gebeld. En nu belde ze net dan indd eindelijkhoop dat het wat wordt.
Ik kan me niet herinneren dat ik iets anders dan zeurende klanten aan de telefoon bij de BCC had. Daarom nam ik de telefoon ook nooit op.quote:
Callcenterwerkquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef leeell het volgende:
[..]
oh beter, wat ga je doen dan
ik zei gewoon ik wil die baan en niet anders
order picking bij een farmaceutisch bedrijf, geniaal werkquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Callcenterwerkmaar als het betaalt, ach.
Hehehe wat voor werk was dat dan?
Lijkt me nog best leuk indd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:56 schreef leeell het volgende:
[..]
order picking bij een farmaceutisch bedrijf, geniaal werk
ik kan je aanbevelen kan je gelijk beginnen in Leidenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijkt me nog best leuk indd.
Waar zitten ze?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:58 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kan je aanbevelen kan je gelijk beginnen in Leiden
Leiderdorp, Roomburgh, vanaf 21 jaar maar met goede indruk red je het (levende bewijs <<<)quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar zitten ze?En hoeveel verdiend het ong? En en en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |