SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
De abo-prijzen zijn gewoon meer dan verdubbeldquote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef no1uknow het volgende:
Holy shit die prijzen
http://www.iphoneclub.nl/(...)-bestaande-abonnees/
Mocht ik besluiten mijn 4 gewoon te houden, loopt mijn abo dan gewoon door?
Ik heb destijds immers een abo voor 2 jaar afgesloten, dus ze kunnen ook de voorwaarden aanpassen.![]()
Ik hoor van meerdere kanten dat ze juist niet zo blij zijn met die oude abonnementen omdat ze die niet stop kunnen zetten, ik ken meerder mensen die een 5 los gaan halen en hun oude abonnementen blijven gebruiken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:27 schreef D. het volgende:
[..]
De abo-prijzen zijn gewoon meer dan verdubbeld
Mocht ik besluiten mijn 4 gewoon te houden, loopt mijn abo dan gewoon door?
Ik heb destijds immers een abo voor 2 jaar afgesloten, dus ze kunnen ook de voorwaarden aanpassen.![]()
T-Mobile nieuwe abonnement prijzen is lachwekkend te noemen, wat een belachelijk hoog bedrag. Gelukkig heb ik nog een i-Smart 200 abonnement wat ¤29,99 kost.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Kan me voorstellen dat ze er niet blij mee zijn als ze er nu meer dan het dubbel voor vragen, en dan nog eens met beperkte data. Ben benieuwd of die 'meerdere kanten' het juist hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik hoor van meerdere kanten dat ze juist niet zo blij zijn met die oude abonnementen omdat ze die niet stop kunnen zetten, ik ken meerder mensen die een 5 los gaan halen en hun oude abonnementen blijven gebruiken.![]()
![]()
Ik heb een i300 voor die prijsquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
T-Mobile nieuwe abonnement prijzen is lachwekkend te noemen, wat een belachelijk hoog bedrag. Gelukkig heb ik nog een i-Smart 200 abonnement wat 29,99 kost.![]()
![]()
Het is dat ik nu geen iPhone 5 nodig heb anders was ik naar de Vodafone gegaan met de ''family or friends'' korting.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Niemand heeft er eentje 'nodig'quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is dat ik nu geen iPhone 5 nodig heb anders was ik naar de Vodafone gegaan met de ''family or friends'' korting.![]()
![]()
O jawel hoor. Zijn genoeg mensen die altijd de nieuwste iPhone willen, of zelfs nodig hebben, in hun beleving.quote:Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Schijnt dat in je contract er iets over staat waardoor T-Mobile er niet aan kan sleutelen, maar dit heb ik zelf nooit gecheckt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat ze er niet blij mee zijn als ze er nu meer dan het dubbel voor vragen, en dan nog eens met beperkte data. Ben benieuwd of die 'meerdere kanten' het juist hebben![]()
O jawel hoorquote:. Aangezien zij de keuzes dienen te maken en niet jij!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
De knoop doorgehakt, het gaat de iPhone 5 worden.
Welke provider zal ik echter kiezen: Vodafone, T-Mobile of Telfort?![]()
![]()
Vodafonequote:Op dinsdag 18 september 2012 09:18 schreef STING het volgende:
De knoop doorgehakt, het gaat de iPhone 5 worden.
Welke provider zal ik echter kiezen: Vodafone, T-Mobile of Telfort?![]()
Vodafone. Heeft Telfort ook die toestellease eigenlijk?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ja net als Hiquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:31 schreef Black-Death het volgende:
Vodafone. Heeft Telfort ook die toestellease eigenlijk?![]()
En Telfort heeft traag mobiel internet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Telfort is ook prima. KPN netwerk. T-Mobile zuigt nog steeds behoorlijk met dekking.![]()
Ik heb Telfort en merk daar weinig van, of alleen bij nieuwe abonnementenquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
En Telfort heeft traag mobiel internet.![]()
valt toch wel mee, 2Mbps. En voor 3 euro meer 7quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
En Telfort heeft traag mobiel internet.![]()
14,4 Mb/s van KPN en Voda vind ik toch wel een heel groot verschilquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
valt toch wel mee, 2Mbps. En voor 3 euro meer 7![]()
ja dan ontvang je je whatsapps retesnel!quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
14,4 Mb/s van KPN en Voda vind ik toch wel een heel groot verschil![]()
Wanneer zijn de prijzen eigenlijk bekend van de iphone 5? Is dat binnenkort of pas op het moment dat de iphone 5 te koop is?![]()
iPhone 5 bij T-Mobile (2-jarig abo) 16GB 32GB 64GB
iSmart 75 - 1000MB - 37,50 euro (18,75*) 329,95 429,95 529,95
iSmart 150 - 1250MB - 44,50 euro (22,25*) 249,95 349,95 449,95
iSmart 200 - 1500MB - 49,50 euro (24,75*) 199,95 299,95 399,95
iSmart 300 - 1750MB - 59,50 euro (29,75*) 149,95 249,95 349,95
iSmart 500 - 2000MB - 74,50 euro (37,56*) 99,95 199,95 299,95
*Prijs eerste zes maanden van de looptijd van het abonnement![]()
Tnx.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:09 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
*Prijs eerste zes maanden van de looptijd van het abonnement![]()
eh... Waar dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:16 schreef kilozout het volgende:
Het toestel gister even mijn handen gehad.
Ik ben overtuigd.![]()
Ok, dan vindt jij het niet boeiend.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ja dan ontvang je je whatsapps retesnel!![]()
inderdaad, en wellicht de vraagsteller ook niet. Telfort is wel behoorlijk goedkoper met een sim- onlyquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ok, dan vindt jij het niet boeiend.![]()
Ik geef het dan ook slechts als overweging. Het is nogal een groot gat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
inderdaad, en wellicht de vraagsteller ook niet. Telfort is wel behoorlijk goedkoper met een sim- only
Dat jij het wel vindt meevallen.....dat is je eigen ding.![]()
ja ik doe precies hetzelfde. Jij gaf commentaar op MIJN post hè.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geef het dan ook slechts als overweging. Het is nogal een groot gat.
Dat jij het wel vindt meevallen.....dat is je eigen ding.![]()
Aanvulling geen commentaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ja ik doe precies hetzelfde. Jij gaf commentaar op MIJN post hè.![]()
Dekking. Prijs en service is niet geweldig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:23 schreef STING het volgende:
Ik neigde idd ook al naar Vodafone. Maar enige goede punten op te noemen? Prijs? Dekking? Service?Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Na het zien van de schrikbarend hoge prijzen van T-mobile ga ik dan toch maar voor een sim-only abonnement, waarbij ik de iphone5 los ga bestellen via Ebay...
Zelf dacht ik aan een sim-only abonnement van KPN, omdat ik dan ook Spotify Premium gratis mag gebruiken. Heeft iemand nog (betere) tips voor me?Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon![]()
Waar haal je dit vandaan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:09 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
*Prijs eerste zes maanden van de looptijd van het abonnement
Op de site staat nog niks over de 5![]()
Als je klant bent bij T-Mobile krijg je deze gegevens al. Ik heb ze ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan?
Op de site staat nog niks over de 5
En ik vind het allemaal toch nog wel duur. Ben me aan het bedenken wat ik doe.![]()
Uhm ik ben al 10jaar klant bij hun, mijn vriendin 4 ( daar loopt abo over een maand af ) en heb niks gelezen/ontvangenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:15 schreef Koningin het volgende:
[..]
Als je klant bent bij T-Mobile krijg je deze gegevens al. Ik heb ze ook.
En ik vind het allemaal toch nog wel duur. Ben me aan het bedenken wat ik doe.
En KPN + Voda zijn gok ik even duur
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2012 12:17:01 ]![]()
Kent iemand hier wellicht een goede app waarmee ik mijn pc thuis kan besturen vanaf mijn iPhone wanneer ik niet thuis ben. Weet wel dat er een app was waarmee dat kon maar die kostte geloof ik 25 euro oid, wat me toch net wat te duur is.
Iemand een alternatief voor een wat portomonnee vriendelijker prijsje?"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Shit, ik kom er net pas achter dat de versie van Safari die met iOS 6 uitkomt eindelijk file-uploads gaat ondersteunen
http://www.everythingicaf(...)a-safari/2012/06/15/![]()
Elke SSH-clientquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:18 schreef Narcotical het volgende:
Kent iemand hier wellicht een goede app waarmee ik mijn pc thuis kan besturen vanaf mijn iPhone wanneer ik niet thuis ben. Weet wel dat er een app was waarmee dat kon maar die kostte geloof ik 25 euro oid, wat me toch net wat te duur is.
Iemand een alternatief voor een wat portomonnee vriendelijker prijsje?![]()
![]()
Wow, dat is long time coming. Kun je eindelijk een plaatje uploaden vanuit je browser en wordt iOS daarmee eindelijk geschikt om bv een website te beheren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:21 schreef remlof het volgende:
Shit, ik kom er net pas achter dat de versie van Safari die met iOS 6 uitkomt eindelijk file-uploads gaat ondersteunen
http://www.everythingicaf(...)a-safari/2012/06/15/![]()
Geen idee. Ik heb eerst een sms gekregen en toen wel aangegeven dat ik op de hoogte gehouden wilde worden van de iphone 5 en gister deze mail gekregen....quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:16 schreef Estolan het volgende:
[..]
Uhm ik ben al 10jaar klant bij hun, mijn vriendin 4 ( daar loopt abo over een maand af ) en heb niks gelezen/ontvangen
En KPN + Voda zijn gok ik even duur![]()
Wat heeft je overtuigd? En welke telefoon heb je nu?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:16 schreef kilozout het volgende:
Het toestel gister even mijn handen gehad.
Ik ben overtuigd.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Wow, die prijzen i.c.m. T-Mobile zijn wel erg hoog zeg.
Hopen dat Vodafone wat goedkoper wordt.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Vodafone heeft goedkopere abonnementen dan T-Mobile hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:30 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dekking. Prijs en service is niet geweldig.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
En veel slechter dan de service van T-mobile wordt t ook niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vodafone heeft goedkopere abonnementen dan T-Mobile hoor.![]()
Zelden zo'n goede service gehad als bij T-mobile hoor. Totaal geen klachten over. Had een klacht/opmerking en werd direct teruggebeld door iemand die wist waar hij het over had, en me 3 maanden lang 20% korting op mijn abonnement aanbood.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:07 schreef stijn_ het volgende:
[..]
En veel slechter dan de service van T-mobile wordt t ook niet.![]()
Wat voor service heb je nodig eigenlijk dan? Gewoon je rekeningen betalen en zij zorgen dat je kan bellen/internetten.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ook dat. Service is fijn, maar beter nog heb je het nooit nodig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:10 schreef TC03 het volgende:
Wat voor service heb je nodig eigenlijk dan? Gewoon je rekeningen betalen en zij zorgen dat je kan bellen/internetten.![]()
Bereik in Amsterdam is ook klote met T-Mobile. Aan de andere kant, mocht ik wel meteen weg toen ik daarover belde. Ik was naar A'dam verhuist en had dus vrij weinig aan mijn T-Mobile abonnement. Moest nog 9 maanden mijn contract uitzitten.
Dat was ook de reden dat ik sowieso geen iPhone nam. En bij Apple maar zeggen 'één provider, want dat is kwaliteit', bullshit natuurlijk.
De service bij Vodafone vind ik zelf wel ok. Maar het kan natuurlijk net verschillen met welke medewerker je aan de telefoon praat en hoe de medewerkers in de winkels zijn.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Heeft Apple nooit gezegd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:39 schreef Kenju het volgende:
Dat was ook de reden dat ik sowieso geen iPhone nam. En bij Apple maar zeggen 'één provider, want dat is kwaliteit', bullshit natuurlijk.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Kun je iets meer uitleg geven of eventueel een voorbeeldje geven ofzo?quote:"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Jawel. Net als alle andere beperkingen ten behoeve van de kwaliteit zouden zijn. Gelukkig zijn ze daar wat van afgestapt. Komt deels ook doordat zowel Windows Phone als in mindere mate Android ook beperkter zijn dat wat destijds de norm was voor smartphones.quote:WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Je verzint nu gewoon dingen, dit is nooit gezegd. Kom maar met een bron.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Jawel. Net als alle andere beperkingen ten behoeve van de kwaliteit zouden zijn. Gelukkig zijn ze daar wat van afgestapt. Komt deels ook doordat zowel Windows Phone als in mindere mate Android ook beperkter zijn dat wat destijds de norm was voor smartphones.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Dat zijn ze ook. Niet voor de tweakjes van deze wereld natuurlijk, maar het is voor Truus van driehoog achter best fijn dat ze geen app kan installeren waarmee ze per ongeluk de telefoonapp laat crashen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:45 schreef Kenju het volgende:
Net als alle andere beperkingen ten behoeve van de kwaliteit zouden zijn."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Met een SSH-client kan je remote toegang krijgen op commandline (terminal) niveau tot OSX of Linux. Enige vereiste is dat je een SSH-server draait en poort 22 openhoudt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:44 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Kun je iets meer uitleg geven of eventueel een voorbeeldje geven ofzo?![]()
Klinkt heel ingewikkeld. Ik zoek eigenlijk gewoon een app waarmee ik toegang krijg tot mn windows PC, waarbij ik gewoon mn desktop op het scherm te zien krijg en zo m'n computer kan besturenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een SSH-client kan je remote toegang krijgen op commandline (terminal) niveau tot OSX of Linux. Enige vereiste is dat je een SSH-server draait en poort 22 openhoudt."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
http://itunes.apple.com/a(...)rdp/id288362576?mt=8quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:03 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Klinkt heel ingewikkeld. Ik zoek eigenlijk gewoon een app waarmee ik toegang krijg tot mn windows PC, waarbij ik gewoon mn desktop op het scherm te zien krijg en zo m'n computer kan besturen
http://www.howtogeek.com/(...)-ipad-or-ipod-touch/![]()
Bedankt, ik ga even lezenquote:.
edit: Werkt dus blijkbaar niet bij Home versies van windows
[ Bericht 8% gewijzigd door Narcotical op 18-09-2012 15:50:23 ]"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Gewoon logmein dus?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:03 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Klinkt heel ingewikkeld. Ik zoek eigenlijk gewoon een app waarmee ik toegang krijg tot mn windows PC, waarbij ik gewoon mn desktop op het scherm te zien krijg en zo m'n computer kan besturen![]()
Sinds vorige week woensdag?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vanaf wanneer kon je ios 6 ookweer downloaden![]()
Daar moet je toch flink voor betalen of een abonnement op nemen ofzo?quote:Morgen als het goed isquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vanaf wanneer kon je ios 6 ookweer downloaden"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Hulde aan T-mobile.
Onbeperkt internet, 6 maanden 50% korting op mijn abonnementsprijs en onbeperkt smsjes voor hetzelfde prijs als 2 jaar terug. iPhone 5, here i come.![]()
![]()
Ik gebruik logmein en het werkt prima. Ik heb de proefversie pro, maar volgens mij heb je altijd de lite nog.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Daar moet je toch flink voor betalen of een abonnement op nemen ofzo?
[..]
Morgen als het goed is
Voor een tweede scherm gebruik ik liever air display, dan heb je geen muis in beeld
| Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Neem Splashtop 2 HD, kan zelfs geluid doorsturenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:03 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Klinkt heel ingewikkeld. Ik zoek eigenlijk gewoon een app waarmee ik toegang krijg tot mn windows PC, waarbij ik gewoon mn desktop op het scherm te zien krijg en zo m'n computer kan besturenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Logmein ook, maar air display niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neem Splashtop 2 HD, kan zelfs geluid doorsturen | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Slechte ervaring destijds met Logmein eigenlijk, toen gebruikte ik Teamviewer, die is ook ruk qua kleur, en nu Splashtop 2, die is perfectquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:12 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Logmein ook, maar air display niet.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
An zal ik eens kijken nar splashtop hdquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Slechte ervaring destijds met Logmein eigenlijk, toen gebruikte ik Teamviewer, die is ook ruk qua kleur, en nu Splashtop 2, die is perfect.
Nog afgeprijsd ook toevallig.
Prima appje, heeft ook een optie dat je scherm precies op resolutie van de iPad gaat, dus het is net alsof je Windows 1:1 draait op je iPadquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:14 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
An zal ik eens kijken nar splashtop hd.
Nog afgeprijsd ook toevallig.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dan heb ik maar een 5 inch schermquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Prima appje, heeft ook een optie dat je scherm precies op resolutie van de iPad gaat, dus het is net alsof je Windows 1:1 draait op je iPad
Huh?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:23 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dan heb ik maar een 5 inch scherm
iPad is 9 ofzo manOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
9'7 met een resolutie van 2048x1536 geloof ik, en mijn laptop 13'3 met een resolutie van ik dacht 1280x800quote: | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Die Splashtop past automatisch naar 1080x800 aan geloof ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:27 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
9'7 met een resolutie van 2048x1536 geloof ik, en mijn laptop 13'3 met een resolutie van ik dacht 1280x800Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dan heb ik dus een heel klein schermpjequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die Splashtop past automatisch naar 1080x800 aan geloof ik.
Of bedoel je dat splashtop je ipad laat denken dat hij een 1280 x 800 resoluitie heeft? | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Mijn iPhone 3GS kan niet meer aan. Ik probeer alles, maar het doet helemaal niks. Wat te doen?
Lock + homebutton al geprobeerd...nada...![]()
iPhone 5 kopen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:43 schreef Gladif het volgende:
Mijn iPhone 3GS kan niet meer aan. Ik probeer alles, maar het doet helemaal niks. Wat te doen?![]()
koop een nokia voor 25 als overbrugging. klaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:04 schreef Gladif het volgende:
Dat ik nu zonder telefoon zit misschien.![]()
Trouwens als ik ga rekenen
Nu betaal ik in 2jaar incl 4S 32gb bij i300 ¤1330 ongv
Straks bij 2jaar 5 32gb i300 ¤1500 ongv
Dus een stijging van ¤170
Dus per maand maar ¤7 meer
Valt mee dus
Worst case berekening ¤12.50 pm meer
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2012 18:26:49 ]![]()
Accu opladen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:43 schreef Gladif het volgende:
Mijn iPhone 3GS kan niet meer aan. Ik probeer alles, maar het doet helemaal niks. Wat te doen?
Lock + homebutton al geprobeerd...nada...![]()
Allemaal leuk en aardig, maar ik zou graag eerst de 3gs weer aan de praat willen krijgen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
koop een nokia voor 25 als overbrugging. klaar.![]()
Waar woon je dan in Amsterdam? Ik heb echt overal in Amsterdam prima (3G) bereik met T-Mobile...quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:39 schreef Kenju het volgende:
Bereik in Amsterdam is ook klote met T-Mobile. Aan de andere kant, mocht ik wel meteen weg toen ik daarover belde. Ik was naar A'dam verhuist en had dus vrij weinig aan mijn T-Mobile abonnement. Moest nog 9 maanden mijn contract uitzitten.
Dat was ook de reden dat ik sowieso geen iPhone nam. En bij Apple maar zeggen 'één provider, want dat is kwaliteit', bullshit natuurlijk..![]()
google itquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:28 schreef Gladif het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik zou graag eerst de 3gs weer aan de praat willen krijgen...![]()
zelfde hier. Geen problemen met T-Mobile in Amsterdam. Daarbuiten echter is het slecht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waar woon je dan in Amsterdam? Ik heb echt overal in Amsterdam prima (3G) bereik met T-Mobile...Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Zuid-Oost, nieuwbouwwijk. Maar ik heb geen T-Mobile meer. Drie jaar geleden was het iig erg slecht. En ik hoor van vrienden van me dat ze dat vorig jaar nog steeds hadden. Ook in het centrum ed. Ik weet niet of er inmiddels masten bij zijn geplaatst. Lijkt me niet toch? Mag immers niet zomaar....quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waar woon je dan in Amsterdam? Ik heb echt overal in Amsterdam prima (3G) bereik met T-Mobile...Vind dat altijd zulk dom gedrag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:11 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Nog meer mensen die de donderdagnacht doorbrengen in Oberhausen voor de Apple store?
Ik probeer er volgende maand een te scoren in de VS. Moet alleen wel kijken of een partij hem los aan mij wil verkopen. Is daar niet altijd even makkelijk aangezien je daar een PH of Belcompany-achtige winkels hebt, toch?WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Inderdaad hulde! 2,5 jaar geleden betaalde je voor een 32 GB iPhone 3GS nog maar ((24*29.95) + 199) =) ¤917,80 euro over twee jaar - en daarvoor kregen we maar werkelijk onbeperkt internet á 2 Mbps, 150 belminuten, 150 SMS'jes én Visual Voicemail.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:47 schreef RoW_0 het volgende:
Hulde aan T-mobile.
Onbeperkt internet, 6 maanden 50% korting op mijn abonnementsprijs en onbeperkt smsjes voor hetzelfde prijs als 2 jaar terug. iPhone 5, here i come.
Maar nu is het inderdaad veel beter. Bij het i75 abonnement, gemiddeld slechts ¤32.81 per maand, krijgen we 1 GB internet (en vervolgens 64/64 Kbps onbeperkt), géén Visual Voicemail, 75 belminuten maar wél onbeperkt SMS'en. En dit alles zal, in het geval van een 32 GB iPhone 5, maar ((18.75*6 + 37.50*18) + 429.95) =) ¤1217,45 kosten!
Yes!![]()
So??quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:55 schreef WSquater het volgende:
[..]
Inderdaad hulde! 2,5 jaar geleden betaalde je voor een 32 GB iPhone 3GS nog maar ((24*29.95) + 199) =) ¤917,80 euro over twee jaar - en daarvoor kregen we maar werkelijk onbeperkt internet á 2 Mbps, 150 belminuten, 150 SMS'jes én Visual Voicemail.
Maar nu is het inderdaad veel beter. Bij het i75 abonnement, gemiddeld slechts ¤32.81 per maand, krijgen we 1 GB internet (en vervolgens 64/64 Kbps onbeperkt), géén Visual Voicemail, 75 belminuten maar wél onbeperkt SMS'en. En dit alles zal, in het geval van een 32 GB iPhone 5, maar ((18.75*6 + 37.50*18) + 429.95) =) ¤1217,45 kosten!
Yes!
¤300 verschil = ¤12,50 pm meer, terwijl het ook een "duurder" toestel is
Valt mee vind ik![]()
25 euro per maand.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:21 schreef Estolan het volgende:
[..]
So??
Valt mee vind ik
Edit, 2 jaar![]()
![]()
quote:
Voor de 4S moest ik bijna ¤300 neertellen, nu ¤50 minder voor de 5
Ach, de zorg gaat ook met ruim ¤100 omhoog. Huisverz met ¤50, auto verz met ¤30
Dus tja, zo lang ik + vriendin beide ¤2000 netto pm verdienen, ach
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2012 22:37:13 ]![]()
So? Je betaald 300 eu meer voor mindere service. Even los van het toestel, want daadwerkelijke meerprijs van zo'n ding is ook maar een paar tientjes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:21 schreef Estolan het volgende:
[..]
So??
Valt mee vind ikPeople assume too much.![]()
Dan nog kies ik/wij voor een jong gebruikte iPhone icm met sim- only abonnement a 7,95 per maand.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:36 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dus tja, zo lang ik + vriendin beide ¤2000 netto pm verdienen, ach![]()
![]()
Onzin.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:55 schreef WSquater het volgende:
[..]
Inderdaad hulde! 2,5 jaar geleden betaalde je voor een 32 GB iPhone 3GS nog maar ((24*29.95) + 199) =) ¤917,80 euro over twee jaar - en daarvoor kregen we maar werkelijk onbeperkt internet á 2 Mbps, 150 belminuten, 150 SMS'jes én Visual Voicemail.
Yes!
Eerst iPhone 4: 300 belminuten - 300 smsjes - onbeperkt internet - 45 euro per maand.
Nu iPhone 5: 200 minuten - Onbeperkt smsjes - onbeperkt internet - 49 euro per maand (eerste 6 maanden 50% korting).![]()
Welke service?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:50 schreef very het volgende:
[..]
So? Je betaald 300 eu meer voor mindere service. Even los van het toestel, want daadwerkelijke meerprijs van zo'n ding is ook maar een paar tientjes.
Heb overal waar ik moet zijn bereik![]()
Doe ik ook, losse 2e hands iphone met sim-only.. Alleen hoe kom je op 7,95 p maand? Dan gebruik je wel erg weinig, ofniet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan nog kies ik/wij voor een jong gebruikte iPhone icm met sim- only abonnement a 7,95 per maand.![]()
Vodafone, geen 3G-bereik. What else is newquote:Op woensdag 19 september 2012 01:11 schreef braddofiel het volgende:
[ afbeelding ]
Best redelijk toch?.
2000 light years from home![]()
Niet meer onbeperkt smsen, geen visual voicemail meer, geen onbeperkt internet meer, etcquote:Op woensdag 19 september 2012 07:37 schreef Estolan het volgende:
[..]
Welke service?
Heb overal waar ik moet zijn bereikPeople assume too much.![]()
Dat is bij elke provider zo in de iPhone abo'squote:Op woensdag 19 september 2012 08:36 schreef very het volgende:
[..]
Niet meer onbeperkt smsen, geen visual voicemail meer, geen onbeperkt internet meer, etc
Niks bijz aan dus![]()
Werkt Siri?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Whehe.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vodafone, geen 3G-bereik. What else is new.
![]()
Zal trouwens deze officiele release een hogere build hebben dan de GM? Maw, zal iedereen die de GM draait ook zien dat er een update is?![]()
Echt? Kon al met JB, maar toch wel handigquote:Op woensdag 19 september 2012 09:13 schreef remlof het volgende:
Vanaf vanavond eindelijk files uploaden met de browserOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja...dat klopt. Maar dan vind ik 300 eu duurder + mindere service best een aardig verschil.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:45 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat is bij elke provider zo in de iPhone abo's
Niks bijz aan dus
Ik snap ook niet dat die iPhone abo's duurder moeten zijn dan gewone abo's. Ik stap straks definitief over op WP8...even een jaartje dat aankijken.People assume too much.![]()
Ook goede ervaringen met de service van T-Mobiquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:09 schreef bear87 het volgende:
[..]
Zelden zo'n goede service gehad als bij T-mobile hoor. Totaal geen klachten over. Had een klacht/opmerking en werd direct teruggebeld door iemand die wist waar hij het over had, en me 3 maanden lang 20% korting op mijn abonnement aanbood.![]()
Marketingquote:Op woensdag 19 september 2012 09:17 schreef very het volgende:
[..]
Ja...dat klopt. Maar dan vind ik 300 eu duurder + mindere service best een aardig verschil.
Ik snap ook niet dat die iPhone abo's duurder moeten zijn dan gewone abo's. Ik stap straks definitief over op WP8...even een jaartje dat aankijken.
Ik vind het eerder erg dat het nu om Units gaat ipv 300bel + 300sms, nu is het 300units en dan is het betalen![]()
4S was 35/maand voor 200 minuten nogal een verschilquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:11 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Onzin.
Eerst iPhone 4: 300 belminuten - 300 smsjes - onbeperkt internet - 45 euro per maand.
Nu iPhone 5: 200 minuten - Onbeperkt smsjes - onbeperkt internet - 49 euro per maand (eerste 6 maanden 50% korting).“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dat zou goed kunnen. In ieder geval met mijn huidige abonnement en met de huidige situatie in de telecom. Kom ik er vrij goed uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:41 schreef n8n het volgende:
[..]
4S was 35/maand voor 200 minuten nogal een verschil![]()
Thank you.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://m.techcrunch.com/2(...)at-you-need-to-know/
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Normaal gesproken niet. Ik heb zelf nog niet meegemaakt dat de final versie van de GM-versie afwijkt.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Zal trouwens deze officiele release een hogere build hebben dan de GM? Maw, zal iedereen die de GM draait ook zien dat er een update is?![]()
Dat neem ik wel aan ja. Er zal wel nauwelijks iets wijzigen, maar je wordt vast geupdate naar dezelfde versie die daarna iedereen heeft.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
De GM versie is normaal bit voor bit gelijk aan de versie die daarna iedereen heeft.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:35 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat neem ik wel aan ja. Er zal wel nauwelijks iets wijzigen, maar je wordt vast geupdate naar dezelfde versie die daarna iedereen heeft.![]()
Draait iOS6 een beetje goed op de 3GS? Ik twijfel of ik ga upgraden... Ook omdat ik nog niet zeker weet of ik wel de iPhone 5 ga halen, misschien toch nog een jaartje sim-only.![]()
Hopelijk gaan ze die facebook intergratie nog wel iets beter uitwerken. Je kan nu geen vrienden taggen in je status update.![]()
Het is eerder dat ik 3G standaard uit heb staan omdat de dekking hier niet zo heel uitstekend is, en mijn batterij dan nogal snel leeg gaat...quote:Op woensdag 19 september 2012 07:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vodafone, geen 3G-bereik. What else is new.
![]()
![]()
Mijn ma heeft er iOs 6 op staan, en haar ervaring is dat het juist iets sneller werkt allemaal.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:09 schreef Kremers het volgende:
Draait iOS6 een beetje goed op de 3GS? Ik twijfel of ik ga upgraden... Ook omdat ik nog niet zeker weet of ik wel de iPhone 5 ga halen, misschien toch nog een jaartje sim-only.![]()
MooiVooral de nieuwe nachtstand vind ik erg handig, hoef ik hem niet steeds op airplane mode te zetten
Alleen Apple maps is wel erg karig op een 3GS... Hopen dat Google snel komt met een Map app voor iOS.![]()
Nog handiger is dat je kan instellen dat hij automatisch in die stand gaat van een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd. Nooit meer wakker gebeld worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:55 schreef Kremers het volgende:
MooiVooral de nieuwe nachtstand vind ik erg handig, hoef ik hem niet steeds op airplane mode te zetten
Alleen Apple maps is wel erg karig op een 3GS... Hopen dat Google snel komt met een Map app voor iOS.![]()
![]()
Karig?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:55 schreef Kremers het volgende:
Alleen Apple maps is wel erg karig op een 3GS... Hopen dat Google snel komt met een Map app voor iOS.
Hij kende heel "Centraal Station Tilburg" niet, als ik dat invoerde kreeg ik Rotterdam CSN/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Tja, Apple is altijd een betje US minded de eerste paar jaar... Van mij hadden ze nog wel een paar jaar mogen wachten met het uitgeven van de app, maar ja, ze willen van Google af he.....![]()
Nee, 10am Cupertino timequote:Op woensdag 19 september 2012 14:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Waarschijnlijk vanaf 19:00 uur Nederlandse tijd, oftewel midden overdag in de VS![]()
![]()
Gebruiken jullie een bescherming voor je iphone 5 straks? Zo ja, welke?
Ik vind die hardcases niks, als je hem laat vallen doet zo'n barely there volgens mij helemaal niks qua schokabsorptie.![]()
Deze lijkt me wel iets:quote:Op woensdag 19 september 2012 14:09 schreef bear87 het volgende:
Ik vind die hardcases niks, als je hem laat vallen doet zo'n barely there volgens mij helemaal niks qua schokabsorptie.
Maar sowieso weer een Case-Mate, die voor de iPhone 4 bevalt me prima.![]()
1pm in NYquote:Op woensdag 19 september 2012 14:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Midden overdag New York dan![]()
![]()
Ik blijf bij de 4/4S, krijg over een maandje of wat een Lunatik Taktik binnen, over een paar maanden zijn die ook regulier verkrijgbaar en voor de iPhone 5 wordt een nieuw model ontwikkeld.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:09 schreef bear87 het volgende:
Ik vind die hardcases niks, als je hem laat vallen doet zo'n barely there volgens mij helemaal niks qua schokabsorptie.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
![]()
![]()
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Ziet er nep uit vind ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1445493quote:"Ditching the glass back and reducing the thickness of the glass panel on the front has affected the design of the metal band around the edge of the iPhone. It is now chamfered and while that looks pretty, we've already noticed that on the black model the edge has started to wear, revealing the shiny silver aluminium metal underneath the "slate" coloured coating and, indeed, we've witnessed it on two separate models, ruling out a fluke manufacturing error.http://www.pocket-lint.co(...)phone-5-phone-reviewquote:These small scuffs will catch the light and make the phone look visibly worn. We suspect that it won't be as noticeable on the white model because the metal edging is silver, so that's worth bearing in mind when you come to order your colour choice."http://www.slashgear.com/iphone-5-review-18247708/quote:They’re finished with a beautiful chamfered edge, which Apple says is diamond-cut; it’s unfortunately reasonably prone to scrapes, however, and after just a few days of relatively kid-glove treatment, this black review model bore at least one small scar. It would likely be less obvious with a white version.![]()
Geloof dat dit er één is. Afwachten maar tot dit nieuws groter wordt voor meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:49 schreef Estolan het volgende:
[..]
Zie alleen geen foto's van die "beschadigingen"![]()
![]()
Dat is gewoon Top-View met een glance, ik zie geen beschadigenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:50 schreef Dynd het volgende:
[..]
Geloof dat dit er één is. Afwachten maar tot dit nieuws groter wordt voor meer.
[ afbeelding ]
en zou knap zijn als je hem net binnen 2 dagen al zover hebt dat hij "stuk" is![]()
Vertel eens wat zou er nep aan moeten zijn. Staat gewoon op Mac Rumors. Daarnaast hebben een aantal reviewers de iPhone 5 al binnen gehad.quote:Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Jeetje dat is wel heel erg lelijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:50 schreef Dynd het volgende:
[..]
Geloof dat dit er één is. Afwachten maar tot dit nieuws groter wordt voor meer.
[ afbeelding ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Er zit gewoon nog plastic omheen vanuit de doos volgens mij..quote:Op woensdag 19 september 2012 15:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vertel eens wat zou er nep aan moeten zijn. Staat gewoon op Mac Rumors. Daarnaast hebben een aantal reviewers de iPhone 5 al binnen gehad.![]()
wat?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel heel erg lelijk.![]()
+1quote:Op woensdag 19 september 2012 16:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er zit gewoon nog plastic omheen vanuit de doos volgens mij..![]()
Zie je het echt niet, kijk eens naar de rechter zijkant.quote:Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
ja is dat niet gewoon weerspiegeling ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zie je het echt niet, kijk eens naar de rechter zijkant.
anders maak je toch een foto er recht van?![]()
Nee dat zijn krassen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
ja is dat niet gewoon weerspiegeling ofzo?
anders maak je toch een foto er recht van?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Nee man, ze hebben het over dat smalle randje, wat bij de witte variant zilver is, dus dat is iets anders ( wat als tekst erbij staat dan )quote:
What evermerk het over een maandje zelf wel
neem aan dat die niet zomaar gebeurd bij het in de broekzak stoppen
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2012 16:20:35 ]![]()
Nee, ze hebben het over de zwarte rand wat om de iPhone 5 heen zit dat bij beschadiging verkleurd.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee man, ze hebben het over dat smalle randje, wat bij de witte variant zilver is, dus dat is iets anders ( wat als tekst erbij staat dan )
What evermerk het over een maandje zelf wel
neem aan dat die niet zomaar gebeurd bij het in de broekzak stoppenAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
Snap sowieso niet dat apple niet voor een volledig zilver geannodiseerde achterkant en rand is gegaan...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat triest, dat rondjequote:Op woensdag 19 september 2012 14:44 schreef remlof het volgende:
Deze Case-Mate heb ik nu:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het aluminium ziet er glazig uit. Zal wel aan de foto liggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vertel eens wat zou er nep aan moeten zijn. Staat gewoon op Mac Rumors. Daarnaast hebben een aantal reviewers de iPhone 5 al binnen gehad.![]()
Idd een helaasheid... Heb 1 groen hoesje, maar dat gat...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zit nog plastic op de iPhone 5 als je goed kijkt.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Het aluminium ziet er glazig uit. Zal wel aan de foto liggen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
http://techcrunch.com/2012/09/18/iphone-5-review/quote:If you have an Android phone and have been waiting for a big iPhone update to explore or re-explore the device, now is the time. And you Windows Phone 7 users who are getting screwed in the move to Windows Phone 8, you may want to look as well. And if you’re still a Blackberry user, well, good luck with that. I think you’re beyond my help.![]()
![]()
Ze doen er dus niet al even een connector bij in de doos...wat ontzettend slecht! Nee...die mag je (meermaals) kopen voor fucking 30 dollar
People assume too much.![]()
Die ligt toch onderaan op de foto?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef very het volgende:
Ze doen er dus niet al even een connector bij in de doos...wat ontzettend slecht! Nee...die mag je (meermaals) kopen voor fucking 30 dollar![]()
Ik neem aan dat hij de 30-pin convertor bedoeltquote:Op woensdag 19 september 2012 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die ligt toch onderaan op de foto?![]()
![]()
Ah.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de 30-pin convertor bedoelt
Lijkt me logisch dat die niet wordt meegeleverd.![]()
Nee?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die ligt toch onderaan op de foto?
Ik heb het over dit ding:
http://gizmodo.com/594326(...)ter-all?tag=iphone-5People assume too much.![]()
Why should they?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef very het volgende:
Ze doen er dus niet al even een connector bij in de doos...wat ontzettend slecht! Nee...die mag je (meermaals) kopen voor fucking 30 dollar
Nokia deed dat vroeger ook niet, extra acc meeleveren, kon je ook los kopen![]()
Omdat ze al 5 generaties die 30-pins gebruiken, een ENORM scala aan accessoires hebben die daarop gebaseerd zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:55 schreef Estolan het volgende:
[..]
Why should they?
Nokia deed dat vroeger ook niet, extra acc meeleveren, kon je ook los kopen
En ik denk niet dat die adapter van Nokia ook 30 dollar heeft moeten kosten
Plus dat toen het aanbod van accessoires niet vergelijkbaar was.People assume too much.![]()
Zeker de Keynote niet bekekenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:59 schreef very het volgende:
[..]
Omdat ze al 5 generaties die 30-pins gebruiken, een ENORM scala aan accessoires hebben die daarop gebaseerd zijn.
En ik denk niet dat die adapter van Nokia ook 30 dollar heeft moeten kosten
Plus dat toen het aanbod van accessoires niet vergelijkbaar was.![]()
Nee...ik kon de trage fancy opzet van een ordinaire tellsell reclame maar 5 minuten volhouden.quote:
Steve wist altijd wel te boeien...maar die nieuwe vogel trek ik niet. Wat een nep emoties allemaal zeg.
Hoezo?People assume too much.![]()
Omdat alle merken die acc maken, met nieuwe producten komen voor de nieuwe connectorquote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef very het volgende:
[..]
Nee...ik kon de trage fancy opzet van een ordinaire tellsell reclame maar 5 minuten volhouden.
Hoezo?
Dus Apple + de overige merken willen dat je over stapt op NIEUW, ipv oud![]()
![]()
Oooohhhh....in dat geval maakt het niet uitquote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
Omdat alle merken die acc maken, met nieuwe producten komen voor de nieuwe connector
Dus Apple + de overige merken willen dat je over stapt op NIEUW, ipv oud
Daar zit je dan met je paar honderd euro aan fancy accessoires, extra lange kabels, charching docks, wekkerradio's, autoradio's, iphone-ready audi etc etc....weet ik veel wat allemaal.
En wie weet herhalen ze het zelfde geintje over 2 jaar weer...ik zou nu in ieder geval niet snel meer een dure accessoire durven kopen.
Iedereen heeft nu mini-usb, maar nee hoor....Apple niet. Wil je mini usb? Kan hoor...adaptertje a 30 eu?People assume too much.![]()
Ik bedenk me nu pas, de OV routes zijn dus straks verleden tijd met het verdwijnen van de google maps app. Die gebruikte ik verdomd vaak :/![]()
Nog ff niet upgraden danquote:Op woensdag 19 september 2012 17:10 schreef thettes het volgende:
Ik bedenk me nu pas, de OV routes zijn dus straks verleden tijd met het verdwijnen van de google maps app. Die gebruikte ik verdomd vaak :/
jamaarjamaar... ik wil ios6quote:![]()
Eerst maar even op mn ipad upgraden dan, kan ik gelijk even checken hoe nutteloos siri is (heb ipad '3' maar slechts iphone 4 zonder s)
edit:
zijn er goede apps die net zo gemakkelijk werken als de google maps app voor OV? 9292ov heb ik volgens mij wel eens geprobeerd en vond ik niks.![]()
Als de nieuwe connector nou simpelweg een kleinere uitvoering was van de oude variant, dan had Apple makkelijk een simpel omzet-stekkertje erbij kunnen doen. Dan konden de pinnetjes gewoon 1 op 1 overgezet worden, heel simpel. Maar deze nieuwe connector heeft minder pinnen en heeft geen oriëntatie. Dat betekent dus een totaal ander protocol voor data-overdracht. Dus in die stekker moet een chipje zitten dat de signalen kan omzetten. En dat wordt blijkbaar te duur om er gratis bij te steken.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef very het volgende:
Ze doen er dus niet al even een connector bij in de doos...wat ontzettend slecht! Nee...die mag je (meermaals) kopen voor fucking 30 dollar❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Er is sinds vorige week ofzo een nieuwe 9292 app he, heb je die al geprobeerd? Even opletten: het is geen nieuwe versie van de bestaande 'pro' app, de nieuwe versie heeft niet de toevoeging 'pro'.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef thettes het volgende:
[..]
jamaarjamaar... ik wil ios6![]()
Eerst maar even op mn ipad upgraden dan, kan ik gelijk even checken hoe nutteloos siri is (heb ipad '3' maar slechts iphone 4 zonder s)
edit:
zijn er goede apps die net zo gemakkelijk werken als de google maps app voor OV? 9292ov heb ik volgens mij wel eens geprobeerd en vond ik niks.
En ik verwacht dat er binnen een paar dagen ofzo wel een losse app van Google uit komt met hun maps.![]()
Die nieuwe 9292 app is een stuk beter dan die ze eerst hadden. Connexxion heeft ook nog een eigen app geloof ikquote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef thettes het volgende:
[..]
jamaarjamaar... ik wil ios6![]()
edit:
zijn er goede apps die net zo gemakkelijk werken als de google maps app voor OV? 9292ov heb ik volgens mij wel eens geprobeerd en vond ik niks."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
U think?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als de nieuwe connector nou simpelweg een kleinere uitvoering was van de oude variant, dan had Apple makkelijk een simpel omzet-stekkertje erbij kunnen doen. Dan konden de pinnetjes gewoon 1 op 1 overgezet worden, heel simpel. Maar deze nieuwe connector heeft minder pinnen en heeft geen oriëntatie. Dat betekent dus een totaal ander protocol voor data-overdracht. Dus in die stekker moet een chipje zitten dat de signalen kan omzetten. En dat wordt blijkbaar te duur om er gratis bij te steken.
Ik denk dat zo'n ding in zo'n massaproductie niet meer dan een euro per stuk kan kosten.People assume too much.![]()
Hier heb ik vaak vol bereik (qua streepjes) maar valt het geluid alsnog vaak weg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
zelfde hier. Geen problemen met T-Mobile in Amsterdam. Daarbuiten echter is het slecht.(centrum Haarlem)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Voor de mensen met oude audio enz is dus die adapter, voor de mensen die voor het eerst een iPhone 5 kopen en nieuwe audio enz, die hebben dat niet nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 17:08 schreef very het volgende:
[..]
Oooohhhh....in dat geval maakt het niet uit
Daar zit je dan met je paar honderd euro aan fancy accessoires, extra lange kabels, charching docks, wekkerradio's, autoradio's, iphone-ready audi etc etc....weet ik veel wat allemaal.
En wie weet herhalen ze het zelfde geintje over 2 jaar weer...ik zou nu in ieder geval niet snel meer een dure accessoire durven kopen.
Iedereen heeft nu mini-usb, maar nee hoor....Apple niet. Wil je mini usb? Kan hoor...adaptertje a 30 eu?
is overbodige milieu verspilleng waar Apple niet van houdt.
Daarnaast is het verhaal Mini-USB ook al gemeld, waarom Apple dat niet wilt ( ging volgens mij om stroom enz )
En wat is 30e nou, oh oh oh, je begrijpt toch wel als ze dat Incl hadden gedaan, dat je dan niet 250 maar weer de 280 zoals de 4S moet bijbetalen ( voor bijv een 300min abo 32gb model )
De klant betaald toch, dat is met alles zo
Dus
Nieuw toestel, compacter, en daarom kleinere aansluiting, met deals met Bose JBL etc die met nieuwe app komen.
Ik zie de logica erin ja
en nee, als ze 10jaar de 30pin gebruiken, zal bij de iPhone 6 ( na gok ik de 5s ) niet ineens een andere connector hebben![]()
Milieuverspilling...dat zal de overweging geweest zijn jaquote:Op woensdag 19 september 2012 17:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
Voor de mensen met oude audio enz is dus die adapter, voor de mensen die voor het eerst een iPhone 5 kopen en nieuwe audio enz, die hebben dat niet nodig
is overbodige milieu verspilleng waar Apple niet van houdt.
Daarnaast is het verhaal Mini-USB ook al gemeld, waarom Apple dat niet wilt ( ging volgens mij om stroom enz )
En wat is 30e nou, oh oh oh, je begrijpt toch wel als ze dat Incl hadden gedaan, dat je dan niet 250 maar weer de 280 zoals de 4S moet bijbetalen ( voor bijv een 300min abo 32gb model )
De klant betaald toch, dat is met alles zo
Dus
Nieuw toestel, compacter, en daarom kleinere aansluiting, met deals met Bose JBL etc die met nieuwe app komen.
Ik zie de logica erin ja
en nee, als ze 10jaar de 30pin gebruiken, zal bij de iPhone 6 ( na gok ik de 5s ) niet ineens een andere connector hebben
En wat is nou 30 eu? WTF? Jij vind 30 eu een redelijke prijs voor een adaptertje?
Ik weet niet...ik vind het gewoon weer voelen als geldklopperij van Apple...en dat is het natuurlijk ook gewoon.People assume too much.![]()
Volgens mij is apple het meest betrouwbaar met connectors. Kan geen enkele andere fabrikant verzinnen die zolang dezelfde connector heeft gehouden dus ik begrijp je sentiment niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:08 schreef very het volgende:
[..]
Oooohhhh....in dat geval maakt het niet uit
En wie weet herhalen ze het zelfde geintje over 2 jaar weer...ik zou nu in ieder geval niet snel meer een dure accessoire durven kopen.Omdat mini-usb niet kan wat de 30-pins en lightning connector wel kan.quote:Iedereen heeft nu mini-usb, maar nee hoor....Apple niet.Joh, wacht een maand en ze liggen bij dealextreme voor 1,95.quote:Wil je mini usb? Kan hoor...adaptertje a 30 eu?![]()
het is geen sentiment...het is dat ik het belachelijk vind dat je er niet gewoon eentje bij je tyfusdure telefoon krijgt en dat zo'n ding los ook tyfusduur is.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij is apple het meest betrouwbaar met connectors. Kan geen enkele andere fabrikant verzinnen die zolang dezelfde connector heeft gehouden dus ik begrijp je sentiment niet.
[..]
Omdat mini-usb niet kan wat de 30-pins en lightning connector wel kan.
[..]
Joh, wacht een maand en ze liggen bij dealextreme voor 1,95.
Wat betreft die mini-usbIs dit waar? iemand met een mini-usb connector die dit kan bevestigen?quote:Basically, if Apple had chosen Micro-USB, the port would only be able to charge and sync the device, not transmit video signals or do other advanced functions.People assume too much.![]()
Ik heb nooit geen andere smartphone als iphone gehad, maar hier houd het toch echt op voor mij. Vind het te duur voor de hoeveelheid vernieuwing, ook dat adaptertje valt me vies tegen. Het lijkt wel alsof het een beetje achteruit gaat met apple sinds Steve Jobs er niet meer is..
Ik ik ga lekker voor een HTC One X, daar kan ik minimaal hetzelfde mee, zoniet nog meer, en hij is gratis te krijgen bij een abonnement.![]()
Ten eerste: het is geen simpel adaptertje, er zit een complete chip in om audiosignalen te converteren van analoog naar digitaal, en nog wat andere trucjes. Dat zijn geen triviale chips van 50 cent, zelfs in massaproductie zou ik me niet over $10 per chip verbazen.
Ten tweede: niet iedereen die een iPhone 5 koopt heeft al oudere accessoires. Onzin om die zo'n adapter te geven.
Ten derde: Apple wil graag dat je zo snel mogelijk die oude zooi weg doet en nieuw spul koopt. Hebben ze met software (MacOS) vaker bewezen.
Ten vierde: ja, ze hadden 'm automatisch mee kunnen leveren. Dan was de prijs van een iPhone idd $30 hoger geweest. Dan had iedereen die 'm nieuw gekocht had geklaagd over nutteloos geld uitgeven aan een legacy adaptertje.
Dus.![]()
Ik ben het helemaal met je eens. Ook de hoofdreden waarom ik geen accessoires koop voor mijn iphone. Veel te dure troep allemaal, zoals je al aangaf 30 euro voor een adaptertjequote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef very het volgende:
[..]
het is geen sentiment...het is dat ik het belachelijk vind dat je er niet gewoon eentje bij je tyfusdure telefoon krijgt en dat zo'n ding los ook tyfusduur is.
Wat betreft die mini-usb
[..]
Is dit waar? iemand met een mini-usb connector die dit kan bevestigen?
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Hoop het niet, of ze moeten weer is met een wel overtuigend product komen... maar op dit moment is dat voor mij niet aan de ordequote:Op woensdag 19 september 2012 18:07 schreef remlof het volgende:
Succes Kostyan, we zien je vanzelf wel weer terugkomen![]()
![]()
Btw peeps
Dan koop je toch geen iPhone!
Zo lang Apple maar record na record behaald zijn er meer mensen pro dan con![]()
Ik snap je laatste zin niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef Estolan het volgende:
Btw peeps
Zo lang Apple maar record na record behaald zijn er meer mensen pro dan con | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Ten eerste: yeah sure. Zo'n ding kost heus 10 eu in massaproductiequote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ten eerste: het is geen simpel adaptertje, er zit een complete chip in om audiosignalen te converteren van analoog naar digitaal, en nog wat andere trucjes. Dat zijn geen triviale chips van 50 cent, zelfs in massaproductie zou ik me niet over $10 per chip verbazen.
Ten tweede: niet iedereen die een iPhone 5 koopt heeft al oudere accessoires. Onzin om die zo'n adapter te geven.
Ten derde: Apple wil graag dat je zo snel mogelijk die oude zooi weg doet en nieuw spul koopt. Hebben ze met software (MacOS) vaker bewezen.
Ten vierde: ja, ze hadden 'm automatisch mee kunnen leveren. Dan was de prijs van een iPhone idd $30 hoger geweest. Dan had iedereen die 'm nieuw gekocht had geklaagd over nutteloos geld uitgeven aan een legacy adaptertje.
Dus.
Ten tweede: dus? Je kan dan ook bijvoorbeeld wat oudere/goedkopere docks gebruiken. De accessoires verdwijnen niet opeens van de markt.
Ten derde; slechte eigenschap. Ik snap het wel, maar hun afzet is groot genoeg om het niet op deze manier door je strot te duwen, als het ware.
Ten vierde: niet iedereen gebruikt de koptelefoontjes (want kut). Hoor je daar mensen over klagen? Daarbij hoort dat ding geen 30 eu te zijn.
Dus.People assume too much.![]()
Dat het geneuzel over wel of geen adapter erbij, niks uitmaakt voor de omzet van Applequote:Op woensdag 19 september 2012 18:29 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik snap je laatste zin niet.
Die zegt, 30pin > ouwe troep! Lightning > Hell Yeah!![]()
Nieuwe HS schijnt goed te zijn. En als het waar is dat ze daar 2jaar over gedaan hebben, krijg je ze er toch "gratis" bijquote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef very het volgende:
[..]
Ten eerste: yeah sure. Zo'n ding kost heus 10 eu in massaproductie
Ten tweede: dus? Je kan dan ook bijvoorbeeld wat oudere/goedkopere docks gebruiken. De accessoires verdwijnen niet opeens van de markt.
Ten derde; slechte eigenschap. Ik snap het wel, maar hun afzet is groot genoeg om het niet op deze manier door je strot te duwen, als het ware.
Ten vierde: niet iedereen gebruikt de koptelefoontjes (want kut). Hoor je daar mensen over klagen? Daarbij hoort dat ding geen 30 eu te zijn.
Dus.![]()
Doe ik ook waarschijnlijk niet meer. Of mag ik dan ook niet meer meepraten in dit Topic?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef Estolan het volgende:
Btw peeps
Zo lang Apple maar record na record behaald zijn er meer mensen pro dan con
En wat betreft je laatste zin: fanboys gonna fanboy, niet waar?People assume too much.![]()
Weer 1milj erbij?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:37 schreef very het volgende:
[..]
Doe ik ook waarschijnlijk niet meer. Of mag ik dan ook niet meer meepraten in dit Topic?
En wat betreft je laatste zin: fanboys gonna fanboy, niet waar?
Denk je het zelf....![]()
Ze zijn "minder gaar".quote:Op woensdag 19 september 2012 18:36 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nieuwe HS schijnt goed te zijn. En als het waar is dat ze daar 2jaar over gedaan hebben, krijg je ze er toch "gratis" bij
En dan is het gratis? Waarom precies? Want die volg ik ff nietPeople assume too much.![]()
1 onderdeelquote:Op woensdag 19 september 2012 18:40 schreef very het volgende:
[..]
Ze zijn "minder gaar".
En dan is het gratis? Waarom precies? Want die volg ik ff niet
2jaar productie
Kost zeker niks die 2jaar...![]()
Wat een rare redenatiequote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
1 onderdeel
2jaar productie
Kost zeker niks die 2jaar...
Feit blijft wel dat het voor een relatief simpel verloop, of daar nou werkelijk een chip in zit of niet, een erg hoge prijs.
En allemaal nieuwe apparaten aanschaffen, come on... Ik heb een cradle maar die gebruik ik al nauwelijks meer en kan ik straks ook niet meer gebruiken, dus dan blijft regulier over.
Maar als je een stereo hebt, een auto-aansluiting of iets anders... Dan ben je wel fucked.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef very het volgende:
[..]
het is geen sentiment...het is dat ik het belachelijk vindJa dat is zo.quote:Wat betreft die mini-usb
[..]
Is dit waar? iemand met een mini-usb connector die dit kan bevestigen?![]()
De meeste auto's hebben Jack aansluiting, sommige ook usb, en een paar merken Apple Dock als optiequote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Feit blijft wel dat het voor een relatief simpel verloop, of daar nou werkelijk een chip in zit of niet, een erg hoge prijs.
En allemaal nieuwe apparaten aanschaffen, come on... Ik heb een cradle maar die gebruik ik al nauwelijks meer en kan ik straks ook niet meer gebruiken, dus dan blijft regulier over.
Maar als je een stereo hebt, een auto-aansluiting of iets anders... Dan ben je wel fucked.
Daar is dus geen verandering, maybe 2013 modellen wel
En ¤30 voor een adapter is echt niks, productie, verscheping, marge winkels enz![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ten eerste: het is geen simpel adaptertje, er zit een complete chip in om audiosignalen te converteren van analoog naar digitaal, en nog wat andere trucjes. Dat zijn geen triviale chips van 50 cent, zelfs in massaproductie zou ik me niet over $10 per chip verbazen.chips van $10,- bom cost zijn echt een zeldzaamheid in het gemiddelde electronica consumentenproduct. Dan heb je het over volledige SoC's zoals 1 chip wifi solutions en CPU/GPU packages. Simpele convertor chips voor in een kabel kosten maximaal $1,50 ofzo. Eerlijk gezegd zou het me verbazen als die adapter een bom cost heeft van boven de $2,50. Ter illustratie. Een complete wifi 802.11n router met 4 netwerkpoorten kost ongeveer $12,50 aan materiaal en labor cost.
![]()
Nee hoor...30 eu is een volstrekt eerlijke prijsquote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
De meeste auto's hebben Jack aansluiting, sommige ook usb, en een paar merken Apple Dock als optie
Daar is dus geen verandering, maybe 2013 modellen wel
En ¤30 voor een adapter is echt niks, productie, verscheping, marge winkels enz
Uhuh...zo werkt het ja..quote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
Toch werkt het wel zo, en heeft het ook met de adapter te maken
al gejailbreakte programma's, blijven die werken na een update?
Ik snap namelijk dat Cydia etc. weg zijn. Maar heb een programma erop staan die ik écht wil houden
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Gast waar heb je het over, de HS kost ook ¤25 ofzo, een hoesje ook enz enz enzquote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef very het volgende:
[..]
Nee hoor...30 eu is een volstrekt eerlijke prijs![]()
Hoop het wel, is van TomTomquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Renesite het volgende:
Enne, die kaarten, kan je daarmee offline navigeren?![]()
Waarschijnlijk niet. Fail.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Renesite het volgende:
Enne, die kaarten, kan je daarmee offline navigeren?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
![]()
al een week iOS6 draaien en net na dat schema realiseer ik me dat ik heel die panorama functie nog niet geprobeerd had
![]()
![]()
Nope als in nee?quote:
Dat zou slecht van TT zijn dan, een deal met Apple, maar dan moet je alsnog ¤70 betalen voor de TT app![]()
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Blijft deze vraag nogquote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef Renesite het volgende:
al gejailbreakte programma's, blijven die werken na een update?
Ik snap namelijk dat Cydia etc. weg zijn. Maar heb een programma erop staan die ik écht wil houden
Niemand die dus antwoord weet. Dat noemt zichzelf Applegroupies
Nee, niet nodig.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waarom ... ?
Zeker allemaal geen JB ?![]()
Ik niet nee, vind het niet nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waarom ... ?
Zeker allemaal geen JB ?"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ik wacht mooi af tot er een untethered JB is.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
JB apps blijven niet staanquote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef Renesite het volgende:
Niemand die dus antwoord weet. Dat noemt zichzelf Applegroupies![]()
Als ik had willen tweaken, had ik wel een Android.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waarom ... ?
Zeker allemaal geen JB ?"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Ok... dus de app die ik heb (gameboy app) is dan foetsie?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
JB apps blijven niet staan
Waardeloos weer.. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ja .. nou ik kan je zeggen ik heb nu een android telefoon ... wat een drama ...
pfff lagged veel.. touchscreen is niet responsive ..
Tijd voot de iPhone 5![]()
De untethered jailbreak zal vast niet zo lang durenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok... dus de app die ik heb (gameboy app) is dan foetsie?
Waardeloos weer..
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Yeppquote:Op woensdag 19 september 2012 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok... dus de app die ik heb (gameboy app) is dan foetsie?
Waardeloos weer..
Gewoon lekker wachten met updaten.
iOS6 brengt toch niet zoveel boeiends.. voor mij dan![]()
Ditquote:Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef Narcotical het volgende:
[..]
De untethered jailbreak zal vast niet zo lang duren![]()
![]()
Want?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef Narcotical het volgende:
[..]
De untethered jailbreak zal vast niet zo lang durenOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Staat deze mededeling alleen bij Apple topics of ook bij andere smartphone topics? En, niet onbelangrijk, ben ik de enige die dat hilarisch vind?quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Ik en mijn leger van stokstaartjes.![]()
Hoop het. Mis nu heel wat tweaksquote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Duurt over het algemeen nooit zo lang![]()
Bij mij staat er al 10 minuten Update Voorbereiden terwijl het balkje belachelijk langzaam vooruit kruipt.. hij zal nou op 97% zijn ofzo
... dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Duurt over het algemeen nooit zo lang
Iets met in het verleden behaalde resultaten en toekomst enzoOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Klopt, het zou altijd deze keer langer kunnen durenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:29 schreef Skv het volgende:
[..]
... dus.
Iets met in het verleden behaalde resultaten en toekomst enzo"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:41 schreef remlof het volgende:
Software update failed
En ik kan weer overnieuw beginnen
Mijn iPads balkje is al bijna helemaal vol maar staat al een poosje op Update voorbereiden.![]()
Had ik ook, dat laatste stukje duurde echt een eeuwigheid bij mijquote:Op woensdag 19 september 2012 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn iPads balkje is al bijna helemaal vol maar staat al een poosje op Update voorbereiden.
Komen de updates voor heel de wereld nu beschikbaar ?
Moeten dan flinke servers zijn om dat aan te kunnen![]()
![]()
Zo, die is opnieuw opgestart en nu op de helftquote:Op woensdag 19 september 2012 19:46 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Had ik ook, dat laatste stukje duurde echt een eeuwigheid bij mij.
![]()
Maakt niet uit! Geld hebben ze genoeg.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:51 schreef yupyup het volgende:
Komen de updates voor heel de wereld nu beschikbaar ?
Moeten dan flinke servers zijn om dat aan te kunnen![]()
Er staat Preparing Update. (Ota) hoelang mag/zou ziets moeten duren?"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
ligt aan je internetverbinding. daarna nog 15 minuten ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:56 schreef znarch het volgende:
Er staat Preparing Update. (Ota) hoelang mag/zou ziets moeten duren?![]()
Duurde al een minuut of 10 terwijl internet snel genoeg is, was al gedownload, nu verifiying. Zal allemaal wel wat langer duren door drukte.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ligt aan je internetverbinding. daarna nog 15 minuten ofzo."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
iOS 6 op de iPhone, nu de iPad2.
OSX 10.8.2 wordt nu op de MBP gezet, daarna is de iMac aan de beurt.![]()
Ik heb passbook meteen weggestopt in een mapje met andere dingen die ik nooit gebruikquote:Op woensdag 19 september 2012 20:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
eerste wat opvalt: passbook icoontje.
Duurde bij mij ook een half uur. Maar ligt volgens mij ook aan de hoeveelheid data die je op je phone in gebruik hebt. Opstarten was traag, maar eenmaal vanaf homescreen is het qua snelheid prima te doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:07 schreef Tree het volgende:
Update voorbereiden duurt nu al 20 minutenHow do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Yes! Op m'n iMac staat ie al tussen de updates.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:16 schreef mitchelll0181 het volgende:
Is die nieuwe itunes al uit ?Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
gister al.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:16 schreef mitchelll0181 het volgende:
Is die nieuwe itunes al uit ?![]()
10.7 niet 11quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Yes! Op m'n iMac staat ie al tussen de updates.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: