Ik zeg je dat die al boos zijn;quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als 0,0006% dit al kan aanrichten, hoed je dan als 0,06% van de moslims boos zou worden!
Ik zeg het nogmaals, dat gebagatelliseer aan de hand van het aantal demonstranten is larie!quote:At least three-quarters of Muslims in Egypt and Pakistan say they would favor making each of the following the law in their countries: stoning people who commit adultery, whippings and cutting off of hands for crimes like theft and robbery and the death penalty for those who leave the Muslim religion. Majorities of Muslims in Jordan and Nigeria also favor these harsh punishments.
http://pewresearch.org/pu(...)n-politics-democracy
Wat zouden ze zeggen, wanneer je zou vragen wat er moet gebeuren met mensen die de Profeet beledigen?
De thans zwijgende meerderheid?
Uiteindelijk zijn het heel andere spanningen en frustraties die deze uitbarstingen veroorzaken. Het zijn landen waar corruptie, nepotisme, geweld, afpersing, diefstal etc, etc, etc, ook door de staat, hoogtij vieren. Daar mogen de mensen echter niks van zeggen. Zo'n buitenlands filmpje kan dan als uitlaatklep fungeren. Want dan is de woede niet tegen de staat gericht, maar tegen 'de slechte buitenlanders' aka het Westen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:11 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Een groot probleem is het gebrek aan democratie en vrijheid van meningsuiting in die landen.
Die burgers kunnen zich niet voorstellen dat iemand "zomaar", zonder medeweten en goedkeuring van de staat, zo'n filmpje kan maken. Omdat het in hun eigen land ook niet zou kunnen.
Ja tuurlijk, dat weet iedereen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Een Joodse natuurlijk. Je kent het wel.
Een enkeling weet dat zelf ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het heel andere spanningen en frustraties die deze uitbarstingen veroorzaken. Het zijn landen waar corruptie, nepotisme, geweld, afpersing, diefstal etc, etc, etc, ook door de staat, hoogtij vieren. Daar mogen de mensen echter niks van zeggen. Zo'n buitenlands filmpje kan dan als uitlaatklep fungeren. Want dan is de woede niet tegen de staat gericht, maar tegen 'de slechte buitenlanders' aka het Westen.
Zelfde verhaal met het antisemitisme en antizionisme in dat soort landen. Ze falen volledig om zichzelf te besturen, iedere nieuwe leider is opnieuw volledig corrupt en faalt er totaal in de problemen van zo'n land aan te pakken. Maar gelukkig is er nog altijd Israel om de schuld te geven. Het stomme en niet-opgeleidde volk loopt er blind achteraan. Zo kunnen de leiders doorgaan met het vullen van hun zakken.
Goh en we weten allemaal toch wel wat de straf is voor het beledigen van dequote:Nederland moet rekening houden met gewelddadige acties van moslims, wanneer de profeet Mohammed het mikpunt blijft van beledigingen. Dat zegt Abu Qaasim, woordvoerder van Sharia4Holland. "Nederland moet niet raar opkijken als een broeder, een individuele moslim van buiten onze organisatie, het recht in eigen handen neemt."
Afgelopen weekend protesteerden zo’n 215 moslims in Amsterdam tegen de anti-islamfilm Innocence of Muslims. Qaasim sluit meerdere demonstraties niet uit, maar het zou voor Nederland fout kunnen aflopen: "Er zijn zeker meer acties denkbaar. Het minste dat wij kunnen doen, als dit zo doorgaat, is het protesteren met onze tongen."
"Wij, als moslims, moeten spot niet serieus nemen, wordt altijd gezegd. Maar als je de holocaust niet mag ontkennen, en respect moet hebben voor het drama van de Tweede Wereldoorlog, waarom moeten wij dan zwijgen als onze profeet belachelijk wordt gemaakt in een studiobeeld? Dat is meten met twee maten", aldus de woordvoerder.
Sharia4Holland zal naar eigen zeggen binnen "de kaders van de islamitische wet" blijven, "maar nogmaals: je moet niet raar opkijken als een broeder, die nog verder gaat dan wij in zijn geloofsbelijdenis, maling heeft aan de Nederlandse wet".
We leven gelukkig niet in een theocratie. En dit soort mafkezen moet je gewoon negeren, ze doen alles voor aandacht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Goh en we weten allemaal toch wel wat de straf is voor het beledigen van deprofeet
in de islamitische wet is. Dood.
Volledig negeren kan gewoon niet, dan geef je ze veels te veel speelruimte om steeds verder te gaan. Je moet ze juist lastig vallen, op de hielen zitten, voor ieder wissewasje arresteren/boetes geven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We leven gelukkig niet in een theocratie. En dit soort mafkezen moet je gewoon negeren, ze doen alles voor aandacht.
Inferieure apen zijn hetquote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
God wat zijn ze ook achterlijk eigenlijk dat volk.
Gewoon negeren totdat er een mes bij iemand in zijn rug steekt en dan zeggen dat het een incident is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We leven gelukkig niet in een theocratie. En dit soort mafkezen moet je gewoon negeren, ze doen alles voor aandacht.
Noch heeft hij aanslagen gepleegd op biertenten gevuld met Normaal-fansquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:00 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Geert heeft Jolink van repliek gediend met woorden; hij heeft 'm niet opgezocht om hem een stamp voor z'n kop te geven.
De bange onzekere hondjes bij S4B hebben er veel teveel belang bij om niets te doen. Blaffende honden bijten niet. En hoe zouden ze nog veel verder kunnen gaan? Die grote praatjes hebben ze al jaren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Volledig negeren kan gewoon niet, dan geef je ze veels te veel speelruimte om steeds verder te gaan. Je moet ze juist lastig vallen, op de hielen zitten, voor ieder wissewasje arresteren/boetes geven.
Een ieder begrijpt dat dit gewoon een bedreiging is voor een actie ala Mohammed Bouyeri.
Ja maar dat is niet dé ware godsdienst héquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:23 schreef Gia het volgende:
Hoeveel doden zijn er eigenlijk gevallen na het uitkomen van 'The life of Brian', of 'Jesus Christ, Superstar'?
Haha, dit soort varkens zijn veel te bang man. Die maken nog geen vlieg dood. Dat zou zelfmoord voor henzelf en de club zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:20 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Gewoon negeren totdat er een mes bij iemand in zijn rug steekt en dan zeggen dat het een incident is.
Dé werkwijze van Gert.
Geen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:23 schreef Gia het volgende:
Hoeveel doden zijn er eigenlijk gevallen na het uitkomen van 'The life of Brian', of 'Jesus Christ, Superstar'?
De vraag was hoeveel doden remlof, dat er een paar klachten zijn lijkt me in deze zwaar irrelevant.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen.
Thirty-nine local authorities in the UK either imposed an outright ban, or imposed an X (18 years) certificate (effectively preventing the film from being shown, as the distributors said the film could not be shown unless it was unedited and carried the original AA (14) certificate). Some countries, including Ireland and Norway, banned its showing, with a few of these bans lasting decades. The filmmakers used such notoriety to benefit their marketing campaign, with posters stating "So funny it was banned in Norway!".
wikipedia
Vergis je niet, er zijn zware wapens bij die jongens gevonden. En dit soort opjutters maken figuren als Mohammed Bouyeri gek.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De bange onzekere hondjes bij S4B hebben er veel teveel belang bij om niets te doen. Blaffende honden bijten niet. En hoe zouden ze nog veel verder kunnen gaan? Die grote praatjes hebben ze al jaren.
Geen doden dus he.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen.
Thirty-nine local authorities in the UK either imposed an outright ban, or imposed an X (18 years) certificate (effectively preventing the film from being shown, as the distributors said the film could not be shown unless it was unedited and carried the original AA (14) certificate). Some countries, including Ireland and Norway, banned its showing, with a few of these bans lasting decades. The filmmakers used such notoriety to benefit their marketing campaign, with posters stating "So funny it was banned in Norway!".
wikipedia
Toch is het effect van zo overdreven reageren op films die met je religie spotten wel goed te noemen. Het Christendom is op z'n retour, De islam groeit als kool.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen.
wikipedia
Ja dat is wel een zooi doden waard he?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:47 schreef remlof het volgende:
Een collega liet net een stukje zien, het zag er vooral heel erg goedkoop en slecht geacteerd uit
Sinds wanneer vind jij doden erg?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dat is wel een zooi doden waard he?
Hangt van de situatie af natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij doden erg?
Ga je nu zelfs dode mensen discrimineren?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af natuurlijk.
Ik vind het absoluut geen doden waard. Ik vind het zelfs de hele commotie niet waard.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af natuurlijk.
Och, en nog veels te veel niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het absoluut geen doden waard. Ik vind het zelfs de hele commotie niet waard.
En gelukkig denken verreweg de meeste moslims er net zo over.
Ik discrimineer ook op mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je nu zelfs dode mensen discrimineren?
He daar heb je onze frustie Turk weer. Was loos jongen? Ben je boos om een filmpje?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:11 schreef De_Guidance het volgende:
Ja en je noemt mensen die aanslagen plegen op moskeeën helden en bekogelt moslima's met bierblikjes.
Vertel eens wat nieuws, X-ray.
Ik heb vooral de indruk dat jij boos bent op alles wat van over de horizon komt en elke aanleiding aangrijpt om die boosheid te uitenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He daar heb je onze frustie Turk weer. Was loos jongen? Ben je boos om een filmpje?
Nee hoor, totaal niet. Niet eens gezien. Maar boeit me ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He daar heb je onze frustie Turk weer. Was loos jongen? Ben je boos om een filmpje?
Die is echt TE makkelijk terug te kaatsenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet. Niet eens gezien. Maar boeit me ook niet eigenlijk.
Wel boos op figuren zoals jij die alles aangrijpen om haat te zaaien.
Nee hoor. Ik heb slechts een hekel aan religie in het algemeen. En de islam als grootste strontvervelende exponent in het bijzonder.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb vooral de indruk dat jij boos bent op alles wat van over de horizon komt en elke aanleiding aangrijpt om die boosheid te uiten
Nou niet schijnheilig doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb slechts een hekel aan religie in het algemeen. En de islam als grootste strontvervelende exponent in het bijzonder.
Maar ja, figuren zoals jij zijn zoooo extreem hypocriet. Volluit kankeren op de grrrristenen (terecht) maar als het de islam betreft is het opeens heel anders. Hy-po-criet. Nuttige idioten noemen onze vrienden zoals Sharia4Holland jouw soort.
Goh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is echt TE makkelijk terug te kaatsen.
Moslims zijn, op het moment, de vervelendste exponent van het oermens overblijfsel 'religie' ja. Dat is nu juist zo irritant: wij waren hier in Europa eindelijk bezig te evolueren, volwassen te worden door religie naar het tweede plan te duwen, komen jullie weer met die middeleeuwse troep aankakken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou niet schijnheilig doen.
Je hebt gewoon een hekel aan moslims, niet aan 'religie in het algemeen' we kennen je langer dan vandaag.
Dus je hebt een hekel aan moslims, als personen, niet aan religie in het algemeen. Daar moet je dan ook niet schijnheilig over doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Moslims zijn, op het moment, de vervelendste exponent van het oermens overblijfsel 'religie' ja. Dat is nu juist zo irritant: wij waren hier in Europa eindelijk bezig te evolueren, volwassen te worden door religie naar het tweede plan te duwen, komen jullie weer met die middeleeuwse troep aankakken.
Als ze de islam aanhangen wel, dat kan je niet los van elkaar zien. Maar wees gerust: christenen moet ik ook niets van hebben. Geloof moet gewoon weg, oprotten, wegwezen. Tijd om volwassen mensen te worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus je hebt een hekel aan moslims, als personen, niet aan religie in het algemeen. Daar moet je dan ook niet schijnheilig over doen.
Ik zie je anders mensen die aanslagen plegen op kerken geen helden noemen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als ze de islam aanhangen wel, dat kan je niet los van elkaar zien. Maar wees gerust: christenen moet ik ook niets van hebben. Geloof moet gewoon weg, oprotten, wegwezen. Tijd om volwassen mensen te worden.
Waar heb je de illusie dat mensen zonder religie volwassener zijn precies gekocht? Wasje heel uh goekoop zeker?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als ze de islam aanhangen wel, dat kan je niet los van elkaar zien. Maar wees gerust: christenen moet ik ook niets van hebben. Geloof moet gewoon weg, oprotten, wegwezen. Tijd om volwassen mensen te worden.
Knap dat jij bijna 100 jaar in de toekomst kan kijken. Wouw.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:27 schreef De_Guidance het volgende:
Christianity 2. billion 34%
Islam 1.65 billion 24%
Hinduism 1.1 billion 16%
Het Christendom is de grootste religie en dat blijft ook zo de komende eeuw.
Christenen neuken niet denk je?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Knap dat jij bijna 100 jaar in de toekomst kan kijken. Wouw.
Als menselijke soort, vrind. Je weet wel, die apensoort Homo Sapiens.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar heb je de illusie dat mensen zonder religie volwassener zijn precies gekocht? Wasje heel uh goekoop zeker?
In EurAsie niet genoeg nee.quote:
Dan worden ze net zo volwassen als D_H.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar heb je de illusie dat mensen zonder religie volwassener zijn precies gekocht? Wasje heel uh goekoop zeker?
Ik krijg nou niet bepaald het idee dat het atheisme bij jou voor veel beschaving heeft gezorgd, dus waar baseer je je mening op ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als menselijke soort, vrind. Je weet wel, die apensoort Homo Sapiens.
Ja, volwassener? How?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als menselijke soort, vrind. Je weet wel, die apensoort Homo Sapiens.
Toch kon je nog beter de communisten hebben als de islamisten. Serieus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dan worden ze net zo volwassen als D_H.
De communisten waren ook niet religieus, heel volwassen mensen waren dat.
Ik persoonlijk ben dan ook niet de maatstaf daarvoor. Met je innerlijke beschaving.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:32 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik krijg nou niet bepaald het idee dat het atheisme bij jou voor veel beschaving heeft gezorgd, dus waar baseer je je mening op ?
Volgens mij kon je beter in de oude Arabische Rijken leven dan onder Stalin.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch kon je nog beter de communisten hebben als de islamisten. Serieus.
De wereld op een rationele manier bekijken, het leven op een rationele manier aanpakken. Je weet wel, exact dat wat er mist in de islamitische wereld.quote:
Stalin staat natuurlijk niet exact het model voor de communisten. Maar ik zou zeker liever in de jaren 60/70 in de Sovjet-Unie geleefd hebben als in 1 vd Arabische rijken hoor. Lijkt me vrij objectief meetbaar ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij kon je beter in de oude Arabische Rijken leven dan onder Stalin.
Elders wel, daar groeien ze harder dan moslims.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In EurAsie niet genoeg nee.
Nee, in het Arabisch zeiden ze dat de bevolking (in Caïro!!!) spontaan opkwam om de profeet te verdedigen, dat is iets anders dan iemand oproepen om dat te doen. Voor de rest begrijp je dat het om twee verschillende landen gaat?quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
zucht
In het engels ja, in het arabisch riepen ze de bevolking op de islam té gaan verdedigen. Waarop de amerikanen antwoorden dat zei ook arabisch konden lezen.
Nou das natuurlijk nog veels, veels te veel. De fuck, naar een kwart man!quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:37 schreef De_Guidance het volgende:
Kijk in Nederland gaat het ook snel hoor, die groei van de moslims. Poepoe.
[ afbeelding ]
http://sargasso.nl/archie(...)20-procent-moslim-u/
En dat als ze zoals nu iets meer kinderen zouden krijgen dan autochtonen. Terwijl het aantal kinderen juist al jaren afneemt
In dit topic alleen al genoeg voorbeelden gezien van niet-religieuze mensen die allesbehalve rationeel zijn. Dat de mens voor rede vatbaar is wil niet zeggen dat ze rationeel handelt. Integendeel zelfs. Dus het wordt me er niet bepaald duidelijker op als je zegt dat mensen rationeler worden. Wie is voor jou het ultieme voorbeeld van rationeel persoon eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De wereld op een rationele manier bekijken, het leven op een rationele manier aanpakken. Je weet wel, exact dat wat er mist in de islamitische wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |