abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116926539
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb slechts een hekel aan religie in het algemeen. En de islam als grootste strontvervelende exponent in het bijzonder.
Maar ja, figuren zoals jij zijn zoooo extreem hypocriet. Volluit kankeren op de grrrristenen (terecht) maar als het de islam betreft is het opeens heel anders. Hy-po-criet. Nuttige idioten noemen onze vrienden zoals Sharia4Holland jouw soort.
Nou niet schijnheilig doen.
Je hebt gewoon een hekel aan moslims, niet aan 'religie in het algemeen' we kennen je langer dan vandaag.
pi_116926548
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die is echt TE makkelijk terug te kaatsen :').
Goh.
pi_116926636
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:18 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nou niet schijnheilig doen.
Je hebt gewoon een hekel aan moslims, niet aan 'religie in het algemeen' we kennen je langer dan vandaag.
Moslims zijn, op het moment, de vervelendste exponent van het oermens overblijfsel 'religie' ja. Dat is nu juist zo irritant: wij waren hier in Europa eindelijk bezig te evolueren, volwassen te worden door religie naar het tweede plan te duwen, komen jullie weer met die middeleeuwse troep aankakken.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116926675
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Moslims zijn, op het moment, de vervelendste exponent van het oermens overblijfsel 'religie' ja. Dat is nu juist zo irritant: wij waren hier in Europa eindelijk bezig te evolueren, volwassen te worden door religie naar het tweede plan te duwen, komen jullie weer met die middeleeuwse troep aankakken.
Dus je hebt een hekel aan moslims, als personen, niet aan religie in het algemeen. Daar moet je dan ook niet schijnheilig over doen.
pi_116926709
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:22 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dus je hebt een hekel aan moslims, als personen, niet aan religie in het algemeen. Daar moet je dan ook niet schijnheilig over doen.
Als ze de islam aanhangen wel, dat kan je niet los van elkaar zien. Maar wees gerust: christenen moet ik ook niets van hebben. Geloof moet gewoon weg, oprotten, wegwezen. Tijd om volwassen mensen te worden.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116926796
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als ze de islam aanhangen wel, dat kan je niet los van elkaar zien. Maar wees gerust: christenen moet ik ook niets van hebben. Geloof moet gewoon weg, oprotten, wegwezen. Tijd om volwassen mensen te worden.
Ik zie je anders mensen die aanslagen plegen op kerken geen helden noemen.

Wat overigens normaal is, maar doe dat ook bij andere religies.
pi_116926819
Christianity 2. billion 34%
Islam 1.65 billion 24%
Hinduism 1.1 billion 16%

Het Christendom is de grootste religie en dat blijft ook zo de komende eeuw.
pi_116926872
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Waar heb je de illusie dat mensen zonder religie volwassener zijn precies gekocht? Wasje heel uh goekoop zeker?
pi_116926874
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:27 schreef De_Guidance het volgende:
Christianity 2. billion 34%
Islam 1.65 billion 24%
Hinduism 1.1 billion 16%

Het Christendom is de grootste religie en dat blijft ook zo de komende eeuw.
Knap dat jij bijna 100 jaar in de toekomst kan kijken. Wouw.
pi_116926891
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Knap dat jij bijna 100 jaar in de toekomst kan kijken. Wouw.
Christenen neuken niet denk je?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_116926895
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar heb je de illusie dat mensen zonder religie volwassener zijn precies gekocht? Wasje heel uh goekoop zeker?
Als menselijke soort, vrind. Je weet wel, die apensoort Homo Sapiens.
pi_116926911
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:29 schreef waht het volgende:

[..]

Christenen neuken niet denk je?
In EurAsie niet genoeg nee.
pi_116926978
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan worden ze net zo volwassen als D_H.
De communisten waren ook niet religieus, heel volwassen mensen waren dat.
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:32:42 #289
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_116927009
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik krijg nou niet bepaald het idee dat het atheisme bij jou voor veel beschaving heeft gezorgd, dus waar baseer je je mening op ?
pi_116927017
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja, volwassener? How?
pi_116927032
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:31 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dan worden ze net zo volwassen als D_H.
De communisten waren ook niet religieus, heel volwassen mensen waren dat.
Toch kon je nog beter de communisten hebben als de islamisten. Serieus.
pi_116927056
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:32 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ik krijg nou niet bepaald het idee dat het atheisme bij jou voor veel beschaving heeft gezorgd, dus waar baseer je je mening op ?
Ik persoonlijk ben dan ook niet de maatstaf daarvoor. Met je innerlijke beschaving.
pi_116927063
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Toch kon je nog beter de communisten hebben als de islamisten. Serieus.
Volgens mij kon je beter in de oude Arabische Rijken leven dan onder Stalin.

En verder heb ik niks met islamisme en islamisten.
pi_116927077
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, volwassener? How?
De wereld op een rationele manier bekijken, het leven op een rationele manier aanpakken. Je weet wel, exact dat wat er mist in de islamitische wereld.
pi_116927108
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:34 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Volgens mij kon je beter in de oude Arabische Rijken leven dan onder Stalin.
Stalin staat natuurlijk niet exact het model voor de communisten. Maar ik zou zeker liever in de jaren 60/70 in de Sovjet-Unie geleefd hebben als in 1 vd Arabische rijken hoor. Lijkt me vrij objectief meetbaar ook.
pi_116927113
quote:

[..]

In EurAsie niet genoeg nee.
Elders wel, daar groeien ze harder dan moslims.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_116927183
Kijk in Nederland gaat het ook snel hoor, die groei van de moslims. Poepoe.

http://sargasso.nl/archie(...)20-procent-moslim-u/

En dat als ze zoals nu iets meer kinderen zouden krijgen dan autochtonen. Terwijl het aantal kinderen juist al jaren afneemt
pi_116927285
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

zucht
In het engels ja, in het arabisch riepen ze de bevolking op de islam té gaan verdedigen. Waarop de amerikanen antwoorden dat zei ook arabisch konden lezen.
Nee, in het Arabisch zeiden ze dat de bevolking (in Caïro!!!) spontaan opkwam om de profeet te verdedigen, dat is iets anders dan iemand oproepen om dat te doen. Voor de rest begrijp je dat het om twee verschillende landen gaat?
pleased to meet you
pi_116927372
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:37 schreef De_Guidance het volgende:
Kijk in Nederland gaat het ook snel hoor, die groei van de moslims. Poepoe.

[ afbeelding ]

http://sargasso.nl/archie(...)20-procent-moslim-u/

En dat als ze zoals nu iets meer kinderen zouden krijgen dan autochtonen. Terwijl het aantal kinderen juist al jaren afneemt
Nou das natuurlijk nog veels, veels te veel. De fuck, naar een kwart man! -O-
pi_116927387
Da
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De wereld op een rationele manier bekijken, het leven op een rationele manier aanpakken. Je weet wel, exact dat wat er mist in de islamitische wereld.
In dit topic alleen al genoeg voorbeelden gezien van niet-religieuze mensen die allesbehalve rationeel zijn. Dat de mens voor rede vatbaar is wil niet zeggen dat ze rationeel handelt. Integendeel zelfs. Dus het wordt me er niet bepaald duidelijker op als je zegt dat mensen rationeler worden. Wie is voor jou het ultieme voorbeeld van rationeel persoon eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')