SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Volgens mij was ik bij aflevering 5, maar nooit zin om verder te kijken. Kijkt zo moeilijk weg.quote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef tuut-chips het volgende:
Breaking bad al gezien? Zo nee; jij mag nooit meer over series praten
quote:Op maandag 17 september 2012 20:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Grimm is een leuke serie
Waar gaan die over? En welke is beter.quote:
Death Valley -> Grimmquote:Op maandag 17 september 2012 20:09 schreef maurisioo het volgende:
[..]
[..]
Waar gaan die over? En welke is beter.
ah zombiesquote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Death Valley -> Grimm
Death Valley: Mockumentary over politieagenten in een vallei in Californië waar een deel van de inwoners zombies, vampiers en weerwolven zijn geworden. Echt enorm goed
Grimm -> goed geproduceerde serie over een agent die er achter komt dat een groot aantal mensen eigenlijk verborgen wezens uit de sprookjes van Grimm zijn. Alleen afstammelingen van Grimm (zoals hij) kunnen ze (soms) zien voor wat ze zijn. Erg sterk, maar redelijk voorspelbare humor
Ah serieus? Ze mogen wel aan mijn yoghurt zittenquote:Op maandag 17 september 2012 20:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat is zo'n frozen yogurt zaak in Usa waar die meiden van de tc allemaal zo erbij lopen.
volgens mij ga jij geen vissticks bakken...quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey lorre, ik krijg ineens een goed idee.
We beginnen een snackbarketen met vissticks.
heb je problemen met functioneel naakt?
in de algemene zin? nee hoor..quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
mschol, heb je problemen met functioneel naakt?
Nee dat mag ik waarschijnlijk gaan doen in een bikiniquote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij ga jij geen vissticks bakken...
Waar haal je die onzin vandaan? Welke bikini?quote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee dat mag ik waarschijnlijk gaan doen in een bikini
niet mijn ding, dat mag jij doenquote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
in de zin van jij staat naakt in een frituurkraampje en verkoopt vissticks?
je kan best managment en bakken tegelijk doen als starterquote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee ik ben management wel
Die is gecanceld dus ga niet alleen het eerste seizoen kijken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kiwi, hejje Death Valley gezien?
een bosvrouw?quote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Lorrelies het volgende:
Kan beter aan jullie vragen hoe vaak jullie je snorretjes moeten scheren!
Elke dag.quote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Lorrelies het volgende:
Kan beter aan jullie vragen hoe vaak jullie je snorretjes moeten scheren!
Ik wilde net m'n laptop dichtklappen maar jezus, zelfs de nazi's hier schrikken ervan.quote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef maurisioo het volgende:
Dead valley wordt wel een beetje verneukt door dat MTV tekentje en al die piepjes bij een wordt als shit.
En nu snel aangepastquote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik wilde net m'n laptop dichtklappen maar jezus, zelfs de nazi's hier schrikken ervan.
Groetjes.
Had dat woord (quote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik wilde net m'n laptop dichtklappen maar jezus, zelfs de nazi's hier schrikken ervan.
Groetjes.
Mooi gesproken.quote:Op maandag 17 september 2012 22:11 schreef vogelkooi het volgende:
Plan het doed me deugd dat je er weer bij bent. De familie is weer compleet.
Haha je zei komenquote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Mijn zwellichamen lopen vol van dit kompliment.
Arm kind....quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef vogelkooi het volgende:
Heb wel een hendel maar die kan niet uit.
quote:Op maandag 17 september 2012 22:11 schreef vogelkooi het volgende:
Plan het doed me deugd dat je er weer bij bent. De familie is weer compleet.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Met de stelling ONEENS
quote:Beste,
Deze is ons bij de levering van morgen beloofd.
Mvg,
belgische vent
Onderweg naar dezen:quote:Beste AlDieWillenteKaaprenVaren,
Uw bestelling met ordernummer 123456-789 is verstuurd.
Bedankt voor uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Iemand vroeg laatst aan een vriend van mij: Kun jij iemand z'n facebook hacken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
nee ik ben gehackt
...quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:10 schreef Lorrelies het volgende:
Yay, volgens buienradar blijft het droog als ik naar school ga
en anders klaag ik ze aan
Ja, gek he.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
yay, volgens het water in mijn kleren regende het toen ik naar werk fietste
hehehequote:Op dinsdag 18 september 2012 10:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geachte heer AlDie,
Uw bestelling kan helaas niet worden geannuleerd.
U kunt het artikel eventueel retour sturen na ontvangst, hierbij zijn de verzendkosten wel voor u.
Hm
Indrukwekkend filmpje, dat hakte erinquote:
quote:
Paint afgekeurd, de Sphinx heeft geen neus meer!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn vakantie in egypte voor het Digital Art topic
[ afbeelding ]
wijsneusquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Paint afgekeurd, de Sphinx heeft geen neus meer!
STRAKS HEB JIJ GEEN NEUS MEER !quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Paint afgekeurd, de Sphinx heeft geen neus meer!
Kom vechten dan!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
STRAKS HEB JIJ GEEN NEUS MEER !
Fix nou maar voxelllquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
RUSTIG DOE RUSTIG
LAAT DIE GEK KKRHOMO
LAAT HEM RUSTIG DOE RUSTIG
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ticket verstuurd
[ afbeelding ]
Fuck dan weet je mijn voor en achternaamquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:47 schreef Ame_thyst het volgende:
Haha als ik het rood weg photoshop kan ik zie wat er onder staat.
idd, persoonlijke info posten = ban..quote:
Pak de verpakking dan ook wat rustiger uit zeg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel krassen
Kreeg je hem zo binnen ofwat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel krassen
haha maakt niet uitquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:44 schreef MineraalWater het volgende:
PS. Sorry mender was aan het eten.
Joah, maar het zou ook zo kunnen horen... hmmm...quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kreeg je hem zo binnen ofwat?
Dan is het wel een hele lelijke zippo voor dat geld..quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Joah, maar het zou ook zo kunnen horen... hmmm...
Ik snapte de grap van Diagon Alley niet tot een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Weer wat huisjes in hogsmeade erbij. 60% done. Nu de shrieking shack en leaky cauldron bij de spawn. Wil diagon alley ondergronds maken. Beter effect lijkt mij.
Je hebt toch wel een foto ervan op het internet? Dan vergelijk je dat even met elkaar. Die aanstekers ook van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Joah, maar het zou ook zo kunnen horen... hmmm...
Het diagonale?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:22 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik snapte de grap van Diagon Alley niet tot een paar jaar geleden
welke grap?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:22 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik snapte de grap van Diagon Alley niet tot een paar jaar geleden
Nee, Maar heb hem ooit voor 8 euries gekocht. Maar ze kostte eigenlijk 80quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Heb je er nu pas nachtmerries van?
alles wat met 19% BTW is belast ja..quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:07 schreef Lorrelies het volgende:
Oh en ik begrijp dat gewoon álles duurder wordt?
Leuk man.
....quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef vogelkooi het volgende:
Ik werk bij de overheid, (bij ELI) nu moet ik en verklaring omtrent gedrag gaan aanvragen. Maar er is geen interne brief systeem die het aanvraagt bij justitie. Dus moet naar de gemeente winkel om het via en omweg te vragen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:22 schreef gogosweden het volgende:
Verdomme, mijn maat en ik hebben het over geil zijn terwijl we samen in de klas zitten. Ik heb muziek in mijn ene oor, dus ik zeg zo van, ja ik ben verdomd geil, heb al 3 weken en 1 dag niet gefapt
blijkbaar hoorde de hele klas dat, wat resulteerde in gelach en vragen van de chicks.
awkward
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
-knip-
greeeeetz uit de polder
Richteren toch? Schaal van richteren toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:32 schreef bobbernaut het volgende:
Wat verses die in mijn rap moesten:
Ik kan niet rappen, maar wel je bitch op haar kontje slappen
Ik ben geen straatdichter, maar ik kom klaar in je bitch, met een 10 op de schaal van richter!
Ik snij je kut door midden
Prop er een banaan naar binnen
Je bent zo skeer, dat de mensen in de wibra zeggen "BEN JE ER WEER?"
Ik faal, zeg je tegen mijn oom.. Het enige wat faalde was JE VADERS CONDOOM!
En nu meerdere rijms dingetje (idk hoe het heet)
Je kan me nu wel haten,
en over me praten,
kan je het weer niet laten
om drugs te dealen op de straten?!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaal_van_Richterquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Richteren toch? Schaal van richteren toch?
...quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:35 schreef vogelkooi het volgende:
Plan, ik heb je sms´je ontvangen.. Wanneer?
mui badosquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaal_van_Richter
was iig een onbestemd voorstel, geen datum. Zullen we die samen prikken? (hihi)quote:
hihiquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit een beetje te klooien, volgens mij gaat Jajong zo hysterisch door het lint. Of dat hooooop ik in ieder geval
[..]
was iig een onbestemd voorstel, geen datum. Zullen we die samen prikken? (hihi)
de rest zal toch wel niet komen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
omg ja haha xD dat is de echte rock Blink182 founding fathers of rock!!!! beter dan anyone!!! best groepen in the world!!!!
#YOLO haha haterrrrsss zijn fans jullie weten wel beter Blink zijn de bestteee.e....@!!!!
fuck jimmy hendriks en die kk nerdjes zangers xD BLINK182 TRUE ROCK
Oh god ze gaan elkaar uitwonenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gewoon weer Café België? Beviel dondershemeltje goed
hallo ik ga mijn feestje vieren op de negentiende ik ga niks zeggen van wat we gaan doen maar neem je zwemkleren en de vaseline meequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh god ze gaan elkaar uitwonen
Ah gaan we bowlen? :$:$quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hallo ik ga mijn feestje vieren op de negentiende ik ga niks zeggen van wat we gaan doen maar neem je zwemkleren en de vaseline mee
Dit, ben wel benieuwt/d naar de trijnenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
doe eens foto van de treinen posten?
Ik heb ook een paar modeltreinen gehad. Had een spoorlijntje en een paar huizen en een zelfgemaakte berg/tunnel. Alleen toen ik ging verhuizen (6 jaar geleden) had ik geen plek meer en sindsdien nooit meer opgebouwd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef Flodder450 het volgende:
T staat in de kelder, meeste spul is 10-20+ jaar oud, ik heb dr al jaaaren niet meer mee gespeeld,
Hier een overzicht:
[ afbeelding ]
Rangeer terrein met random spul
[ afbeelding ]
Minitrix
[ afbeelding ]
Ons opslagkastje voor Locs en wagons
[ afbeelding ]
Luchtopname transformatorkant
[ afbeelding ]
Andere kant
[ afbeelding ]
Random stoomloc
[ afbeelding ]
Vindt de Santa Fe trein nog steeds de bazigste trein die we hebben, hoewel ik een Koploper ook wel graag zou willen
[ afbeelding ]
Dit bobber, is trouwens de modelspoorbaan waar ik het over had, en graag na wil bouwen in MC met die trains mod!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Oh ja, tis wel een kleintjequote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:29 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
Even testos. Terug op peil brengen.Zo die is zo te zien bij de Gamma langs geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lego en de maxi-trein combinerenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oh ja, tis wel een kleintjeWij hebben hier geloof ik ook nog wat dozen staat van mijn vader vroegah. Zelf nooit wat mee gedaan, was meer van de lego.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef Flodder450 het volgende:
T staat in de kelder, meeste spul is 10-20+ jaar oud, ik heb dr al jaaaren niet meer mee gespeeld,
Hier een overzicht:
[ afbeelding ]
Rangeer terrein met random spul
[ afbeelding ]
Minitrix
[ afbeelding ]
Ons opslagkastje voor Locs en wagons
[ afbeelding ]
Luchtopname transformatorkant
[ afbeelding ]
Andere kant
[ afbeelding ]
Random stoomloc
[ afbeelding ]
Vindt de Santa Fe trein nog steeds de bazigste trein die we hebben, hoewel ik een Koploper ook wel graag zou willen
[ afbeelding ]
Dit bobber, is trouwens de modelspoorbaan waar ik het over had, en graag na wil bouwen in MC met die trains mod!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |