ik vertaal het voor jullie. Omdat ik zo aardig ben, het is een nederlands forum jwz jwzquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
Kan heel jouw klas ineens nederlands?
ow, dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik vertaal het voor jullie. Omdat ik zo aardig ben, het is een nederlands forum jwz jwz
kåtquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:24 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wat is geil in het Zweeds gogo?
heb een keertje een natte droom gehad, en daarna was het gelijk makkelijkerquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:25 schreef GobSmacked- het volgende:
Wist niet dat mannen zo lang zonder konden.
Zal ook wel 3 uur geweest zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:25 schreef GobSmacked- het volgende:
Wist niet dat mannen zo lang zonder konden.
Na je 1e natte droom was het makkelijker om weken niet te fappen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heb een keertje een natte droom gehad, en daarna was het gelijk makkelijker
na mijn 1e natte droom in die 3 weken tijd ging het makkelijker om het vol te houdenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:26 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Na je 1e natte droom was het makkelijker om weken niet te fappen?
Nog nooit gehoord, maar okeeequote:Op dinsdag 18 september 2012 14:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
na mijn 1e natte droom in die 3 weken tijd ging het makkelijker om het vol te houden
quote:
dan is de druk wat minder, net als met fappen. Je bent je goedje kwijt. Daarna duurt het weer een paar dagen voordat je übergeil bentquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:30 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, maar okeee
meer drang om achter de dames aan te gaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom zou je 3 weken niet fappen? Welk nut kan dat in godsnaam dienen?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom zou je 3 weken niet fappen? Welk nut kan dat in godsnaam dienen?
Van fappen word je gay?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
meer drang om achter de dames aan te gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |