ik vertaal het voor jullie. Omdat ik zo aardig ben, het is een nederlands forum jwz jwzquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
Kan heel jouw klas ineens nederlands?
ow, dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik vertaal het voor jullie. Omdat ik zo aardig ben, het is een nederlands forum jwz jwz
kåtquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:24 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wat is geil in het Zweeds gogo?
heb een keertje een natte droom gehad, en daarna was het gelijk makkelijkerquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:25 schreef GobSmacked- het volgende:
Wist niet dat mannen zo lang zonder konden.
Zal ook wel 3 uur geweest zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:25 schreef GobSmacked- het volgende:
Wist niet dat mannen zo lang zonder konden.
Na je 1e natte droom was het makkelijker om weken niet te fappen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heb een keertje een natte droom gehad, en daarna was het gelijk makkelijker
na mijn 1e natte droom in die 3 weken tijd ging het makkelijker om het vol te houdenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:26 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Na je 1e natte droom was het makkelijker om weken niet te fappen?
Nog nooit gehoord, maar okeeequote:Op dinsdag 18 september 2012 14:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
na mijn 1e natte droom in die 3 weken tijd ging het makkelijker om het vol te houden
quote:
dan is de druk wat minder, net als met fappen. Je bent je goedje kwijt. Daarna duurt het weer een paar dagen voordat je übergeil bentquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:30 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, maar okeee
meer drang om achter de dames aan te gaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom zou je 3 weken niet fappen? Welk nut kan dat in godsnaam dienen?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom zou je 3 weken niet fappen? Welk nut kan dat in godsnaam dienen?
Van fappen word je gay?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
meer drang om achter de dames aan te gaan
iddquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nu het gesprek graag in het Zweeds
maar dat is best kut gogo
dat slaat nergens opquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:36 schreef Michielos het volgende:
zeg gewoon tegen ze:
rosa fitta
slicka fitta
dan ben je er van af
Je wordt vervelend.quote:
ik ben niet gefrustreerd hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:46 schreef Alborz het volgende:
Goed bezig gogo. Jammer alleen dat je enorm gefrustreerd bent. Je praat namelijk altijd over meisjes en geil zijn en de gevolgen daarvan merk je.
Nog even volhouden dus!
Ach, al die aandacht van die gele pubertjes, ik begrijp het wel.quote:
Blabla.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:49 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ach, al die aandacht van die gele pubertjes, ik begrijp het wel.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:54 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Blabla.
Ik ben jaloers![]()
![]()
Blablabla
fixedquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:58 schreef RuckTape het volgende:
http://translate.google.n(...)meer%20gemasturbeerd.
Fixed:quote:
valt mee eigenlijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:00 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Fixed:
http://translate.google.n(...)meer%20gemasturbeerd
Maar is dit een goede of een kromme vertaling?
Maat: hinka dinka dunkaquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nu het gesprek graag in het Zweeds
maar dat is best kut gogo
hihihi kåtgeilquote:
Google translate zegt van nietquote:
rocktype?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Maat: hinka dinka dunka
Muziek(ik vind gogosweden wel een rock type): gitaar gitaar zing zing
gogosweden: hutte mukke 3 vutte kåt makke
Klas: hahahaha![]()
![]()
![]()
meisjes(stiekem denkend aan gogoswedens zaadvooraad van 3 weken): hihihi![]()
![]()
Ja. Of houd je meer van zweedse trance ofzo?quote:
sum41 blink 182 good charlotte etc etcquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:19 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Ja. Of houd je meer van zweedse trance ofzo?
#YOLO gek, voor één ding tegelijk is het leven te kortquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Muziek in je oor terwijl je met iemand praat
heb altijd muziek aan tijdens de les jwz, kan ik me beter concentrerenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Muziek in je oor terwijl je met iemand praat
Had ik het dus goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sum41 blink 182 good charlotte etc etc
omg ja haha xD dat is de echte rock Blink182 founding fathers of rock!!!! beter dan anyone!!! best groepen in the world!!!!quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
omg ja haha xD dat is de echte rock Blink182 founding fathers of rock!!!! beter dan anyone!!! best groepen in the world!!!!
#YOLO haha haterrrrsss zijn fans jullie weten wel beter Blink zijn de bestteee.e....@!!!!
fuck jimmy hendriks en die kk nerdjes zangers xD BLINK182 TRUE ROCK
alleen zo sarcastischquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat? Ik steun je toch?
Ik zei gewoon rock. Dat is het wel min of meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lekkere muziek man. Maar is dat nou echt hardrock?
aightquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Ik zei gewoon rock. Dat is het wel min of meer.
ja lijkt een beetje op rammstein en acdc en ook wel kiss #WEKNOWABOUTMUSIC #WEKNOWMOREquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lekkere muziek man. Maar is dat nou echt hardrock?
je probeert je verloren posts in te halen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja lijkt een beetje op rammstein en acdc en ook wel kiss #WEKNOWABOUTMUSIC #WEKNOWMORE
#IMAMUSICEXPERT
ACDC rockt hardquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja lijkt een beetje op rammstein en acdc en ook wel kiss #WEKNOWABOUTMUSIC #WEKNOWMORE
#IMAMUSICEXPERT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |