Ik pm u vanavond nog eventjes.quote:
Ja loser.quote:
Ben jij ook zo?quote:
quote:
Hihi, of uitkijken bij muren (A)quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zou willen dat ik dat soort detectors had. Zou wat minder vaak mijn neus stoten
Niks bijzonders, daarom juistquote:
Oh, ja wiskunde. Hoe is het gegaan?quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Niks bijzonders, daarom juist![]()
Wel eerste tentamen afgelegd.
moeilijk ?quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Niks bijzonders, daarom juist![]()
Wel eerste tentamen afgelegd.
ben je me net voorquote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja wiskunde. Hoe is het gegaan?
Zal wel zo rond de 9/10 liggen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja wiskunde. Hoe is het gegaan?
quote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zal wel zo rond de 9/10 liggen.
Dat is net geen 1....quote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zal wel zo rond de 9/10 liggen.
quote:Op maandag 17 september 2012 22:17 schreef BredeBradda het volgende:
Heel simpel hoofdstuk, exponentiële formules, machts en wortel verbanden etc.
Slechts VMBO niveau.quote:
Zelfs onze docent vond dat de toets te makkelijk was gemaaktquote:
Ben benieuwd hoe simpel VMBO kader en basis dan wel niet zijnquote:
wat is aquote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zelfs onze docent vond dat de toets te makkelijk was gemaakt![]()
Stond bijvoorbeeld A=3000x1,05t.
en dan de vraag: Wat is de groeifactor
kan vanalles zijn hequote:
QFStupidityquote:
De oren en ogen openhouden voor een goede baan aan de andere kant van het hek. Net als de rest.quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat is je dagbesteding tegenwoordig dan
quote:
Ik ben een man van weinig woorden. Zijn er vragen?quote:Op maandag 17 september 2012 22:23 schreef BredeBradda het volgende:
En nu morgen een of andere presentatie voor Nederlands geven over jezelfDaar ga ik dus zwaar voor falen want ben altijd zenuwachtig als de pest voor de klas
quote:Op maandag 17 september 2012 22:33 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ik ben een man van weinig woorden. Zijn er vragen?
Klaar
Zitten er bij de GLR nog beroeps net als bij ons bij de reservisten?quote:Op maandag 17 september 2012 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De oren en ogen openhouden voor een goede baan aan de andere kant van het hek. Net als de rest.
quote:
Gebruik het als opening tijdens je eerste slide en daarna een funny.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef paintmeester het volgende:
Ik ga snurken, uitslapen tot 7 uur![]()
Powerpoint is al uitgewerkt, ik heb alleen iets tegen presentaties manquote:Op maandag 17 september 2012 22:38 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gebruik het als opening tijdens je eerste slide en daarna een funny.
Doe daarna een praatje pot over je hobbies en thuis. Easy man
Focus je presentatie gewoon op dat ene leuke meisje in de klasquote:Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Powerpoint is al uitgewerkt, ik heb alleen iets tegen presentaties manZonder houvast punt ben ik eigelijk gewoon de lul omdat ik niet weet waar ik op moet leunen, staan. Zit constant van leunpunt te switchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef m.k het volgende:
Ga je een stukje lopen, tot je opeens in de verte plopplopplopplopplopplop hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt een een cilider gerelateerd alarm of niet?quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef m.k het volgende:
Ga je een stukje lopen, tot je opeens in de verte plopplopplopplopplopplop hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Beetje heen en weer lopen, stok in je klauwen. En powerpoint als ondersteuning gebruiken, niet powerpoint de presentatie laten leiden. Done.quote:Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Powerpoint is al uitgewerkt, ik heb alleen iets tegen presentaties manZonder houvast punt ben ik eigelijk gewoon de lul omdat ik niet weet waar ik op moet leunen, staan. Zit constant van leunpunt te switchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |