SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 3x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Vonkenboer op 17-09-2012 17:49:35 ]
Normaal gesproken gaat dat automagisch.quote:Op maandag 17 september 2012 06:58 schreef gargamel het volgende:
Misschien het getal in de opening ook aanpassen, is bij het vorige deel ook al niet gedaan?
In de TT is het wel goed gegaan, naar volgens de OP is dit alweer het 84ste topic.quote:Op maandag 17 september 2012 08:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat dat automagisch.
Maar hij is wel de starter van deze reeks he!quote:
Is dat het huis van K-man?!quote:Op maandag 17 september 2012 11:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar hij is wel de starter van deze reeks he!
Dat gaat zelfs mij te ver.quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
Wat moet je nou als makelaar denken als je hier binnenstapt:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat gras is ook zo geweldig...quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Was het behang op rechts?quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
MY EYESquote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mwoah, vind het helemaal niet storendquote:Op maandag 17 september 2012 01:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heeft ze de keuken ook zelf 'afgewerkt'?
[ afbeelding ]
G*dsammequote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zoek het maar uit kennelijk want zelfs het te koop bord is in de hoek gegooidquote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
En niet onder te betegelenquote:Op maandag 17 september 2012 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, daar hoef je nooit achter te behangen
Is die deuropening nou zo scheef of lijkt het nou zo?quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Inrichting.quote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar kan ik je inrichting vinden?
Neem dan in elk geval de moeite de "Te Koop"-borden even weg te zetten.quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
LOL... nooit gedacht dat je op Zon & Schild woondequote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Inrichting.
Op Flickr of ergens in een vorig deel van het topic Mag ik eens binnenkijken?
Is de eerste keer dat ik die melding kreeg om een nieuwe reeks te openen, maar het is al aangepast zag ik.quote:Op maandag 17 september 2012 06:58 schreef gargamel het volgende:
Misschien het getal in de opening ook aanpassen, is bij het vorige deel ook al niet gedaan?
Ik vind het behang rond het raam nog veel vreemderquote:
gaaf huis, ik zou het zo willen hebben als ik het geld had!quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
wow, daar had ik echt wel een schuifpui/ erker van gemaakt..quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef fh101 het volgende:
De vraagprijs van dit huis is 399.000 euro.
[ afbeelding ]
Niks bijzonders zou je zeggen, maar het is inclusief inpandig zwembad!
[ afbeelding ]
Dat zie je meestal niet in die prijsklasse
http://www.funda.nl/koop/(...)isstraat-11-a/fotos/
quote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Inrichting.
Op Flickr of ergens in een vorig deel van het topic Mag ik eens binnenkijken?
Heb ik ook gedaan, laminaat is er pas ingekomen nadat de keuken geplaatst was. Wel keurig de plint uit de keuken gehaald, vloer eronder gelegd, plint ingekort en weer geplaatst.quote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet onder te betegelen![]()
En dan erger ik me al aan die keukenvloeren die pas gelegd zijn nadat het aanrecht geplaatst is
Daar is ook weer een (makelaars)term voor: "eclectische inrichting"quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Rechts op de foto staat een lichtblauwe po-stoelquote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ooh tussen dat muurtje had ik echt wel een aquarium geplaatst, perfect huis voor mij dus !!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:10 schreef Messina het volgende:
Twee huizen, creatief met de hal:
[ afbeelding ]
Wel handig zo'n walk-in muur :-pquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:10 schreef Messina het volgende:
En nog zo'n huis, waarbij ik me afvraag of dit meerwaarde zal opleveren of het tegenovergestelde:
[ afbeelding ]
Zo klein is jouw aquarium heul niet!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:31 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ooh tussen dat muurtje had ik echt wel een aquarium geplaatst, perfect huis voor mij dus !!!![]()
![]()
( ja ik ben echt zo sneu om bij huizen te kijken waar ik mijn aquarium kan plaatsen )![]()
![]()
Waarom is dat sneu?! Als dat je hobby is dan ben je pas sneu als je er niet naar kijkt. En je moet je nooit verontschuldigen voor je hobby'squote:Op dinsdag 18 september 2012 18:31 schreef Aloria het volgende:
Ooh tussen dat muurtje had ik echt wel een aquarium geplaatst, perfect huis voor mij dus !!!![]()
![]()
( ja ik ben echt zo sneu om bij huizen te kijken waar ik mijn aquarium kan plaatsen )![]()
![]()
Heheh ja , dat moet ik inderdaad niet doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom is dat sneu?! Als dat je hobby is dan ben je pas sneu als je er niet naar kijkt. En je moet je nooit verontschuldigen voor je hobby's
Dat zijn idd. rails voor een personen-til lift.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef Cattom het volgende:
http://www.funda.nl/koop/naarden/huis-48590250-marktstraat-56/
Opmerkelijke rails op het plafond. Zou daar een soort stoeltje aan kunnen hangen voor een invalide bewoner?
Wel opvallen dat mensen dit thuis hebben; het is in ieder geval een erg grote investering geweest ooit.quote:Bouw
Soort woonhuis Herenhuis, tussenwoning
Soort bouw Bestaande bouw
Bouwjaar 1931-1944
Toegankelijkheid Toegankelijk voor gehandicapten en toegankelijk voor ouderen
Zeker.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:39 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat zijn idd. rails voor een personen-til lift.
Staat ook in de omschrijvingen
[..]
Wel opvallen dat mensen dit thuis hebben; het is in ieder geval een erg grote investering geweest ooit.
quote:Nee oma, je gaat nu even op de bank zitten en je blijft er zitten
(of het moet een zelfrijder geweest zijn, ik zie de cassette nergens hangen)
Door die deur gaat niets, het is een XY systeem (die 2 parallelle rails op het plafond zitten vast) met een traverse die daar weer onder hangt en zo langs alle koppelstukken naar de bank en gang, de traverse kan je daar weer aankoppelen en zo verder rijden met de cassette.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:36 schreef Cattom het volgende:
[..]![]()
Maar eh.... hoe ging oma dan door de deur? Of moest ze dan overstappen op een nieuw stoeltje?
Precies. Ik doe hetzelfde hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom is dat sneu?! Als dat je hobby is dan ben je pas sneu als je er niet naar kijkt. En je moet je nooit verontschuldigen voor je hobby's
Als de rails maar wel door naar de keuken loopt. Dan kun je je bank aan de rails ophangen, zodat je gewoon kan blijven liggen als je je biertje wil halenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef Resistor het volgende:
[..]
Door die deur gaat niets, het is een XY systeem (die 2 parallelle rails op het plafond zitten vast) met een traverse die daar weer onder hangt en zo langs alle koppelstukken naar de bank en gang, de traverse kan je daar weer aankoppelen en zo verder rijden met de cassette.
Die rails naar de deur is alleen maar voor een muurbeugel, waarschijnlijk zit er geen balk in het plafond om de rail aan te hangen (moet minimaal 130kg kunnen houden).
Volgens mij is de lift een hele oude Guldmann (nog met touwtjes bij de koppelstukken) als ik de rails zo zie, en is de lift afgeschreven en weggehaald, maar hebben de mensen zelf de rails aangeschaft en die hebben ze laten hangen.
[ afbeelding ]
Hier zie je de traverse hangen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 09:50 schreef Thirty5 het volgende:
[..]
Als de rails maar wel door naar de keuken loopt. Dan kun je je bank aan de rails ophangen, zodat je gewoon kan blijven liggen als je je biertje wil halen
Damn. Daar kun je genoeg sokken in kwijt.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:23 schreef pinine het volgende:
een huis voor iemand die veel kastruimte nodig heeft http://www.funda.nl/koop/soest/huis-47176362-paltz-3/
[ afbeelding ]
In het overzicht vragen ze 1,5 miljoen. In de omschrijving staat: Vraagprijs ¤ 1.095.000,- k.k.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:23 schreef pinine het volgende:
een huis voor iemand die veel kastruimte nodig heeft http://www.funda.nl/koop/soest/huis-47176362-paltz-3/
[ afbeelding ]
Even aangepastquote:Op donderdag 20 september 2012 16:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Damn. Daar kun raak je genoeg sokken in kwijt.
Is dat Tom Cruise zijn huis?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:23 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker voor dat geld! Als ik zo'n woonkamer zie verwacht ik het eerste huurhuis van een 20-jarige man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:04 schreef NicoleM het volgende:
Ik vind dit huis wel opmerkelijk: http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-48593467-rhonelaan-28/
[ afbeelding ]
Damn... een hobby is leuk, maar sommigen overdrijvenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:04 schreef NicoleM het volgende:
Ik vind dit huis wel opmerkelijk: http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-48593467-rhonelaan-28/
[ afbeelding ]
quote:Sfeervolle L-vormige woonkamer
Gothic metal fans!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:04 schreef NicoleM het volgende:
[ afbeelding ]
Scientology en heavy deathmetal gaan volgens mij niet zo best samen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is dat Tom Cruise zijn huis?
Oepsie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:38 schreef DonVincenzo het volgende:
Je haalt twee huizen door elkaar.
Ik post hier nooit, maar lurk lekker mee.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:23 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ]
Denk eerder een trucker.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef snellejelle het volgende:
Een koe in de voortuin:
[ afbeelding ]
Een koe in de achtertuin:
[ afbeelding ]
En een Rookworst met varken in de achtertuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als hier geen slager woont
Woont daar iemand zonder benen? Hoe moet je anders op een normale manier achter die PC gaan zittenquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:34 schreef jpajs het volgende:
[..]
Denk eerder een trucker.![]()
[ afbeelding ]
Net over de grens in België dit huis voor 325.000 en een tuin van meer dan 2200 m2 met zwembad tegenover dat huis van 399.000 met tuin van 415 m2 vindt ik het belgische huis aantrekkelijker, het staat er zelfs niet eens superver vandaan goed bekeken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef fh101 het volgende:
De vraagprijs van dit huis is 399.000 euro.
[ afbeelding ]
Niks bijzonders zou je zeggen, maar het is inclusief inpandig zwembad!
[ afbeelding ]
Dat zie je meestal niet in die prijsklasse
http://www.funda.nl/koop/(...)isstraat-11-a/fotos/
Ontzettend degelijk verbouwd zeg, of gebouwd, wat is het.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:23 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ]
Gezien de foto boven de open haard en de modellen op zolder, vrachtwagenrijder, vleesvervoer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef snellejelle het volgende:
Een koe in de voortuin:
[ afbeelding ]
Een koe in de achtertuin:
[ afbeelding ]
En een Rookworst met varken in de achtertuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als hier geen slager woont
O.k., had nooit gehoord van dat topic, laatste post op 13 juni dus wel een beetje een dood topicquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:06 schreef KillerBee4ever het volgende:
@pinine: voor dit soort foto's hebben we dit topic: Opmerkelijk mooie foto's van Funda #2 .
Hier worden alleen opmerkelijke foto's geplaatst, dus van woningen die iets heel opmerkelijks hebben (en niet omdat ze mooi zijn)
Ik vind de prijs nogal opmerkelijk voor zo'n mooi huisquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:06 schreef KillerBee4ever het volgende:
@pinine: voor dit soort foto's hebben we dit topic: Opmerkelijk mooie foto's van Funda #2 .
Hier worden alleen opmerkelijke foto's geplaatst, dus van woningen die iets heel opmerkelijks hebben (en niet omdat ze mooi zijn)
Belgie schijnt goedkoper te zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:51 schreef pinine het volgende:
[..]
Net over de grens in België dit huis voor 325.000 en een tuin van meer dan 2200 m2 met zwembad tegenover dat huis van 399.000 met tuin van 415 m2 vindt ik het belgische huis aantrekkelijker, het staat er zelfs niet eens superver vandaan goed bekeken.
http://www.funda.nl/europ(...)koekstraat-46-essen/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje naar de advertentie op Funda?quote:
Wat een waanzinnig mooi huis!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:07 schreef Teslynd het volgende:
Dit is de oude badkamer, met ligbad, vaste wastafel, bidet en openslaande deuren naar balkon. Op dezelfde etage is er nog een 2de moderne badkamer met douche, toilet en vaste wastafel.
Die andere zal een stuk saaier zijn.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/hilversum/huis-48410940-javalaan-27/
Jammer dat het de enige foto van de badkamer is... Het LIJKT namelijk of het bad niet vast staat... Ik zie geen kitrand.quote:Op zondag 23 september 2012 08:51 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
In bad moeten staan om je tanden te poetsen...
Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)0461-aggemastate-70/
Eh.. ligt er hier nog iemand in dat bed?
[ afbeelding ]
Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)0-insulindestraat-9/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |