SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 3x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Vonkenboer op 17-09-2012 17:49:35 ]
Normaal gesproken gaat dat automagisch.quote:Op maandag 17 september 2012 06:58 schreef gargamel het volgende:
Misschien het getal in de opening ook aanpassen, is bij het vorige deel ook al niet gedaan?
In de TT is het wel goed gegaan, naar volgens de OP is dit alweer het 84ste topic.quote:Op maandag 17 september 2012 08:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat dat automagisch.
Maar hij is wel de starter van deze reeks he!quote:
Is dat het huis van K-man?!quote:Op maandag 17 september 2012 11:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar hij is wel de starter van deze reeks he!
Dat gaat zelfs mij te ver.quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
Wat moet je nou als makelaar denken als je hier binnenstapt:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat gras is ook zo geweldig...quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Was het behang op rechts?quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
MY EYESquote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mwoah, vind het helemaal niet storendquote:Op maandag 17 september 2012 01:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heeft ze de keuken ook zelf 'afgewerkt'?
[ afbeelding ]
G*dsammequote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zoek het maar uit kennelijk want zelfs het te koop bord is in de hoek gegooidquote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
En niet onder te betegelenquote:Op maandag 17 september 2012 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, daar hoef je nooit achter te behangen
Is die deuropening nou zo scheef of lijkt het nou zo?quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Inrichting.quote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar kan ik je inrichting vinden?
Neem dan in elk geval de moeite de "Te Koop"-borden even weg te zetten.quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
LOL... nooit gedacht dat je op Zon & Schild woondequote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Inrichting.
Op Flickr of ergens in een vorig deel van het topic Mag ik eens binnenkijken?
Is de eerste keer dat ik die melding kreeg om een nieuwe reeks te openen, maar het is al aangepast zag ik.quote:Op maandag 17 september 2012 06:58 schreef gargamel het volgende:
Misschien het getal in de opening ook aanpassen, is bij het vorige deel ook al niet gedaan?
Ik vind het behang rond het raam nog veel vreemderquote:
gaaf huis, ik zou het zo willen hebben als ik het geld had!quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
wow, daar had ik echt wel een schuifpui/ erker van gemaakt..quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef fh101 het volgende:
De vraagprijs van dit huis is 399.000 euro.
[ afbeelding ]
Niks bijzonders zou je zeggen, maar het is inclusief inpandig zwembad!
[ afbeelding ]
Dat zie je meestal niet in die prijsklasse
http://www.funda.nl/koop/(...)isstraat-11-a/fotos/
quote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Inrichting.
Op Flickr of ergens in een vorig deel van het topic Mag ik eens binnenkijken?
Heb ik ook gedaan, laminaat is er pas ingekomen nadat de keuken geplaatst was. Wel keurig de plint uit de keuken gehaald, vloer eronder gelegd, plint ingekort en weer geplaatst.quote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet onder te betegelen![]()
En dan erger ik me al aan die keukenvloeren die pas gelegd zijn nadat het aanrecht geplaatst is
Daar is ook weer een (makelaars)term voor: "eclectische inrichting"quote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Rechts op de foto staat een lichtblauwe po-stoelquote:Op maandag 17 september 2012 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ooh tussen dat muurtje had ik echt wel een aquarium geplaatst, perfect huis voor mij dus !!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:10 schreef Messina het volgende:
Twee huizen, creatief met de hal:
[ afbeelding ]
Wel handig zo'n walk-in muur :-pquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:10 schreef Messina het volgende:
En nog zo'n huis, waarbij ik me afvraag of dit meerwaarde zal opleveren of het tegenovergestelde:
[ afbeelding ]
Zo klein is jouw aquarium heul niet!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:31 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ooh tussen dat muurtje had ik echt wel een aquarium geplaatst, perfect huis voor mij dus !!!![]()
![]()
( ja ik ben echt zo sneu om bij huizen te kijken waar ik mijn aquarium kan plaatsen )![]()
![]()
Waarom is dat sneu?! Als dat je hobby is dan ben je pas sneu als je er niet naar kijkt. En je moet je nooit verontschuldigen voor je hobby'squote:Op dinsdag 18 september 2012 18:31 schreef Aloria het volgende:
Ooh tussen dat muurtje had ik echt wel een aquarium geplaatst, perfect huis voor mij dus !!!![]()
![]()
( ja ik ben echt zo sneu om bij huizen te kijken waar ik mijn aquarium kan plaatsen )![]()
![]()
Heheh ja , dat moet ik inderdaad niet doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom is dat sneu?! Als dat je hobby is dan ben je pas sneu als je er niet naar kijkt. En je moet je nooit verontschuldigen voor je hobby's
Dat zijn idd. rails voor een personen-til lift.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef Cattom het volgende:
http://www.funda.nl/koop/naarden/huis-48590250-marktstraat-56/
Opmerkelijke rails op het plafond. Zou daar een soort stoeltje aan kunnen hangen voor een invalide bewoner?
Wel opvallen dat mensen dit thuis hebben; het is in ieder geval een erg grote investering geweest ooit.quote:Bouw
Soort woonhuis Herenhuis, tussenwoning
Soort bouw Bestaande bouw
Bouwjaar 1931-1944
Toegankelijkheid Toegankelijk voor gehandicapten en toegankelijk voor ouderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |