Hulde voor Ajax dat zij toen zoveel geld voor een matige speler als Babel hebben gevangen. Overschatte voetballer.quote:
Ja... wordt stil hier, zonder al die capsquote:
Heb je de laatste twee wedstrijden gekeken?quote:Op zondag 23 september 2012 22:56 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hulde voor Ajax dat zij toen zoveel geld voor een matige speler als Babel hebben gevangen. Overschatte voetballer.
Het trieste is dat hij met gemak van meerwaarde is in de eredivisie.quote:Op zondag 23 september 2012 22:56 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hulde voor Ajax dat zij toen zoveel geld voor een matige speler als Babel hebben gevangen. Overschatte voetballer.
Vandaag niet gezien nee, maar ik heb al meer wedstrijden van Babel gezien, dus ik weet wel wat hij wel en niet kan.quote:Op zondag 23 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb je de laatste twee wedstrijden gekeken?
Echt een beest, zo groot en sterk.quote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het trieste is dat hij met gemak van meerwaarde is in de eredivisie.
Klopt, maar kan bij lange na niet mee in de europese top natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Echt een beest, zo groot en sterk.
Gaat bij een beslissend moment in de fout.quote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Moisander speelde afgelopen woensdag prima, Mulder!
Gemak, hij is gewoon absolute top in de Eredivisie en ja dat durf ik te stellen op basis van zijn eerste 2 en half wedstrijden.quote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het trieste is dat hij met gemak van meerwaarde is in de eredivisie.
Dat is een moment, voor de rest speelde hij prima.quote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat bij een beslissend moment in de fout.
Klopt maar zoals je al zei kan hij in de Eredivisie zwaar op zijn fysiek teren.quote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, maar kan bij lange na niet mee in de europese top natuurlijk.
Een beslissend moment.quote:Op zondag 23 september 2012 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een moment, voor de rest speelde hij prima.
tja wel een moment die verlies of gelijkspel bepaaldquote:Op zondag 23 september 2012 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een moment, voor de rest speelde hij prima.
tja heeft al 100 jaar in belgie gezetenquote:Op zondag 23 september 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
Luciano praat goed Nederlands zeg voor een Braziliaan.
Jaren in Belgie ook gespeeld toch?quote:Op zondag 23 september 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
Luciano praat goed Nederlands zeg voor een Braziliaan.
Ja dus.quote:Op zondag 23 september 2012 23:02 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
tja heeft al 100 jaar in belgie gezeten
Hetzelfde als met 2 gestrekte benen inkomen en toch net eerst de bal rakenquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
Liverpool is hard genaaid vanmiddag man.
Hij wilde weer een spitsen discussiequote:Op zondag 23 september 2012 23:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wilde zeggen dat Van Persie wel gescoord had ja, die penalty was zijn eerste schot op goal.
Of hulk.quote:Op zondag 23 september 2012 23:06 schreef Caland het volgende:
Jarenlang wanbeleid bij Liverpool. Dat is er gebeurd.
Carroll halen terwijl je Falcao voor hetzelfde geld kan halen.
Downing.quote:Op zondag 23 september 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Selectie van Liverpool is zoo slecht hé, ze kopen van die jonge tjappies die een leuk seizoentje hadden voor 20+ miljoen, Allen, Henderson![]()
Nou ja, die praatprogramma's gaan nauwelijks over voetbal, het is allemaal kijken naar wat namen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Weet ik veel Ajax-Twente ofzo.
Maar ze leren ook helemaal niks van de laatste twee jaar he.
Hij heeft maar 1 assist en dat was in een oefenpotje.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Zelden zo'n slecht eindfilmpje gezien.
typisch iets wat vanavond nog ff snel bedacht isquote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Zelden zo'n slecht eindfilmpje gezien.
quote:Op zondag 23 september 2012 22:15 schreef kurk_droog het volgende:
Waterkneus zal wel glorieus daar met een stijve piemel zitten![]()
En die lui zien ook niet dat Twent eeen kk makkelijk programma heeft gehad
Reisje naar Brazilië, om een locatie te boeken naast het hotel van Louis.quote:Op zondag 30 september 2012 15:22 schreef Evertjan het volgende:
waar zou Sjek zitten? last minute reisje naar de zon voor een lekker gezond kleurtje
ze gaan toch niet weer van onze belastingcenten vakantie vieren?quote:Op zondag 30 september 2012 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Reisje naar Brazilië, om een locatie te boeken naast het hotel van Louis.
Ik had gehoopt dat ze Nico Dijkshoorn hadden uitgenodigd...quote:
Op die goal (2-1) denk ik wel. Uitslag denk ik niet. RKC had daar zelfs moeten winnen en werden benadeeld.quote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het niet met zo'n uitslag.
volgens Frank Snoek een goal die alleen Messi kan makenquote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op die goal (2-1) denk ik wel. Uitslag denk ik niet. RKC had daar zelfs moeten winnen en werden benadeeld.
Tom de Schermmanquote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal Tom op de Sjekmanier beginnen langs de schermen etc?
Wat vréselijk. Gelukkig wel Vermeulen en Water reus (die vandaag in ieder geval niet)quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef Zipportal het volgende:
Nog steeds geen Tom van 't Hek dit seizoen.
Vraag mij eerder af hoe hij als hockeybondscoach (oud) over voetbal mee kan pratenquote:Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap echt niet dat ze van 't Hek hebben gedropt, hij heeft mij de ogen geopend over tweebenige voetballers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |