Zondequote:Op maandag 17 september 2012 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, niks nieuws.Zei dat hij te druk was voor haar. Verder verstond je er natuurlijk weinig van.
Ja hij is echt cutequote:Op maandag 17 september 2012 17:30 schreef julia222 het volgende:
Als boer Henk straks nog steeds vrijgezel is dan schrijf ik een brief![]()
En met mij 2000 anderen
quote:Op maandag 17 september 2012 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, niks nieuws.Zei dat hij te druk was voor haar. Verder verstond je er natuurlijk weinig van.
Tweede gok:quote:Op zondag 9 september 2012 23:34 schreef Jojoke het volgende:
Eerste gok:
Willem & Ed
Henrieke & Bert
Aad & Jeannet
Henk & Fiona
Martin & Swaen
Ik vind dit seizoen ook veel te snel gaanquote:Op maandag 17 september 2012 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het tempo sneller dan normaal, maar dat kan ook komen omdat de rest suf was...
Hier was ik ook benieuwd naar! Maar het antwoord stond in de nieuwsbrief van deze week: hij mag het huis van vrienden een weekje lenen. Dat huis ligt bij de boerderijquote:Op maandag 17 september 2012 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben sowieso benieuwd hoe ze dat gaan doen, want Willem woont niet op de boerderij maar in een klein huisje in t dorp.
Dat komt waarschijnlijk doordat de dagtrips zonder veel inzoomen gedaan werd. Je kreeg nu een duidelijk beeld van de kerelsactiviteiten bij Henrieke. Het had wel iets minder snel afgedraaid mogen worden.quote:Op maandag 17 september 2012 22:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen ook veel te snel gaan!
Kan ik niet zien want ik ben geen fanquote:Op donderdag 20 september 2012 18:16 schreef warrel het volgende:
'Ina arriveert op de boerderij van Aad, maar haar aankomst verloopt niet helemaal zoals ze verwacht had.'
Oooooooo dearrr
Hier dus: http://boerzoektvrouw.kro(...)everingen/23-09-2012quote:Op donderdag 20 september 2012 18:16 schreef warrel het volgende:
'Ina arriveert op de boerderij van Aad, maar haar aankomst verloopt niet helemaal zoals ze verwacht had.'
Oooooooo dearrr
Nice! Bedanktquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hier dus: http://boerzoektvrouw.kro(...)everingen/23-09-2012
Ik kan niet met geluid kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nice! Bedankt![]()
Wel weer typisch Aad
nou dan heeft zij ook haar eerste zoen ever gehad. Heuujj!! Eindelijk!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:42 schreef vuvuzela het volgende:
Boer tweeling Jan heeft met Monika gezoend
[ afbeelding ]
Dit dus, maar typisch Aad: lekker over zich zelf aan het kletsen en daarna merkt hij Ina op en dan heel overdreven: HALLOOOOOOO! (Had je niet meer gerekend op me?) Jawééééééééééél zo. (Alles goed?) Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk!quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Eigenlijk niks, ze vond het vervelend dat ze niet merkten dat zij er aan kwam en dat ze naar het tafeltje moest lopen....
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:01 schreef Apotheose het volgende:
stiekem hoop ik dat niemand Aad wil, in the end.
Ja, dat zag ik bij HvN. Er gaan nog heel wat conflicten komen bij Aad.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:16 schreef warrel het volgende:
Oooooooo dearrr
Dus iedereen van rond de 1.74 is gefrustreerd?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:06 schreef Leandra het volgende:
Zie ik nou net op de site dat Aad maar 1.74 lang is??
Geen wonder die arrogantie, z'n gedrag is gewoon compensatie voor z'n gebrek aan lengte....
Nee maar kabouters (althans mannen onder de 1.75) moeten wel altijd met iets compenseren. Grote auto, sportschooltje, grote bek. Merk je bij al die kleine opdonders.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:07 schreef bascross het volgende:
[..]
Dus iedereen van rond de 1.74 is gefrustreerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |