SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Als ik maar een hoofdrol krijg!quote:Op zondag 16 september 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het toch verfilmd, of nog beter, Erik en ik zijn van plan een musical te maken gebaseerd op Songfestivalmuziek, het plan was om het in oorlogstijd in de Balkan af te laten spelen maar dat kan alsnog veranderd worden. Wat jij wil.
Ik had een feestquote:Op zondag 16 september 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Best aardig.
JOAN WAS ER, WAAR WAS JE NOU, PIKKIE.
Nee, die was voor mijquote:Op zondag 16 september 2012 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als ik maar een hoofdrol krijg!
Voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 16 september 2012 21:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar die was toch niet in t hotel he? toch?
Ze is op Greys' uitnodiging gewoon gekomenquote:Op zondag 16 september 2012 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had een feest
Maar het was dus ubertof bij jullie![]()
![]()
En Joan![]()
Wie had haar geboekt/uitgenodigd?
Oh wat tofquote:Op zondag 16 september 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze is op Greys' uitnodiging gewoon gekomen![]()
. Heeft drie liedjes gezongen ook nog
. En met iedereen op de foto
. En TMM geknuffeld
.
dan was t een andere halfnaaktealleenhanddoekdragendegetintepersoonlijkheidquote:
Of zoals Qwea dat noemt: EEN NAAKTE NEGERT.quote:Op zondag 16 september 2012 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan was t een andere halfnaaktealleenhanddoekdragendegetintepersoonlijkheid
quote:Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of zoals Qwea dat noemt: EEN NAAKTE NEGERT.
Trustenquote:
Ik vond hem engquote:Op zondag 16 september 2012 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan was t een andere halfnaaktealleenhanddoekdragendegetintepersoonlijkheid
Nee man, negerts.quote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond hem engmet zijn handdoek om zijn middel heen op me af komend lopen omdat ik voor de wc stond
Heb je hem niet even een orgasme aangeboden?quote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond hem engmet zijn handdoek om zijn middel heen op me af komend lopen omdat ik voor de wc stond
Die isquote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Greys het volgende:
Die van Elies op schoot mag ook in het verslagje
Novemberquote:Op zondag 16 september 2012 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem aan dat de eerstvolgende meet ergens in mei is? Dan ga ik nu vast data blokken... want ik kan er niet nog een keer onderuit he
ieuw! Ja en twee blontjesquote:Op zondag 16 september 2012 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Geloof het of niet, maar het hotel had ook nog andere gasten.Aan de andere kant van de gang zaten twee negerts, waarvan er eentje óók je wc heeft bezoedeld
.
Niet gezien, ook niet lekker dus?quote:
niet bijzonderquote:
Lijkt me enig.quote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Oognip het volgende:
Ik doe ook even hier animo-check
Ik wil al een tijdje een meet plannen in de Apenheul, maar het kwam er maar niet van. Nu heb ik besloten dat het er toch maar eens van moet komen, want het seizoen is bijna voorbij.
Het idee is om dit te plannen in een weekend van oktober, welk weekend het precies wordt is nog niet duidelijk.
Ik wil graag weten of hier uberhaupt animo voor is
Ik kom iig, miss_dynastie en mama_mia ook. Het zou leuk zijn als we met een groepje zijn.
Pics or didn't happen girl!quote:Op zondag 16 september 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben de afgelopen week in de Apenheul geweest
zo tof
wtf zit die theatermama gewoon te lieguh !quote:
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat niet low budget vinden.quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef Maanvis het volgende:
Die nieuwe meet, waarom niet op 17 november in deventer?.
http://cocsongfestival.nl/
misschien krijgen we wel vrijkaartjesquote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat niet low budget vinden.
Jaquote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef Steve het volgende:
Die mag ook best een avondje komen zingen op het terras..
Ja heur.quote:Op zondag 16 september 2012 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is een 'guitig mondje'kan ik daar morgen veilig mee naar werk?
Ik ook, ik wou dat het nog eens over konquote:Op zondag 16 september 2012 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, maar fucking hell ik heb me goed vermaakt.
jij hebt gewoon een pied de poule dekbedovertrek!quote:Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek nou! Vers opgemaakt. Wat zal ik heerlijk slapen na 42u
Het hotel was toch ook wel te doen, tochquote:Op zondag 16 september 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, ik wou dat het nog eens over kon
Maar dat zijn de beste meets, diegenen waarvan je gewoon geen genoeg kunt krijgen en eigenlijk al weer terug wilt
ALLES was ook gewoon leuk en gezellig en lekker en tof.
Volgens mij zijn ze allemaal op dezelfde breedte gemaakt en zijn het alleen de staande foto's die je daarom nog iets kunt vergroten, klopt dat?quote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef Maanvis het volgende:
hoe komt het dat je bij de ene foto wel kunt vergroten en bij de andere niet?
k heb alleen kleintjes geüpload, grotere komen laterquote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef Maanvis het volgende:
hoe komt het dat je bij de ene foto wel kunt vergroten en bij de andere niet?
Oh sorry, ik had door het whatsappen allerhande pics door elkaar in mijn foon en wist niet meer zeker wat nou van anderen wasquote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef tombolafan het volgende:
Ik gooi zo mijn foto's er in, maar ik zie dat Greys er ook al een paar van in gegooid heeft dus bij dubbelen; sorry
idd allemaal even breedquote:Op zondag 16 september 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal op dezelfde breedte gemaakt en zijn het alleen de staande foto's die je daarom nog iets kunt vergroten, klopt dat?
oh oke ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zondag 16 september 2012 23:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb alleen kleintjes geüpload, grotere komen later
NOOOOOOOOOOOOIT meer een ESF meet bij Henk missen, want die zijn legendarisch leukquote:Op zondag 16 september 2012 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik baal stiekem wel erg dat ik het allemaal gemist heb
Geeft niet, maar ik heb geen zin om het uit te zoekenquote:Op zondag 16 september 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had door het whatsappen allerhande pics door elkaar in mijn foon en wist niet meer zeker wat nou van anderen was![]()
Ik hou 14, 16 én 18 mei gewoon vrij volgend jaarquote:Op zondag 16 september 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOIT meer een ESF meet bij Henk missen, want die zijn legendarisch leuk
Volgende keer ben je er gewoon bij
LEES IK NOU APENHEULquote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Oognip het volgende:
Ik wil al een tijdje een meet plannen in de Apenheul, maar het kwam er maar niet van. Nu heb ik besloten dat het er toch maar eens van moet komen, want het seizoen is bijna voorbij.
Het idee is om dit te plannen in een weekend van oktober, welk weekend het precies wordt is nog niet duidelijk.
Ik kom iig, miss_dynastie en mama_mia ook. Het zou leuk zijn als we met een groepje zijn.
nee, je mag oognip daar niet gaan zitten vlooien!quote:
Ik denk dat ik dan het te druk heb met aapjes kijkenquote:Op zondag 16 september 2012 23:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, je mag oognip daar niet gaan zitten vlooien!
klein beetje animoquote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Oognip het volgende:
Ik zet in op de toppersquote:Op zondag 16 september 2012 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Elke ESF-meet is er wel een oud-ESF deelnemer van Nederland bij
*nopressurehoorgreys*
Laten we hopen dat Justine Pelmelay nog leeft in meiquote:Op zondag 16 september 2012 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Elke ESF-meet is er wel een oud-ESF deelnemer van Nederland bij
*nopressurehoorgreys*
quote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Trusten.
En ik vond het grappig/opmerkelijk dat je toen Joan (what if God was) One of us aan het zingen was, dat je meeplaybackte![]()
.
En dat je gelijk had dat er "over tien minuten een verrassing zou zijn" tien minuten voordat Joan binnenkwam.
Jullie zaten naast elkaar! Dat paste prima in een oogopslag!quote:Op maandag 17 september 2012 07:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je moest ook op Joan letten
Gefeliciteerd Elies!!!!!!![]()
![]()
![]()
Nou okeequote:Op maandag 17 september 2012 08:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie zaten naast elkaar! Dat paste prima in een oogopslag!
ik weet hoe iedereen heetquote:
Ikke niet hoor. Maar blackboard ligt eruit dus ik kan niet verder.quote:Op maandag 17 september 2012 12:39 schreef Renesite het volgende:
Jullie hebben de maandag vrijgevraagd of zo?
GefeliCeeteerdquote:
Tombo is dat lekkere wief met die emmer vol geldquote:Op maandag 17 september 2012 11:26 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mij ook?
Ik weet namelijk niet wie jij was
Jazekerquote:Op maandag 17 september 2012 11:26 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mij ook?
Ik weet namelijk niet wie jij was
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 september 2012 11:27 schreef Qwea het volgende:
Zo. Ik ben weer fris en fruitig, voorzover dat kan.
Zullen we terugspoelen naar Vrijdag en het nog eens overdoen?
Was dat niet Greys?quote:Op maandag 17 september 2012 12:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tombo is dat lekkere wief met die emmer vol geld
Eerst Greys en toen ikquote:
Met moments of gold en flashes of light?quote:Op maandag 17 september 2012 12:51 schreef MrMonkeyman het volgende:
Volgens mij begint het nu terug te komen
Meer net als bij The Accusedquote:Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met moments of gold en flashes of light?
Ja, nadat ik het heb uitgelegdquote:Op maandag 17 september 2012 12:51 schreef MrMonkeyman het volgende:
Volgens mij begint het nu terug te komen
Edit: yup
En things he'd never do again but then they always seemed rightquote:Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
There were nights of endless pleasure, it was more than any laws allohohooooooooooooooooooooooowedquote:Op maandag 17 september 2012 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En things he'd never do again but then they always seemed right
quote:Op maandag 17 september 2012 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nadat ik het heb uitgelegd
Ja, dat heb ik niet meegekregen, ik ben hier niet 24/7quote:Op maandag 17 september 2012 13:44 schreef Ynske het volgende:
Aap, je zeurt
ik heb gister aangegeven dat de grotere versie nog komt.
Wanneer, dunno, ben aan t werk, sporten straks. K gil echt wel wanneer ze er staan
Wat heeft Cee nou weer gedaanquote:Op maandag 17 september 2012 14:16 schreef sp3c het volgende:
ok fight!
done deal!
ik tegen Cee en bijten is niet toegestaan
ja vechten is niet leuk als ik onwijs klappen krijg van iemandquote:
I'm sure there will be things she never does againquote:Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je winnen he.quote:Op maandag 17 september 2012 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja vechten is niet leuk als ik onwijs klappen krijg van iemand
Ooh spuit 11 hieroquote:Op maandag 17 september 2012 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En things he'd never do again but then they always seemed right
Met Grees heur benen moet je ook hele andere dingen doenquote:Op maandag 17 september 2012 14:20 schreef sp3c het volgende:
Greys dr benen zijn bv langer dan mij, daar ga ik echt niet mee de ring in hoor :'')
I touched you like thatquote:Op maandag 17 september 2012 13:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
There were nights of endless pleasure, it was more than any laws allohohooooooooooooooooooooooowed
BABY, BABY, BABY
Etc
Maar je mag ze dan ook wel weer uitdelenquote:Op maandag 17 september 2012 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja vechten is niet leuk als ik onwijs klappen krijg van iemand
Vuige slet!quote:Op maandag 17 september 2012 14:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met Grees heur benen moet je ook hele andere dingen doen
quote:
Ik ontken alles.quote:Op maandag 17 september 2012 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het was een aanrakings volle avond. Ik heb aan Greys dr tieten gezeten, ElisaB in haar kont geknepen en ik heb jouw rokje omhoog getrokken en vervolgens liet je me je slipje zien![]()
Ooh ja! Ook nog.quote:Op maandag 17 september 2012 14:27 schreef tombolafan het volgende:
En je hebt lichaamssappen uitgewisseld met GB he Q
Mij niet hoorquote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja! Ook nog.
En iedereen een orgasme gegeven. De tering
Had jij graag een orgasme van me gekregen dan, mopje?quote:
Die snijdt je voeten onder je benen uit met haar scherpe tong. Binnen luttele seconden lig je in foetushouding op je duim te zuigen en zachtjes "mama... mama..." te kermen.quote:
zou ik Toomba++ kunnen hebben of moet ik wachten tot het er allemaal uit is?quote:Op maandag 17 september 2012 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die snijdt je voeten onder je benen uit met haar scherpe tong. Binnen luttele seconden lig je in foetushouding op je duim te zuigen en zachtjes "mama... mama..." te kermen.
Donker haar, guitig mondjequote:Op maandag 17 september 2012 15:08 schreef sp3c het volgende:
die kan ik me niet herinneren
maar dat ligt ongetwijfeld aan mij
quote:Op maandag 17 september 2012 15:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik zou voor Loveless gaan
Die is niet in vorm, zaterdag zelf gevoeld!
Ja maar als die op hem gaat zitten...quote:Op maandag 17 september 2012 15:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik zou voor Loveless gaan
Die is niet in vorm, zaterdag zelf gevoeld!
Maar sp3c is veel te viriel om Ll dichtbij genoeg te laten komen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar als die op hem gaat zitten...
Man is hetquote:Op maandag 17 september 2012 15:08 schreef sp3c het volgende:
die kan ik me niet herinneren
maar dat ligt ongetwijfeld aan mij
Mmmmmquote:Op maandag 17 september 2012 15:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar sp3c is veel te viriel om Ll dichtbij genoeg te laten komen.
Wat ben jij een kwajongenquote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef sp3c het volgende:
ik weet nix, wil nix
* sp3c doet onschuldig
* sp3c wijst naar t00mba dr stevige baby
Dat vind ik nou ookquote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Mr. Muis. Blijft ook een ontzettend leuke kerel
.
Dan sla ik Sp3cquote:
Als jij Muis slaat welquote:
drieling lijkt me wat overdrevenquote:
Ik had het nu eigenlijk puur over Sp3c en Muis alleenquote:
Charmed was 3 heksen, Buffy maakte vampiers doodquote:Op maandag 17 september 2012 15:40 schreef sp3c het volgende:
Charmed was toch een soort namaak Buffy?
Nou zeg!quote:Op maandag 17 september 2012 15:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmmm
Sp3c en Liesje kwamen aanlopen en Ll vroeg "wie is dat?" dus ik zeg "sp3c en liesje"
Hij: "liesje?"
Ik: "ja, de man heet sp3c en de vrouw heet liesje"
Had ie alleen sp3c gezien![]()
Alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen oog voor mannen
later met Joan ook alleen oog voor Dirk
Erg hequote:
Hoef ik me nooit meer druk te maken om het spannende "binnenkom-momentje" mensen zien mij toch niet.quote:Op maandag 17 september 2012 16:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Erg he
Ik moest er ZO om lachen
quote:Op maandag 17 september 2012 16:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoef ik me nooit meer druk te maken om het spannende "binnenkom-momentje" mensen zien mij toch niet.
Nou ja, nou ja, Ll zag je niet, das niet "mensen"quote:Op maandag 17 september 2012 16:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoef ik me nooit meer druk te maken om het spannende "binnenkom-momentje" mensen zien mij toch niet.
Je hoeft je er inderdaad niet druk over te maken, maar mensen zien je wel hoorquote:Op maandag 17 september 2012 16:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooral als je ze gewoon ff naar je toe roeptquote:Op maandag 17 september 2012 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft je er inderdaad niet druk over te maken, maar mensen zien je wel hoor.
Bier is ook belangrijkquote:Op maandag 17 september 2012 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
IK BEN NIET DIK IK HEB GEWOON ZWARE BOTTEN
En de zon scheen in mn ogen en mensen zaten voor me, daarom zag ik Liesje niet.
En Dirk liep met een dienblad vol drank langs, zelfs Joan zei 'Ja bier is belangrijker'
het ging niet om hoe zwaar je was maar om je kwabjes die muis vast hadquote:Op maandag 17 september 2012 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
IK BEN NIET DIK IK HEB GEWOON ZWARE BOTTEN
En de zon scheen in mn ogen en mensen zaten voor me, daarom zag ik Liesje niet.
En Dirk liep met een dienblad vol drank langs, zelfs Joan zei 'Ja bier is belangrijker'
Ik was undercover-moe.quote:Op maandag 17 september 2012 15:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Je bent toch niet achter je bureau in slaap gevallen hoop ik
En ik ook!quote:
Regelt Q.quote:
Gut, ik ben blij dat het hier niet over mijn kwabjes gaatquote:Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het ging niet om hoe zwaar je was maar om je kwabjes die muis vast had
Zouden we een apart topic voor nodig moeten hebbenquote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gut, ik ben blij dat het hier niet over mijn kwabjes gaat.
NOEM JE MIJ NU DIK!?quote:
das handig!quote:Op maandag 17 september 2012 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Regelt Q.Ze komt je zelfs ophalen als je wil.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Zouden we een apart topic voor nodig moeten hebben
quote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gut, ik ben blij dat het hier niet over mijn kwabjes gaat.
Niemandquote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Wie zou mijn kwabjes dan willen modden?
quote:
Karma!quote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef Qwea het volgende:
Kwabjes : Ik dacht dat ik in ene ONWIJS was aangekomen... mijn string past niet meer
Bleek mo hem op 90 te hebben gewassen
Kusje op je 10 november.quote:
oeh ... misschiem!quote:
Zaterdag!quote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef Cee het volgende:
10 november, op welke dag is dat? Ik ben te lui om zelf te checken of te tellen.
Zaterdag, lui varkenquote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef Cee het volgende:
10 november, op welke dag is dat? Ik ben te lui om zelf te checken of te tellen.
Eeej! Nie de roze poedelbaas dissen nie!quote:
Jonguh, jij hebt dog22 soa's gegevenquote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eeej! Nie de roze poedelbaas dissen nie!
Van knuffelen krijg je geen soa'squote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jonguh, jij hebt dog22 soa's gegevenEn maar preken dat je het zo veilig doet
Yns bij zn kont en Muis bij zn kwabjesquote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat het Yns was die Ll bij de kont had gepakt?
Istie door diverse mensen bepoteld?En waarom wist ik dat niet en mocht ik niet meedoen?
Dat dus. Ik heb aan niemands kont gezetenquote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Greys het volgende:
Istie door diverse mensen bepoteld?En waarom wist ik dat niet en mocht ik niet meedoen?
Ik heb ook de memo gemist dat intimiteiten mochtenquote:Op maandag 17 september 2012 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb aan niemands kont gezeten. Ik en mijn goede gedrag
.
Ja ik ookquote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef sp3c het volgende:
ik ook!
ik heb alleen een pm over die 12,50
Ik zat er vet (quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we plannen een dagje bepotel-lenquote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Ok, wie maakt een doodle waarin de potelmeet gepland wordt?![]()
Ik vraag wel aan Ll wanneer hij in ieder geval kan.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we plannen een dagje bepotel-len
hehehehequote:
Traagjequote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Zin an!
Edit: ooh, ik zie nu je woordgarpjen!![]()
Sowwiequote:
En iniminieslaapjes gedaan.quote:
quote alert hem!quote:Op maandag 17 september 2012 19:54 schreef MrMonkeyman het volgende:
Komt Danny overigens ooit naar een meet?
Daar ben ik dan benieuwd naar...quote:Op zondag 16 september 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet piepen! Van fietsen word je een vent!
Takaiki heeft pas later haar rijbewijs gehaald en fietste overal naartoe. Je zag wat het haar heeft opgeleverd.
Glow.quote:Op maandag 17 september 2012 23:35 schreef MrMonkeyman het volgende:
Tips voor toffe meets:
Glow & Dutch Design Week in Eindhoven beginnen weer binnenkort en waarschijnlijk dat ik dan ook moet optreden tijdens deze festivals
Dit zal Steve wel lekker vinden denk ik:quote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
Limoncellooooooooooooooo
Vooral Steve vond het erg lekker!
[ afbeelding ]
En dan toch drinken he.quote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
Limoncellooooooooooooooo
[ afbeelding ]
Nooit gehad. Hazelnootlikeur? Yum.quote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dit zal Steve wel lekker vinden denk ik:
[ afbeelding ]
Ik pak nu zelfs ff een glaasje
Ach de gesprekken kregen er een nóg hoger niveau van!quote:
Jep, ze hadden het in de kroeg ook, maar TMM had gevraagd maar was 2,5x zo duur als Limoncello blijkbaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Nooit gehad. Hazelnootlikeur? Yum..
quote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Greys het volgende:
Jouw stoute kant kwam helemaal naar boven op deze meet he?quote:
Vind ik het toch zeer teleurstellend dat ik niet in jouw speesjaale lijstje genoemd wordquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:21 schreef Takaiki het volgende:
Ik vond me the day after toch nog best frips na 8 orgasmes, 4 roseetjes en 5 limoncello's met een paar frisdrankjes tussendoor
quote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
Limoncellooooooooooooooo
[ afbeelding ]
Voor mij niet minder, maar om de een of andere reden kan ik er meestal erg goed tegenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Mijn eindstand was 6 orgasmes, 1 rode wodka redbull, paar frisjes en 4 of 5 limoncello's.
Voor mijn doen een zuipfestijn
ooh glow in eindhoven is altijd zo romantisch!quote:Op maandag 17 september 2012 23:35 schreef MrMonkeyman het volgende:
Tips voor toffe meets:
Glow & Dutch Design Week in Eindhoven beginnen weer binnenkort en waarschijnlijk dat ik dan ook moet optreden tijdens deze festivals
quote:
Ik hield jou voor mezelf.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:22 schreef Takaiki het volgende:
Vind ik het toch zeer teleurstellend dat ik niet in jouw speesjaale lijstje genoemd word![]()
*kraskras*
Hoezo? Normaal trakteert iedereen jou toch op drankjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:28 schreef Steve het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n lage rekening gehad na een cafébezoek van 4 uur 's middags tot 3 uur 's nachts, maar 16 euro neer hoeven tellen..
Ik date vanaf nu alleen maar chicks met schoudevulling!quote:Op maandag 17 september 2012 23:42 schreef Takaiki het volgende:
Daar ben ik dan benieuwd naar...Volgens Maanvis waren mijn brede schouders mijn tetten
![]()
Heb je heel de dag onder de kraan in de plee gehangen Steve?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:28 schreef Steve het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n lage rekening gehad na een cafébezoek van 4 uur 's middags tot 3 uur 's nachts, maar 16 euro neer hoeven tellen..
Aha! Stiekum toch geinteresseerd in tetten zonder tepels!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik date vanaf nu alleen maar chicks met schoudevulling!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik date vanaf nu alleen maar chicks met schoudevulling!
heerlijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Aha! Stiekum toch geinteresseerd in tetten zonder tepels!
ik denk dat die stewardess van d'r naast alles betaalt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je heel de dag onder de kraan in de plee gehangen Steve?
Nee ik snap het ook niet, bij Henk vallen de rekeningen altijd erg mee
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:35 schreef Greys het volgende:
Ik doe nu nog 1 rondje foto's kijken (kan het niet laten) en ik blijf lachen om Cat met d'r bier koffie met vorklepel
Met een absoluut ubergeil kijkende Maanvisquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:36 schreef Takaiki het volgende:
Moet slapenMorgen kijk ik of ik mijn onthullende reportage in den emmert krijgt
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Met een absoluut ubergeil kijkende Maanvis![]()
Ja, daar was het van!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:34 schreef Takaiki het volgende:
Speciaal nog effe gezocht voor Theatermama:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |