SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Als ik maar een hoofdrol krijg!quote:Op zondag 16 september 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het toch verfilmd, of nog beter, Erik en ik zijn van plan een musical te maken gebaseerd op Songfestivalmuziek, het plan was om het in oorlogstijd in de Balkan af te laten spelen maar dat kan alsnog veranderd worden. Wat jij wil.
Ik had een feestquote:Op zondag 16 september 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Best aardig.
JOAN WAS ER, WAAR WAS JE NOU, PIKKIE.
Nee, die was voor mijquote:Op zondag 16 september 2012 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als ik maar een hoofdrol krijg!
Voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 16 september 2012 21:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar die was toch niet in t hotel he? toch?
Ze is op Greys' uitnodiging gewoon gekomenquote:Op zondag 16 september 2012 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had een feest
Maar het was dus ubertof bij jullie![]()
![]()
En Joan![]()
Wie had haar geboekt/uitgenodigd?
Oh wat tofquote:Op zondag 16 september 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze is op Greys' uitnodiging gewoon gekomen![]()
. Heeft drie liedjes gezongen ook nog
. En met iedereen op de foto
. En TMM geknuffeld
.
dan was t een andere halfnaaktealleenhanddoekdragendegetintepersoonlijkheidquote:
Of zoals Qwea dat noemt: EEN NAAKTE NEGERT.quote:Op zondag 16 september 2012 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan was t een andere halfnaaktealleenhanddoekdragendegetintepersoonlijkheid
quote:Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of zoals Qwea dat noemt: EEN NAAKTE NEGERT.
Trustenquote:
Ik vond hem engquote:Op zondag 16 september 2012 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan was t een andere halfnaaktealleenhanddoekdragendegetintepersoonlijkheid
Nee man, negerts.quote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond hem engmet zijn handdoek om zijn middel heen op me af komend lopen omdat ik voor de wc stond
Heb je hem niet even een orgasme aangeboden?quote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond hem engmet zijn handdoek om zijn middel heen op me af komend lopen omdat ik voor de wc stond
Die isquote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Greys het volgende:
Die van Elies op schoot mag ook in het verslagje
Novemberquote:Op zondag 16 september 2012 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem aan dat de eerstvolgende meet ergens in mei is? Dan ga ik nu vast data blokken... want ik kan er niet nog een keer onderuit he
ieuw! Ja en twee blontjesquote:Op zondag 16 september 2012 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Geloof het of niet, maar het hotel had ook nog andere gasten.Aan de andere kant van de gang zaten twee negerts, waarvan er eentje óók je wc heeft bezoedeld
.
Niet gezien, ook niet lekker dus?quote:
niet bijzonderquote:
Lijkt me enig.quote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Oognip het volgende:
Ik doe ook even hier animo-check
Ik wil al een tijdje een meet plannen in de Apenheul, maar het kwam er maar niet van. Nu heb ik besloten dat het er toch maar eens van moet komen, want het seizoen is bijna voorbij.
Het idee is om dit te plannen in een weekend van oktober, welk weekend het precies wordt is nog niet duidelijk.
Ik wil graag weten of hier uberhaupt animo voor is
Ik kom iig, miss_dynastie en mama_mia ook. Het zou leuk zijn als we met een groepje zijn.
Pics or didn't happen girl!quote:Op zondag 16 september 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben de afgelopen week in de Apenheul geweest
zo tof
wtf zit die theatermama gewoon te lieguh !quote:
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat niet low budget vinden.quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef Maanvis het volgende:
Die nieuwe meet, waarom niet op 17 november in deventer?.
http://cocsongfestival.nl/
misschien krijgen we wel vrijkaartjesquote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat niet low budget vinden.
Jaquote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef Steve het volgende:
Die mag ook best een avondje komen zingen op het terras..
Ja heur.quote:Op zondag 16 september 2012 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is een 'guitig mondje'kan ik daar morgen veilig mee naar werk?
Ik ook, ik wou dat het nog eens over konquote:Op zondag 16 september 2012 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, maar fucking hell ik heb me goed vermaakt.
jij hebt gewoon een pied de poule dekbedovertrek!quote:Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek nou! Vers opgemaakt. Wat zal ik heerlijk slapen na 42u
Het hotel was toch ook wel te doen, tochquote:Op zondag 16 september 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, ik wou dat het nog eens over kon
Maar dat zijn de beste meets, diegenen waarvan je gewoon geen genoeg kunt krijgen en eigenlijk al weer terug wilt
ALLES was ook gewoon leuk en gezellig en lekker en tof.
Volgens mij zijn ze allemaal op dezelfde breedte gemaakt en zijn het alleen de staande foto's die je daarom nog iets kunt vergroten, klopt dat?quote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef Maanvis het volgende:
hoe komt het dat je bij de ene foto wel kunt vergroten en bij de andere niet?
k heb alleen kleintjes geüpload, grotere komen laterquote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef Maanvis het volgende:
hoe komt het dat je bij de ene foto wel kunt vergroten en bij de andere niet?
Oh sorry, ik had door het whatsappen allerhande pics door elkaar in mijn foon en wist niet meer zeker wat nou van anderen wasquote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef tombolafan het volgende:
Ik gooi zo mijn foto's er in, maar ik zie dat Greys er ook al een paar van in gegooid heeft dus bij dubbelen; sorry
idd allemaal even breedquote:Op zondag 16 september 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal op dezelfde breedte gemaakt en zijn het alleen de staande foto's die je daarom nog iets kunt vergroten, klopt dat?
oh oke ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zondag 16 september 2012 23:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb alleen kleintjes geüpload, grotere komen later
NOOOOOOOOOOOOIT meer een ESF meet bij Henk missen, want die zijn legendarisch leukquote:Op zondag 16 september 2012 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik baal stiekem wel erg dat ik het allemaal gemist heb
Geeft niet, maar ik heb geen zin om het uit te zoekenquote:Op zondag 16 september 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had door het whatsappen allerhande pics door elkaar in mijn foon en wist niet meer zeker wat nou van anderen was![]()
Ik hou 14, 16 én 18 mei gewoon vrij volgend jaarquote:Op zondag 16 september 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOIT meer een ESF meet bij Henk missen, want die zijn legendarisch leuk
Volgende keer ben je er gewoon bij
LEES IK NOU APENHEULquote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Oognip het volgende:
Ik wil al een tijdje een meet plannen in de Apenheul, maar het kwam er maar niet van. Nu heb ik besloten dat het er toch maar eens van moet komen, want het seizoen is bijna voorbij.
Het idee is om dit te plannen in een weekend van oktober, welk weekend het precies wordt is nog niet duidelijk.
Ik kom iig, miss_dynastie en mama_mia ook. Het zou leuk zijn als we met een groepje zijn.
nee, je mag oognip daar niet gaan zitten vlooien!quote:
Ik denk dat ik dan het te druk heb met aapjes kijkenquote:Op zondag 16 september 2012 23:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, je mag oognip daar niet gaan zitten vlooien!
klein beetje animoquote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Oognip het volgende:
Ik zet in op de toppersquote:Op zondag 16 september 2012 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Elke ESF-meet is er wel een oud-ESF deelnemer van Nederland bij
*nopressurehoorgreys*
Laten we hopen dat Justine Pelmelay nog leeft in meiquote:Op zondag 16 september 2012 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Elke ESF-meet is er wel een oud-ESF deelnemer van Nederland bij
*nopressurehoorgreys*
quote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Trusten.
En ik vond het grappig/opmerkelijk dat je toen Joan (what if God was) One of us aan het zingen was, dat je meeplaybackte![]()
.
En dat je gelijk had dat er "over tien minuten een verrassing zou zijn" tien minuten voordat Joan binnenkwam.
Jullie zaten naast elkaar! Dat paste prima in een oogopslag!quote:Op maandag 17 september 2012 07:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je moest ook op Joan letten
Gefeliciteerd Elies!!!!!!![]()
![]()
![]()
Nou okeequote:Op maandag 17 september 2012 08:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie zaten naast elkaar! Dat paste prima in een oogopslag!
ik weet hoe iedereen heetquote:
Ikke niet hoor. Maar blackboard ligt eruit dus ik kan niet verder.quote:Op maandag 17 september 2012 12:39 schreef Renesite het volgende:
Jullie hebben de maandag vrijgevraagd of zo?
GefeliCeeteerdquote:
Tombo is dat lekkere wief met die emmer vol geldquote:Op maandag 17 september 2012 11:26 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mij ook?
Ik weet namelijk niet wie jij was
Jazekerquote:Op maandag 17 september 2012 11:26 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mij ook?
Ik weet namelijk niet wie jij was
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 september 2012 11:27 schreef Qwea het volgende:
Zo. Ik ben weer fris en fruitig, voorzover dat kan.
Zullen we terugspoelen naar Vrijdag en het nog eens overdoen?
Was dat niet Greys?quote:Op maandag 17 september 2012 12:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tombo is dat lekkere wief met die emmer vol geld
Eerst Greys en toen ikquote:
Met moments of gold en flashes of light?quote:Op maandag 17 september 2012 12:51 schreef MrMonkeyman het volgende:
Volgens mij begint het nu terug te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |