Ja kerel, dan kan je wel je favoriete smiley weer posten. Maar ik zie toch duidelijk dat GGMM blijkbaar 2 weken geleden iets vergelijkbaars tegen jou heeft gezegd. Hetzelfde ben je nu al een maand of wat met Narsingh aan het doen. Begint een beetje irritant te worden dat je vervolgens de betweter komt uithangen.quote:Op zondag 16 september 2012 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dubieuze, soms wordt er om een poep en een scheet gejankt.
[..]
Gaat het weer lekker jongen? Ik praat niemand na. Gewoon niet janken over de scheidsrechter. Probleem ligt bij jezelfquote:Op zondag 16 september 2012 17:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie dat je weer andere users aan het napraten bent? Verrassend.
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat je "zeurt" op scheidsrechterlijke dwalingen. Uiteraard veranderd er niks aan de beslissing, maar naar mijn mening heb je het recht om er over te klagen mits het onterecht is. In mijn ogen was deze kaart onterecht, prima als andere mensen daar een andere mening over hebben natuurlijk. Maar ik vind het wel frappant dat alle Ajacieden en Feyenoorders dit een 100% gele kaart vinden minimaal, terwijl de 2 "top"voetballers in de studio dit niet vinden. Die schat ik iets hoger in dan de gemiddelde VBL user.
En wat betekent dat? Juist ja. Ik zie in dat ik een verkeerde logica gebruik. Die leer ik af.quote:Op zondag 16 september 2012 17:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja kerel, dan kan je wel je favoriete smiley weer posten. Maar ik zie toch duidelijk dat GGMM blijkbaar 2 weken geleden iets vergelijkbaars tegen jou heeft gezegd. Hetzelfde ben je nu al een maand of wat met Narsingh aan het doen. Begint een beetje irritant te worden dat je vervolgens de betweter komt uithangen.
Oke, eens. Maar dat gebeurt toch ook niet?quote:Op zondag 16 september 2012 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar om op een scheidsrechter kankeren en hém de schuld geven van een evt. nederlaag dat zou ik niet zo sne doen.
Deze beslissing maakte hij omdat hij beïnvloed werd door de Utrecht-spelers. En ik snap wat je bedoelt, maar dan moet hij zelf zijn beslissing maken.quote:Op zondag 16 september 2012 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de scheids na 30 seconden een goede beslissing maakt dan direct een verkeerde.
van bommel geschorst tochquote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben benieuwd naar volgende week PSV - Feyenoord. Kan een leuke wedstrijd worden.
Als er een club is die regelmatig gematst wordt door de scheids is het FC Twente wel. Twee weken terug nog in de laatste minuut van de wedstrijd een discutabele penalty.quote:Op zondag 16 september 2012 17:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Jullie kwamen goed weg qua kaarten, zeker 2 keer geel en een keer rood wat je geschonken wordt door de knjb. Er is blijkbaar belang bij dat jullie bovenin spelen. Vreemd dat feyenoord paar jaar terug niet zo gematst werd en mocht afzinken.
Yep, ik ben zeer benieuwd of PSV (okay okay, ze spelen thuis dat is vaak wat beter) het in de topwedstrijden wat beter doet dan vorig jaar.quote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben benieuwd naar volgende week PSV - Feyenoord. Kan een leuke wedstrijd worden.
Vertel..quote:Op zondag 16 september 2012 17:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Jullie kwamen goed weg qua kaarten, zeker 2 keer geel en een keer rood wat je geschonken wordt door de knjb. Er is blijkbaar belang bij dat jullie bovenin spelen. Vreemd dat feyenoord paar jaar terug niet zo gematst werd en mocht afzinken.
Ook twente hoort daarbij, maar die hebben wat ingangen bij de knjb met die oud baas.quote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als er een club is die regelmatig gematst wordt door de scheids is het FC Twente wel. Twee weken terug nog in de laatste minuut van de wedstrijd een discutabele penalty.
Beide teams zullen er vol voor gaan. Kan leuk worden dusquote:Op zondag 16 september 2012 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yep, ik ben zeer benieuwd of PSV (okay okay, ze spelen thuis dat is vaak wat beter) het in de topwedstrijden wat beter doet dan vorig jaar.
2 overtredingen op vd Hoorn waarvan 1 rood was. En die rechtsback (speelt denk ik doordeweeks bij de j-band) had zeker een keer geel moeten hebben.quote:
Nee.quote:Op zondag 16 september 2012 17:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
2 overtredingen op vd Hoorn waarvan 1 rood was.
Weet ik niet.quote:En die rechtsback (speelt denk ik door de weeks bij de j-band) had zeker een keer geel moeten hebben.
een nieuw record?quote:Op zondag 16 september 2012 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja 5 gele kaarten uit 5 wedstrijden.
4 uit 4 was al een record, dus denk van wel.quote:
Is idd een record ja, stond vandaag op het scherm bij EL tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 16 september 2012 17:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
4 uit 4 was al een record, dus denk van wel.
Als je er van uitgaat dat hij elke wedstrijd een kaart blijft pakken wel inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2012 17:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die van Bommel ben je nu dus om de 2 wedstrijden kwijt dus de komende weken. (5-7-9-11?)
Mwa, het feit dat hij vindt dat het aan de mentaliteit ligt ipv aan de speelstijl zou ik wel zorgwekkend vinden eerlijk gezegd.quote:Op zondag 16 september 2012 17:57 schreef zerokil het volgende:
Gelukkig hebben we Advocaat nog, dat is de beste trainer die je nu kan wensen.
Ik denk dat hij daarin wel gelijk heeft.quote:Op zondag 16 september 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, het feit dat hij vindt dat het aan de mentaliteit ligt ipv aan de speelstijl zou ik wel zorgwekkend vinden eerlijk gezegd.
Zo, dat zijn nog eens gewaagde uitspraken.quote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik niet. Ik vond PSV well vechten, vooral de laatste 20 minuten. Maar je merkt gewoon dat PSV niet in staat is het spel te maken. Vooral omdat ze creativiteit missen voorin. Ze hebben perfecte counter-spelers, maar daar heb je gewoon niks aan als je tegenstander achterover hangt.quote:Op zondag 16 september 2012 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarin wel gelijk heeft.
Ik blijf gewoon volste vertrouwen hebben in Advocaat, en geloof dat het nog allemaal goed komt.quote:Op zondag 16 september 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, het feit dat hij vindt dat het aan de mentaliteit ligt ipv aan de speelstijl zou ik wel zorgwekkend vinden eerlijk gezegd.
Ik gok Özil naar PSVquote:Op zondag 16 september 2012 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Bommel: 'We kwamen overal net te laat' - EL
Van Bommel: "Ga hier niets over zeggen" - NOS
Advocaat: 'We moeten op zoek naar een oplossing' - EL
Advocaat: "Geen fatsoenlijke aanval gezien" - NOS
Narsingh: 'De trainer heeft helemaal niet met me gesproken' - EL
Narsingh oogt ontevreden. Mertens was boos dat hij gewisseld werd tegen RKC, wat nu? Toivonen? Mwa, zo positief is Advocaat z'n "Ik vertel ze wel even de waarheid"-tactiek niet imo..quote:Op zondag 16 september 2012 18:01 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon volste vertrouwen hebben in Advocaat, en geloof dat het nog allemaal goed komt.
Dat Narsingh nu net zo moet reageren is natuurlijk minder, maarja na zo'n wedstrijd..
ongelofelijk wat een mongool die, die vragen stelt bij de NOSquote:Op zondag 16 september 2012 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Bommel: "Ga hier niets over zeggen" - NOS
De 2 beste spelers. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef Doublepain het volgende:
Depay--Lens--Narsingh
----------Gini
Matavz, Toivonen en Mertens worden aangepakt denk ik..
Dat werkt nooit bij alle spelers inderdaad. Volgens mij had Stevens dat probleem ook in Eindhoven.quote:Op zondag 16 september 2012 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Narsingh oogt ontevreden. Mertens was boos dat hij gewisseld werd tegen RKC, wat nu? Toivonen? Mwa, zo positief is Advocaat z'n "Ik vertel ze wel even de waarheid"-tactiek niet imo..
Tja, hij mag blijkbaar gewoon interviews geven anders staat hij daar niet, hij komt niet naar de microfoons toelopen hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 18:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Narsingh moet zijn bek trouwens gewoon dicht houden.
Vorig seizoen, dit seizoen zijn Bommel en Strootman (waar iedereen nog om ging lachen) de sterke spelers..quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 18:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, hij mag blijkbaar gewoon interviews geven anders staat hij daar niet, hij komt niet naar de microfoons toelopen hoor.
Vind ik wel meevallen. Zeker Strootman vind ik gewoon zwak spelen, terwijl hij het in het Nederlands elftal wél kan.quote:Op zondag 16 september 2012 18:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vorig seizoen, dit seizoen zijn Bommel en Strootman (waar iedereen nog om ging lachen) de sterke spelers..
Strootman speelde niet zwak, ging vol voor de verloren ballen en pakte een aantal. Net als bij het NL elftal.quote:Op zondag 16 september 2012 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Zeker Strootman vind ik gewoon zwak spelen, terwijl hij het in het Nederlands elftal wél kan.
Van Bommel is aan de bal enorm sterk, maar verdedigend is hij vaak te laat.
Hele nuttige werker ja. Maar hij zou het verschil nooit maken.quote:Op zondag 16 september 2012 18:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman speelde niet zwak, ging vol voor de verloren ballen en pakte een aantal. Net als bij het NL elftal.
Dit dus.quote:Op zondag 16 september 2012 18:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman speelde niet zwak, ging vol voor de verloren ballen en pakte een aantal. Net als bij het NL elftal.
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat Narsingh zijn bek moet houden over Advocaat. Hij mag wel interviews geven maar dan gooit hij er op een dag als vandaag maar ff lekker wat clicheetjes uitquote:Op zondag 16 september 2012 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pers mensen bij PSV kunnen ook gewoon zeggen dat ze geen interview van Narsingh krijgen.
Counterploegje dus.quote:'We dachten dat we het lek boven hadden, omdat we tegen een paar aardige tegenstanders zeer goed speelde, ook vanuit de organisatie maar dat waren waarschijnlijk ook allemaal tegenstanders die ons te ruimte gaven. Als je nu ziet wat Utrecht zeer goed deed dan hebben we echt problemen, dan komen we tekort.'
Maar ik zag veel psvers, waaronder jij geloof ik, zich afvragen wat daar mis mee is.quote:
Dat onze verdediging slecht is? Dat wist ik al 2 jaarquote:Op zondag 16 september 2012 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik zag veel psvers, waaronder jij geloof ik, zich afvragen wat daar mis mee is.
Vandaag heb je daar antwoord op gekregen.
Dat was volgens jou de oorzaak van dit verlies?quote:Op zondag 16 september 2012 18:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat onze verdediging slecht is? Dat wist ik al 2 jaar
70% wel jaquote:Op zondag 16 september 2012 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was volgens jou de oorzaak van dit verlies?
3 kansen uit dodespelmomenten lieten Bouma en Marcelo hun man lopen. Natuurlijk is dat 1 van de oorzaken, want voor de rest heb je wel gelijk met dat we tege kut tegenstanders in moeilijkheid komen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was volgens jou de oorzaak van dit verlies?
Tuurlijk is dat dom van Bouma en Marcelo. Maar hoeven kansen hebben jullie zelf nou precies gecreëerd dan? Dat je je verdediging hier de schuld van geeft vind ik echt onbegrijpelijk.quote:Op zondag 16 september 2012 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
3 kansen uit dodespelmomenten lieten Bouma en Marcelo hun man lopen. Natuurlijk is dat 1 van de oorzaken, want voor de rest heb je wel gelijk met dat we tege kut tegenstanders in moeilijkheid komen.
Spel begint vanuit achteren. Hoe kutter zij spelen, hoeveel meer werk middenveld moet doen. MvB moest alle ballen van achteren halen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat dom van Bouma en Marcelo. Maar hoeven kansen hebben jullie zelf nou precies gecreëerd dan? Dat je je verdediging hier de schuld van geeft vind ik echt onbegrijpelijk.
Geen goed teken.quote:Op zondag 16 september 2012 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
Alle PSV supporters kunnen gerust zijn, Johan Derksen heeft vrijdag nog gezegd dat PSV kampioen wordt.
Tegen kut tegenstanders, tja. 80% van de Eredivisie gaat zo tegen PSV spelen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
3 kansen uit dodespelmomenten lieten Bouma en Marcelo hun man lopen. Natuurlijk is dat 1 van de oorzaken, want voor de rest heb je wel gelijk met dat we tege kut tegenstanders in moeilijkheid komen.
De verdedigers zijn niet degene die voor kansen moeten zorgen. dat moet het middenveld doen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Spel begint vanuit achteren. Hoe kutter zij spelen, hoeveel meer werk middenveld moet doen. MvB moest alle ballen van achteren halen.
Dat klopt maar als je midenvelder helemaal naar marcelo moeten rennenvoor de bal dan wil dat ook nietquote:Op zondag 16 september 2012 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
De verdedigers zijn niet degene die voor kansen moeten zorgen. dat moet het middenveld doen.
Het moet zo.quote:Op zondag 16 september 2012 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
De verdedigers zijn niet degene die voor kansen moeten zorgen. dat moet het middenveld doen.
Ze kunnen totaal niet opbouwen maar ja dat was in 2009-2010 ook al te zien. Blijft toch echt vreemd dat Brands daar helemaal niks aan heeft gedaan, ja hij heeft Zanka gehaald maar die heeft in de voorbereiding niks laten zien en krijgt zo dus geen kans van Advocaat.quote:Op zondag 16 september 2012 18:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het moet zo.
Wanneer verdedigers bal hebben moeten zij aan VM geven en dan aan spel maker en dan aan aanvallers.
Maar nu moet Strootman en MvB (ons 2 VM's) bal van helemaal van achter halen, omdat zij dat zelf niet kunnen. Ja ik weet dat we geen goede 10 hebben, maar al hadden we dat het hielp toch niet.
Ja.quote:Op zondag 16 september 2012 18:22 schreef Shreyas het volgende:
Is Van Bommel nou geschorst voor volgende week tegen Feyenoord?
En het is ook nog bekend dat Zanka niet kan opbouwen en daarvoor wilde hij 3 miljoen betalen (vorig jaar. Was nu gratis). Ik zie geen visie bij hem.quote:Op zondag 16 september 2012 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze kunnen totaal niet opbouwen maar ja dat was in 2009-2010 ook al te zien. Blijft toch echt vreemd dat Brands daar helemaal niks aan heeft gedaan, ja hij heeft Zanka gehaald maar die heeft in de voorbereiding niks laten zien en krijgt zo dus geen kans van Advocaat.
Ik vind ook jammer dat ze geen kansen krijgen, maar blijkbaar zijn ze niet zo goed.quote:Sowieso vreemd dat Zanka en Narsingh niet echt een kans hebben gekregen in de competitie
Ja vorig jaar was Rutten ook niet zo blij met Brands (zie Derijck), dus is vaker zo blijkbaar.quote:, lijkt net alsof ze totaal niet samenwerken (directie & coach).
4,5quote:Op zondag 16 september 2012 18:43 schreef zerokil het volgende:
Toch jammer dat PSV Moisander niet voor 3,2 miljoen heeft gehaald..
Maarja ACHTERAFFF...
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDquote:Op zondag 16 september 2012 18:45 schreef 77uzi77 het volgende:
Psv was wel lekker stil in het uitvak XD
Wanneer lees je dat dan? Of is dat een verzinsel?quote:Op zondag 16 september 2012 18:44 schreef Caland het volgende:
Ja, achteraf bezien had iedere jan lul aan zien komen dat jullie verdediging nog steeds van het niveautje Helmond Sport is. Maarja, ik las hier steeds dat Marcelo zulke grote stappen had gemaakt en Zanka het nieuwe wonderkind was.
Voordat het seizoen begon. Toegegeven, er was een enkeling hier en daar die ook kritisch was. Maar dat was hier meer een roepende in de woestijn.quote:Op zondag 16 september 2012 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wanneer lees je dat dan? Of is dat een verzinsel?
Volgens mij zeiden de meesten dat Zanka net een zware blessure heeft gehad en dat het even afwachten is.quote:Op zondag 16 september 2012 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Voordat het seizoen begon. Toegegeven, er was een enkeling hier en daar die ook kritisch was. Maar dat was hier meer een roepende in de woestijn.
Mwa, Zanka was een enorm groot talent die er direct zou gaan staan volgens velen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden de meesten dat Zanka net een zware blessure heeft gehad en dat het even afwachten is.
Heeft hij wel gelijk in (Marcelo gedeelte). Vele vonden hem hier goed. Behalve 3 users en ik.quote:Op zondag 16 september 2012 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wanneer lees je dat dan? Of is dat een verzinsel?
Heb ik niet gelezen dan.quote:Op zondag 16 september 2012 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Zanka was een enorm groot talent die er direct zou gaan staan volgens velen.
Direct zou staan las ik nergens, alleen dat grote talent wel.quote:Op zondag 16 september 2012 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Zanka was een enorm groot talent die er direct zou gaan staan volgens velen.
Blokje ervoor hield alles wel tegen ja. Die heb ik ook vaak gehoord.quote:Op zondag 16 september 2012 18:50 schreef Caland het volgende:
Klopt, en in feite was een goede verdediging ook niet zo noodzakelijk meer omdat Van Bommel kwam.
Ik ben ook wel fan van Marcelo, maar hij is helaas te wisselvallig.quote:Op zondag 16 september 2012 18:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft hij wel gelijk in (Marcelo gedeelte). Vele vonden hem hier goed. Behalve 3 users en ik.
Oke.quote:Op zondag 16 september 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me nog vele posts herinneren in de zomer
Joh, als een discussie je niet aanstaat, pleur je toch lekker opquote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Man, gaan we nou deze discussie voor de 3de keer vandaag voeren?
Hebben we hem ook weerquote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, als een discussie je niet aanstaat, pleur je toch lekker op
Ik vind 'm vrij constant fouten maken anders.quote:Op zondag 16 september 2012 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel fan van Marcelo, maar hij is helaas te wisselvallig.
Nou nou nou, rustig.quote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of jij doet gewoon een keer normaal met je getroll de hele tijd al.quote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat wel.quote:Op zondag 16 september 2012 18:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind 'm vrij constant fouten maken anders.
Nope. Tegen AZ, Groningen en Roda speelde hij gewoon goed.quote:Op zondag 16 september 2012 18:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind 'm vrij constant fouten maken anders.
Volgens mij is het vooral in het live topic (met veel al dezelfde mensen) al 2x voorbij gekomen. We weten nu wel denk ik zo dat alle PSVers Marcelo en Zanka toppers vinden en dat alle andere dat niet zo zien.quote:Op zondag 16 september 2012 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou nou, rustig.
Eerste keer dat ik hier ben vandaag, dus ik heb de vorige 2 gemist blijkbaar, maar als het al de 3de keer is is het wel nutteloos ja
Stond in De Telegraaf zaterdag, die ik toevallig gelezen heb op mn werk.quote:Op zondag 16 september 2012 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vroeg Az meer geld aan Psv dan Ajax voor Moisander? Of lul je gewoon maar wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |