SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Hatrick Altidore
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Jaaaaa
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
hahaIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hoppa. Kutambtenaren.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Echt hequote:de meest mislukte speler van Utreg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Bulthuis vorige week uit mijn nhd coach van het jaar team gehaald
Hij raakt hem niet eens volgens mij.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
Anders was het ook een penalty geweest, trouwens.![]()
![]()
GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL![]()
Wss wel, schade beperken...quote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef ejfaar het volgende:
Kijken of Tyton nu ook blijft tijdrekken![]()
Weer geen kampioen man
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
JC schaal toch al?quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Paul het volgende:
Heeeeeeeelemaaal niet in Eindhoveeeeeeeeeeeeeen![]()
We hebben niets anders ?:')quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap het vertrouwen niet in die Marclo en Bouma..![]()
Ooit van FC Twente gehoord?quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dit team is dan kampioenskandidaat 1, ik snap het niet hoe ze daar opkomen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou het wel moeten zijn ja, maar scheidsrechters zijn daar ook vaak te laf voor.quote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
Anders was het ook een penalty geweest, trouwens.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL![]()
het is nog nie gedaon hè jonguhquote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Paul het volgende:
Heeeeeeeelemaaal niet in EindhoveeeeeeeeeeeeeenEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Mensen kijken alleen maar naar wie de grootste namen heeft binnengehaald.quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dit team is dan kampioenskandidaat 1, ik snap het niet hoe ze daar opkomen.![]()
Ze scoren nog wel de 1-1 hoorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Of AZ. Dat speelt ook echt heel goed.quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ooit van FC Twente gehoord?Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
waar?quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL![]()
Heracles had hij wel goedquote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die wist het wel heel goed inderdaad, geweldig.![]()
![]()
![]()
Volgens PSV'ers heeft Marcelo reusachtige progressie geboekt, ook vorig seizoen al. Ik zie het ook niet hoor maar daarom dus.quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap het vertrouwen niet in die Marclo en Bouma..![]()
Wel van gehoord ja maar die zijn niet door iedereen op TV als kampioenskandidaat nummer 1 genoemd dus wat heeft FC Twente er mee te maken eigenlijk?quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ooit van FC Twente gehoord?![]()
Utrecht supporters zijn het niet eens met yvon jaspers zo te horen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zijn ze ookquote:Op zondag 16 september 2012 16:03 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Als ze echt zo beter waren stonden ze toch wel in de basis?![]()
Nieuwe Alex.quote:Op zondag 16 september 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens PSV'ers heeft Marcelo reusachtige progressie geboekt, ook vorig seizoen al. Ik zie het ook niet hoor maar daarom dus.![]()
Welke PSVers?quote:Op zondag 16 september 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens PSV'ers heeft Marcelo reusachtige progressie geboekt, ook vorig seizoen al. Ik zie het ook niet hoor maar daarom dus.![]()
Was het maar zo.quote:
Ben van Derijck niet kapot, Zanka kan ik niet beoordelen..pas 1x zien spelen.![]()
Zanka is nog slechter dan Marcelo, daarom speelt ie niet.quote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Ben van Derijck niet kapot, Zanka kan ik niet beoordelen..pas 1x zien spelen.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat was 3 minuten voor jouw post.![]()
![]()
Niet gezien anders had ik ze voor gek verklaardquote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet jij ook wel en als je het wil ontkennen, prima. Ik ga geen quotes terugzoeken.![]()
Dat kan helemaal niet.quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zanka is nog slechter dan MarceloVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet te vroeg juichenquote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Niet trollen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Misschien een stomme vraag, maar waar baseer je dat precies op? Zanka heeft denk ik 98 minuten gespeeld oid?quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zanka is nog slechter dan Marcelo, daarom speelt ie niet.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Jij ziet wel vaker dingen niet of dingen die niemand anders heeft gezien.quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet gezien anders had ik ze voor gek verklaard![]()
Dit.quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar oké, 1-1 kan ik ook mee leven![]()
Anders had hij toch wel gespeeld?quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar waar baseer je dat precies op? Zanka heeft denk ik 98 minuten gespeeld oid?![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef z0rz0r het volgende:
lol die psvers nu massaal mijn stream saboteren. zo kan ik hun afgang niet zien![]()
ik heb het ook
Op het selectiebeleid van Advocaat, als hij beter was dan zou hij er wel instaan neem ik aan?quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar waar baseer je dat precies op? Zanka heeft denk ik 98 minuten gespeeld oid?![]()
Je moet geen zwerver zijn en gewoon EL kopenquote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef z0rz0r het volgende:
lol die psvers nu massaal mijn stream saboteren. zo kan ik hun afgang niet zien![]()
Koop ELquote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef z0rz0r het volgende:
FC Utreg sjalalalalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je vergeet alleen 3-4 goede verdedigers te kopen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
Koop je als PSV zijnde overal de beste spelers weg en dan nog zo presteren.Schandalig eigenlijk.
Die komen volgend jaar wel..![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
FC Utreg sjalalalalaDit jaar 3xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kai Heerings uit Zaantje
quote:Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
FC Utreg sjalalalalaAjax en PSV... Dat zijn 4 wedstrijden hoor... Dit jaar idd 1 extraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat het nu alsnog 1-4 word inderdaad.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
wutIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
hahahGernt. debiel
Weet ik niet, hij heeft die knieblessure gehad. Maar weet niet precies hoe lang dat geleden is enzo. Wellicht is het inderdaad zo dat hij slechter is hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op het selectiebeleid van Advocaat, als hij beter was dan zou hij er wel instaan neem ik aan?
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:09 schreef Caland het volgende:
Bommel gaat wel weer overdreven rollen, as usual.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
met 9 man gaan winnen, wanneer is dat voor het laatst geweest?Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Deze overtreding was nog dommer dan die van Serero tegen Heerenveen...Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Bulthuis MOTH
Raak hem dan goed.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Nou, rode kaart gepakt,gelijk maar weer een goaltje :-PVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dan deed ik wel:quote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
een-smiley betekent dat je iets leuk vindt ja
![]()
![]()
Godverdomme, wat is dat klotePSV toch een verschrikkelijke kotsploeg![]()
![]()
Altijd geluk, geld van de gemeente lenen, competitievervalsing en nu weer 2 keer rood mee. Was een keiharde schwalbe van opperkneus van Bommel![]()
![]()
![]()
Ja ik kan mij niet voorstellen dat hij daar nog steeds terug van moet komen. Hij heeft in april namelijk al bij zijn oude club weer wedstrijden gespeeld, dat is echt al 4,5 maand geleden.quote:Op zondag 16 september 2012 16:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij heeft die knieblessure gehad. Maar weet niet precies hoe lang dat geleden is enzo. Wellicht is het inderdaad zo dat hij slechter is hoor.
Misschien is het wel zo maar ik denk eerder dat dit het gewoon is.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Altijd geluk, geld van de gemeente lenen, competitievervalsing en nu weer 2 keer rood mee. Was een keiharde schwalbe van opperkneus van Bommel
Feyenoord Rotterdam![]()
Voor mij zijn ze wel favoriet, maar ja, de media geilt nogal op de traditionele top 3.quote:Op zondag 16 september 2012 16:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wel van gehoord ja maar die zijn niet door iedereen op TV als kampioenskandidaat nummer 1 genoemd dus wat heeft FC Twente er mee te maken eigenlijk?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Altijd geluk, geld van de gemeente lenen, competitievervalsing en nu weer 2 keer rood mee. Was een keiharde schwalbe van opperkneus van Bommel![]()
Ben je blind?
![]()
Wijnaldem
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Uh, oke.quote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
Toch nog een leuke pot ditOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Het zit diep ofnietquote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
TIS WATquote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
Beide rode kaarten volledig terechtquote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
Aah okay. Dan zal dat het wel zijn inderdaad. Jammer, had wel verwachtingen van hem.quote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ik kan mij niet voorstellen dat hij daar nog steeds terug van moet komen. Hij heeft in april namelijk al bij zijn oude club weer wedstrijden gespeeld, dat is echt al 4,5 maand geleden.
Misschien is het wel zo maar ik denk eerder dat dit het gewoon is.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Volgende wedstrijd tegen Feyenoord.quote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Was van Bommel niet geschorst?Anonieme tievesclown![]()
Voor de volgende wedstrijdquote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Was van Bommel niet geschorst?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet wel heel erg anti zijn om dit zo te zien.quote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
nee Kluivert.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die tweede gele kaart voor Kali was misschien nog betwistbaar maar het rood voor Gerndt was volledig terecht wat mij betreft.![]()
Als dat de volgende wedstrijd is niet.quote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef louter_genieten het volgende:
mag Gerndt spelen in de beker?![]()
Hoewel ik psv van harte een plek in de middenmoot toewens, valt er toch echt vrij weinig af te dingen op deze beslissingen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Altijd geluk, geld van de gemeente lenen, competitievervalsing en nu weer 2 keer rood mee. Was een keiharde schwalbe van opperkneus van Bommel
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
nee Kluivert.Waarom moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
PSV speelt dit echt belachelijk slecht uit. Hutchsinson heeft alle ruimte en tijd om de vrije man te vinden, en loopt zich dan vast op één van de weinige Utrecht-spelers die er nog staan.
2000 light years from home![]()
Opa Bommel doet net of hij geraakt wordt man.quote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef Tchock het volgende:
Die tweede gele kaart voor Kali was misschien nog betwistbaar maar het rood voor Gerndt was volledig terecht wat mij betreft.![]()
(bijna) doorgebroken speler onderuit halen is exitquote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoewel ik psv van harte een plek in de middenmoot toewens, valt er toch echt vrij weinig af te dingen op deze beslissingen.![]()
84e.quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Compliment het volgende:
Hoeveelste minuut? Kan niet kijken.![]()
(utr-psv)![]()
85quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Compliment het volgende:
Hoeveelste minuut? Kan niet kijken.![]()
(utr-psv)![]()
Misschien krijgt hij door al die blunders van Marcelo eens echt de kans, die heeft hij namelijk nog niet gekregen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aah okay. Dan zal dat het wel zijn inderdaad. Jammer, had wel verwachtingen van hem.![]()
9 man in de laatste 10 minuten is anders dan 9 man vanaf minuut 10 he.No bad soldiers under a good leader![]()
als PSV tegen 9 man verliest geloof ik niet meer in het kampioenschap.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
OHHHHHHHHHHHHHHHHOKEquote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Rbhp het volgende:
9 man in de laatste 10 minuten is anders dan 9 man vanaf minuut 10 he.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:08 schreef Lemming22 het volgende:
Vreselijke prestatie weer, verdedigend nog steeds zo lek als een mandje met Marcelo nog steeds voorop.
Oh het Utrecht-publiek krijgt vandaag trouwens de.calimero-prijs. Wat een gehuil![]()
Dit komt van een psv'er afOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Echt waar? Ik ga deze stelling even voorleggen aan een expert.quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Rbhp het volgende:
9 man in de laatste 10 minuten is anders dan 9 man vanaf minuut 10 he.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit gaan ze echt niet winnen hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
als PSV tegen 9 man verliest geloof ik niet meer in het kampioenschap.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
niet winnen =! verliezenquote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit gaan ze echt niet winnen hoor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laat het me weten als dit wetenschappelijke experiment voltooid is.quote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ga deze stelling even voorleggen aan een expert.![]()
Nog zo'n 6 minutenquote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat het me weten als dit wetenschappelijke experiment voltooid is.![]()
Maar dan wel verliezen met 2/3-0quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef MRN89 het volgende:
Zul je zien..volgende week spelen ze Feyenoord van de mat![]()
Dit denkenquote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef MRN89 het volgende:
Zul je zien..volgende week spelen ze Feyenoord van de mat
Juist, in het kringgesprek met je kleuterjuf.quote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ga deze stelling even voorleggen aan een expert.No bad soldiers under a good leader![]()
Op de counter waarschijnlijk dan.quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef MRN89 het volgende:
Zul je zien..volgende week spelen ze Feyenoord van de mat![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef Tyron het volgende:
hahahahahahahahahahahahaha verliezen van utreg hoe kan je dat nou overkomen![]()
![]()
En die dikke rooie achteraf weer janken.quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef MRN89 het volgende:
Zul je zien..volgende week spelen ze Feyenoord van de matNo bad soldiers under a good leader![]()
*kuch* Ajax *Kuch*quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef Tyron het volgende:
hahahahahahahahahahahahaha verliezen van utreg hoe kan je dat nou overkomen![]()
Ajacieden mogen in ieder geval niet meer klagen over Utrecht. Wel respect dat je met zulke middelmaat presteert tegen PSV. Die vorig jaar nog je beste spelers heeft gekocht![]()
![]()
hahaIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Kijk hem blij zijn.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ja echt, dan ben je echt achterlijk slechtquote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef Tyron het volgende:
hahahahahahahahahahahahaha verliezen van utreg hoe kan je dat nou overkomenRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Die PSV-supporters staan er zoals altijd bij.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Idd, alsof hij gescoord hadquote:Op zondag 16 september 2012 16:16 schreef Caland het volgende:
Kijk die gast juichen dan, je hebt nog 7 minuten ofzo droplul.![]()
![]()
Alsof PSV nog 2 gaat maken.quote:Op zondag 16 september 2012 16:16 schreef Caland het volgende:
Kijk die gast juichen dan, je hebt nog 7 minuten ofzo droplul.![]()
Nou ik ga mijn seizoenskaart opzeggen en er eentje van de Tukkers aanschaffen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien kun je Man City gaan supporten.quote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou ik ga mijn seizoenskaart opzeggen en er eentje van de Tukkers aanschaffen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zie je wel hoe ze spelen?quote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan zomaar gebeuren, komt ook nog blessuretijd bij he.![]()
haten op van dijkquote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef Merkie het volgende:
Scheelt wel dat Utrecht tegenwoordig een normale keeper heeft.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:16 schreef Muto het volgende:
Die PSV-supporters staan er zoals altijd bij.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kun je er beter 1 van Barcelona nemen.. beter voor je hartquote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou ik ga mijn seizoenskaart opzeggen en er eentje van de Tukkers aanschaffen.![]()
![]()
Heraclesquote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou ik ga mijn seizoenskaart opzeggen en er eentje van de Tukkers aanschaffen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: